Προς το περιεχόμενο

Βοήθεια... με το Service της Hewlett Packard για εκτυπωτή...


Belial

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Την βοήθειά σας παρακαλώ, φίλος με εκτυπωτή hp και ακριβό μοντέλο μάλιστα ο οποίος τον έχει διατηρήσει σε άριστη κατάσταση μετά απο βλάβη που του παρουσίασε, αποφάσισε να τον πάει στο σέρβις της εταιρείας, βέβαια επειδή είχε περάσει η εγγύηση το άνοιξε να δεί τι τρέχει και είδε να λείπει απλά ένα ελασματακι από μέσα. Τελικά όταν τον πήγε του είπαν ότι μάλλον αλλαγή κεφαλής θα χρειαστεί. Σήμερα τον πήραν τηλέφωνο και του είπαν τα εξής: θα πληρώσετε 79 ευρώ + φπα και θα σας δώσουμε έναν αντίστοιχο, μετά του είπαν ακριβώς τον ίδιο αλλά ανασκευασμένο. Του είπαν ότι αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας μπλα μπλα μπλα... Μήπως τους γυάλισε το μοντέλο που ήταν σε καλή κατάσταση; Μήπως κάποιοι μέσα από το σέρβις κοιτάζουν να επωφεληθούν εις βάρος της εταιρείας; Τί συμβουλεύετε να κάνει ο φίλος; Μαλλον θα πάρει τηλέφωνο στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας να ρωτήσει τί παίζει... Εσείς γνωρίζετε αν ισχύει κάτι σχετικό;

Δημοσ.

Ta idia akrivos timi mou eipan gia na mou ftiaxoun to lastixaki pou kinei tis kefales se enan 710C (4-5 xronia montelo) prin merikes meres kai telika tha paro kainourio( me 115euro). Pantos se xreonoun kai mono gia na ton koitaxoun giro sta 30 eyro(ego pira tilefono). Tha exoun tarifa ta 79+fpa

Δημοσ.

Τι να πει κανείς για τους ΑΛΗΤΕΣ αυτούς. Το πρόβλημα είναι ότι με 100 και κάτι € παίρνεις μεν καινούριο, αλλά θα είναι low end μοντέλο που δεν θα έχει την ποιότητα εκτύπωσης του εκτυπωτή που προσπαθείς να φτιάξεις.

Δημοσ.

η HP έχει πολιτική στις επισκευές να βάζει ανακατασκευασμένα ανταλακτικά. Έχω πάει το laptop μου xe4500 και εχουν αλλάξει δύο φορές mobo και τις δύο ανακατασκευασμένη... φυσικά κάτι που δεν είναι καινούργιο είναιι σίγουρο πως θα ξαναχαλάσει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...