Προς το περιεχόμενο

Halo 5: Guardians [Xbox One]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και εγώ όλα τα reviews που είδα και διάβασα λένε για πολύ δυνατό multi + gameplay με μοναδικό μειονέκτημα το campaign + story. Κάτι που με ξινίζει μιας και όλα τα campaign τα αγαπούσα πέραν του 4 που δεν με ξετρέλανε. Πάντως έχουν ακόμα να βγάλουν BTB και Forge + πολλά καινούργια maps οποτε το multi φαίνεται θα έχει ζωή για πολύ καιρό, απλά πρέπει να είναι πιο σταθερό από ότι ήτανε το MCC.

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και εγω ξενερωνω αν οντως το campaign ειναι αδιαφορο γιατι γενικα βλεπουμε μια ταση να δινεται πλεον περισσοτερη βαση(ή σε καποιες περιπτωσεις να μην υπαρχει καν campaign)στο Multiplayer με πιο κλασσικα παραδειγματα των Battlefield 4 και Destiny,αλλα και Battlefront και TitanFall αντιστοιχα.

  • Like 1
Δημοσ.

Απο το gaf:http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=183001139&postcount=2148

So I cut up my recording of the playthrough for my review, and these were my results:
o4lyMhQ.png

 

Οι μονες διαφορες που θα ήθελα να δω στο single player είναι οι εξης, τουλάχιστον για το 6:

  • 30 fps στο single player/60 στο multi
  • Campaign αποκλειστικά με MC, και άσε τον Locke να κυνηγάει μύγες
  • Splitscreen co-op
  • Μεγαλύτερα level με καλύτερο AI (enemy/friendly)
  • Προφανώς βελτιωμένα γραφικά (ρίξτε μια ματια στα in-game cutscene του Halo 5 που τρέχουν στα 30...)
  • Και λίγη περισσότερη προσοχή στην ιστορία

Το καλο είναι ότι άμα πετύχανε το multi το να βελτιώσουν το single για το επόμενο Halo πρέπει να είναι αρκετά πιο εύκολο.

  • Like 2
Δημοσ.
Άμα λόγω των 60 fps χάνεις σε level design, enemy AI, splitscreen is kill και αλλα διαφορα τότε δεν κανεις ένα βήμα μπρός αλλα 5 πίσω... Στο multi που δεν έχεις το overhead από enemy AI, animation, particle effects και αλλα πράματα που έχεις στο SP τότε είναι πολύ πιο εύκολο να είσαι στα 60. Και εκεί πρέπει να είναι στο MP anyway. Εγώ για κανένα λόγο δεν πιστεύω ότι το να πετσοκόψεις το SP για να χτυπήσεις 60 είναι καλό ή θεμιτό.

 

Η ninty μπορεί και χτυπάει 60 γιατί συνήθως τα παιχνίδια της δεν προσπαθούν να κάνουν render πολύπλοκα πράματα και κρύβουν τις ατέλειες αρκετά εύκολα. Το Halo δεν είναι σε τέτοια κατηγορια και αυτό μπορείς να το δεις κάλλιστα από το terrain/shadow lod που είναι υπερβολικά aggressive και το ότι τα animation 3-5~ μετρα μακριά από τον χαρακτήρα σου κάνουν refresh στην μιση συχνότητα από ότι τα frames (30/60). Κυριολεκτικά πετσοκόβουν στον τεχνικό τομέα για να πετύχουν το εξηντάρι και αυτό δεν με ενοχλεί στο multi για κανένα λόγο αλλα στο single προτιμώ να δώσουν βάση στην ιστορία και το level design.

  • Like 1
Δημοσ.

Καμία ιστορία δε κόβεται απο το 60αρι.Τα γραφικά θυσιάζονται αλλά πρώτα κοιταω το ομαλό gameplay και μετά τα γραφικά.

Δημοσ.

Άμα χρειάζεται να κόψεις level γιατί δεν φτάνει τα επίπεδα που θέλεις για το εξηντάρι στο deadline που έχεις να κανεις submit μια χαρά πετσοκόβεται και η ιστορία. Είναι πολύ πιο πολύπλοκη επιλογή από ότι νομίζουν οι περισσότεροι στα forum δυστυχώς. Και αυτό θα το δούμε ακόμα χειρότερα στα παιχνίδια για VR που πρέπει να χτυπάνε 90hz χωρίς drops για να μην ζαλίζεται ο παίκτης.

Δημοσ.

Απο το gaf:http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=183001139&postcount=2148

 

Οι μονες διαφορες που θα ήθελα να δω στο single player είναι οι εξης, τουλάχιστον για το 6:

  • 30 fps στο single player/60 στο multi
  • Campaign αποκλειστικά με MC, και άσε τον Locke να κυνηγάει μύγες
  • Splitscreen co-op
  • Μεγαλύτερα level με καλύτερο AI (enemy/friendly)
  • Προφανώς βελτιωμένα γραφικά (ρίξτε μια ματια στα in-game cutscene του Halo 5 που τρέχουν στα 30...)
  • Και λίγη περισσότερη προσοχή στην ιστορία

Το καλο είναι ότι άμα πετύχανε το multi το να βελτιώσουν το single για το επόμενο Halo πρέπει να είναι αρκετά πιο εύκολο.

Ειπαμε οτι παιχνιδια σαν το Battlefront ή το Titanfall που δεν εχουν καν Single Player ειναι για πολλες σφαλιαρες,ειδικα το πρωτο για την τιμολογιακη πολιτικη του,αλλα ειναι γνωστα δυστηχως πραγματα απο την ΕΑ.

 

Ε οχι και 5;30 ωρες Campaign ρε γμτ...

 

Βεβαια βλεπω στο how long to beat και αναφερουν για 10ωρες διαρκεια http://howlongtobeat.com/game.php?id=19267

παρολα αυτα θυμαμαι δυστηχως οτι και στο TheOrder πεσανε μεσα οταν ειχαν πει την διαρκεια του παιχνιδιου απο Neogaf.

 

Ξερω επισης οτι οι περισσοτεροι που θα αγορασουν το Halo προφανως και θα θελουν να λιωσουν το Multiplayer αλλα γιατι τετοια καταντια??

 

Βεβαια απο οτι βλεπω και το Halo 4 κατι λιγοτερο βγαινει αν το τρεξεις το παιχνιδι και ισως ετσι να προεκυψε και το παραπανω στατιστικο http://howlongtobeat.com/game.php?id=4265

Και μετα κραζανε το Killzone οτι ηταν μικρο http://howlongtobeat.com/game.php?id=14342:P

Δημοσ.

Έχει τα δίκια του ο Spartan. Η Nintendo φημίζεται για το απλοϊκό/παιδικό art style στα παιχνίδια της, οπότε το 60άρι είναι εύκολη & αναίμακτη υπόθεση, χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι το εφαρμόζει παντού (βλ. Pikmin, Zelda).

 

Και το Sly Cooper: Thieves in Time στο PS3 έπαιζε σε 720p 60fps, γιατί είναι παρόμοιου ύφους παιχνίδι... σε mature themed παιχνίδια (Uncharted, TLOU, Halo κλπ.) αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς πετσόκομμα σε άλλα πράγματα.

 

Ο συμβιβασμός SP 30fps/MP 60fps εμένα μου φαίνεται δίκαιος... εν τέλει που θα περάσεις τις περισσότερες ώρες; Για μένα είναι 20-30 ώρες το Campaign (5%) και 500 ώρες (95%) το multi σε τέτοια παιχνίδια... έμφαση στο gameplay περιμένω στο MP και έμφαση στο story στο SP.

Γι' αυτό δεν καταλαβαίνω όσους αποζητούν challenging gameplay χωρίς να σε πιάνει από το χεράκι, αλλά μισούν τα Competitive MP/PVP. Κακά τα ψέματα, η ανθρώπινη νοημοσύνη δεν συγκρίνεται με καμία AI (όσο καλοφτιαγμένη κι αν είναι), γι' αυτό έχουμε ragequit και σπασμένα χειριστήρια. :)

Δημοσ.

Πάντως πέραν του SP, το dynamic res που χρησιμοποιεί η 343i είναι πολύ εντυπωσιακό, το να πετύχεις κολλημένο 60 σε multiplayer με τόσο πολλούς παράγοντες δεν είναι καθόλου εύκολο και πρέπει να την παινέψουμε για αυτό. Το multiplayer κερδίζει παρα πολλά από τα 60hz και παρόλα τα "πετσοκόμματα" δεν είναι καθόλου εύκολο επιτευχθεί αυτό που πέτυχε η 343i.

Δημοσ.

Έχει τα δίκια του ο Spartan. Η Nintendo φημίζεται για το απλοϊκό/παιδικό art style στα παιχνίδια της, οπότε το 60άρι είναι εύκολη & αναίμακτη υπόθεση, χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι το εφαρμόζει παντού (βλ. Pikmin, Zelda).

 

Και το Sly Cooper: Thieves in Time στο PS3 έπαιζε σε 720p 60fps, γιατί είναι παρόμοιου ύφους παιχνίδι... σε mature themed παιχνίδια (Uncharted, TLOU, Halo κλπ.) αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς πετσόκομμα σε άλλα πράγματα.

 

Ο συμβιβασμός SP 30fps/MP 60fps εμένα μου φαίνεται δίκαιος... εν τέλει που θα περάσεις τις περισσότερες ώρες; Για μένα είναι 20-30 ώρες το Campaign (5%) και 500 ώρες (95%) το multi σε τέτοια παιχνίδια... έμφαση στο gameplay περιμένω στο MP και έμφαση στο story στο SP.

 

Γι' αυτό δεν καταλαβαίνω όσους αποζητούν challenging gameplay χωρίς να σε πιάνει από το χεράκι, αλλά μισούν τα Competitive MP/PVP. Κακά τα ψέματα, η ανθρώπινη νοημοσύνη δεν συγκρίνεται με καμία AI (όσο καλοφτιαγμένη κι αν είναι), γι' αυτό έχουμε ragequit και σπασμένα χειριστήρια. :)

με εξαιρεση στο παραπανω τα παιχνιδια Souls :P :P

Δημοσ.

Εγώ το Gears of War: Judgment το τελείωσα σε 2 ώρες στο casual difficulty. Τι κερδίζω;

Είστε πεπειραμένοι παίκτες και μου κοτσάρετε Halo 5 campaign στο Normal; Παίξτε το στο Legendary και άμα γουστάρετε βάλτε και κανά skull και ελάτε να μου πείτε μετά για A.I., complete time και για death counts. Τα μεγάλα levels υπάρχουν, όπως συμβαίνει και με τον αριθμό των εχθρών. Το enemy A.I. δεν φτάνει τα επίπεδα του Halo Reach όπως φαίνεται από τα διάφορα gameplay videos αλλά την δουλειά του την κάνει ικανοποιητικά. Σε αυτό βοηθάει η ισορροπία που υπάρχει στα όλα και το γεγονός ότι έχει μειωθεί το bullet sponging στους εχθρούς. Θυμάστε στο Halo 4 πόσο ξύλο θέλανε οι prometheans χωρίς plasma pistols; Οι Zealots/Ultra στο Halo Reach, οι Chieftains στο Halo 3; Δεν ισχύει σε τέτοιο βαθμό στο Halo 5.Σαν τα κοτόπουλα κοιτάνε το έδαφος οι Players των legendary sessions που σπαμμάρουν στο διαδίκτυο.

Όσον αφορά τα γραφικά, όλοι θα θέλαμε να ήταν καλύτερα, αλλά το ομαλό frame rate και η έκταση των επιπέδων είναι για μένα βασικοί παράγοντες και δεν τους άλλάζω για eye candy στυλιστικές χαζομάρες που δεν προσφέρουν τίποτα στο gameplay. Το story δεν τίθεται ούτε κρύο, ούτε ζέστη, ποτέ στην σειρά δεν έπαιζε μέγιστο ρόλο. Κομμάτια αυτού δυστυχώς ή ευτυχώς βρίσκονται ψάχνοντας τα 117 intels που προμοτάρει η 343.

 

 Θα μπορούσε η 343 να σου φτιάξει ένα Halo 5 σαν το 4 στα 25-30 καρέ και με άψογο τεχνικό τομέα. Τι θα καταλαβαίνατε; Θα κάνατε γουάου για καμιά ώρα και μετά θα έμενε το gameplay στα κλασσικά corridor shooter με 4-5 enemies στην οθόνη σας. Αυτό είναι το ζητούμενο; Συγνώμη που το λέω αλλά αυτή είναι μια τακτική που δεν συμπαθώ καθόλου. Προτιμώ το hardware να θυσιάζεται στο βωμό του gameplay και να το βελτιώνει, παρά να κοιτάζω πόσο λεπτομέρεια έχει η φάτσα του πρωταγωνιστή, αν σκυβεί ή πηδάει σωστά και να μην σου δίνεται η δυνατότητα να κάνεις 5-6 πράγματα στο gameplay.

 

 32 χρονών gamer είμαι και οι περισσότεροι μεγάλοι developers με έχουν απογοητεύσει με τις προτεραιότητες που θέτουν. Για μένα έχει μεγαλύτερη σημασία να βγαίνουν περισσότεροι τίτλοι σαν το Divinity: Original Sin στις κονσόλες παρά περιπτώσεις σαν τα Ryse. Tomb Raider και Uncharted που σου φέρονται όλη την ώρα σαν να μην έχεις πιάσει ποτέ χειριστήριο στο χέρι σου. Είναι κρίμα που για παράδειγμα στο PS 4 ο κόσμος έσκασε περισσότερα φράγκα για να αγοράσει το The Order από το Helldivers. Αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί που δεν ανήκω στην μάζα του επιδερμικού gaming consumer και δεν τα βλέπω όλα σαν junk food επειδή δεν ξέρω πως να σκοτώσω την ώρα μου.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...