Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πως γίνεται να έχεις balance με situational picks μόνο η blizzard το ξέρει.

τα niche picks ειναι πολύ χρήσιμα! η sym ειναι balanced στο defence σε όλα τα ρανκ. Αν την κάνεις διαφορετική για να δουλεύει και στο attack το ίδιο καλα θα γινει άλλος χαρακτήρας. Εμένα μου αρέσουν οι χαρακτήρες που έχουν συγκεκριμένη χρηση γιατι το παιχνιδι βασίζεται στα counters και στην σωστη επιλογή χαρακτηρων ανάλογα τον χάρτη κτλ.

 

οσο για το balance το παιχνιδι τώρα ειναι πολύ κοντα στο "balanced". Αν μάλιστα το balance ήταν δυο ταχυτήτων (below 3k-above 3k) θα ήταν ακόμη πιο balanced. 

Δημοσ.

Πραγματικά χαίρομαι που άκουσες την συμβουλή μου αλλα θα πρότεινα να τσεκάρεις το team comp σου πρώτα πριν κανεις pick αν και είναι δυνατό να το κανεις να δουλέψει με bastion και rein σε κάποιο βαθμό στο defense.

 

ε ναι ενταξει, winston παιρνω αν κανουν instalock σε reaper/soldier, η κρινω οτι χρειαζομαστε δευτερο τανκ. θελω χρονο να τον μαθω καλυτερα, αλλα κανει δουλιτσα. το προβλημα ειναι οτι χρειαζεται ομαδα να νιωθει λιγο, να εκμεταλλευεται τα ανοιγματα που δημιουργει, διαφορετικα ειναι χασιμο χρονου..

 

τα niche picks ειναι πολύ χρήσιμα! η sym ειναι balanced στο defence σε όλα τα ρανκ. Αν την κάνεις διαφορετική για να δουλεύει και στο attack το ίδιο καλα θα γινει άλλος χαρακτήρας. Εμένα μου αρέσουν οι χαρακτήρες που έχουν συγκεκριμένη χρηση γιατι το παιχνιδι βασίζεται στα counters και στην σωστη επιλογή χαρακτηρων ανάλογα τον χάρτη κτλ.

 

οσο για το balance το παιχνιδι τώρα ειναι πολύ κοντα στο "balanced". Αν μάλιστα το balance ήταν δυο ταχυτήτων (below 3k-above 3k) θα ήταν ακόμη πιο balanced. 

 

μα ειναι balanced δυο ταχυτήτων, γιατι νομιζεις το defense category δουλευει μονο μεχρι platinum?

Δημοσ.

η Symmetra δεν είναι balanced με βάση τα νούμερα (57% winrate στο competitive). Θα φάει νερφ το έχει πει και ο Kaplan

 

και δεν είναι ο χαρακτήρας σαν playstyle το prob... το τελεπορτερ ειναι

Δημοσ.

η Symmetra δεν είναι balanced με βάση τα νούμερα (57% winrate στο competitive). Θα φάει νερφ το έχει πει και ο Kaplan

 

και δεν είναι ο χαρακτήρας σαν playstyle το prob... το τελεπορτερ ειναι

δεν ξερω. Σε συνδιασμο με τον τορμπ ειναι καρκινος αλλα μόνη της ειναι σχετικα ευκολο να την αποδυναμωσεις ειδικα με τοσο dva/winston /pharah / tracer που παιζει.
Δημοσ.

25pr8g3.jpg

 

έχει εδώ και 3-4 μέρες βγάζει το ίδιο μήνυμα.

Είσαι συνδεμένος με το σωστό λογαριασμό που έχει το overwatch; Γιατί λέει οτι δεν έχεις αγορασμένο το παιχνίδι.

  • Like 2
Δημοσ.

25pr8g3.jpg

 

έχει εδώ και 3-4 μέρες βγάζει το ίδιο μήνυμα.

 

αρχισε να σκαναρεις την ταυτοτητα σου..

η Symmetra δεν είναι balanced με βάση τα νούμερα (57% winrate στο competitive). Θα φάει νερφ το έχει πει και ο Kaplan

 

 
μου αρεσει που κανουν και internal testing ενω περιμενουν τα στατιστικα για να πεισθουν οτι υπαρχει θεμα με τον σχεδιασμο.
ασπιδα να τρεχει μονη της απο μπροστα και αδιακοπτο laser beam μεγαλου βεληνεκους να λοκαρει αυτοματα μεσα απο αυτην. το οποιο εχει και 3s διαρκεια αν βγεις εκτος LOS, τον ιδιο χρονο που εχει και το healing beam της Μercy. και φυσικα ειναι μεγαλυτερος χρονος απο το OP hacking της Sombra, το οποιο διακοπτεται αμεσως μολις γυρισεις την ασπιδα η κρυφτεις στην γωνια. αλλα κανεις δεν ειχε σκεφτει οτι αυτο θα ηταν προβλημα. 
 
οπως κανεις δεν ειχε σκεφτει οτι το δευτερο defense point στο lunar map ειναι κακοσχεδιασμενο υπερ της επιτιθεμενης ομαδας. δεν πειραζει, σε κανα 4μηνο θα το διορθωσουν και αυτο, παρολο που το winrate στην αμυνα ειναι ηδη στο 45% και οι παικτες το εχουν αναφερει απο το PTR. τουλαχιστον κατι κανουν με τον Doomfist πριν τον βγαλουν.
 
κατα τα αλλα δεν δινουμε σωστο feedback στον Kaplan.
Δημοσ.

Παίζω αρκετά symmetra με κάπου 70% winrate, και όπως είπα προσωπικά δεν βρίσκω κάποιο πρόβλημα με τον σχεδιασμό της σύμμετρα ως χαρακτήρα όσον αφορά τα visors την ασπίδα και το auto aim. Το auto aim δεν σημαίνει τίποτα πάρε ripper και σκοτώνεις ακόμα πιο γρήγορα από απόσταση της σύμμετρα και έχεις και escape και παραπάνω HP

 

To γελοία overpowered εργαλείο της σύμμετρα που κάνει το μεγάλο winrate είναι το teleporter. Όταν συνδυαστεί με mercy (σχεδόν πάντα δηλαδή) κάνει την κατάσταση πάρα πολύ δύσκολη για τους επιτηθέμενους στο Point A. Πρέπει οπωσδήποτε να ασχοληθεί κάποιος να βρει το teleporter χάνεται δηλαδή κάνα λεπτό, αν δεν τον βρει είναι σχεδόν GG, ακόμα και αν το το βρει και το ρίξει, έχει πολύ γερό fight με rez από mercy και μετά το teleporter έχει ξαναγεμίσει και κλάφτα. 

 

Η blizzard είναι σε δύσκολη φάση γιατί αν νερφάρει το teleporter η symmetra γίνεται trash tier, αν δεν το νερφάρει ότι και να την κάνεις πάλι overpowered θα είναι στα συγκεκριμένα map. 

 

To rez της mercy θέλει επίσης δραστικές αλλαγές (όπως πχ να μην γίνεται αν δεν έχεις line of sight, η να κάνουν revert το invisibility που της έδωσαν) γιατί και αυτό έχει ξεφύγει..

 

Για την Blizzard και το internal testing συμφωνώ εν μέρη αλλά καταλαβαίνω ότι είναι απίστευτα δύσκολο να βασιστούν μόνο σε internal νούμερα και playtesting για ένα τόσο πολύπλοκο παιχνίδι. Φυσικά πρέπει να κάνουν balance με βάση την pro σκηνή αλλά και τα winrate, και να αφήσουν τα χαζοbalance - QQ του community για hooks που στεναχωρούν τους QP warriors σε χαρακτήρες με ακριβώς 50% winrate σε κάθε τιερ. 

Δημοσ.

Επειδη διαβασα πολλα περι OP classes που λετε και για τα ranks "αν δεν εχεις team δεν ανεβαινεις κτλ "οσον αφορα το γκειμ αυτη τη στιγμη ειναι αρκετα Balanced.

 Το Season 5 απλα εχει ξεφυγει οσον αφορα το Community επειδη δεν υπαρχουν bans και το εχουν καταλαβει, κανουν Throw για το χαβαλε τους και δε τους νοιαζει. Pickαρες τον ηρωα που ηθελε να παιξει? Θα παρει widow η hanzo με 10% winratio. ετσι απλα. Δε τους νοιαζει πλεον ειδικα στα χαμηλα ranks.

 Οσον αφορα τα Ranks παιζω απο S1 76Rank μεχρι S3 και τωρα S5 μετα απο πολυ καιρο πηγα απο 2.500 στα 3800 σε 2 εβδομαδες με 5-6 games καθημερινα.
Οσο μπορεις να κουβαλησεις κυριολεκτικα τους παντες ανεβαινεις. Το οτι εχεις κολησει στα 2Κ πχ, σημαινει πολυ απλα πως δεν μπορεις να κουβαλησεις ουτε τον εαυτο σου για παραπανω. Ειμαι ζωντανο παραδειγμα που απο σχεδον top500 για 2 ρανκ Season1 επαιξα τωρα και παρατηρησα οτι εχασα το aim μου και το positioning μου, μεχρι και στα 2500 αλλα με τον καιρο μερα με την μερα οταν ειμαι για τουλαχιστον Master, θα παω Master βρεξει-χιονισει.

Απλα παιξτε το game και ευχαριστηθειτε το χωρις rage και tilts.
Εφοσων σας ενδιαφερει να ανεβειτε rank και βλεπετε οτι ειστε σε καποιο rating "κολημενοι" ξεκινηστε με tutorials και games στο youtube απο pros και streamers τοπ500. βρειτε τι κανουν παραπανω απο εσας και ξεκινηστε να το εφαρμοζετε.

Fast Tip: Ενα πολυ σημαντικο κομματι, που κανεις δε δινει σημασια ειδικα κατω απο το Master ειναι το Positioning.
Η διαφορα του master απο grand master στην ουσια αυτη ειναι. και οι 2 εχουν aim και θα σε σκοτωσουν οσο πιο γρηγορα μπορουν. αλλα ο grand master 99% θα εχει πολυ καλυτερο positioning Και ulty-skills usage Οταν πρεπει και μονο. Αν κανετε αυτα τα 2 σωστα και με μετριο aim θα ξεχωρισετε σιγουρα απο το 2Κ και θα βοηθησετε πολυ το team σας να κερδισει.

Αυτα τα λιγα. Enjoy.

  • Like 1
Δημοσ.

Πως γίνετε ενώ έχω αρκετές ώρες αυτό το season στο 2700 rank να με βγάζει σε παιχνίδι όπου κάθε ομάδα έχει από 2 unranked? 

Δημοσ.

ο Winston σε rage mode με 1000 health, μπορει να σκοτωθει ακαριαια απο το charge του Rein? παιζει ρολο ποση αποσταση θα διανυσει το charge του για το damage που θα κανει;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...