Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Βασικά σε rx8 δεν κοιτάω όπως προειπώθηκε καίνε λάδι,πολύ βενζίνη και θέλουν λίγη περισσότερη φροντίδα. Άσε που τα περισσότερα στο car.gr σε λίγο θα βγουν "off" γιατί τους έλειπε η φροντίδα (αναμονή για ζέσταμα του μοτέρ, να το φτάνεις στις 9000 σαλ κάθε φορά που το οδηγείς μια φορά, να μην το ανάψεις και το σβήσεις αμέσως γιατί θα πλημυρρήσει από βενζίνη κλπ) . Άσε που χίλιες φορές θα προτιμούσα ένα RX-7 Turbo II (FC) λόγω εμφάνισης,ήχου και γενικά τα rx7 τα αγαπώ :)

 

Δεν έχει ασφάλεια; Ο αερόσακος οδηγού δεν είναι αρκετός (για εμένα) ;

Πάνω από 200 γιατί δεν πατάς, είναι πολύ ελαφρύ και νομίζεις ότι θα φύγει; διορθώνεται με κάποιο spoiler ας πούμε;

 

Ξέρω βλακεία που συζητάμε από τώρα τι θα κάνουμε σε 3,5 χρόνια αλλά είμαστε μια παρέα που ασχολούμαστε όλο μ'αυτοκίνητα και πάντα υπάρχουν διαφωνίες γιατί εγώ τρελαίνομαι με πισώκουνα ιαπωνέζικα ενώ οι άλλοι alfa romeo, vw/audi και ο άλλος είναι κολλημένος με σαξόραλλα (ότι να'ναι :P )

 

Κι έτσι ξεσπούν κάνουμε διάφορες τέτοιες συζητήσεις. Ε,το αυτοκίνητο προορίζεται για 18χρονο ο οποίος δεν χρειάζεται 4 θέσεις,χώρο για ψώνια που χωράει όλο το lidl και το carrefour μαζί κλπ.

Από ανταλλακτικά τι είναι πιο ακριβό; Χρειάζεται κάτι όμορφο,φτηνό,αξιόπιστο και,προσωπικά,όχι μόνο γρήγορο σε μια ευθεία. Κάθε φορά που κάνουμε την συζήτηση "ναι όμως στα 0-100" ή στο "400άρι"... Όμως...εδώ; Τι θα'ναι πιο γρήγορο και διασκεδαστικό (rwd) ?

 

41430754.jpg

 

 

Ο αεροσακος ειναι κατι βασικο.Δεν το κανει ασφαλες μονο ο αεροσακος.Αν ηταν ετσι ολα τα αυτοκινητα στο crash test θα ειχαν ιδια αποτελεσματα.Παιζει ρολο η λαμαρινα ποσο ανθεκτικη ειναι..Οι κολωνες,τι προστασια εχει στην μετοπη μπροστα..Παααρα πολλα.Και σιγουρα τα γερμανικα εχουν πολυ καλυτερη ασφαλεια απο τους ιαπωνες.

Στην περιπτωση του mx-5 ειναι σαν να μην υπαρχει.

Στα 200 και μετα το mx-5 αρχιζει να απογειωνεται.Ειδικα αμα δεν το εχεις στημενο .Αλλα απο προσωπικη μου εμπειρια σαν συνοδηγος σε mx-5 1.8 turbo γυρω στα 330 ηταν εφιαλτικο σε σαμαρακι που βρηκε στην εθνικη να εγραψε στα 180 :/ και μετα τα 220 οι υαλοκαθαριστηρες ανεβαιναν...Χαχα..

Δημοσ.

Και σιγουρα τα γερμανικα εχουν πολυ καλυτερη ασφαλεια απο τους ιαπωνες.

 

 

Όπως βλέπουμε εδώ:

 

http://www.euroncap.com/results/nissan/qashqai/544.aspx

http://www.euroncap.com/results/bmw/2_series/573.aspx

 

 

Εν τω μεταξύ το MX5 δεύτερης γενιάς είχε 4 αστεράκια. Μια χαρά για την εποχή του. 

Γελάνε κάτι clio RS

 

 

Γούστα είναι αυτά. 

Δεν νομίζω να εννοεί πως δεν είναι καλά αλλά πως δεν θέλει ο ίδιος. 

  • Like 1
Δημοσ.

....Και σιγουρα τα γερμανικα εχουν πολυ καλυτερη ασφαλεια απο τους ιαπωνες.

..

 

WAT

 

Ολα τα γερμανικα εχουν πολυ καλυτερη ασφαλεια απο τους ιαπωνες? Η μηπως μερικα? Δεν υπαρχουν ιαπωνικα με καλυτερη ασφαλεια απο τα γερμανικα?

 

Παναγια μου τι διαβαζουμε....

  • Like 3
Δημοσ.

Παιδιά φυσικά και ξέρω ότι το Golf είναι προσθιοκίνητο hatchback. Ο φίλος μου είναι που έχει πάθει κόλλημα με το Golf. Απλώς λογομαχούμε κάθε φορά για το συγκεκριμένο θέμα.

Δεν λέω ότι το Clio RS κλπ δεν είναι καλά αυτοκίνητα,προς θεού,δεν είναι του γούστου μου. Χίλιες φορές ένα Mazda RX7 πρώτης γενιάς από Golf,Clio κλπ (προσωπικά) !

Όσον αφορά αυτό με το Top Speed : Με κάποιο spoiler δεν σώζεται κάπως η κατάσταση;

Δημοσ.

Όπως βλέπουμε εδώ:

 

http://www.euroncap.com/results/nissan/qashqai/544.aspx

http://www.euroncap.com/results/bmw/2_series/573.aspx

 

 

Εν τω μεταξύ το MX5 δεύτερης γενιάς είχε 4 αστεράκια. Μια χαρά για την εποχή του. 

 

 

Γούστα είναι αυτά. 

Δεν νομίζω να εννοεί πως δεν είναι καλά αλλά πως δεν θέλει ο ίδιος. 

 

WAT

 

Ολα τα γερμανικα εχουν πολυ καλυτερη ασφαλεια απο τους ιαπωνες? Η μηπως μερικα? Δεν υπαρχουν ιαπωνικα με καλυτερη ασφαλεια απο τα γερμανικα?

 

Παναγια μου τι διαβαζουμε....

 

Αφού σου λέει "σίγουρα" και "πολύ" ρε συ linkin!

Τι δεν καταλαβαίνεις!?! :P :P

Γενικα η ιαπωνες δεν φημιζονται για την ποιοτητα και την ασφαλεια στα αυτοκινητα τους.Μου εδειξες ενα αυτοκινητο του 14..ε αυτο ελειπε να μην ειχε και καλυτερη ασφαλεια απο τα παλια.Αλλα το mx-5 σιγουρα εχει μηδαμηνη,και αυτο το ξερει οποιος το εχει εαν ρωτησει καποιος.

Προφανως το golf με το mx-5 σε θεμα ασφαλειας ειναι αλλου.

Αλλα δεν υπαρχει γερμανικο τα τελευταια χρονια χωρις καποια εστω ποιοτητα εσωτερικου και λαμαρινας,να θυμηθω evo 9 και πριν?..Και μιλαμε για αμαξι 50 χιλιαρικα.

Δημοσ.

Η παθητική ασφάλεια είναι τόσο μεγάλη κουβέντα (5 αστέρια Clio VS 5 αστέρα Range και πες μου ποιος θα ζήσει) και τόσο επίτηδες "θολή" ώστε να νομίζει ο καταναλωτής ότι το smartάκι του είμαι μια χαρά που καλύτερα να είχε δικό της thread χωρίς κλισέ τύπου "τα γερμανικά μπλα μπλα" αλλά με στοιχεία και ποσοστά θανατηφόρων.

 

Τώρα για το Golf MK5 VS MX5, αν κάποιος είναι τόσο - no offence - άσχετος, ώστε να μην ξέρει τι από τα δύο θέλει, τότε πιθανότατα θα περάσει καλύτερα με το Golf.

 

-Το ΜΧ5 είναι σημείο αναφοράς σε γεωμετρία & κατανομή βάρους. Πισωκούνα, συχνά μπλοκέ και γενικά "σχολείο". Κάνει ένα συγκεκριμένο πράγμα και το κάνει άριστα: σπορ "οργανική" οδήγηση! Ούτε χώρους, ούτε πρακτικότητα, ούτε καν κάλους χρόνους σε πίστα. Αλλά χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και με αυτά που μπορείς να μάθεις πάνω του, εξελίσσεσαι σαν οδηγός.

 

-Το Golf είναι ...Golf: ένα σχετικά βαρετό και ασφαλές all around hatchback που κάνει τα πάντα καλά και τίποτα άριστα. Και πιο πρακτικό είναι και πιο οικονομικό είναι και γκάζι έχει. Αλλά sport δεν είναι. Και με το GTΙ να κάνεις την σύγκριση, το MX5 είναι πιο παιχνιδιάρικη και απολαυστική πλατφόρμα και όποιος πει το αντίθετο μάλλον δεν ξέρει για τι μιλάει.

 

My 2c - καλές αγορές :)

  • Like 2
Δημοσ.

Θα μπορούσες απλά να γράψεις οτι το MX5 είναι οδηγοκεντρικό αμάξι, ενώ στο Golf ο οδηγός απλά υπάρχει χωρίς "συμμετέχει".Βρέ και R32 να βάζαμε στην θέση του GT,πάλι το ίδιο.Είναι στην ιδιοσυγκρασία του Γερμανού;Δέν θέλουν ο οδηγός να παίρνει πρωτοβουλίες;Δέν το έχουν γενικότερα;Λέμε τώρα...

  • Like 1
Δημοσ.

Θα μπορούσες απλά να γράψεις οτι το MX5 είναι οδηγοκεντρικό αμάξι, ενώ στο Golf ο οδηγός απλά υπάρχει χωρίς "συμμετέχει".Βρέ και R32 να βάζαμε στην θέση του GT,πάλι το ίδιο.Είναι στην ιδιοσυγκρασία του Γερμανού;Δέν θέλουν ο οδηγός να παίρνει πρωτοβουλίες;Δέν το έχουν γενικότερα;Λέμε τώρα...

To ΜΧ5 ειναι καπριτσιο, το golf ειναι αμαξι. Τι θα πει οδηγοκεντρικο, με την καινουρια αναρτηση απο την 5η γενια και μετα και στριβουν καλα, και φρεναρουν καλα και βγάζουν πολλα αλογα. Αν το θες ποιο οδηγοκεντρικο βγάλε την ηχομόνωση και τα πισω καθισματα, κοψε τους σιγαστηρες, αφαίρεσε και το AC και νιωσε ποιο οδηγος, wellcome to the 90's.

Δημοσ.

Σε λίγο θα χτυπήσουμε και Group B era.Και τί σημαίνει καπρίτσιο;Όχι αποστειρωμένο σάν αίσθηση οδήγησης;Χωρίς να θέτω κάποια όρια και κανόνες;Αν ναί,τότε όπου καπρίτσιο βάλε οδηγοκεντρικό.

 

Παρεμπιπτόντως,στην ίδια λογική του Mx5,παίζουν και τα Gt86/BRZ.Δέν τα αγοράζεις για τα 200 άλογα,δέν είναι κάν ανταγωνιστικά σε σχέση με άλλα οχήματα ίδιας ιπποδύναμης,πιάνουν όμως το νόημα του fun to drive.

  • Like 2
Δημοσ.

To οτι δεν σε χτυπαει ο αερας, η δεν νιωθεις οτι εχεις την μηχανη στην τσεπη απο τον θορυβο δεν κανει ενα Golf TSI με 170 αλογα λιγοτερο οδηγοκεντρικο. Εχει τις ανεσεις του αλλα αμα ξερεις να οδηγας μια χαρα απολαυση ειναι, μην πω οτι στην κακη ελληνικη ασφαλτο ειναι και αρκετα καλυτερα στημενο για φιδισιες διαδρομες σε σχεση με την πισωκουνα. Και μιλαμε για συγκριση με εργαλεια που ειναι προσιτα, τα GT86 εχουν ξεφυγει αλλα και αυτα περα απο το σπορ σασι μια χαρα εχεις τις ανεσεις σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...