Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αλλη μια εξαιρετικη δουλεια στο design της Sombra. να ειναι το translocator ορατο στον εχθρο, διαφορετικα θα ειναι OP. το να σου στηνει συνεχεια ενεδρα ο εχθρος διπλα απο το translocator ομως, δεν ειναι OP. βεβαια.

https://www.youtube.com/watch?v=3qM6o94McwM&feature=youtu.be&gl=CA

Μπορούμε να ξεκαθαρίσουμε ότι εδώ δεν είναι ενέδρα αλλα απλά το έστειλες στη φάτσα του ενώ ήξερες ότι είναι ήδη εκεί? Και το translocator είναι μια χαρά balanced, και ενέδρες μπορούν να σου κάνουν και ως bait να το χρησιμοποίησης μπορείς.

Δημοσ.

Μπορούμε να ξεκαθαρίσουμε ότι εδώ δεν είναι ενέδρα αλλα απλά το έστειλες στη φάτσα του ενώ ήξερες ότι είναι ήδη εκεί? Και το translocator είναι μια χαρά balanced, και ενέδρες μπορούν να σου κάνουν και ως bait να το χρησιμοποίησης μπορείς.

 

ενεδρα ειναι. δυο με περιμενανε διπλα απο το translocator. και οχι, δεν ειναι balanced οταν το escape ability σου ευκολα μετατρεπεται σε παγιδα για free kills. το θεμα αυτο υπηρχε ανεκαθεν, αλλα γινεται πιο εμφανες στα DM/TDM λογω των πιο μικρων,κλειστων χαρτων και του ηλιθιου respawn που βγαζει τους συμπαικτες διπλα σου συνεχεια.

δεν υπαρχει αλλος ηρωας στο παιχνιδι, οπου η αποδραση του να τον οδηγει και σε βεβαιο θανατο. αυτο ειναι κακος σχεδιασμος.

Δημοσ.

ενεδρα ειναι. δυο με περιμενανε διπλα απο το translocator. και οχι, δεν ειναι balanced οταν το escape ability σου ευκολα μετατρεπεται σε παγιδα για free kills. το θεμα αυτο υπηρχε ανεκαθεν, αλλα γινεται πιο εμφανες στα DM/TDM λογω των πιο μικρων,κλειστων χαρτων και του ηλιθιου respawn που βγαζει τους συμπαικτες διπλα σου συνεχεια.

δεν υπαρχει αλλος ηρωας στο παιχνιδι, οπου η αποδραση του να τον οδηγει και σε βεβαιο θανατο. αυτο ειναι κακος σχεδιασμος.

Κ.

  • Like 1
Δημοσ.

Απλά μεταφέρω τα λόγια άλλου for last time :P

Sallahudin: https://streamable.com/fiorn

 

Ο translocator δεν είναι invisible γιατί θέλει και λίγο smart placing. Επίσης έχει πολύ χαμηλό cool down, άμα ήταν και invisible θα ήταν OP. όλο το play της sombra είναι να βάζεις σωστά το translocator, αν ήταν invisible όλοι θα ήταν καλές sombres. θέλει στοιχειώδη skill.

Δημοσ.

Ερωτηση παιδια... 

 

Αγορασα το overwatch μετα απο "πιεση" φιλων που καιγονται αλλα δεν εχω ιδεα απο τετοια παιχνιδια, εκτος απο λιγο counter strike που επαιξα πριν χρονια..

 

Ειναι δυσκολο; Θα εκτεθουμε ; :D

Δημοσ.

Ερωτηση παιδια...

 

Αγορασα το overwatch μετα απο "πιεση" φιλων που καιγονται αλλα δεν εχω ιδεα απο τετοια παιχνιδια, εκτος απο λιγο counter strike που επαιξα πριν χρονια..

 

Ειναι δυσκολο; Θα εκτεθουμε ; :D

Όχι δεν είναι δύσκολο όπως το θετεις

Δημοσ.

Sombra στο high elo παιζεται παρα πολυ. Και στο γκολντ αμα πεσεις σε καλη sombra κουβαλαει.

 

παρα πολυ οντως. με 0.9 pickrate.  :-D

Δημοσ.

Τελειώνει η Mercy όπως τη ξέρουμε. Ως Zennyata main, δε θα μπορούσα παρά να έχω ένα τεράστιο χαμόγελο που μου πρίζουν τα @@ κάθε φορά. Ένα rez ανά 30σεκ, ακόμα και όταν κάνει το ulti της.

  • Like 1
Δημοσ.

Ερωτηση παιδια... 

 

Αγορασα το overwatch μετα απο "πιεση" φιλων που καιγονται αλλα δεν εχω ιδεα απο τετοια παιχνιδια, εκτος απο λιγο counter strike που επαιξα πριν χρονια..

 

Ειναι δυσκολο; Θα εκτεθουμε ; :D

Η Blizzard φτιάχνει τα παιχνίδια της με γνώμονα τους casuals. Βάζει και στοιχεία που να θέλουν skill αλλά δεν κυριαρχούν. Παίζω μία φορά στο τόσο οπότε προτείνω να ξεκινήσεις με soldier. 

Δημοσ.

εγω απορω γιατι το βαλανε αυτο εξαρχης. υποτιθεται εγινε το rework για να μην κανει mass rez. και πανε και της δινουν να κανει 3 διαδοχικα rez μεσα σε 10s συν τα buffed abilities.

τι στο κορακα καπνιζουν εκει περα;
 

We're currently testing some new changes on the PTR. 

Mercy

  • Valkyrie
    • No longer resets or lowers Resurrection’s cooldown. Instead it now doubles Resurrection’s range

Τελειώνει η Mercy όπως τη ξέρουμε. Ως Zennyata main, δε θα μπορούσα παρά να έχω ένα τεράστιο χαμόγελο που μου πρίζουν τα @@ κάθε φορά. Ένα rez ανά 30σεκ, ακόμα και όταν κάνει το ulti της.

 

ειλικρινα, απο τοτε που εγινε το rework μονο Mercy βλεπω σχεδον σε ολα τα παιχνιδια. ας ελπισουμε με το νεο νερφ να ανεβει το υπολοιπο support στα picks.

  • Like 2
Δημοσ.

Variemai
Προπαντος καλώς ήρθες, δεύτερον όχι δεν θα εκτεθειτε το παιχνίδι είναι beginners friendly και σε βάζει με παίχτες ίδιου επιπέδου, εάν θέλετε να παίξετε με σκοπό να βελτιοθειτε όπως συνήθως προσφερομαι να στείλω υλικό για το παιχνίδι η ήρωες individually και να απαντήσω ότι ερώτηση έχετε


εγω απορω γιατι το βαλανε αυτο εξαρχης. υποτιθεται εγινε το rework για να μην κανει mass rez. και πανε και της δινουν να κανει 3 διαδοχικα rez μεσα σε 10s συν τα buffed abilities.

τι στο κορακα καπνιζουν εκει περα;
 


 

ειλικρινα, απο τοτε που εγινε το rework μονο Mercy βλεπω σχεδον σε ολα τα παιχνιδια. ας ελπισουμε με το νεο νερφ να ανεβει το υπολοιπο support στα picks.

 

Προσωπικά δεν έχω θέμα με την νέα mercy, ισα ισα μου αρέσει κιόλας, δεν νομίζω να την nerfaroun τόσο μάλλον θα μείνει το reset η το cooldown reduction απλά μεγαλύτερο, αλλιώς χάνεται το point του valkyrie .

Δημοσ.

Δε νομίζω ότι χάνεται. Η Βαλκυρία  όταν ξεκινάει το μεγάλο πανηγύρι σε choke point προσφέρει στη Μέρσυ και ταχύτητα να διαφεύγει από τρεισερογεντζιδες και παίρνουν όλοι heal που είναι μαζεμένοι. Στα έξτρα ότι μπορεί να δώσει και finishing blow. Και το ulti της φορτώνει απίστευτα γρήγορα. Μη το ξεχνάμε κι αυτό

 

Και γω που υποστήριζα τη μεγάλη της αλλαγή και έλεγα θ' αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο για τα άλλα support,στη πράξη βλέπω ότι δε γίνεται. Είναι αυτό που έγραψε ο Κιλικ. 3 REz σε 10sec. Δε βλέπω τη τόση διαφορά από τη προηγούμενη έκδοσή της. Πιο μπαφαρισμένη θα την έλεγα. Το ένα rez άνα 30sec αυστηρά νομίζω θα την φέρει στα ίδια επίπεδα με τους άλλους. Και πάλι θα είναι ίσως το καλύτερο σαπορτ αλλά όχι με τόση διαφορά.

 

Το μαζικό rez ή τα 3rez σε 10sec είναι ίσως το πιο μεγάλο game changing fact του overwatch. Αν μείνει έτσι όπως τη δοκιμάζουν από χτες δε θα υπάρχει πλέον καμία δικαιολογία για κανέναν να κλαψουρίζει ότι είναι overpower.

 

Και θα παίζω Zennyata χωρίς ν ακούω γκρίνια :P :P :P

 

O μεγαλύτερος badass του παιχνιδιού!!!!

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...