Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αν αυτο ειναι το meta περαστικα, το παιχνιδι ειναι κουραστικο να το δεις μετα απο 2-3 maps, ολοι παιζουν τα ιδια συνεχεια σχεδον 90% υπαρχει mirror game

τουλαχιστον η μπλιζ ηταν εξυπνη και με τα φραγκα της πηρε monte + crumbz απο το league και εχει 2 πολυ καλους αναλυτες

Επεξ/σία από najinblue3
  • Απαντ. 9,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτο δεν το καταλαβαινω, δεν μπορουν οι casters να δουλευουν σε διαφορετικα παιχνιδια ταυτοχρονα; η απαιτειται απο την πλευρα τους full time job σε ενα παιχνιδι μονο;

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η riot δεν το επιτρεπει afaik και η μπλιζ εσκασε χοντρο κασερι να τους παρει και τους 2

zunba + dva god

Επεξ/σία από najinblue3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, KilliK said:

"αυτο ειναι το μετα"

sistah 2018

:P

υπομονη, ο 27 θα αλλαξει το μετα. η ετσι τουλαχιστον μας υποσχεται ο papa Jeff.

Ωραιο το bait σου αλλα εαν ειχες ιδεα απο major leagues οπου τα λεφτα του tournament/η θεση που καταληγουν ειναι πολυ πιο σημαντικα απο το entertainment του απλου κοσμακι που θελει να δει ωραια plays με διαφορετικα compositions, δεν θα κοροϊδευες.
Οι ομαδες κανουν scrims και προετοιμαζονται συμφωνα με το current meta.
Για σενα ειναι κουραστικο αλλα για αυτους διακυβευεται το μελλον της ομαδας εαν δεν ακολουθησουν την πεπατημενη που προσταζει το meta.

Δεν υπαρχει καλυτερο παραδειγμα απο το LoL οπου για αρκετες seasons οι τελικοι ηταν βασισμενοι σε 10-20 ηρωες απο τους 150+ που διαθετει το game και επειδη το παρακολουθουσα επι σειρα ετων συστηματικα εχω μια Α εμπειρια το πως δουλευει το σκηνικο.
Απλα στο LoL υπαρχει μεγαλυτερο diversity στα actions των heroes και υπαρχει μεγαλυτερο range των plays που μπορουν να επιτευχθουν μεσα απο εναν και μονο hero, το hype ηταν και ειναι τεραστιο στα μεγαλα events.
Οπως παντα, οι Ασιατικες ομαδες κανανε obliterate τους 'Muricans και Europeans διοτι τα plays τους ηταν next level παρολο που ολοι κανανε scrims στην ιδια λογικη με το ιδιο hero pool.
Εξου και τα bootcamps των Αμερικανων στην Aσια για να παρουν μια γευση του πως δουλευει το pro-competitive scene.
Γι'αυτο υπαρχουν Αμερικανικες ομαδες γεματες με Ασιατες, γιατι τους αγοραζουν ωστε να βγαλουν profit στα ενα σκασμο λεφτα που σκανε οι investors μπας και δει ασπρη μερα η ΕυρωπαικοΑμερικανικη σκηνη.

Επεξ/σία από sistah
  • Like 1
Δημοσ.

Έχετε δει τελικό champions league με φοβερές φάσεις και πολλά τρέλα παιξιματα;;; Πάντα σε τέτοιες διοργανώσεις όλοι παίζουν όσο πιο κλασσικά και μαζεμένα γίνεται. Τα φράγκα τους νοιαζουν.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@sistah 

κανεις υπεραναλυση για το αυτονοητο ενω εισαι εκτος θεματος. 

ναι, ξερουμε οτι οι προ θα παρουν τους βελτιστους ηρωες και θα εφαρμοσουν τη πιο σιγουρη στρατηγικη που θα τους εξασφαλισει με μικροτερο ρισκο τη νικη .

ενταξει, we get it, ευχαριστουμε για την εξηγηση αλλα δεν ειναι αυτο που συζηταμε εδω. η κριτικη που γινετα αφορα το γεγονος οτι εδω και δυο χρονια, αυτοι οι ηρωες και η στρατηγικη εχουν παραμεινει σχεδον αμεταβλητα. βλεπουμε σε ολα τα μεγαλα παιχνιδια, το ιδιο compo και στις δυο ομαδες με το ιδιο πλανο δρασης, σε ολους τους χαρτες και σε ολα τα modes. υπαρχουν μικροαλλαγες αλλα το ολο setup ειναι ακριβως το ιδιο. και σε ρωταω, αλλα δεν το πιανεις. σε δυο χρονια απο τωρα με το ιδιο μετα, το ενδιαφερον του κοινου θα παραμεινει το ιδιο; . μετα απο πεντε χρονια; ποσο ακομη dragonblade θα αντεξει ο κοσμος; εσυ τι θα τους απαντησεις; αυτο ειναι το μετα, deal with it?

ειναι δεδομενο οτι ο κοσμος καποια στιγμη θα βαρεθει να βλεπει τα ιδια και τα ιδια. και οταν συμβει αυτο, θα φυγει. και οταν φυγει, να δω απο που θα βγαζουν κερδος οι επαγγελματιες παικτες.

οχι οτι φταινε εκεινοι για αυτη τη κατασταση, αυτοι απλως προσαρμοζονται σε αυτη. φταιει η Blizzard, αυτη ελεγχει και αλλαζει το μετα. και η εντυπωση που εχω ειναι οτι η Blizzard εσκεμμενα δεν το αλλαζει και κραταει πανω απο το μισο ροστερ αποδυναμωμενο, γιατι θεωρει, και ισως εχει δικιο, οτι το OWL θα πουλησει στο κοινο μονο ως ενα γρηγορο, φρενηρες παιχνιδι με εντυπωσιακα kills. αλλα αυτη ειναι μια λαθος κατευθυνση που ακολουθει και αν επιμεινει σε αυτη μακροπροθεσμα θα της βγει σε κακο. ο κοσμος αναποφευκτα θα βαρεθει καποια στιγμη. και θα βαρεθει οχι μονο γιατι το OWL θα καταντησει επαναλαμβανομενο, αλλα και επειδη δεν θα μπορει να ευχαριστηθει τους ηρωες που θελει να παιζει στο κανονικο παιχνιδι λογω της ελλειψης σωστου balancing. 

και νομιζω αυτο το γνωριζει πολυ καλα ως πιο εμπειρη στα esports η Riot. απο οτι διαβαζω, το balancing και το micro-tweaking που κανει ειναι αδιακοπτο και δεν αφηνει το meta να παραμεινει στασιμο. κατι τετοιο πρεπει να κανει και η Blizzard, αυτο ζηταει και η κοινοτητα, αλλα δεν.

αυτα. ελπιζω να καταλαβες επιτελους πανω σε τι γινεται η κριτικη, γιατι αλλο bait δεν εχει, μην καταντησουμε να επαναλαμβανομαστε σαν το ΟWL.

Επεξ/σία από KilliK
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KilliK είπε

ως πιο εμπειρη στα esports η Riot. απο οτι διαβαζω, το balancing και το micro-tweaking που κανει ειναι αδιακοπτο και δεν αφηνει το meta να παραμεινει στασιμο. κατι τετοιο

καλα η riot πλεον ειναι νουμερο 1, σε αυτα που γραφεις εισαι σωστος, γενικα δινει weekly major patches και δεν αφηνει το παιχνιδι στο ελεος, συνεχεια το αλλαζει, αν και σταματησα να παιζω παρακολουθω ακομα τα lcs γτ ειναι ενδιαφεροντα, παιζεις δε παιζεις θα το ευχαριστηθεις, ενω στο ow που σταματησα να παιζω as well πανω απο  2 παιχνιδια δε μπορω να δω γτ ειναι κουραστικο για μενα, παρα πολλα mirror games

νομιζω για το μετα φταιει οτι εχουν λιγους ηρωες και ξεκαθαρα ενδιαφερονται για τα φραγκα παρα για το παιχνιδι, lootboxes > gameplay

ουτε τα maps φταινε που ειναι πολυ καλα αν και λιγα, ουτε τπτ, οτι εχουμε τοσους λιγους ηρωες ειναι πολυ κακο, και το balancing ειναι χειροτερο

Επεξ/σία από najinblue3
Δημοσ.

καλα, εδω καθυστερουν να διορθωσουν τα bugs των καινουργιων ηρωων. μετα απο 5 μηνες καταλαβανε ποσα προβληματα ειχε ο Doomfist και μονο επειδη καποιος γνωστος pro παικτης μαζεψε ολα τα σχετικα θεματα σε ενα megathread. και απο οτι διαβαζω ουτε τα μισα δεν εχουν φτιαξει ακομη. αυτα δεν ειναι σοβαρα πραματα για μια εταιρεια δις που θελει να αλλαξει τα δεδομενα της e-sports σκηνης.

τεσπα, περιμενουμε τωρα και τον 27, ο Jeff ειπε οτι θα ειναι meta changer. για να δουμε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, KilliK said:

@sistah 

κανεις υπεραναλυση για το αυτονοητο ενω εισαι εκτος θεματος. 

ναι, ξερουμε οτι οι προ θα παρουν τους βελτιστους ηρωες και θα εφαρμοσουν τη πιο σιγουρη στρατηγικη που θα τους εξασφαλισει με μικροτερο ρισκο τη νικη .

ενταξει, we get it, ευχαριστουμε για την εξηγηση αλλα δεν ειναι αυτο που συζηταμε εδω. η κριτικη που γινετα αφορα το γεγονος οτι εδω και δυο χρονια, αυτοι οι ηρωες και η στρατηγικη εχουν παραμεινει σχεδον αμεταβλητα. βλεπουμε σε ολα τα μεγαλα παιχνιδια, το ιδιο compo και στις δυο ομαδες με το ιδιο πλανο δρασης, σε ολους τους χαρτες και σε ολα τα modes. υπαρχουν μικροαλλαγες αλλα το ολο setup ειναι ακριβως το ιδιο. και σε ρωταω, αλλα δεν το πιανεις. σε δυο χρονια απο τωρα με το ιδιο μετα, το ενδιαφερον του κοινου θα παραμεινει το ιδιο; . μετα απο πεντε χρονια; ποσο ακομη dragonblade θα αντεξει ο κοσμος; εσυ τι θα τους απαντησεις; αυτο ειναι το μετα, deal with it?

ειναι δεδομενο οτι ο κοσμος καποια στιγμη θα βαρεθει να βλεπει τα ιδια και τα ιδια. και οταν συμβει αυτο, θα φυγει. και οταν φυγει, να δω απο που θα βγαζουν κερδος οι επαγγελματιες παικτες.

οχι οτι φταινε εκεινοι για αυτη τη κατασταση, αυτοι απλως προσαρμοζονται σε αυτη. φταιει η Blizzard, αυτη ελεγχει και αλλαζει το μετα. και η εντυπωση που εχω ειναι οτι η Blizzard εσκεμμενα δεν το αλλαζει και κραταει πανω απο το μισο ροστερ αποδυναμωμενο, γιατι θεωρει, και ισως εχει δικιο, οτι το OWL θα πουλησει στο κοινο μονο ως ενα γρηγορο, φρενηρες παιχνιδι με εντυπωσιακα kills. αλλα αυτη ειναι μια λαθος κατευθυνση που ακολουθει και αν επιμεινει σε αυτη μακροπροθεσμα θα της βγει σε κακο. ο κοσμος αναποφευκτα θα βαρεθει καποια στιγμη. και θα βαρεθει οχι μονο γιατι το OWL θα καταντησει επαναλαμβανομενο, αλλα και επειδη δεν θα μπορει να ευχαριστηθει τους ηρωες που θελει να παιζει στο κανονικο παιχνιδι λογω της ελλειψης σωστου balancing. 

και νομιζω αυτο το γνωριζει πολυ καλα ως πιο εμπειρη στα esports η Riot. απο οτι διαβαζω, το balancing και το micro-tweaking που κανει ειναι αδιακοπτο και δεν αφηνει το meta να παραμεινει στασιμο. κατι τετοιο πρεπει να κανει και η Blizzard, αυτο ζηταει και η κοινοτητα, αλλα δεν.

αυτα. ελπιζω να καταλαβες επιτελους πανω σε τι γινεται η κριτικη, γιατι αλλο bait δεν εχει, μην καταντησουμε να επαναλαμβανομαστε σαν το ΟWL.

Κανω υπεραναλυση γιατι τιποτα δεν ειναι αυτονοητο, ειδικα με εσενα.
Δεν θεωρω οτι ειμαι εκτος θεματος, πρεπει ομως να σου δωσω ενα παραδειγμα για να καταλαβεις που στηριζω το "αυτο ειναι το meta".

Πρωτα απο ολα για μενα ειναι unwatchable το OWL ακριβως γιατι ειναι βαρετα τα mirror matches -εκτος απο το κακο spectator mode που εχει βελτιωθει μεν, αλλα εχει δρομο ακομα- αλλα καταλαβαινω γιατι το κανουν.
Οπως ειπε και ο @najinblue3, o αριθμος των heroes ειναι τραγικα μικρος για να μπορεσεις να κραξεις δικαιολογημενα το κακο balancing και mirror matching.
Δεν βγαινουν τα κουκια τι να κανουμε.

Εκει λοιπον μπαινει το παραδειγμα του LoL οπου στις αρχες των World Finals υπηρχε ενα repetition στο hero pool το οποιο κουρασε αφανταστα.
Η κατασταση ηταν "ποιος θα προλαβει να παρει τους 3-4 OP χαρακτηρες πρωτος".
Αρχισαν λοιπον να κανουν revamps και nerfs μπας και αλλαξει το meta, επιπροσθετα βγαζαν/βγαζουν ανα 1-3 μηνες νεους Champions οταν στο OW βγαινει ανα 4 μηνο και ευχεσαι να μην ειναι γεματο bugs.
Με αυτο το rate, σιγουρα θα βαρεθουμε ολοι τα dragonblades και το shifting αναμεσα σε 8-9 heroes απο τους 26.

Για το story, περυσι τετοια εποχη κυριαρχουσε το triple tank meta με τον Rein να εχει 96% pickrate ακολουθωντας η Zarya, Hog, D.Va, Lucio και Ana.
Mε το nerf των Hog και Ana ειχαν δει που παει το πραγμα...στο current dive comp, οποτε δεν βλεπουμε 2 χρονια dragonblades...
Tελος, η Orisa πλεον ειναι viable ως anti dive αρα μπαινουν και αλλοι heroes στο pool σιγα σιγα.

Κοιταξε τα /r/Competitiveoverwatch και /r/OverwatchUniversity/ μιας και εκει θα βρεις Masters και GM's να συζητανε
και κοψε το brainless forum της Blizzard.. 

Επεξ/σία από sistah
  • Like 1
Δημοσ.

παιδες εχει κανεις τρελα lagspikes kai fps drops ?6700κ 1060 6g 16g ram3200 και ενω μεχρι  προσφατα πηγαιναν ολα τελεια  ξαφνικα αρχισαν να σκαλωματα και κατι  παπαριες... παιζει να ειναι το τελευταιο patch ? ειναι πολυ εκνευριστικο γιατι ωρες ωρες ουτε να σημαδεψω δεν μπορω.

Δημοσ.
1 hour ago, sistah said:

Κανω υπεραναλυση γιατι τιποτα δεν ειναι αυτονοητο, ειδικα με εσενα.
Δεν θεωρω οτι ειμαι εκτος θεματος, πρεπει ομως να σου δωσω ενα παραδειγμα για να καταλαβεις που στηριζω το "αυτο ειναι το meta".

Πρωτα απο ολα για μενα ειναι unwatchable το OWL ακριβως γιατι ειναι βαρετα τα mirror matches -εκτος απο το κακο spectator mode που εχει βελτιωθει μεν, αλλα εχει δρομο ακομα- αλλα καταλαβαινω γιατι το κανουν.
Οπως ειπε και ο @najinblue3, o αριθμος των heroes ειναι τραγικα μικρος για να μπορεσεις να κραξεις δικαιολογημενα το κακο balancing και mirror matching.
Δεν βγαινουν τα κουκια τι να κανουμε.

Εκει λοιπον μπαινει το παραδειγμα του LoL οπου στις αρχες των World Finals υπηρχε ενα repetition στο hero pool το οποιο κουρασε αφανταστα.
Η κατασταση ηταν "ποιος θα προλαβει να παρει τους 3-4 OP χαρακτηρες πρωτος".
Αρχισαν λοιπον να κανουν revamps και nerfs μπας και αλλαξει το meta, επιπροσθετα βγαζαν/βγαζουν ανα 1-3 μηνες νεους Champions οταν στο OW βγαινει ανα 4 μηνο και ευχεσαι να μην ειναι γεματο bugs.
Με αυτο το rate, σιγουρα θα βαρεθουμε ολοι τα dragonblades και το shifting αναμεσα σε 8-9 heroes απο τους 26.

Για το story, περυσι τετοια εποχη κυριαρχουσε το triple tank meta με τον Rein να εχει 96% pickrate ακολουθωντας η Zarya, Hog, D.Va, Lucio και Ana.
Mε το nerf των Hog και Ana ειχαν δει που παει το πραγμα...στο current dive comp, οποτε δεν βλεπουμε 2 χρονια dragonblades...
Tελος, η Orisa πλεον ειναι viable ως anti dive αρα μπαινουν και αλλοι heroes στο pool σιγα σιγα.

Κοιταξε τα /r/Competitiveoverwatch και /r/OverwatchUniversity/ μιας και εκει θα βρεις Masters και GM's να συζητανε
και κοψε το brainless forum της Blizzard.. 

Δε θα σχολιάσω τα υπόλοιπα καθώς δεν έχω παρακολουθήσει, αλλά μια μικρή διόρθωση. Ο Roadhog έφαγε το nerf αφού είχε επικρατήσει το dive comp όχι πριν.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...