Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κούτσα κούτσα ανέβηκα στα 3200 με Mccree/genji main και μέσα σε δύο μέρες έπεσα στο 2900. Σα να το κάνει επίτηδες το Matchmaking...

 

μα το κανει επιτηδες, οταν νικας συνεχεια, αρχιζει να σε βαζει με παικτες με πολλες ηττες, ωστε να αποδειξεις οτι εχεις φτασει εκει που εισαι με την αξια σου και οχι οτι εγινες carried απο την υπολοιπη ομαδα στα προηγουμενα παιχνιδια.

εφοσων εισαι τοσο καλος, θα πρεπει να κανεις εσυ carry τους παικτες με το χαμηλο winrate και αν τα καταφερεις και κερδιζεις τα παιχνιδια με αυτους, θα συνεχισεις να ανεβαινεις rank.

ωραια λογικη ε;

Δημοσ.

μα το κανει επιτηδες, οταν νικας συνεχεια, αρχιζει να σε βαζει με παικτες με πολλες ηττες

Δεν ισχύει αυτό. Το παιχνίδι προσπαθεί να φτιάξει δύο ομάδες με ίδιο μέσο MMR. As simple as that.

Δημοσ.

Δεν ισχύει αυτό. Το παιχνίδι προσπαθεί να φτιάξει δύο ομάδες με ίδιο μέσο MMR. As simple as that.

ουτε αυτο ισχύει. Υπάρχει και ο παραγοντας winning potential. Και με χαμηλο mmr αν νικησεις πολλα παιχνιδια στη σειρα θα σου δώσει καποιον που εχει αρνητικες πιθανοτητες γιατι εχασε πολλα. Παντα οταν κερδιζεις πολλα παιχνιδια μετά η ομαδα σου ειναι αναπηροι.
Δημοσ.

ουτε αυτο ισχύει. Υπάρχει και ο παραγοντας winning potential. Και με χαμηλο mmr αν νικησεις πολλα παιχνιδια στη σειρα θα σου δώσει καποιον που εχει αρνητικες πιθανοτητες γιατι εχασε πολλα. Παντα οταν κερδιζεις πολλα παιχνιδια μετά η ομαδα σου ειναι αναπηροι.

 

I have a video for each and every one of your points :P

 

https://www.youtube.com/watch?v=4MVPe4IUcnc

 

 

Δε βρίσκω και το quote της Blizzard, αλλά το θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά που λέγανε ότι ΔΕΝ εξετάζουν καθόλου το ποσοστό νικών για το match making. Και είναι και απολύτως λογικό. Το παιχνίδι ΔΕΝ προσπαθεί να σε κάνει να χάσεις. Αν συνέβαινε αυτό, σημαίνει ότι κάποιους άλλους θα προσπαθούσε να τους κάνει να κερδίσουν. Το μόνο που προσπαθεί να κάνει είναι να σε βάλει με παίκτες που έχουν το ίδιο MMR.

Δημοσ.

Και εγω εχω αρχίσει να πιστευω ότι απλά μετα απο πολλά παιχνίδια πέφτεις γύρω στο 50% γιατι απλά έχεις εξαρχής 50% πιθανότητα να κερδίσεις. Αυτο σημαίνει οτι το σύστημα δουλεύει σωστα σε γενικές γραμμές. Απλά πολλές φορές η τύχη και τα win/loose strikes μπορουν να σου αλλάξουν bracket. Θες χρόνο όμως για να σταθεροποιηθείς

Δημοσ.

3090 και σταμάτησα γιατι ήταν 4 σερι νίκες πάλι. Δεν πιστευω στις πιπες που λέει η blizzard. Είναι νόμος οτι μετά απο μερικές νίκες παίρνεις ένα αστεράκι στο κεφάλι που λέει "αυτός πάει καλα, παρε να κουβαλήσεις αυτον που δεν πάει για να είναι ισα τα πράγματα". Πιστευω ειναι ενας τρόπος να κόβει αυτούς που δίνουν τον λογαριασμό σε άλλους να τους ανεβάσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Εμένα με προβληματιζει ότι κάποιες φορές είναι τελειως one sided. Όταν δε παίζουν και Smurf λες άντε να τελειώσει να πάμε στο επομενο

  • Like 1
Δημοσ.

Και όταν λέμε για one sided μιλάμε για λιώσιμο, να περνάνε από πάνω και να μη καταλαβαίνεις τι γίνετε 

Δημοσ.
Δε βρίσκω και το quote της Blizzard, αλλά το θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά που λέγανε ότι ΔΕΝ εξετάζουν καθόλου το ποσοστό νικών για το match making. Και είναι και απολύτως λογικό. Το παιχνίδι ΔΕΝ προσπαθεί να σε κάνει να χάσεις. Αν συνέβαινε αυτό, σημαίνει ότι κάποιους άλλους θα προσπαθούσε να τους κάνει να κερδίσουν. Το μόνο που προσπαθεί να κάνει είναι να σε βάλει με παίκτες που έχουν το ίδιο MMR.

 

 

οι δηλωσεις της Blizzard ειναι ανευ εμπιστοσυνης. μιλαμε για μια εταιρεια που εσκεμμενα χρησιμοποιησε ενα παραθυρακι του νομου για να αποφυγει την διαφανεια στα drop rates των loot boxes της.

μα και οι αλλοι που θα κερδισουν, με την σειρα τους θα περασουν απο την ιδια διαδικασια να παιζουν με ατομα με χαμηλοτερο winrate. γιαυτο βλεπεις παικτες να ανεβοκατεβαινουν στο rank.

Και όταν λέμε για one sided μιλάμε για λιώσιμο, να περνάνε από πάνω και να μη καταλαβαίνεις τι γίνετε 

 

αυτο ειναι που δειχνει οτι το mm λειτουργει με υποπτο τροπο. εφοσων δυο ομαδες εχουν το ιδιο μεσο ρανκ, θα περιμενε κανεις να γινεται τουλαχιστον μια σοβαρη προσπαθεια και απο τις δυο πλευρες.

αλλα πολλες φορες το παιχνιδι ειναι one sided. μιλαμε για 0-3 η 0-2 ηττες, η ομαδα να εχει εγλωβιστει στο spawn point, το payload να μην προχωραει ουτε μισο μετρο ενω ο αντιπαλος πηρε ολα τα ποιντς,κοκ

για αυτο και πολλες νικες τις αποδιδω στο οτι απλα σταθηκα τυχερος που δεν ημουν στην αντιπαλη, ανυπαρκτη ομαδα και οχι οτι επειδη εκανα carry την δικια μου. και οταν πεφτω στην αλλη ομαδα, απλως κανω εξασκηση.

Δημοσ.

οι δηλωσεις της Blizzard ειναι ανευ εμπιστοσυνης. μιλαμε για μια εταιρεια που εσκεμμενα χρησιμοποιησε ενα παραθυρακι του νομου για να αποφυγει την διαφανεια στα drop rates των loot boxes της.

 

Καλημέρα,

 

Για ποιο νόμο μιλάς και ποιο παραθυράκι; Ειλικρινά δε γνωρίζω

Δημοσ.

3090 και σταμάτησα γιατι ήταν 4 σερι νίκες πάλι. Δεν πιστευω στις πιπες που λέει η blizzard. Είναι νόμος οτι μετά απο μερικές νίκες παίρνεις ένα αστεράκι στο κεφάλι που λέει "αυτός πάει καλα, παρε να κουβαλήσεις αυτον που δεν πάει για να είναι ισα τα πράγματα". Πιστευω ειναι ενας τρόπος να κόβει αυτούς που δίνουν τον λογαριασμό σε άλλους να τους ανεβάσει.

 

να σου πω αρχιζω να σε πιστευω και εγω . Τρελο loose strike χθες. Είχαμε και τους wannabe doomfists και ήταν πανηγυρι 

Δημοσ.

Ίσως και Orisa buffs στο επερχόμενο ptr patch? Αυτό το patch πρέπει να το πούνε the underdog patch έτσι που πάει.

 

https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20758615920?page=2#post-37

 

"small tweaks which most of them wont stick"

 

επομενως θα παραραμεινει αχρηστη. μια χαρα.

Καλημέρα,

 

Για ποιο νόμο μιλάς και ποιο παραθυράκι; Ειλικρινά δε γνωρίζω

 

http://www.hearthpwn.com/news/2939-buying-arcane-dust-blizzard-gets-around-loot-box

 

η Kινα εβγαλε νομο που υποχρεωνει οποιος πουλαει ψηφιακα αγαθα τα οποια τα κερδιζεις με βαση την τυχη (τζογος στην ουσια), να δημοσιευει τα επισημα drop rates αυτων των αγαθων (πχ ο rng αλγοριθμος τους σου δινει ενα legendary skin ανα 10 πακετα που αγοραζεις), και να κραταει τριμηνη λιστα με ολα τα drop rates που εγιναν σε ολες τις αγοραπωλησιες. λογικος, σωστος νομος που πρεπει να εφαρμοστει και στην Ευρωπη/ΗΠΑ.

 

ε η πονηρη Blizzard, μολις βγηκε ο νομος στην κινα, αλλαξε τον τροπο που πουλαει τα loot boxes της. δεν πουλαει πλεον πακετα, πουλαει credits ενω σου δινει ως δωρο σε καθε αγορα τους τα πακετα αυτα. δηλαδη ενω αγοραζες πριν πχ για 5e 10 πακετα, τωρα για 5e αγοραζεις 100 credits και δωρο 10 πακετα.

οποτε ετσι προσπερναει τον νομο, αφου δεν πουλαει πλεον rng-based αγαθα αλλα τα χαριζει.

 

αυτο σημαινει, για εμενα τον απλο καταναλωτη, οτι η εταιρεια δεν θελει εγω να εχω γνωση των drop rates πριν αγορασω τα πακετα της αλλα και μετα αφου τα εχω αγορασει.

η πιο λαικα, με τι πιθανοτητες, τις οποιες αυτη οριζει αφου ειναι ψηφιακη η ρουλετα της, παιζω στον τζογο της.

Δημοσ.

να σου πω αρχιζω να σε πιστευω και εγω . Τρελο loose strike χθες. Είχαμε και τους wannabe doomfists και ήταν πανηγυρι 

 

 

Καρκίνος. Πρόλαβαν να τον μάθουν να τον παίζουν σε μια βδομάδα και τον διαλέγουν στο competitive. για γέλια. Έπρεπε να μπει στην επόμενη season Έφαγα και γω χτες τρελό loss κοιμήθηκα ξενερωμένος. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...