Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KilliK είπε

τι εννοεις;

ADADA ειναι μια τεχνικη για να σταματας ετσι ωστε να κανει reset το accuracy, στο ow οπως ξερω δεν εχει penalty εκτος αν το αλλαξαν..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ADHD είπε

ADADA ειναι μια τεχνικη για να σταματας ετσι ωστε να κανει reset το accuracy, στο ow οπως ξερω δεν εχει penalty εκτος αν το αλλαξαν..

οοοχι, δεν νομιζω να εννοουσε αυτο. αλλα οτι δεν καθεσαι στο ιδιο σημειο αλλα πας συνεχεια αριστερα-δεξια ενω πυροβολας, και δυσκολευεις τον αντιπαλο να σε στοχευσει.

το βλεπω το κανουν συχνα τα καλα dps και οι snipers. και δυστυχως αυτη την τεχνικη δεν εχω καταφερει ακομη να την μαθω καλα.

Δημοσ.

Καλα αυτο ειναι movement maneuver απλα, το νοημα του ADADA ειναι να σταματας εντελως πατωντας την αντιθετη κατεύθυνση να κανει reset το accuracy(σαν να εισαι standing still) για να βαρεσεις. Τακτικη απαραιτητη στο cs αλλιως δεν βαρας τιποτα το inac ειναι τρελο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 minutes ago, KilliK said:

παιζω platinum με εναν diamond. το ιδιο χαλι και εκει, οτι ναναι συνθεσεις, οτι ναναι συνεργασια και επικοινωνια, αχρηστα instalock dps, κοκ.

αφου απορησα και ρωταγα τον δικο μου, πως γινεται τετοιοι παικτες να εινια platinum. 

Νταξει το 2100 με το 2800 δεν ειναι το ιδιο οτι και να λες.
Η συνεργασια δεν ειναι παντοτε εφικτη για διαφορους λογους και ναι εννοειται οτι και σε diamond κανουν instalocks.
Εκτος και αν εννοεις Plat το 2500 λολ.

Επεξ/σία από sistah
Δημοσ.

τα παιχνίδια ειναι άσχημα αμέσως μετα την αλλαγή τιερ γιατι οι περισσοτεροι παιχτες ξέρουν οτι το επόμενο τιερ ειναι απιαστο ονειρο και χαλαρώνουν παιζοντας χανζο ας πουμε χωρις να ξέρουν. Οι χειρότεροι παιχτες ειναι αυτοι που ακούμπησαν το τιερ και εφυγαν κατω. Γιαυτο χάνεις πλεον το badge αλλα δεν βοηθησε και πολύ. Δεν ειναι μονο οτι δεν υπαρχει κινητρο να προσπαθησεις ειναι και οτι δεν υπαρχει λογος να μην κανεις throw. Δεν σε μπανάρουν εκτος αν πηδας απο το χάρτη η φας 400 ρεπορτ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, sistah είπε

Νταξει το 2100 με το 2800 δεν ειναι το ιδιο οτι και να λες.
Η συνεργασια δεν ειναι παντοτε εφικτη για διαφορους λογους και ναι εννοειται οτι και σε diamond κανουν instalocks.
Εκτος και αν εννοεις Plat το 2500 λολ.

5 dps instalock? αυτο μονο σε bronze το εβλεπα. η πλακα ειναι οτι μετα τσακωνοντουσαν για το ποιος ειχε το μεγαλυτερο rank και ηταν καλυτερο dps, και γιατι να μην κανει αυτος switch αλλα ο αλλος. σαν να την μετραγανε. τεσπα. επαιξα και κατι καλα παιχνιδακια, αψογη συνεργασια και ο καθενας πιστος στον ρολο του. πρωτη φορα ειδα να προστατευουν τα supports τους. αλλα γενικα δεν εντυπωσιαστηκα με το platinum. με diamonds που επαιξα ενα παιχνιδι, ναι εκει βλεπεις τεραστια διαφορα, ειναι τελειως αλλο επιπεδο.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί άμα δεις high GM, top 500 παιχνίδια οι πιο πολλοί instalock dps κάνουν. Απλά είναι πιο πρόθυμοι να γυρίσουν σε healer και tank,  σε χαμηλότερα rank στα τέτοια τους.

Επεξ/σία από Silverage
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To project hanzo προχωράει σταθερά.
Απο ~50% winrate στα 2100 ,έχει ανέβει >60% στα 2500.
Στόχος πάνω απο 57% winrate οταν φτάσει το smurf στα 3k,για να αρχίσω να τον παιζω στο main.
Τρελο dps,9/10 matches gold dmg.
Με 2-3 βελάκια μπορεις να αφήσεις μισή την απέναντι ομάδα.Ειδικά σε attack ειναι πολύ δυνατός.
Aξιζει να επενδύσεις χρόνο πάνω του.

Επεξ/σία από suffocater
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Silverage είπε

Γιατί άμα δεις high GM, top 500 παιχνίδια οι πιο πολλοί instalock dps κάνουν. Απλά είναι πιο πρόθυμοι να γυρίσουν σε healer και tank,  σε χαμηλότερα rank στα τέτοια τους.

Κατι τετοιο δηλαδη?

Τελειως τυχαιο video(δεν τον γνωριζω καν αυτον)στο οποιο κερδιζει η ομαδα(GM rank το παιχνιδι)χωρις support με ενα tank τον Hog απεναντι σε ομαδα με Mercy πριν το τελευταιο nerf,ana και αργοτερα και lucio.

Οχι βεβαια οτι ξαφνικα το GM εγινε το ιδιο με τα χαμηλοτερα δικα μας ranks,αλλα οχι οτι και εκει ειναι ολα ωραια/καλα.

 

Δημοσ.

Έχοντας 2 μέρες άδεια από τη δουλειά, Τετάρτη- Πέμπτη, έπαιξα λίγο παραπάνω. Κόντρα σε Nerf Mercy και τα συναφή στον Mein έφτασα GM!!!!! Έκλαψα, 4018, βέβαια καπάκι τα επόμενα 2 games τα έχασα και έπεσα πάλι 3966 :(:( Στο ένα χάσαμε πανηγυρικά και φταίω καθώς έπαιξα απαράδεκτη Mercy, έπεσα πάνω σε έναν top 500 Tracer και έζησα εφιάλτη από τους λίγους. Δε με άφηνε να πάρω ανάσα. Στο δεύτερο παιχνίδι που έχασα ήταν γιατί στην ομάδα μου ήταν το νούμερο 44 παίκτης (μεγαλεία έζησα αυτό το διήμερο) που είχε main Genji και επειδή στην ομάδα δεν είχαμε Mercy (πήρα moira εγώ και ένα άλλο παιδί Lucio) αποφάσισε να κάνει throw το παιχνίδι παίρνοντας αυτός Mercy και πέφτοντας στο κενό πυροβολώντας. Τρελάθηκα....Παντού τα συναντάς αυτά τελικά, ανεξαρτήτου tier.

 

Τώρα η άποψη μου για τη Μέρσυ είναι ότι τη λυπάται η καρδιά μου. Δεν είναι αυτό που είναι. Όποιος έχει ασχοληθεί μαζί της αρκετά θα με καταλάβει. Όποιος είχε πατήσει βαλκιρια από το spawn για να τρέξει στο point ενώ το παίρνουν οι αντίπαλοι, να κάνει 2 res, να κερδίσει χρόνο να έρθουν και οι άλλοι και τελικά να κερδίσουν το fight, μπορεί να καταλάβει την ηδονή του "είμαι σημαντικός στην ομάδα, κουβάλησα και γω με το τρόπο μου"! Αυτό το συναίσθημα πλέον χάθηκε για πάντα. Η Μέρσυ είτε πατάει σπέσιαλ είτε όχι δε βλέπεις ΤΗ διαφορά. Αυτό το υβρίδιο Zen/Orisa, αλλά από λίγο, που έχει σαν σπέσιαλ πλεόν δεν έχει κανένα ενδιαφέρον. Είναι λυπηρό που τη κάνανε έτσι. Το παιχνίδι προμοτάρει τις σπέσιαλ κινήσεις όλων των παικτών ώστε να μπορούν ν αλλάξουν το ρου ενός fight. Της Μέρσι πλέον έχει το μικρότερο impact και μπορώ να σας απαντήσω σε όποιον αντίλογο έχετε. Είχε το σπέσιαλ με το μεγαλύτερο impact, τώρα μπήκε στο πάτο. Χάθηκε το μέτρο γενικά. Λες και θέλανε να την εκδικηθούν. Μακάρι να γυρίσει στη πίσω μορφή της. Το λατρεμένο μας Μερσάκι ελπίζουμε να αναστηθεί όπως μοίραζε κι αυτή τα rez απλόχερα!

Πλέον, προσωπικά, το γύρισα σε Moira εντελώς τώρα. Θεωρώ ότι είναι χαρακτήρας που μου ταιριάζει  απίστευτα πολύ. Μου κολλάει  αυτό το μείγμα heal/damage, είναι σχετικά εύκολη στο παίξιμο, δεν απαιτεί να έχεις τρελό σημάδι και είναι χαρακτήρας που τα αντίπαλα support τα βάζει κάτω στο 1vs1. Ελπίζω να μη πέσουν τίποτα πυρά πάνω σε δαύτη τώρα.

  • Like 2
Δημοσ.

αυτο ομως την εκανε must pick. γιατι ο μονος τροπος να αντιμετωπισεις αποτελεσματικα ενα μαζικο rez, ειναι με ενα αλλο μαζικο rez. οποτε αναγκαστικα και οι δυο ομαδες επρεπε να ειχαν την Mercy.επισης ειναι ασχημο να νικας τον αντιπαλο σου, αλλα να ερχεται απο το πουθενα η ελβετιδα και να αναιρει το επιτευγμα σου. ειναι αδικο.

και φανηκε και με την αλλαγη που κανανε στο TDM.

ειχα παραπονεθει γιαυτο στο OW forum, οτι ειναι τελειως broken το rez της Mercy να αφαιρει απο το σκορ τα kills που κανει η αντιπαλη ομαδα. η δικαιολογια που πηρα ειναι οτι αυτο γινεται και στα TDM αλλων FPS, οπως του Battlefield. τελικα ομως πρεπει να καταλαβε και η Blizzard οτι αυτο ηταν λαθος, και το βγαλανε.

δηλαδη αυτο δειχνει οτι το resurrection ειναι το πιο προβληματικο mechanic στο παιχνιδι. δυο χρονια τωρα και ασχολουμαστε ακομη με αυτο. και οι devs ειχαν τρεις επιλογες:

να το αφαιρεσουν τελειως, να το νερφαρουν μεχρι θανατου η να αλλαξουν την φυση του. δυστυχως επελεξαν να αλλαξουν τα φωτα στην Mercy σε σημειο να χασει την ιδια της την ταυτοτητα και να γινει τελειως βαρετη.

εγω δεν καταλαβαινω γιατι δεν πειραματιστηκανε με διαφορετικες εκδοχες του rez στο PTR. να παρουνε και feedback απο τους παικτες, να δουν τι τους αρεσει.

το βρισκω λιγο αλαζονικο να ερχεται ο Jeff με την ομαδα του, και να διατυμπανιζουν συνεχεια ποσο επιτυχημενο ηταν το rework της Mercy και ποσο περισσοτερο fun εχει γινει πλεον.

κατι που οπως το βλεπω, μαλλον δεν αντικατοπριζεται απο την πραγματικοτητα. δεν ξερω, μπορει οντως οι Mercy mains να την γουσταρουν περισσοτερο τωρα. ισως τελικα ο papa Jeff ξερει τι κανει.

  • Sad 1
Δημοσ.

Όποιος mercy main πει ότι τη γουστάρει περισσότερο τώρα θα ναι παπατζής μεγάλος. Δεν έχει πλέον τίποτα ιδιαίτερο που τη κάνει να βγει μπροστά. Επίσης, όσοι κλαψουρίζανε σε reddit και τέτοια φόρουμ ότι η Μέρσυ είναι μόνο ένα κουμπί πίσω από το τανκ και πας top 500, πας στο Θεό και ακόμα παραπάνω γιατί βολοδέρνουν τότε σε γολδ και πλατ? Ορίστε, πάρτε τη κύριε και ανεβείτε.

Και επίσης όταν σε κυνηγάνε 6 άτομα να σε σκοτώσουν, πρώτο στόχο, δε πρέπει να χεις ένα rewarding ultimate? Όσοι λένε ότι είναι γελοία εύκολος χαρακτήρας δε ξέρουν πως είναι να σε κυνηγάει tracer ή Genji με accuracy 40% και να μη ξέρεις πως να κρυφτείς, ούτε να βλέπεις έναν πίθηκο να έρχεται πάνω σου και να πετάς από δω και από κει. Τα αντανακλαστικά που πρέπει να έχει ένας Mercy παίχτης πρέπει να ναι γρηγορότερα και από του Μπολτ. Η καραμέλα παικτών, σα τον Xqc που την έκραζε σα να μην υπήρχε αύριο, είναι απλά για γέλια. 

 

@KilliK 

Αναφορά σε κείμενο

επισης ειναι ασχημο να νικας τον αντιπαλο σου, αλλα να ερχεται απο το πουθενα η ελβετιδα και να αναιρει το επιτευγμα σου. ειναι αδικο.

Εδώ υπάρχει χαρακτήρας που πετάει βέλος στο πάτωμα και μπορεί να σκοτώσει 2-3 άτομα μαζί σεκ λειστό χώρο. Και υπάρχει χαρακτήρας που πετάει μπόμπες στο πουθενά και πέραν του ότι μπορεί να πάρει ότι ραντομ κιλλ του κάτσει γεμίζει και σπέσιαλ ανά 30 δευτερόλεπτα. Δε βλέπω όμως κανένας να λέει διαλύστε τον Χάνζο η τον Τζανκρατ, η επιτομή του δίνω θάνατο από το πουθενά.

 

Fun Fact.

Μετά το φαγητό, τον ύπνο και το σεξ ανακάλυψα τη 4η μεγαλύτερη ηδονή. Να ρουφάς με Moira, αργά και βασανιστηκά, τη ψυχή Gm Genji ενώ κάνει reflect. I get bonners :D

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω χαιρομαι που πλεον 9/10 δε βλεπω μερσυ, επιτελους αλλαξε κατι στο παιχνιδι μετα απο ποσο καιρο

να μπαφαρουν df/sombra τωρα, δεν νομιζω να υπαρχει κατι op πλεον, ο hanzo μια χαρα ειναι, αν κυνηγας σε κλειστο χωρο και ψοφας εσυ φταις δε φταιει ο hanzo που ειναι και δυσκολος να μαθεις, δεν ειναι οτι ευκολοτερο να παιξεις hanzo 

η moira δε βαζει κανενα supp κατω, απλα ειναι καλη στο last hitting τπτ περισσοτερο τπτ λιγοτερο

Επεξ/σία από najinblue3
Δημοσ.

Οι αλλαγες στην mercy και το Nerf ηταν σωστα ολα εκτος απο 1 πραγμα. Πολυ κακως που δεν γινεται το 1 πλεον res instant οταν εχεις ανοιξει ulti.

Ειναι δηλαδη σχεδιαστικο λαθος(ή μαλλον παραλογο)να λες οτι η ulti σου κανει empower τα abilities σου,αλλα στο res(που πλεον ειναι ability κανονικο και οχι Ulti)να παραμενει το ιδιο.

Κατα τα αλλα η Mercy μια χαρα support ειναι μιας και η ulti της δινει survivability(ανεβαινει στον αερα και γλυτωνει απο reaper/genji πχ)και φυσικα mass heal και dmg.

Προσωπικα εγω που παιζω mercy απο beta μεχρι και σημερα πιο πολυ οπως ελεγα πιο παλια για το dmg την εκανα main.

Βασικα γιαυτο και βλεπουμε πλεον τοσο πολυ Orisa.Εχει την ιδια εν μερη Ulti με την mercy και κανει και κανει παραπανω δουλεια απο τον Reinhart το shield της μιας και ειναι ας το πουμε φορητο,και μπορει φυσικα να βαραει οταν ειναι κατω το shield.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...