KilliK Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 ναι σωστα, 1.3*0.7*Χ=0.91Χ, ειναι 10% μειωμενο το DPS. ρε τους ατιμους, θα μπορουσαν να ειναι τουλαχιστον πιο ειλικρινεις με τις αλλαγες και το αριθμητικο κοστος τους. βεβαια, αυτο ισως ηταν και το minimum drop off για να εξαλειψουν το hook combo.
Aruil Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Χαχαχα, ναι δεν το σκέφτηκα έτσι. Ήταν πολύ πιο απλός τρόπος να φανεί. ¨Εχει γίνει ένας αχταρμάς το design του Roadhog αυτή τη στιγμή. Είναι ηλίθιο να αυξάνεις attack speed σε έναν χαρακτήρα που έχει abilities που του κόβουν τα attacks για μεγάλο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα το heal "κόστιζε" 2 επιθέσεις πριν το nerf, τώρα κοστίζει 3 κ.ο.κ. Δεν είναι τυχαίο ότι χαρακτήρες με γρήγορο attack speed έχουν συνήθως και εξίσου γρήγορες abilities. Πιστεύω απλά θέλαν να τον βγάλουν στην άκρη μέχρι να του κάνουν ένα rework, αλλά θα έπρεπε να είναι πιο ειλικρινείς αν αυτός είναι ο σκοπός τους. Θα μπορούσαν να πουν: "τον αποδυναμώνουμε τώρα γιατί δεν μας αρέσει ο τρόπος που παίζει και θέλουμε να τον αλλάξουμε, αλλά δεν έχουμε βρει ακόμα πως. Παρακαλώ κάντε υπομονή όσο το δουλεύουμε, είναι η προτεαραιότητα μας." Αν η επικοινωνία τους ήταν έτσι πιστεύω δεν θα υπήρχε τόσο αγανάκτιση.
basilis_k6 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 ναι σωστα, 1.3*0.7*Χ=0.91Χ, ειναι 10% μειωμενο το DPS. ρε τους ατιμους, θα μπορουσαν να ειναι τουλαχιστον πιο ειλικρινεις με τις αλλαγες και το αριθμητικο κοστος τους. βεβαια, αυτο ισως ηταν και το minimum drop off για να εξαλειψουν το hook combo. The Scrap Gun changes reduce the power of his hook combo and alternate fire burst damage potential while still keeping his DPS roughly the same. και οι ιδιοι το λένε. η διαφορά στο dps ειναι πολύ μικρη, 3% ουσιαστικα. 10% βγαίνει με τον υπολογισμο στο λεπτο αλλα το dps δεν το υπολογίζεις έτσι. Δεν ειπαν ψεμματα πουθενά. Είναι πιο αδύναμος overall ασφαλώς αλλα αυτό ήταν το ζητούμενο. Το combo και το alt.
Aruil Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Ποιος λέει ότι είναι 3% η διαφορά? Ή με τι υπολογισμό? Εγώ έδωσα τις πράξεις μου και ο Killik, δώσε και εσύ, μη πετάς ένα νούμερο και πρέπει να σε πιστέψουμε. dps = damage per second. Αν δεν σου κάνει ο υπολογισμός στο λεπτό απλά διαίρεσε το δια 60. Πάλι -10% θα σου βγάλει, δεν αλλάζει τίποτα. Αν εννοείς χωρίς το reload, συγγνώμη αλλά αυτό είναι πολύ ανειλικρινές γιατί δεν γίνεται να μην κάνεις reload.
najinblue3 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 αυτο το ειναι broken o hog το εχει γραψει 2000 φορες στο τοπικ, ειναι απλα αστειο, αν ηταν τοσο καλος ας επαιζες και εσυ να πας grand master lul o hog ειναι πλεον οτι πιο αχρηστο στο παιχνιδι, ενω υπαρχουν ηρωες πιο ενοχλητικοι, αυτα να φτιαξουνε οχι να νερφαρουν ηρωες τερμα balanced
basilis_k6 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Ποιος λέει ότι είναι 3% η διαφορά? Ή με τι υπολογισμό? Εγώ έδωσα τις πράξεις μου και ο Killik, δώσε και εσύ, μη πετάς ένα νούμερο και πρέπει να σε πιστέψουμε. dps = damage per second. Αν δεν σου κάνει ο υπολογισμός στο λεπτό απλά διαίρεσε το δια 60. Πάλι -10% θα σου βγάλει, δεν αλλάζει τίποτα. Αν εννοείς χωρίς το reload, συγγνώμη αλλά αυτό είναι πολύ ανειλικρινές γιατί δεν γίνεται να μην κάνεις reload. διάβασε τα patch notes. στο dps δεν μπαίνει μέσα το reload. to dps ειναι μία σφάιρα ή ενα cell ή ενα οτιδήποτε έχει ο ήρωας επι τον αριθμό που μπορεί να ρίξει το δευτερόλεπτο. Έτσι όπως το υπολόγισες αν άλλαζαν το χρόνο του reload στον genji κατα μισό δευτερόλεπτο πάνω θα του έριχνε το dps, αν το μειώσουν θα το ανεβάσει.
ADHD Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Για sustained dps πρεπει να μπει μεσα το reload, θελεις να βγαλεις ενα average οχι ποσo dps βγαζει σε 2-3 secs..
Aruil Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Ναι αν ανέβαινε το reload time του Genji το dps του θα έπεφτε, γιατί κατά μέσο όρο σε μία μονάδα χρόνου θα έκανε λιγότερο damage γιατί θα ανάλωνε περισσότερο χρόνο από πριν στο reload. Δηλαδή θες να μου πεις ότι αν αφαιρούσαν τελείως το reload από το Genji δε θα άλλαζε το dps του? Aκόμα καλύτερα σκέψου Roadhog χωρίς reload, δε γίνεται πιο δυνατός? Έχουμε δύο ήρωες ο ένας κάνει 100 damage per shot με attack speed 1 και reload time 2 μήνες. Ο άλλος κάνει 100 damage per shot με attack speed 1 και reload time 1 δευτερόλεπτο. Ίδια αποτελεσματικότητα έχουν? Δεν μπορείς να αφαιρέσεις πράγματα από τον υπολογισμό του dps αλλιώς δεν υπολογίζεις dps υπολογίζεις κάτι άλλο. dps = damage per second = total damage / total time
basilis_k6 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 dps ειναι ένα πράγμα οχι όπως θέλει να το δει ο καθένας. της dva το dps δηλαδη που δεν κάνει reload πώς θα το συγκρίνεις με άλλους ήρωες που κάνουν? στα 5 δευτερα? στα 10? στο λεπτό? το dps του μειώθηκε 3% απλα μαθηματικά. Το burst 33% και το dpm (minute) 10% όπως είπες.
ADHD Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δεν ειναι ακριβως ετσι λες απλα τη μια οψη του, ειναι τι θες να μετρησεις, 1 magazine dps, 2 magazines, sustained, 1sec κτλπ. Για αυτο λεμε πχ paper dps, effective dps. Δεν εχω παρακολουθησει την κουβεντα απο την αρχη αλλα υπαρχει το πρακτικο του θεματος δεν ειναι κατι απόλυτο τα dps calculations..
Aruil Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Της D.Va το dps με τη δικια μου λογική είναι πανεύκολο να το μετρήσεις. Και μπορείς και πολύ εύκολα να το συγκρίνεις με όλους τους υπόλοιπους. To demonstrate: 5 sec D.Va dps: (11 pellets per shot * 2 damage per pellet * 6.67 rounds per second * 5 sec) this is total damage / (5 sec) this is total time = 146.74 dps 10 sec D.Va dps: (11 pellets per shot * 2 damage per pellet * 6.67 rounds per second * 10 sec) / (10 sec) = 146.74 1 min D.Va dps: (11 pellets per shot * 2 damage per pellet * 6.67 rounds per second * 60 sec) / (60 sec) = guess what? 146.74 Όσο χρόνο και να πάρεις δεν αλλάζει το dps ακριβώς επειδή δεν έχει reload η D.Va. Αντιθέτως οι υπόλοιποι έχουν και αν δεν το λάβεις υπόψιν σου δεν υπολογίζεις dps αλλά single magazine dps. Αν υπολογίζεις έτσι δεν μπορείς να συγκρίνεις με το dps της D.Va γιατι δεν συγκρίνεις επί ίσοις όροις. Δν έχει σημασία πόσο χρονικό διάστημα θα πάρεις αρκεί να βάλεις μέσα τουλάχιστον 1 reload. Όταν υπολογίζεις dps βάζεις μέσα οτιδήποτε μπορεί να επηρρεάσει το damage που κάνει κάποιος και διαιρείς δια την κατάλληλη μονάδα χρόνου, οτιδήποτε άλλο είναι biased και χρησιμοποιείται για συγκεκριμένα πράγματα. Το 1 magazine dps χρησιμοποιείται κυριώς για να δεις burst damage που έχει κάποιος ήρωας πριν χρειαστεί να κάνει reload. Και μόνο αυτή η δήλωση θα έπρεπε να σου κάνει hint για το πόσο ζημιογόνο είναι το reload στο dps ενός ήρωα.
alex_000 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2017 Το dps μειώθηκε 10% (το ανέφερα και πριν αυτό, μη βλέπεις τι λέει η Blizzard), το burst damage τα ξέρεις, το μόνο που βελτιώθηκε είναι το survivability του. Το dps έπρεπε να το είχαν αυξήσει για να παλεύεται το πράμα. Έπρεπε να είχαν μειώσει το damage 25% να είχαν αυξήσει το fire rate 33% και να δίναν 6 shots στο clip. Έτσι παρόλο που θα έχανε το 1 shot του στους περισσότερους, θα έμενε το win-rate του κοντά στο 50%. Κάπως έτσι κάνεις rework.. ----- αποφάσισα να μάθω και mercy είναι πολύ δυνατή και την θεωρώ must στα χαμηλα rank που δεν παίζει η τρελή συνεργασία (να έχεις το orb του zenyatta px για να κάνεις καλύτερο dive) 1
KilliK Δημοσ. 2 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2017 λογικα αν δουν οτι εχει πεσει το winrate του μετα το rework, θα αυξησουν το dps του. ιδωμεν.
basilis_k6 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2017 λογικα αν δουν οτι εχει πεσει το winrate του μετα το rework, θα αυξησουν το dps του. ιδωμεν. δεν παίζει. το dps αν αλλάξει θα ειναι ελάχιστα και κανένας δεν θα τον παίξει και πάλι. Απίθανο το βλέπω να ξεφύγει (πάλι) το dps του απο τα υπόλοιπα τανκ. Όσο κλάμα και να πέσει αυτη τη φορά θα μείνει έτσι για καίρο. Οτι και να αλλάξουν δεν θα ξαναγίνει op, γιατι δεν θέλουν υποθέτω, οπότε δεν θα ευχαριστήσουν κανέναν. αλλωστε αν κάνουν τοσο συντομα ενα buff θα παίξει uninstall δεν γίνετε να τραβιόμαστε ενα χρόνο γυρω απο τις επιλογές τις blizzard. 1
KilliK Δημοσ. 2 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2017 το scatter arrow ειναι τελειως σπασμενο. πρωτο παιχνιδι: ειμαι Zen. διπλα μου ακριβως ειναι ο Soldier μας με full health. ενεργοποιω το ult μου, κατα την διαρκεια του δεν μας πυροβολαει κανεις και ο Soldier παραμενει διπλα μου με full health. στην μεση του ult, απο μακρια πεφτει scatter arrow στο εδαφος μπροστα στον Soldier και τον σκοτωνει ακαριαια. δευτερο παιχνιδι. ειμαι Reaper. την πεφτω σε ενα ζευγαρι Zen και Soldier που καθονται μαζι. ενεργοποιω το ult μου και αμεσως ενεργοποιει ο Zen το δικο του. ο Soldier παραμενει διπλα του ενω τρωει στην μαπα ολοκληρο το ult μου. δεν χανει ουτε το παραμικρο απο το health του, φυσικα χαρη στο ult του Zen. το αναφερω για να παρετε μια ιδεα πως ενα damage ability υπερισχυει ενος damage ultimate σε παρομοια σκηνικα. τριτο παιχνιδι. ειμαι Roadhog με full 600 health και 75 armor. απο μακρια πεφτει scatter arrow στο εδαφος μπροστα μου. με σκοτωνει ακαριαια. τεταρτο παιχνιδι. ειμαι Sombra με full health. κρυβομαι πισω απο εναν τοιχο να προφυλαχθω απο εναν Hanzo. ριχνει το scatter στο εδαφος μπροστα στο ανοιγμα, μερικα βελακια κανουν γκελ με τον γωνιακο τοιχο, με βρισκουν πισω απο τον τοιχο και με σκοτωνουν ακαριαια. εντωμεταξυ καθε μερα το φορουμ γεμιζει με τοπικς παραπονων για το scatter arrow. να δω αν και ποτε θα νερφαρει η Blizz αυτο τον καρκινο, η θα συνεχιζει να χαιδευει τον Hanzo και τους mains του, ο οποιος αν δεν κανω λαθος ειναι ο δευτερος πιο δημοφιλης hero στο παιχνιδι. διοτι αν δεν το κανει ενω απο την αλλη ειχε λυσσαξει να νερφαρει τον Roadhog, ε ειναι μεγαλοι ξεφτιλες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις