Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, αντιμετωπίζω ενα πρόβλημα με τον σκληρό μου δίσκο. Άρχισα να κατεβάζω ένα τορρεντ 40gb και όταν φτάνει σε ενα σημείο σταματάει και λέει:

''Δεν ήταν δυνατή η εκτελεση της αίτησης εξαιτίας ενός σφάλματος σε μια συσκευή I/O''

Μετά από πολλές προσπάθειες δεν γινόταν τίποτα συνδεσα ενα παλιό σκληρό που είχα και εκανα αντιγραφή το αρχείο που ειχε μείνει στη μέση (73%) και το έβαλα να ξανά κατέβει και μεχρι στιγμής δεν εχω πρόβλημα.

Εγκατέστησα το hard disk sentinel και τα αποτελέσματα είναι τα παρακάτω.

 

Δηλαδή τώρα ειναι για πέταμα?

 

post-148518-0-79510900-1416081943_thumb.png

post-148518-0-55976800-1416081949_thumb.png

Δημοσ.

αν ο προβληματικος σου δισκος ειναι αυτος με το 15% υγεια και εισαι σιγουρος οτι εχεις βαλει την τελευταια εκδοση του προγραμματος για να παρεις ανφορα ναι ειναι για αλλαγη τραβα οτι δεδομενα χρειαζεσαι απο μεσα και βγαλτον εκτος  αν θελεις να το πας μεχρι τερμα αλλα θα καταρευσει συντομα....

Δημοσ.

αν ο προβληματικος σου δισκος ειναι αυτος με το 15% υγεια και εισαι σιγουρος οτι εχεις βαλει την τελευταια εκδοση του προγραμματος για να παρεις ανφορα ναι ειναι για αλλαγη τραβα οτι δεδομενα χρειαζεσαι απο μεσα και βγαλτον εκτος  αν θελεις να το πας μεχρι τερμα αλλα θα καταρευσει συντομα....

 

τώρα κατέβασα την trial εκδοσή απο το επίσημο site και λεει τα ιδια.

 

Αυτη η κατάσταση του σκληρού μπορεί να οφείλετε κάπου?

Δημοσ.

σε ωρες λειτουργιας συνηθως εκτος απο κτυπηματα ή ρευματα και θερμοκρασιες περιεργες ποσο καιρο τον εχεις που το λειτουργεις?

Δημοσ.

σχετικα γρηγορα επεσε η υγεια του δεν μπορω να σου πω την ακριβ αιτια που εγινε αυτο... :-( rma εχει μηπως αναλαβει η εγγυηση??

Δημοσ.

κανε μια αποπειρα δεν χανεις τιποτα....

Δημοσ.

κανε μια αποπειρα δεν χανεις τιποτα....

 

Ε μεχρι το 2017 θέλουν δε θέλουν κάποια στιγμη θα τον αλλάξουν :P ευχαριστώ για την βοηθεια

Δημοσ.

^....αμ δεν πάει έτσι.

 

Η ένδειξη "υγείας" που σου δίνει το HDS, είναι απλά μια...ένδειξη. Συγκεκριμένα ότι ο δίσκος έχει θέματα - και ο σκοπός της είναι να λάβεις μέτρα (τα οποία κακώς δεν είχες ήδη λάβει, καθώς των φρονίμων τα παιδιά, πριν κρασάρουν μπακαπάρουν) : να κάνεις αντίγραφα, έστω των πιο σημαντικών από τα αρχεία σου.

 

Από εκεί και πέρα, για να δικαιωθείς διαδικασία αντικατάστασης μέσω ισχύουσας εγγύησης, δεν αρκεί το "15% υγεία" του HDS.

Αυτό που υποχρεούσαι να κάνεις (και που θα κάνουν ΚΑΙ στο μαγαζί από όπου τον πήρες, αν τους τον πας), είναι να τρέξεις το επίσημο διαγνωστικό της κατασκευάστριας εταιρίας (παρέχεται δωρεάν στη σελίδα της). Εάν ΑΥΤΟ αποφανθεί "ο δίσκος χρήζει αλλαγής", τότε ναι μπορείς και τον κόπο να κάνεις να τον πας στο μαγαζί, και σου δίνει το δικαίωμα να τους τονίσεις εξαρχής ότι "παιδιά να τα συνεννοηθούμε : το επίσημο διαγνωστικό τον βγάζει προβληματικό. Οπότε, δεν ήρθα για να το κουβεντιάσουμε, αλλά να σας τον δώσω, να τον ελέγξετε ΚΑΙ εσείς ως οφείλετε κι έχετε και δικαίωμα και αφού διαπιστώσετε τα ίδια με εμένα, να τον προωθήσετε για RMA. Με άλλα λόγια, μην τον συνδέσει απλά κανένα αστέρι, δει ότι δουλεύει και πει α ωραία ας έρθει να τον πάρει πίσω, γιατί πίσω θα έρθω ΜΟΝΟ για καινούριο δίσκο - ευχαριστώ".

 

Εννοείται ότι σε περίπτωση που το επίσημο διαγνωστικό τον βγάλει οκ, τα παραπάνω τα ξεχνάς. Μέχρι να τον βγάλει off.

Επίσης εννοείται να τρέξεις το "αργό" τεστ, κι όχι το γρήγορο.

Τέλος καλό θα είναι, αν έχεις την δυνατότητα, να εκτυπώσεις (ή έστω να βάλεις σε φλασάκι) τα αποτελέσματα του σκαναρίσματος. Αν θες να μειώσεις τις πιθανότητες να κάνουν επιπόλαια τη δουλειά τους και να σε βάλουν να κάνεις διαδρομές προς και από το μαγαζί.

 

(...τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι "το HDS δεν κάνει καλή δουλειά". Τουναντίον. Απλά δεν αναγνωρίζεται επισήμως. Για επίσημη αναγνώριση, η κάθε εταιρία έχει το δικό της. Κι αν θες, βγάλε ακόμη ένα screenshot από το HDS, αλλά αυτή τη φορά να το έχεις στο "overview" tab, και ανέβασέ το μας να το δούμε και αυτό τί λέει)

Δημοσ.

^....αμ δεν πάει έτσι.

 

Η ένδειξη "υγείας" που σου δίνει το HDS, είναι απλά μια...ένδειξη. Συγκεκριμένα ότι ο δίσκος έχει θέματα - και ο σκοπός της είναι να λάβεις μέτρα (τα οποία κακώς δεν είχες ήδη λάβει, καθώς των φρονίμων τα παιδιά, πριν κρασάρουν μπακαπάρουν) : να κάνεις αντίγραφα, έστω των πιο σημαντικών από τα αρχεία σου.

 

Από εκεί και πέρα, για να δικαιωθείς διαδικασία αντικατάστασης μέσω ισχύουσας εγγύησης, δεν αρκεί το "15% υγεία" του HDS.

Αυτό που υποχρεούσαι να κάνεις (και που θα κάνουν ΚΑΙ στο μαγαζί από όπου τον πήρες, αν τους τον πας), είναι να τρέξεις το επίσημο διαγνωστικό της κατασκευάστριας εταιρίας (παρέχεται δωρεάν στη σελίδα της). Εάν ΑΥΤΟ αποφανθεί "ο δίσκος χρήζει αλλαγής", τότε ναι μπορείς και τον κόπο να κάνεις να τον πας στο μαγαζί, και σου δίνει το δικαίωμα να τους τονίσεις εξαρχής ότι "παιδιά να τα συνεννοηθούμε : το επίσημο διαγνωστικό τον βγάζει προβληματικό. Οπότε, δεν ήρθα για να το κουβεντιάσουμε, αλλά να σας τον δώσω, να τον ελέγξετε ΚΑΙ εσείς ως οφείλετε κι έχετε και δικαίωμα και αφού διαπιστώσετε τα ίδια με εμένα, να τον προωθήσετε για RMA. Με άλλα λόγια, μην τον συνδέσει απλά κανένα αστέρι, δει ότι δουλεύει και πει α ωραία ας έρθει να τον πάρει πίσω, γιατί πίσω θα έρθω ΜΟΝΟ για καινούριο δίσκο - ευχαριστώ".

 

Εννοείται ότι σε περίπτωση που το επίσημο διαγνωστικό τον βγάλει οκ, τα παραπάνω τα ξεχνάς. Μέχρι να τον βγάλει off.

Επίσης εννοείται να τρέξεις το "αργό" τεστ, κι όχι το γρήγορο.

Τέλος καλό θα είναι, αν έχεις την δυνατότητα, να εκτυπώσεις (ή έστω να βάλεις σε φλασάκι) τα αποτελέσματα του σκαναρίσματος. Αν θες να μειώσεις τις πιθανότητες να κάνουν επιπόλαια τη δουλειά τους και να σε βάλουν να κάνεις διαδρομές προς και από το μαγαζί.

 

(...τα παραπάνω δεν σημαίνουν ότι "το HDS δεν κάνει καλή δουλειά". Τουναντίον. Απλά δεν αναγνωρίζεται επισήμως. Για επίσημη αναγνώριση, η κάθε εταιρία έχει το δικό της. Κι αν θες, βγάλε ακόμη ένα screenshot από το HDS, αλλά αυτή τη φορά να το έχεις στο "overview" tab, και ανέβασέ το μας να το δούμε και αυτό τί λέει)

Επειδη δεν μπόρεσα να ασχοληθώ αυτες τις μερες. Θα κανω το τεστ της western digital και θα ανεβασω τα αποτελεσματα

Δημοσ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...