blanka Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Για το id εχετε δικιο . Αν ειχε αυτη την φιγουρα μεσα θα ηταν η πρωτη collector που θα ειχα παρει στα σιγουρα ειδικα αν ηταν με φωτισμο το μπλε stand(θα εκανε οτι πρεπει για φωτιστικο γραφειου ). Προφανως και λογω της λεπτομερειας που εχει και οχι λογω της ποζας(μην παει πουθενα το μυαλο σου στο πονηρο Μια απο τα ίδια και εγώ! Τρέλα η φιγούρα!
Atallos1 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Το ιδιο ping απο χτες οχι μονο στο OW Γενικο προβλημα που η Blizz λεει οτι φταινε οι ISP... Προσωρινη λυση το WTFast , in case που το εχει αλλος
Tmark Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Αυτό είναι το drawback των fps σαν το Overwatch, ένα ms κάνει την διαφορά. Ενώ για παράδειγμα σε Hearthstone-World of Warcraft-Diablo δεν φαίνεται τόσο το latency.
ADHD Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Οι servers εχουν και 20 tick rate btw w0w και εμεις γκρινιαζουμε για τα 64 του csgo και θελουμε 128.. Παντως για να λεω και τα σωστα το παιχνιδι εχει πολυ καλο netcode η τουλαχιστον ετσι φαινεται, δεν εχω καταλαβει lag η να ειναι ping sensitive, στο csgo αντιθετα 10 ping παραπανω να ανεβασεις το καταλαβαινεις αμεσως και γενικα ειναι πολυ sensitive. Δεν θα συνιστουσα το WTFast το μονο που κανει ειναι αν βαλεις custom routing μεσω του premium(θελει $$$) να σου βγαζει να καρφωσεις manual την κοντινότερη διαδρομη που κανεις μεχρι τον server(αν γνωριζεις που βρισκεται ο server και αν παιζεις παντα εκει) θεμα ISP σπανια αν εχετε fastpath και μονο σε μεγαλες διαφορες πχ 120-150. Εγω το δοκιμασα και αν και οντως ειχα σταθερα 45-55 αλλα μου εκανε loss/choke οποτε δεν θα το συνιστούσα τουλαχιστον την free version, απλα καμια φορα παιρνεις κακο routing και ανεβαζεις περισσοτερο ping, πχ εγω και ενας φιλος που παιζουμε μαζι csgo ειμαστε στην ιδια περιοχη με ote fastpath τυχαινει σε παιχνιδι να εχουμε ακριβως το ιδιο ping σε αλλο η εγω η αυτος να εχουμε 10-20 παραπανω.
jim777 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Μια ingame ερώτηση. Μόνο εγώ έχω παρατηρήσει κάτι περίεργα "hitboxes" ειδικά από κάτι αντίπαλους Hanzo/Widowmaker?
ferongr Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Οι servers εχουν και 20 tick rate btw Οι server έχουν 60 tick rate. Ο ρυθμός εντολών από τον client στο server είναι 60. Από τον server στον client είναι 20 για το quick play, 60 στα custom matches με την επιλογή "high bandwidth" ενεργοποιημένη.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Moderators Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Αυτό είναι το drawback των fps σαν το Overwatch, ένα ms κάνει την διαφορά. Ενώ για παράδειγμα σε Hearthstone-World of Warcraft-Diablo δεν φαίνεται τόσο το latency. Ναι οκ, το HS είναι και turn-based. Μια ingame ερώτηση. Μόνο εγώ έχω παρατηρήσει κάτι περίεργα "hitboxes" ειδικά από κάτι αντίπαλους Hanzo/Widowmaker? Hanzo arrows έχουν γενικά forgiving hitbox.
nick-dark Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Παιδιά να ρωτήσω κάτι μιας και έχω να κάνω αγορά από όταν άρχισαν ta cc.Επειδή είδα παιδιά να το αναφέρουν για αγορά μέσω του shop της blizzard με 36 ευρώ και βλέποντας τις τιμές retail και digital σκοπεύω να το αγοράσω και εγώ με τον ίδιο τρόπο.Θα βγάλω μια visual prepaid από την Πειραιώς,η ερώτησή μου είναι η εξής:η διαδικασία παραμένει ίδια με request money μεσώ paypal;
Atallos1 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 Δημοσ. 27 Μαΐου 2016 To tick rate ειναι ο ρυθμος ανανεωσης του server , ο οποιος στο OW ειναι στα 20,8 hz Δεν ξερω γιατι διαφωνουμε
Προτεινόμενες αναρτήσεις