hightmare Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 καλησπερα σε ολους στις 25/09/14 μετα απο διαβασμα στο φορουμ παρηγγειλα απο banggood την γνωστη sj4000 η οποια ακομα δεν εχει ερθει, οποτε εκανα dispute μεσω paypal απο μεριας banggood απαντησαν με το tracking number το οποιο δειχνει οτι δεν εχει παραδωθει και πλεον δειτε τι επιλογες εχω The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you. Post dedicated packet Eastern Europe tracking # RD106907025CN flytexpress tracking # A000361409260303 What happens next Please review the information and let us know how you would like to proceed. If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time. If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim. οπως βλεπετε μπορω ειτε να ακυρωσω το claim ειτε να αλλαξω τον λογο εχετε καμια ιδεα τι μπορω να κανω ωστε να συνεχισω το αρχικo claim οτι το αντικειμενο δεν εχει ερθει; ευχαριστω για τις οποιες απαντησεις και συγνωμη για το σεντονι!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δεν σου λέει τι να κάνεις, σε ενημερώνει οτι ο πωλητής απάντησε και σου δινει και τον αριθμο παρακολούθησης ο οποίος εχει αυτο το αποτελεσμα 2014-10-05 21:37 乌鲁木齐国际, 希腊 - GR, 出口总包直封封发, Departure from outward office of exchange 2014-10-05 20:21 乌鲁木齐国际, 希腊 - GR, 出口总包互封开拆, Opening 2014-09-30 15:15 83009903, 希腊 - GR, 收寄局收寄, Collection Το τι θα κάνεις ειναι δικο σου θεμα, σαφώς απαντάς οτι δεν το εχεις λάβει ακόμα, και περιμένεις να αποφασίσει το ππ για την συνέχεια, εφόσον βέβαια εχεις κάνει ηδη claim Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hightmare Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 αυτο ειναι το προβλημα οπως βλεπεις What happens next Please review the information and let us know how you would like to proceed. If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time. If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim ειτε ακυρωνω ειτε αλλαζω τον λογο και κατι πρεπει να κανω γιατι στο status λεει Requiring your action Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 αυτο ειναι το προβλημα οπως βλεπεις What happens next Please review the information and let us know how you would like to proceed. If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time. If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim ειτε ακυρωνω ειτε αλλαζω τον λογο και κατι πρεπει να κανω γιατι στο status λεει Requiring your action Ωραία πήγαινε λοιπόν δες τι επιλογές εχει το change the reason το εχεις ψάξει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teo20net Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2014 αυτο ειναι το προβλημα οπως βλεπεις What happens next Please review the information and let us know how you would like to proceed. If you've resolved this problem, you can cancel this claim at any time. If you received the item but it's not as described by the seller, you can change the reason for your claim ειτε ακυρωνω ειτε αλλαζω τον λογο και κατι πρεπει να κανω γιατι στο status λεει Requiring your action Αν δεν ισχύει καμμία απο τις 2 επιλογές που σου προτείνει, δεν κάνεις τίποτα και αφήνεις το paypal να το κάνει escalate και να αποφασίσει μόνο του για το αποτέλεσμα. Το σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ ακυρώνεις το claim. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα