Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ο bastion είχε μόνιμα -33% και ήταν αραχτός σε μια γωνία με selfheal άπλετο. Δεν ειναι το ίδιο. Πόλύ δυνατό buff (ενα fortify ειναι βασικά με selfheal) που θα δώσει πολύ επιθετικό στύλ. Αν και δεν πιστευω ιτι θα μπει live το 50% ακόμη και με 40% θα είναι τουμπανος. Θα παραμείνει χαμηλα το Pickrate ειδικα στα ψηλά ρανκς και αυτο ειναι απόλυτα λογικο. Είμαστε και σε dive meta μην το ξεχνάμε.

 

Το θέμα είναι, στο dive meta είναι άχρηστος γιατί όπως λέει και το όνομα είναι dive. Το να φέρνεις κάποιον στην ομάδα δεν χρησιμεύει και πολύ αν η ομάδα πάει ήδη στους αντιπάλους. Στο tank meta (αν ποτέ επανέλθει) είναι άχρηστος γιατί εκεί έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο το one-hit. Άρα για να είναι χρήσιμος, περιμένουμε ένα υποθετικό διαφορετικό meta, πράγμα αμφίβολο καθώς ο Kaplan είναι ευχαριστημένος με το παρόν. Το pick rate του στην τελική δεν με νοιάζει ιδιέταιρα, αλλά τα νούμερα που έχει είναι ανέκδοτο. Οτιδήποτε με winrate τόσο κάτω από το 50% είναι σοβαρό πρόβλημα.

 

Πολύ ενδιαφέρον ότι αναφέρεις την Orisa και το Fortify, που παρόλο που έχει πολύυυυυυυ περισσότερα tanking tools από τον Roadhog δεν την παίζει κανείς και τα winrate της είναι στον πάτο. Επίσης μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον ότι ήταν ένας χαρακτήρας που ενώ δεν ήταν ιδιέταιρα δυνατός έφαγε nerf στο damage της (πιθανότατα για να ικανοποιήσει τη γκρίνια πάλι).

  • Like 1
  • Απαντ. 9,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το θέμα είναι, στο dive meta είναι άχρηστος γιατί όπως λέει και το όνομα είναι dive. Το να φέρνεις κάποιον στην ομάδα δεν χρησιμεύει και πολύ αν η ομάδα πάει ήδη στους αντιπάλους. Στο tank meta (αν ποτέ επανέλθει) είναι άχρηστος γιατί εκεί έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο το one-hit. Άρα για να είναι χρήσιμος, περιμένουμε ένα υποθετικό διαφορετικό meta, πράγμα αμφίβολο καθώς ο Kaplan είναι ευχαριστημένος με το παρόν. Το pick rate του στην τελική δεν με νοιάζει ιδιέταιρα, αλλά τα νούμερα που έχει είναι ανέκδοτο. Οτιδήποτε με winrate τόσο κάτω από το 50% είναι σοβαρό πρόβλημα.

 

Πολύ ενδιαφέρον ότι αναφέρεις την Orisa και το Fortify, που παρόλο που έχει πολύυυυυυυ περισσότερα tanking tools από τον Roadhog δεν την παίζει κανείς και τα winrate της είναι στον πάτο. Επίσης μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον ότι ήταν ένας χαρακτήρας που ενώ δεν ήταν ιδιέταιρα δυνατός έφαγε nerf στο damage της (πιθανότατα για να ικανοποιήσει τη γκρίνια πάλι).

Αρχικα ήταν αχρηστη η ασπιδα της εφοσον δεν μπορουσε να την παρει μαζι της οπως ο ρειν. Όταν μειωθηκε το cd και έχει μονιμα μια ασπιδα οπου θέλει, με τοσο δυνατο όπλο έσπαγε και την απιδα του ρειν και έκανε και πολύ dmg στα απέναντι τανκ. Λογικό το νερφ, έχει αρκετο dmg και τώρα, το fire rate ειναι που έχει θέμα γιατι να κάνεις tracking με αυτο το όπλο γρηγορους χαρακτήρες δεν παίζει. 

Δημοσ.

μονο που κανενας απο την κοινοτητα δεν παραπονεθηκε για το damage της Orisa πριν το νερφ, ισα ισα ολοι λεγανε οτι δεν επρεπε να γινει. σε κανα χρονο απο τωρα θα καταφερουν να την κανουν viable, οπως κανανε και την sombra. oh wait..

Δημοσ.

Ναι αυτό πήγα να γράψω, ότι πήραν έναν χαρακτήρα που όλοι λέγαν ότι ήταν ψιλοαδύναμος και αντί να της δώσουν ένα καλό buff της δώσαν ένα buff και ένα nerf που κανείς δεν ζήτησε. Γενικώς το track record τους δεν είναι και το καλύτερο μέχρι στιγμής.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι αυτό πήγα να γράψω, ότι πήραν έναν χαρακτήρα που όλοι λέγαν ότι ήταν ψιλοαδύναμος και αντί να της δώσουν ένα καλό buff της δώσαν ένα buff και ένα nerf που κανείς δεν ζήτησε. Γενικώς το track record τους δεν είναι και το καλύτερο μέχρι στιγμής.

η αδυναμια της ηταν οτι ο ρειν ηταν καλυτερος σε ολα απο αυτην. Τωρα παιζει αρκετα η ορισα και (αν θέλει ) ισως πάρει ενα buff αλλα το αποκλείω να ειναι dmg. Μάλλον κάτι στο halt η το fire rate.

Δημοσ.

Πως το εννοείς το αρκετά? Συναγωνίζεται σκληρά τον Roadhog στο ποιος έχει το χειρότερο pick rate. Απλά σε αντίθεση με αυτόν, έχει αξιοπρεπές win rate.

  • Like 1
Δημοσ.

Πως το εννοείς το αρκετά? Συναγωνίζεται σκληρά τον Roadhog στο ποιος έχει το χειρότερο pick rate. Απλά σε αντίθεση με αυτόν, έχει αξιοπρεπές win rate.

την βλέπω συχνα. ειναι νεος χαρακτηρας, δεν ειναι dive, δεν είναι τοσο fun οσο η σομπρα οπότε μια χαρα pick rate έχει. Θα ανέβει όσο αλλάζει το μετα σίγουρα.

Δημοσ.

έπαιξα λίγο Hog QP να θυμηθώ τα παλιά. Δυστυχώς πλέον τείνω να συμφωνήσω με το community ακόμα και 900 HP με 50% μόνιμο damage reduction να του δώσουν πάλι άχρηστος θα είναι, σαν κινούμενο κρέας, σαν floating Reinheard shield που δεν κάνει τίποτα. Με το γιγάντιο δυσκίνητο μοντέλο που έχει προσελκύει μονίμως όλα τα πυρά πάνω του οπότε το window να πάρει kill πριν ψοφήσει ο ίδιος είναι πολύ μικρό.

 

Παρόλο που είχα gold eliminations απλά δεν αξίζει ο χαρακτήρας χωρίς το combo. Άδειο damage κάνει, σκέτος θόρυβος, σαν σκύλος που γαβγίζει και δεν δαγκώνει. To hook είναι άχρηστο τελείως. Ποιο το νόημα να κάνεις hook για να σκοτώσεις χαρακτήρα με 150hp ξέρω γω αφού τον σκοτώνεις και με το right click γιατί να ασχοληθείς? Full HP χαρακτήρα δεν θα σκοτώσεις ποτέ πλέον ούτε στο QP (εκτός tracer και baby dva)

 

Το walking breather δυστυχώς δεν είναι escape όταν είναι να πεθάνεις θα πεθάνεις, το πολύ πολύ να γλυτώνεις 1 στα 10 deaths που θα είσαι 1v1 να πας πίσω από καμιά γωνία να κρυφτείς αλλά στο 6v6 fight ο ρόλος του δεν είναι να κρύβεται στις γωνίες, τανκ υποτίθεται είναι. Οπως είπαμε και με το breather τρώει τα πάντα από όλη την αντίπαλη ομάδα αφού με τέτοιο μοντέλο δεν γίνεται να κάνει κάποιος miss, οπότε αντί να πεθαίνει σε 2.5 δευτερόλεπτα θα πεθαίνει σε 3..

 

Πλέον έγινε το μόνο tank που δεν σκοτώνει τίποτα τουλάχιστον από τα tank που ξέρω να παίζω, winston, dva, reiherdt, zarya θερίζουν solo kills αν νιώθεις. O hog όντως χωρίς βοήθεια δεν κάνει τίποτα.

 

καλά κάνει το community και κράζει, ακόμα και με αυτό το buff δεν νομίζω να ξανασχοληθώ μαζί του. 1000 φορές DVA παρόλο που προτιμώ μακράν το playstyle του hog. H DVA με το matrix έχει 3 δευτερόλεπτα immunity, έχει escape και κάνει και πιο πολύ damage. 

 

Αν δεν θέλουν το 1 shot καλά κάνουν αλλά ο χαρακτήρας τότε θέλει full rework όχι band-aids όπως αυτό που δοκιμάζουν. Σβήσιμό και ξανασχεδιασμό με άλλα mechanics, η buff το damage. 

  • Like 1
Δημοσ.

μονο που κανενας απο την κοινοτητα δεν παραπονεθηκε για το damage της Orisa πριν το νερφ, ισα ισα ολοι λεγανε οτι δεν επρεπε να γινει. σε κανα χρονο απο τωρα θα καταφερουν να την κανουν viable, οπως κανανε και την sombra. oh wait..

Να ξεκαθαρίσουμε επιτέλους ότι η sombra είναι viable αλλα αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί παντού, η sombra όπως genji θέλει υποστήριξη από την ομάδα της(διαφορετικά βεβαια), μια φράση που έχω ακούσει για τον genji ισχύει και για τη sombra 'ένας genji είναι όσο καλή είναι η ομάδα τού' (σαφώς ένας καλός παίχτης genji μπορεί να κάνει δουλειά και μονος του αλλα πραγματικά αναδεικνύεται όταν έχει ομάδα να τον υποστηρίξει) , η sombra χωρίς την υποστήριξη της ομάδας της είναι σαν μια κουλή tracer, είναι εξαιρετικά δύσκολο αν όχι αδύνατο στα ranks κάτω από diamond(PUGs) να την κάνουν να δουλέψει έστω και 30% των δυνατοτήτων της, παίζει να έχω παίξει 3 παιχνίδια σε comp όπου και η ομάδα ένιωθε αλλα και η sombra έπαιζε όπως έπρεπε(για το rank της τουλάχιστον) ώστε να νικήσουν.

Δημοσ.

την βλέπω συχνα. ειναι νεος χαρακτηρας, δεν ειναι dive, δεν είναι τοσο fun οσο η σομπρα οπότε μια χαρα pick rate έχει. Θα ανέβει όσο αλλάζει το μετα σίγουρα.

 

Υπάρχουν νούμερα, το τη βλέπω συχνά δεν λέει κάτι. Το pick rate της είναι απολύτως χάλια (όχι κακό, χάλια) και είναι χάλια εδώ και σχεδόν 6 μήνες (ναι σχεδόν από τότε που βγήκε). Το shield της δεν έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από του Winston ή του Reinhardt, το Fortify είναι τελείως gimick, το Halt έχει πολυ μικρή διάρκεια για να είναι αποτελεσματικό και το damage της αν λάβεις υπόψιν ότι ειναι projectile είναι αστείο. Χωρίς αλλαγές θα πρέπει να υπάρξει κάποια πολύ περίεργη αλλαγή στο meta ώστε να έχει κάποιο νόημα να την πάρεις.

 

Edit: Ξέχασα το hitbox και head hitbox. Το μόνο μου σχόλιο για αυτά είναι χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα...

  • Like 1
Δημοσ.

 Το shield της δεν έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από του Winston ή του Reinhardt, το Fortify είναι τελείως gimick, το Halt έχει πολυ μικρή διάρκεια για να είναι αποτελεσματικό και το damage της αν λάβεις υπόψιν ότι ειναι projectile είναι αστείο. 

:confused:

Δημοσ.

και στα high ranks ανυπαρκτη ειναι, μονο σε 1-2 χαρτες την χρησιμοποιουν. το προβλημα της δεν ειναι τοσο το team support, ειναι οτι πασχει απο το ιδιο θεμα που πασχει ο McCree, Οrisa, Hog και ολh η κατηγορια defense: μπορω να κανω την ιδια δουλεια καλυτερα και ευκολοτερα με αλλον ηρωα.

 

γενικα το παιχνιδι δεν ειναι φτιαγμενο για να επιβραβευει το skill. χτυπας με McCree την Pharah απο μακρια η πιανεις με Hook τον ευκινητο Genji και απλως τους χαιδευεις με το damage που κανεις, επειδη το παιχνιδι δεν σου δινει μια ανταμοιβη αναλογη του επιτευγματους σου.


σε όλα αλλα ειδικα στο shield. Ειναι πάρα πολύ καλο το shield της.

 

δεν ειναι. ειναι πολυ μικρο για να καλυπτεις καλα απο πισω, ειδικα οταν η φοραδα πιανει τον μισο χωρο και σου κρυβει το LOS.


 

επιτελους. θα φτιαξουν τον junk μετα απο 1.5 χρονο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...