Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ξαναγύρισα 2275 αυτή την εβδομάδα με κάτι δυνατά sessions που έβγαζα πολύ αποτέλεσμα. Ελπίζω να συνεχίσω έτσι μέχρι το platinum που πιστεύω θα φτάσω αυτό το season γιατί είμαι για εκεί. Σταμάτησα να παίζω  hog και προσπαθώ να κάνω counterpicking ή να παίζω map appropriate heroes. 

 

Με τον Ripper έχω πολύ μέλλον, βγάζει και πολύ αποτέλεσμα και στο competitive που άρχισα να παίζω. Τρομερό και πανεύκολο ulti, και τώρα που έφυγε και ο hog δεν σταματάει εύκολα. Ο χαρακτήρας ταιριάζει πολύ στο playstyle αφού μου αρέσει να flankαρω από πίσω τους healers. 

 

Tracer επίσης άρχισα να μαθαίνω στα QP consistently να παίρνω τα gold αλλά θέλει μέρες που είμαι τελείως ξεκούραστος (σπάνιο ατού) και δεν ασχολούμαι ακόμα στο ranked. Μόνο tracer παίζω στα QP τον παράτησα τον McRee γιατί πιστεύω δεν αξίζει να ασχοληθείς μαζί του ranked σε καμία περίπτωση. Σε κάθε scenario έχει καλύτερους ήρωες.

 

Tον hog τον παράτησα τελείως, ακόμα και στα λίγα games που τον παίρνω το μετανιώνω. Κάναν τεράστιο λάθος στην blizzard καλύτερα να τον έσβηναν από το game και να κάναν refund τα skins παρά αυτό που κάνανε.. Τραγικό να νερφάρεις χαρακτήρα που έχει 50% winrate,  ισορροπημένο pick rate και πολύ μικρή παρουσία σε pro scene. Δεν το καταλαβαίνεις ότι το 50% θα γίνει 40% και το pick rate από 4% θα γίνει μικρότερο του 1% ? Τι μαλάκας είσαι όποιος είσαι..

 

Phrarah δεν μου αρέσει ιδιαίτερα, ούτε είμαι και πολύ καλός να πω την αλήθεια αλλά είναι τόσο εύκολο να βγάλει αποτέλεσμα σε κάποια maps, και αποδιοργανώνει τόσο πολύ την ομάδα απέναντι που την παίζω και αυτή. Όταν έχει καλό Pharmacy απέναντι θέλει 2 hitscan, Winston και zenyatta να την σβήσεις τελείως αλλιώς κλάφτα.

 

Η Symmetra είναι καρκίνος, αν κάποιος θέλει να ανέβει και δεν μπορεί να το κάνει με Symmetra ας το παρατήσει το game δεν θα ανέβει ποτέ.

 

Dva, Zarya Reign και winston είναι τα δυνατότερα tank τώρα, DVA, Reign παίζω αρκετά, winston λίγο λιγότερο (κυρίως όταν έχει Pharah απέναντι καθώς δεν μπορείς να περιμένεις οργανωμένα dive στο gold. 

 

 

 

D85hw4Z.jpg

Δημοσ.

Παίζοντας εντατικά το ΣΚ στο competitive με τον Reapper, με το καινούριο skill κατέληξα στο εξής. Βρέθηκα δεκάδες φορές εναντίον τανκ σε 1vs1, το επιδίωκα επίτηδες. O Reapper δε πέφτει με τίποτα. Να βλέπεις ΟΛΑ τα τανκ να θέλουν να φύγουν. Μόνο ο rein θέλει προσοχή λόγω του μεγάλου range που καλύπτει το σφυρί. Όλοι οι άλλοι τρέχουν αν βρουν Reapper. 

 

Αλλά...

 

Στη γενική σύρραξη, χωρίς τα orbs είναι θέμα, πέφτει πιο εύκολα λόγω του ότι δε τα βρίσκεις ξέμπαρκα γύρω γύρω από διάφορους μακαρίτες. 

Δημοσ.

Παίζοντας εντατικά το ΣΚ στο competitive με τον Reaper, με το καινούριο skill κατέληξα στο εξής. Βρέθηκα δεκάδες φορές εναντίον τανκ σε 1vs1, το επιδίωκα επίτηδες. O Reaper δε πέφτει με τίποτα. Να βλέπεις ΟΛΑ τα τανκ να θέλουν να φύγουν. Μόνο ο rein θέλει προσοχή λόγω του μεγάλου range που καλύπτει το σφυρί. Όλοι οι άλλοι τρέχουν αν βρουν Reaper. 

 

Αλλά...

 

Στη γενική σύρραξη, χωρίς τα orbs είναι θέμα, πέφτει πιο εύκολα λόγω του ότι δε τα βρίσκεις ξέμπαρκα γύρω γύρω από διάφορους μακαρίτες. 

 

 

 

Fixed :P

Δημοσ.

Ειναι ακομη αδυναμος. Ο s76 κανει την δουλεια του τανκ κιλλερ χωρις να υστερει στα duels με αλλους ηρωες ουτε να πρεπει να καταστρωσει σχεδιο infiltration για να φτασει στην θεση ισχύος. Σε gold και κατω ο reaper θα ειναι οπ σιγουρα αλλα απο diamond και πάνω δυσκολα θα αξιζει να τον ριξεις στη μαχη.

Δημοσ.
Δεν είναι tank buster o Reaper παρόλο που έχει τα tanks 1v1, ούτε είναι για να αντικαταστήσει τον Soldier, o Soldier είναι πάντα καλός flanker η Pusher οποιοδήποτε map . Ποιος το χέζει το 1v1 σε game που έχει σοβαρό teamwork. Το Reapper playstyle που παίζω εγώ δεν έχει καμία σχέση με το πως παίζω soldier φυσικά, είναι πιο κοντά στην tracer. 

 

Πρώτον τον παίρνω μόνο attack και μόνο σε maps με payload που ήδη προχωράει το payload. Σε Defense ποτέ και σε control map η πριν ξεκινήσει το payload μόνο ανάλογα το draft απέναντι (αν αρχίσουν τις φάρες θα πάρω Soldier)

 

To play είναι το εξής και είναι σχεδόν πάντα το ίδιο: Η ομάδα pushαρει, ο Reaper φεύγει με teleport η από πλάγια στο enemy backline. Ξεκινω γνωρίζοντας ότι έχω 3-4 δευτερόλεπτα maximum να κάνω kill, αδιαπραγμάτευτο. Δεν κάνω engage από μακρυά βλέπω το target που θέλω (συνήθως είναι backline support, αλλά μπορεί να είναι και στην μέση της ομάδας), μπαίνω στην σωστή απόσταση και είτε παίρνω το kill me 2-3 hits είτε αποτυγχάνω και γυρνάω wraith form και δρόμο (έχω ήδη το escape πλαν στο μυαλό μου πριν μπω). H ομάδα τους όμως έχει γυρίσει πάνω μου (στην εντελώς λάθος κατεύθυνση  και αν το νιώθουν οι δικοί μου θα pusharουν παραπάνω ή θα πάρουν και αυτοί κάνα kill. 

 

Αν κάνω το kill είμαστε 5v6 οπότε gg. Άσε που συνήθως βγαίνει και 2ο kill αν το backline τους είναι πολύ πίσω, καθώς ο Reaper εκτός από ότι κάνει το γρηγορότερα kill όταν είναι στο range του, έχει και life leach πλέον οπότε μένει στα 250hp παρόλο που μπορεί να τον χτυπάνε τίποτα "ξωφαλτσες". Αυτού του είδους play συνεχώς καταστρέφει την ομάδα απέναντί γιατί κοιτάνε ασταμάτητα μπρος - πίσω και δεν μπορούν να συγκεντρωθούν στο choke η στο σωστό defense. 

 

Tracer παίζει με τον ίδιο τρόπο αλλά με tracer είσαι πιο ενοχλητικός για περισσότερη ώρα γιατί πεθαίνεις πιο δύσκολα και μπενοβγαίνεις συνέχεια αλλά είναι πιο δύσκολο να κάνεις αυτό το προγραμματισμένο το 3 second kill χωρίς να καταλάβουν τι έγινε η και να πας για το 2ο καπάκι kill. 

Δημοσ.

γιατι οχι σε defense? μια χαρα παιζει εκει.


ο αλλος παιρνει Torb σε CP, τον εχουμε σκοτωσει 20 φορες και μετα εβριζε την Blizz γιατι δεν buffarei τον Torb...πφφφ..τι τραβαει και ο Καπλαν..

Δημοσ.

Γιατί δεν υπάρχει νόημα σε αυτή την στρατηγική (που ανέφερα πιο πάνω) στο defense, γιατί έχεις πολύ κακό risk / reward ratio (ψηλό ρίσκο / χαμηλό reward).

 

Το ρίσκο (να πεθάνεις) σε βάζει σε πολύ μεγαλύτερο disadvantage από το reward σου (να πάρεις το kill), γιατί η αντίπαλη ομάδα κάνει spawn πιο πιο κοντά στο objective από ότι η δική σου. Δεν αξίζει με άλλα λόγια να ρισκάρεις να χώνεσαι μέσα σε 5 άτομα για να κάνεις ένα kill τρύπα-στο-νερό ενώ αν ψοφήσεις γαμάς την ομάδα σου που τους αφήνεις 5v6, ενώ ακόμα και αν κάνεις την αντίπαλη ομάδα να γυρίσει πίσω, η ομάδα σου δεν έχει κάτι να pusharei η κάποιο σοβαρό όφελος από αυτό - δεν πρόκειται να κάνει η ομάδα σου dive όταν κάνουν defending ας πούμε!

 

Στο defense το νόημα είναι να κρατάς objective η να κρατάς choke και η ομάδα πρέπει να είναι ενωμένη πάντα. Mόνο που θα πάρεις τον χρόνο (ως Reaper) να αφήσεις την ομάδα σου 5v6 για τα 10-20 δεπτερόλεπτα που θέλει να πάρεις το position σου για να κάνεις το flank έχεις ήδη failarei στο game και είσαι για uninstall, ακόμα και αν είσαι gold elims / gold kills, γιατί το play που πας να κάνεις είναι εξ ορισμού fail. Στο defense η ομάδα πρέπει να είναι βράχος, ενωμένοι όλοι κοντά και σε high ground και με ομαδικά synergies. 

 

Αν υποθέσουμε ότι δεν κάνεις το play style για το οποίο ο χαρακτήρας είναι intended (αυτό που περιγράφω πάνω), αλλά κάθεσαι με την ομάδα σου να κάνεις defend το point / choke είσαι πάλι άχρηστος γιατί ο Reaper είναι σκατάς στο high ground και δεν κάνει τίποτα από μεγάλη απόσταση οπότε πρέπει η αντίπαλη ομάδα να φτάσει πολύ κοντά για να γίνεις χρήσιμος. Μόνο που δεν ανοίγεις τα πόδια δηλαδή..

 

Μπορεί το όνομα να το έγραψα λάθος αλλά το σχόλιο σου είναι πολύ fail (το λέω χωρίς κακία, κανείς δεν γνωρίζει τα πάντα). Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σου για αυτά που έγραψα εδώ, ίσως αναθεωρήσω και υπάρχει κάτι που δεν βλέπω.

 

γιατι οχι σε defense? μια χαρα παιζει εκει.

Δημοσ.

Μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσεις αυτό που έγραψα. Εφόσον υποθέτουμε ότι παίζεις ranked play οι 2 ομάδες είναι ενωμένες - ακόμα και σε χαμηλά rank. Ο Reaper επειδή είναι close range χαρακτήρας είναι σχεδόν πάντα χωμένος σε 5 άτομα ακόμα και όταν είναι πίσω από την αντίπαλη ομάδα. Μόνο που θα γυρίσουν να σε κοιτάξουν είσαι versus 5, υποθέτοντας ότι το tank μπροστά δεν θα failλαρει και θα κρατάει την ασπίδα του γυρισμένη πάντα προς τους αντιπάλους. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...