Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ΙΜΕΙ θα δείξει την ημερομηνία πώλησης και όχι τον τύπο του παραστατικού, εκτος αν πιστεύεις ότι μας έχουν τόσο φακελωμένους που η  όποια  infoquest έχει πρόσβαση στα αρχεία του λογιστηρίου κάθε μαγαζιού που πουλάει iPhone στην Ελλάδα.

 

Τα πράγματα είναι απλά:

 

Αν είσαι μέσα στον ένα χρόνο εγγύησης δεν έχεις πρόβλημα, είτε έχεις απόδειξη είτε τιμολόγιο είτε στο έκαναν δώρο.

 

Αν ζητάς τα δικαιώματα σου ως καταναλωτής (αυτό που λέμε δεύτερο χρόνο εγγύησης) πρέπει είσαι ιδιώτης, και αυτό το δείχνεις μόνο προσκομίζοντας την απόδειξη λιανικής. Αν δεν την έχεις μπορείς να ζητήσεις μια επανεκτύπωση της από το κατάστημα που το αγόρασες. 

  • Like 1
Δημοσ.

^Με ποια λογική ισχύει κάτι τέτοιο; (Δεν σε αμφισβητώ απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να υπάρχει διαφορά μεταξύ απόδειξης και τιμολογίου!). Για τη διάρκεια εγγύησης νομίζω μπορούν να το δουν και από την ημερομηνία ενεργοποίησης

Δημοσ.

δλδ εγω που ειχα παρει ενα 5s με αποδεικτικο αγορας απο γερμανο γιατι ειχε χαθει η αποδειξη δεν με καλυπτει δευτερο χρονο

αν παω info... ?

τελικα ζητανε αποδειξη? η μεσω ιμει τα βλεπουν?

 

Εσυ που το πηρες απο γερμανο πας στην αρβατο... εκει ισως ειναι διαφορετική η αντιμετώπιση...

Δημοσ.

Εσυ που το πηρες απο γερμανο πας στην αρβατο... εκει ισως ειναι διαφορετική η αντιμετώπιση...

Είναι διαφορετική...συμφέρει από κάθε άποψη να παίρνεις iPhone από skroutz τελικά, εκτός αν είσαι δεμένος με επιδοτήσεις και συμβόλαια

Δημοσ.

Εσυ που το πηρες απο γερμανο πας στην αρβατο... εκει ισως ειναι διαφορετική η αντιμετώπιση...

Πλέον η Infoquest δέχεται ΟΛΑ τα iPhone, απο όπου κι αν είναι αγορασμένα. Αμερική, Ευρώπη, Σκρούτζ, Γερμανό κτλ.. Οπότε 1000 φορές Infoquest παρα στους ερωτευμενους με το "βρέθηκε υγρασία, είστε εκτός εγγύησης" της Arvato

  • Like 1
Δημοσ.

^Με ποια λογική ισχύει κάτι τέτοιο; (Δεν σε αμφισβητώ απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να υπάρχει διαφορά μεταξύ απόδειξης και τιμολογίου!). Για τη διάρκεια εγγύησης νομίζω μπορούν να το δουν και από την ημερομηνία ενεργοποίησης

 

Το έχω πει και παραπάνω:

 

Η εγγύηση του iphone είναι ετήσια. Η infoquest, η isystem και η document που είναι οι συνεργάτες της Apple στην Ελλάδα για το service  (πλην πάρόχων), την καλύπτουν βάση του ΙΜΕΙ ανεξάρτητα από που το έχει αγοράσει κάποιος.

 

Ο δεύτερος χρόνος δεν είναι εγγύηση, αλλά δικαίωμα που παρέχει ο νόμος σε καταναλωτές. Η ελληνική νομοθεσία (την έχω βάλει παραπάνω) ορίζει ποιος είναι ο καταναλωτής και ξεκαθαρίζει ότι ο επαγγελματίας ( = τιμολόγιο) δεν καλύπτεται από τις διατάξεις της.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...