kos75 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 προσωπικα δεν θα αγοραζα intenso ειχα αγορασει στο παρελθον και χαλασε στο 6μηνο
Antwni Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Αξιολογήσεις πάντως δεν βλέπω να βάζετε. Άμα δεν ερχόταν καθόλου θα τους γεμίζατε αρνητικές...
MikeJ Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2014 Αξιολογήσεις πάντως δεν βλέπω να βάζετε. Άμα δεν ερχόταν καθόλου θα τους γεμίζατε αρνητικές... Αυτό συμβαίνει διότι το να παραγγείλεις κάτι και να σου το δώσουν είναι το αυτονόητο (ανεξαρτήτως αν είναι κάτι προσφορά ή όχι αυτοί το τιμολόγησαν τόσο αυτοί γνωρίζουν το απόθεμα που έχουν οπότε ας πράττουν αναλόγως).... Ενώ το να παραγγείλεις κάτι και να στο ακυρώσουν είναι βλακεία του καταστήματος. Εγώ αύριο κλείνω 3 εβδομάδες που περιμένω.... Προφανώς και δεν θα δώσω θετική αξιολόγηση σε κατάστημα που θέλει κοντά ένα μήνα για να με εξυπηρετήσει...Παραγγελίες από Κίνα μου ήρθαν πιο γρήγορα στο ενδιάμεσο Η χαμηλή τιμή τους δίνει μία πίστωση χρόνου προφανώς, αλλά πλέον τράβηξε πολύ... Στο κάτω κάτω η τιμή δεν ήταν εξευτελιστική ήταν απλά καλή δεδομένου ότι μιλάμε για σκληρό που δεν είναι top εταιρείας, που δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορος και που έχει κάποια ελαττώματα... 6
Antwni Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Αυτό συμβαίνει διότι το να παραγγείλεις κάτι και να σου το δώσουν είναι το αυτονόητο (ανεξαρτήτως αν είναι κάτι προσφορά ή όχι αυτοί το τιμολόγησαν τόσο αυτοί γνωρίζουν το απόθεμα που έχουν οπότε ας πράττουν αναλόγως).... Ενώ το να παραγγείλεις κάτι και να στο ακυρώσουν είναι βλακεία του καταστήματος. Εγώ αύριο κλείνω 3 εβδομάδες που περιμένω.... Προφανώς και δεν θα δώσω θετική αξιολόγηση σε κατάστημα που θέλει κοντά ένα μήνα για να με εξυπηρετήσει...Παραγγελίες από Κίνα μου ήρθαν πιο γρήγορα στο ενδιάμεσο Η χαμηλή τιμή τους δίνει μία πίστωση χρόνου προφανώς, αλλά πλέον τράβηξε πολύ... Στο κάτω κάτω η τιμή δεν ήταν εξευτελιστική ήταν απλά καλή δεδομένου ότι μιλάμε για σκληρό που δεν είναι top εταιρείας, που δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορος και που έχει κάποια ελαττώματα... Μάλιστα. Οι αξιολογήσεις στο skroutz γιατί υπάρχουν? Για να γεμίζουμε τα καταστήματα αρνητικές μόνο ε? Λογικά θα έχουν τελειώσει τα αποθέματα.Δεν είναι εύκολο να ξαναπρομηθευτούν απόθεμα και να το δώσουν -30 ευρώ φαντάζομαι. Θα μπορούσαν κάλλιστα να σου πουν, έχουμε 10 τεμάχια και θα δώσουμε αυτά σε όσους παρήγγειλαν πρώτοι.Αυτοί, όμως, από όσο κατάλαβα (μέσα από τις απαντήσεις σας), θα προσπαθήσουν να ξαναπάρουν και άλλα τεμάχια για να εξυπηρετηθείτε όλοι. Άμα κοιτάξεις στο skroutz θα δεις ότι η τιμή είναι πάρα πολύ καλή.Ανεξαρτήτως πόσο θα έπρεπε να αξίζει ο σκληρός. Και ο 840 pro έχει ίδια τιμή με τον 850 προ δεν σημαίνει ότι η τιμή και εκεί είναι σωστή.Και τόσα άλλα ακόμη προϊόντα τα κοστολογούν πιο ακριβά από όσο αξίζουν, τι σημαίνει αυτό?Ότι θα κοστολογήσουμε εμείς τα προϊόντα? Υ.Γ.Όλοι εσείς που βάλατε like περιμένετε για τον σκληρό? 2
George! Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Η αλήθεια είναι ότι έχει ένα δίκιο ο Antwni. Το you μέχρι τώρα νομίζω ότι έχει συμπεριφερθεί άψογα -και το λέω εγώ που σε μία περίπτωση έχω παράπονο από την εξυπηρέτηση που είχα από το συγκεκριμένο κατάστημα όταν παρέλαβα ελαττωματική τηλεόραση- και θεωρώ δεδομένο πως αξίζει να μπουν θετικές αξιολογήσεις. Προσωπικά και με την 50άρα f&u και με τον intenso περίμενα κάποιο καιρό μέχρι να παραλάβω αλλά από την στιγμή που παρέλαβα δεν θα τους κατηγορήσω για τον χρόνο παράδοσης. Εξάλλου πιστεύω ότι οι περισσότεροι -αν όχι όλοι- δεν καιγόμασταν για αγορά των συγκεκριμένων προιόντων και τα αγοράσαμε κυρίως λόγω τιμής. Οπότε αφού δεν ήταν προγραμματισμένη αγορά-ανάγκη, δεν θεωρώ την καθυστέρηση σοβαρό λόγο για "γκρίνιες".
pitogiro Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Εγώ πάλι θετική εμπειρία από το you δεν έχω. Μια φορά που παρήγγειλα κάτι ποτέ δεν ήρθε. Λίγες μέρες μετά εξαφάνισαν και το προϊόν από τη σελίδα τους και ποτέ δεν με ενημέρωσαν για το τι θα γίνει. Τους είχα γράψει και σε αυτό το "live" chat που έχουν αλλά ποτέ δεν πήρα απάντηση. Δεν σκόπευα να ξαναψωνίσω από εκεί, αλλά έχε χάρη που ήταν καλή αυτή η προσφορά..
George! Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2014 Στα του δίσκου τώρα, παρατηρώ ότι έχει πολύ καλές θερμοκρασίες. Πάνω από 32 βαθμούς δεν έχω δει! Άρα θεωρώ ότι θα είναι καλή επιλογή και για εσωτερικός σε ps3/ps4.
MikeJ Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Στο σπόιλερ έχω την γενικότερη άποψή μου για τις αξιολογήσεις κλπ. Κατά τα άλλα το you θα κάνει απ΄ότι μου είπαν τουλάχιστον στο τηλέφωνο (έπειτα από e-mail που τους έστειλα για το αν υπάρχει κάποια εξέλιξη) μια μαγκιά που υπερβαίνει το αυτονόητο και οπότε θα κερδίσει με το σπαθί του την θετική αξιολόγηση τελικά. Μου είπαν ότι δεν θα μπορέσουν να μας δώσουν το μοντέλο των 1,75 (εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ωχ θα μας δώσουν των 1,5 πχ και κάνα κουπόνι έκπτωσης και θα φάνε άκυρο) οπότε θα μας δώσουν έναν samsung των 2 tb Άρα αν ισχύσει αυτό, το you δείχνει πολύ επαγγελματικό και καλό πρόσωπο. Οκ είναι λίγο αδικία για όσους παρέλαβαν πρώτοι αλλά είναι λύση ανάγκης για το κατάστημα αφού δε μπόρεσαν να προμηθευτούν των 1,75, και μπορεί κάποιος να δει τα επιπλέον 250 γίγα σαν μια μικρή αποζημίωση για το ότι περιμέναμε ολόκληρα μήνα για να παραλάβουμε. Εκφράζω καθαρά προσωπική άποψη : Για μένα οι αξιολογήσεις έχουν νόημα μόνο σε περιπτώσεις που βιώσουμε μια αγοραστική εμπειρία που να ξεφεύγει από το συνηθισμένο, το λογικό , το αυτονόητο , το νόμιμο... Είτε ξεφεύγει θετικά είτε αρνητικά. Λόγω της ποιότητας των επαγγελματιών στην Ελλάδα είναι σπάνιο να έχουμε εξαιρετικά θετική εμπειρία ενώ είναι περισσότερο συχνό να έχουμε αρνητική. (Δεν λέω ότι έχει πάντα δίκιο ο πελάτης, αλλά τα καταστήματά μας δεν είναι και άγιοι σε καμία περίπτωση). Κατά τα άλλα η πλειοψηφία των συναλλαγών είναι καθαρά ουδέτερες οπότε δε βλέπω το λόγο να μπει αξιολόγηση, για να πει κάποιος ότι το κατάστημα εκπλήρωσε την υποχρέωσή του.( Εκτός αν είναι να αφήνουμε και ουδέτερες αξιολογήσεις του τύπου " Το κατάστημα μου παρέδωσε το προϊόν που παρήγγειλα και πλήρωσα. Τελεία..") Δεν έχει λογική να επιβραβεύεις κάποιον επειδή κάνει απλά τη δουλειά του. Θα τον επιβραβεύσεις αν την κάνει εξαιρετικά και όχι αν απλά την φέρνει σε πέρας, ενώ θα τον επιπλήξεις αν δεν την κάνει σωστά. (το ότι στην Ελλάδα έχουμε πολλούς κακούς επαγγελματίες και άρα ακόμα και το αυτονόητο κάποιες φορές είναι σπάνιο δε δικαιολογεί το να το επιβραβεύουμε διότι έτσι μένουμε στη μετριότητα και βελτίωση δεν θα υπάρξει) . Για παράδειγμα αν κάποιος παραγγείλει ένα κινητό και πχ το κατάστημα του δώσει και μια δωρεάν θήκη και τον βοηθήσει στο αρχικό άνοιγμα και σετάρισμα xωρίς αυτό να αναφερόταν κάπου, τότε έχουμε μία εμπειρία ιδιαίτερα θετική. Από την άλλη αν του έρθει προϊόν που διαφημιζόταν ως καινούριο ενώ είναι μεταχειρισμένο (όπως μου έτυχε πρόσφατα) αυτό είναι εμπειρία αρνητική... Σε αυτές τις περιπτώσεις έχει νόημα να αφήσεις αξιολόγηση θετική ή αρνητική. Δεν είμαι υπεύθυνος για τα αποθέματα του you. Εγώ είμαι πελάτης που παράγγειλα κάτι που σύμφωνα με τους ίδιους διέθεταν. Αν δεν διέθεταν επαρκές απόθεμα ας μην το διαφήμιζαν στο σάιτ τους. Φαντάζομαι δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο εφόσον είχαν 10 κομμάτια να βάλουν έναν κόφτη που μόλις ολοκληρωθούν οι 10 πρώτες παραγγελίες να μην δίνει τη δυνατότητα να γίνουν κι άλλες. Το να μας έριχνε άκυρo όπως λες είναι παράνομο, και γι αυτό προσπαθούν να μας εξυπηρετήσουν διότι αν δε το κάνουν θα φάνε πρόστιμο λόγω των καταγγελιών που θα γίνουν. Οι εταιρίες ζυγίζουν τι τους συμφέρει περισσότερο α) να ρίξουν άκυρο και να πληρώσουν το ενδεχόμενο πρόστιμο και να έχουν δυσαρεστημένους καταναλωτές ή β) να εκπληρώσουν τις παραγγελίες με κάποια ενδεχόμενη ζημία αλλά κερδίζοντας εύνοια από καταναλωτές και αποφεύγοντας το πρόστιμο. Εδώ συνέφερε το β αφού η πιθανή ζημία είναι μικρή, αντίθετα με το Κοτσώβολο πχ τότε με τις 40άρες τηλεοράσεις των 111 ευρώ κλπ συνέφερε να πληρώσει το πρόστιμο καθώς η ζημία αν εκπλήρωνε τις παραγγελίες θα ήταν πολύ μεγαλύτερη δεδομένου ότι είχαν γίνει πάρα πολλές παραγγελίες από 3-4 κομμάτια ο καθένας. Όπως και η 50άρα FU στα 299. Ναι η τιμή ήταν λάθος αλλά όχι τόσο λάθος (η κανονική τιμή των 599 ήταν αστεία υψηλή για προϊόν FU ) ώστε να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στο you και γι αυτό όταν κατάλαβε ότι οι καταγγελίες θα έπεφταν βροχή προχώρησε στην εκπλήρωση των παραγγελιών. Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα για το οποίο υπήρχε η ένδειξη της διαθεσιμότητας κατά την ημέρα της παραγγελίας. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί. Είναι νόμιμο; Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης, καθώς προκαλεί ψευδή εντύπωση στον καταναλωτή ως προς τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Η εταιρεία έχει την ευθύνη για την έγκαιρη ενημέρωση των δεδομένων στην ιστοσελίδα της. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ & 9δ του Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. 2
history Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Στο σπόιλερ έχω την γενικότερη άποψή μου για τις αξιολογήσεις κλπ. Κατά τα άλλα το you θα κάνει απ΄ότι μου είπαν τουλάχιστον στο τηλέφωνο (έπειτα από e-mail που τους έστειλα για το αν υπάρχει κάποια εξέλιξη) μια μαγκιά που υπερβαίνει το αυτονόητο και οπότε θα κερδίσει με το σπαθί του την θετική αξιολόγηση τελικά. Μου είπαν ότι δεν θα μπορέσουν να μας δώσουν το μοντέλο των 1,75 (εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα ωχ θα μας δώσουν των 1,5 πχ και κάνα κουπόνι έκπτωσης και θα φάνε άκυρο) οπότε θα μας δώσουν έναν samsung των 2 tb Άρα αν ισχύσει αυτό, το you δείχνει πολύ επαγγελματικό και καλό πρόσωπο. Οκ είναι λίγο αδικία για όσους παρέλαβαν πρώτοι αλλά είναι λύση ανάγκης για το κατάστημα αφού δε μπόρεσαν να προμηθευτούν των 1,75, και μπορεί κάποιος να δει τα επιπλέον 250 γίγα σαν μια μικρή αποζημίωση για το ότι περιμέναμε ολόκληρα μήνα για να παραλάβουμε. Εκφράζω καθαρά προσωπική άποψη : Για μένα οι αξιολογήσεις έχουν νόημα μόνο σε περιπτώσεις που βιώσουμε μια αγοραστική εμπειρία που να ξεφεύγει από το συνηθισμένο, το λογικό , το αυτονόητο , το νόμιμο... Είτε ξεφεύγει θετικά είτε αρνητικά. Λόγω της ποιότητας των επαγγελματιών στην Ελλάδα είναι σπάνιο να έχουμε εξαιρετικά θετική εμπειρία ενώ είναι περισσότερο συχνό να έχουμε αρνητική. (Δεν λέω ότι έχει πάντα δίκιο ο πελάτης, αλλά τα καταστήματά μας δεν είναι και άγιοι σε καμία περίπτωση). Κατά τα άλλα η πλειοψηφία των συναλλαγών είναι καθαρά ουδέτερες οπότε δε βλέπω το λόγο να μπει αξιολόγηση, για να πει κάποιος ότι το κατάστημα εκπλήρωσε την υποχρέωσή του.( Εκτός αν είναι να αφήνουμε και ουδέτερες αξιολογήσεις του τύπου " Το κατάστημα μου παρέδωσε το προϊόν που παρήγγειλα και πλήρωσα. Τελεία..") Δεν έχει λογική να επιβραβεύεις κάποιον επειδή κάνει απλά τη δουλειά του. Θα τον επιβραβεύσεις αν την κάνει εξαιρετικά και όχι αν απλά την φέρνει σε πέρας, ενώ θα τον επιπλήξεις αν δεν την κάνει σωστά. (το ότι στην Ελλάδα έχουμε πολλούς κακούς επαγγελματίες και άρα ακόμα και το αυτονόητο κάποιες φορές είναι σπάνιο δε δικαιολογεί το να το επιβραβεύουμε διότι έτσι μένουμε στη μετριότητα και βελτίωση δεν θα υπάρξει) . Για παράδειγμα αν κάποιος παραγγείλει ένα κινητό και πχ το κατάστημα του δώσει και μια δωρεάν θήκη και τον βοηθήσει στο αρχικό άνοιγμα και σετάρισμα xωρίς αυτό να αναφερόταν κάπου, τότε έχουμε μία εμπειρία ιδιαίτερα θετική. Από την άλλη αν του έρθει προϊόν που διαφημιζόταν ως καινούριο ενώ είναι μεταχειρισμένο (όπως μου έτυχε πρόσφατα) αυτό είναι εμπειρία αρνητική... Σε αυτές τις περιπτώσεις έχει νόημα να αφήσεις αξιολόγηση θετική ή αρνητική. Δεν είμαι υπεύθυνος για τα αποθέματα του you. Εγώ είμαι πελάτης που παράγγειλα κάτι που σύμφωνα με τους ίδιους διέθεταν. Αν δεν διέθεταν επαρκές απόθεμα ας μην το διαφήμιζαν στο σάιτ τους. Φαντάζομαι δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο εφόσον είχαν 10 κομμάτια να βάλουν έναν κόφτη που μόλις ολοκληρωθούν οι 10 πρώτες παραγγελίες να μην δίνει τη δυνατότητα να γίνουν κι άλλες. Το να μας έριχνε άκυρo όπως λες είναι παράνομο, και γι αυτό προσπαθούν να μας εξυπηρετήσουν διότι αν δε το κάνουν θα φάνε πρόστιμο λόγω των καταγγελιών που θα γίνουν. Οι εταιρίες ζυγίζουν τι τους συμφέρει περισσότερο α) να ρίξουν άκυρο και να πληρώσουν το ενδεχόμενο πρόστιμο και να έχουν δυσαρεστημένους καταναλωτές ή β) να εκπληρώσουν τις παραγγελίες με κάποια ενδεχόμενη ζημία αλλά κερδίζοντας εύνοια από καταναλωτές και αποφεύγοντας το πρόστιμο. Εδώ συνέφερε το β αφού η πιθανή ζημία είναι μικρή, αντίθετα με το Κοτσώβολο πχ τότε με τις 40άρες τηλεοράσεις των 111 ευρώ κλπ συνέφερε να πληρώσει το πρόστιμο καθώς η ζημία αν εκπλήρωνε τις παραγγελίες θα ήταν πολύ μεγαλύτερη δεδομένου ότι είχαν γίνει πάρα πολλές παραγγελίες από 3-4 κομμάτια ο καθένας. Όπως και η 50άρα FU στα 299. Ναι η τιμή ήταν λάθος αλλά όχι τόσο λάθος (η κανονική τιμή των 599 ήταν αστεία υψηλή για προϊόν FU ) ώστε να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στο you και γι αυτό όταν κατάλαβε ότι οι καταγγελίες θα έπεφταν βροχή προχώρησε στην εκπλήρωση των παραγγελιών. Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα για το οποίο υπήρχε η ένδειξη της διαθεσιμότητας κατά την ημέρα της παραγγελίας. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο και ότι η παραγγελία μου δεν μπορεί να εκτελεστεί. Είναι νόμιμο; Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης, καθώς προκαλεί ψευδή εντύπωση στον καταναλωτή ως προς τα διατιθέμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Η εταιρεία έχει την ευθύνη για την έγκαιρη ενημέρωση των δεδομένων στην ιστοσελίδα της. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ & 9δ του Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ποιον από τους δύο, άραγε; http://www.you.gr/proionta/pc-parts/apothikeftika-mesa/exoterikoi-skliroi-diskoi/ex-diskos-samsung-2-5-2tb-usb3 ή http://www.you.gr/proionta/pc-parts/apothikeftika-mesa/exoterikoi-skliroi-diskoi/ex-disk-samsung-3,5-d3-usb3-2tb
scullyist Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2014 Ε τον 2,5αρι λογικά, ο 3,5αρης δεν κολλάει.
George! Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Ε τον 2,5αρι λογικά, ο 3,5αρης δεν κολλάει. Θα μπορούσε να είναι και ο 3,5άρης ώστε να μην "αισθανθούν" ριγμένοι όσοι πήραν τον 1,75 αν και προσωπικά πιστεύω ότι θα είναι ο 2,5άρης. Προσωπικά πάντως δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να περιμένω και 1,5 μήνα αν μου έλεγαν να πάρω τον 2tb.
kostasbm Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 χτες με [πηραν τηλεφωνο και μου προτειναν αντι του 1,75 τον ιδιο σε 2 ΤΒ με την ιδια τιμη και ειπα ναι αν εισαστε σε αναμονη θα σας παρουν σιγουρα να σας ενημερωσουν την αλλη εβδομαδα θα τον εχω
Psycho13 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Και εδω μια απο τα ιδια. Και ρωτησα για διευκρινηση εαν προκειται για τον 2,5" και μου ειπαν ναι
MikeJ Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Το αστείο είναι ότι το καλοκαίρι είχα αγοράσει ακριβώς τον ίδιο σκληρό και πάλι από το You. Στα 94 ευρώ τότε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα