Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το πέθανα αλλά πήρα και έναν μαζί μου είναι καλό για την ομάδα σου μόνο αν το spawn point σου είναι πιο κοντά από της αντίπαλης ομάδας. Αλλιώς, κακό έκανες όχι καλό.

 

Στην τελική όμως δεν θεωρώ ότι η Blizzard πρέπει να βασίζει το balancing της σε σενάρια του στυλ περπατάει το χοντρό γουρούνι σε απόσταση 21m από τον αντίπαλο Bastion τον κάνει Hook και σηκώνεται και φεύγει, ενώ οι συμπαίκτες του έχουν πάει για καφέ. At some point balance becomes "git gud".

 

Fulgore, άστα να μην θυμάμαι match που η ομάδα μας να έχει όποιο πιθανό counter για bastion μπορείς να σκεφτείς (προφανως υπερβάλλω λιγάκι) και still να μην ασχολείται κανείς να τον σκοτώσει.

Δημοσ.

η blizz εκανε λαθη συνεχομενα.

1) Έβαλε το hook, που ειναι πολύ ωραιο σαν ιδεα, σε εναν χαρακτηρα με τεράστιο dps. καμία λογικη γιατι αυτο ειναι σολο, οχι τιμ. Θα ταίριαζε σε support ας πουμε.

2) Το hook ειχε απο την αρχη προβλήματα αλλα και τεράστιο range.

3) Φτιάχνει τα bs hooks σωστα και κάνει 8sec cd. Αντι να τον αφήσει εκει και να του δώσει ας πουμε μια σφαίρα παραπάνω παει και αλλάζει το spread και τον κάνει op του κερατά.

4) Βλέπουν οτι ηταν λάθος και γελάει ο κόσμος και τραβάνε το pull distance πιο πίσω ενω το προβλημα ήταν το spread και το γεγονος οτι με αυτο το spread το alt fire έγινε πλέον το primary fire!

5) Παραμένει op και τώρα αντι επιτέλους να κάνουν μια αλλαγή στο spread ή στο dmg και να κόψουν επιτέλους 5 μέτρα απο το κωλοhook κάνουν ένα τεράστιο dmg nerf μαζί με ολα τα άλλα. 

 

Τίποτα απο ολα αυτα δεν θα ειχε γινει αν πίσω στο hook2 είχανε απλώς φτιάξει το los και είχαν ρίξει το hook στα 15μ. τοσο απλα, τοσο έυκολα.

 

εχεις δικιο σε αυτα που γραφεις, αλλα το προβλημα με το one-shot-kill θα εξακολουθουσε να υπηρχε. θελανε μια μεση λυση, ωστε να μεινουν ικανοποιημενες και οι δυο πλευρες (mains/θυματα)

τωρα εχει το ιδιο damage output αλλα δεν θα ειναι burst και οι στοχοι θα μπορουν να επιβιωνουν το hook. ειναι ενας συμβιβασμος που θα δειξει μονο ο χρονος αν ηταν και ο σωστοτερος.

Δημοσ.

Στα χαμηλα ranks ο καθενας κανει οτι του ρθει,παρακαλαμε να εχει η ομαδα support και tank και να κανουν group up και αν ειναι διπλα στο payload πραγματα πολυ πιο σημαντικα για να ασχοληθουμε με τις αλλαγες του roadhog.

Οπως ειχε αναφερθει και πιο παλια το εν λογω video και φυσικα το πρωτο σχολιο(που νομιζω καταλαβαινουμε αυτος που εκανε την ερωτηση σε τι rank πιθανως θα ηταν) υπαρχουν σημαντικοτερα πραγματα στα low ranks που πρεπει να προσεχει ο κοσμος απο τα οποια nerf γινονται σε ενα χαρακτηρα.

https://www.youtube.com/watch?v=3NQWP7npOSw

Δημοσ.

Το πέθανα αλλά πήρα και έναν μαζί μου είναι καλό για την ομάδα σου μόνο αν το spawn point σου είναι πιο κοντά από της αντίπαλης ομάδας. Αλλιώς, κακό έκανες όχι καλό.

 

Στην τελική όμως δεν θεωρώ ότι η Blizzard πρέπει να βασίζει το balancing της σε σενάρια του στυλ περπατάει το χοντρό γουρούνι σε απόσταση 21m από τον αντίπαλο Bastion τον κάνει Hook και σηκώνεται και φεύγει, ενώ οι συμπαίκτες του έχουν πάει για καφέ. At some point balance becomes "git gud".

 

Fulgore, άστα να μην θυμάμαι match που η ομάδα μας να έχει όποιο πιθανό counter για bastion μπορείς να σκεφτείς (προφανως υπερβάλλω λιγάκι) και still να μην ασχολείται κανείς να τον σκοτώσει.

 

εξαρταται τι τρως. αν φας τον bastion στο chokepoint, την Mercy η ακομη το portal της Symmetra, καλο εκανες, οχι κακο.

εξαλλου γιαυτο δεν εχει γινει τωρα της μοδας το dive?

 

συμφωνω, αλλα το παιχνιδι ειναι για casuals, και ο casual δεν μπορει να γινει gud, ειτε γιατι δεν εχει τον χρονο, ειτε γιατι δεν θελει να παρει το παιχνιδι σοβαρα. γιαυτο και το νερφαρισμα, μετα την μακροχρονη κλαψα τους.

οπως ειπα και πριν, it's Hearthstone all ove again.

Δημοσ.

εχεις δικιο σε αυτα που γραφεις, αλλα το προβλημα με το one-shot-kill θα εξακολουθουσε να υπηρχε. θελανε μια μεση λυση, ωστε να μεινουν ικανοποιημενες και οι δυο πλευρες (mains/θυματα)

τωρα εχει το ιδιο damage output αλλα δεν θα ειναι burst και οι στοχοι θα μπορουν να επιβιωνουν το hook. ειναι ενας συμβιβασμος που θα δειξει μονο ο χρονος αν ηταν και ο σωστοτερος.

πέφτει πολύ κλάμα γιατι οι μισοί και βάλε hog mains δεν ξέρουν να παιζουν ow. απλα κάνανε abuse τον χαρακτήρα σολο τελείως. τωρα πρεπει να κουραστούν για τα κιλς και το ρανκ τους. Θέλουν ακόμη αυτο-> "παω μπροστα γιατι εχω 600hp, παταω shift στο πλήθος, σκοτωνω οτι έπιασα στην τυχη ενω με βαράνε, χιλάρομαι ενω ακόμη με βαράνε και τελικά επιζώ με 150hp και αράζω μερικά δευτερα μεχρι να ξαναχιλαριστω " Και όλο αυτο ενω δεν έχεις κανένα counter, μονο ο s76 ειναι ικανός να σου ασκήσει πίεση, οι αλλοι σου γαργαλάνε τις μπάλες.

  • Like 2
Δημοσ.

Fulgore, άστα να μην θυμάμαι match που η ομάδα μας να έχει όποιο πιθανό counter για bastion μπορείς να σκεφτείς (προφανως υπερβάλλω λιγάκι) και still να μην ασχολείται κανείς να τον σκοτώσει.

Η μοδα πλεον ειναι η pharah στον αερα που αν δεν εχει καλο χρονισμο στην Ulti της(επειδη ειναι η μονη στιγμη που ειναι ακινητη)κανει party σε ολη την ομαδα. Τα βλεπω πολυ εντονα στο arcade αυτα και σε καποια παιχνιδια που ειχα προλαβει να παιξω μαζι με τον killik.

 

Τελος οσον αφορα τα low ranks που λεει ο Killik και το mmr σε quick play,στο double exp  weekend που μπηκε που δοκιμασα να παιξω δυστηχως τα παιχνιδια ηταν τραγικα.

 

Πρωτη φορα εδω και 1 χρονο πετυχα στην ομαδα μου 6 σερι παιχνιδια που δεν ειχαμε tank(παλι καλα που επαιρνα support αλλιως ημουν σιγουρος οτι ουτε αυτο θα επαιρναν).

 

Επισης τις περισσοτερες φορες σαν support καθομουν στο payload γιατι αλλιως δεν προκειται να προχωρουσε.

 

Δυστηχως στον Killik το sombra main σε quick play επειδη ειχε ξενερωσει στο ranked,ειχε αποτελεσμα να πεσει παρα πολυ το mmr(χαμηλο ποσοστο νικων κιολας)και τον καταλαβαινω γιατι εν μερη αρκετες φορες ξενερωνει με αυτα που βλεπει

https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/KilliK-2286/season/1

Μιλαμε για widow σε attack να μην κανει ulti 1 φορα σε ενα παιχνιδι,Hanzo να χωνεται μπροστα απο τα tanks πρωτη γραμμη και αλλα ωραια παρομοια σκηνικα.

μονο ο s76 ειναι ικανός να σου ασκήσει πίεση, οι αλλοι σου γαργαλάνε τις μπάλες.

Ναι τι ωρα...

Δημοσ.

πέφτει πολύ κλάμα γιατι οι μισοί και βάλε hog mains δεν ξέρουν να παιζουν ow. απλα κάνανε abuse τον χαρακτήρα σολο τελείως. τωρα πρεπει να κουραστούν για τα κιλς και το ρανκ τους. Θέλουν ακόμη αυτο-> "παω μπροστα γιατι εχω 600hp, παταω shift στο πλήθος, σκοτωνω οτι έπιασα στην τυχη ενω με βαράνε, χιλάρομαι ενω ακόμη με βαράνε και τελικά επιζώ με 150hp και αράζω μερικά δευτερα μεχρι να ξαναχιλαριστω " Και όλο αυτο ενω δεν έχεις κανένα counter, μονο ο s76 ειναι ικανός να σου ασκήσει πίεση, οι αλλοι σου γαργαλάνε τις μπάλες.

ακριβως οπως το περιγραψες. και ειλικρινα, η γκρινια που ακουγεται τωρα προερχεται μονο απο τους mains γιατι ειχαν βολευτει τοσο καιρο με τα easy kills/survivability. η υπολοιπη κοινοτητα δεχθηκε τις αλλαγες με ενθουσιασμο.  :-D

Δημοσ.

Επισης τις περισσοτερες φορες σαν support καθομουν στο payload γιατι αλλιως δεν προκειται να προχωρουσε.

 

Για payload πρέπει να παίξεις hanamura στο hots. Να αναρωτιέσαι αν οι συμπαίκτες ΞΕΡΟΥΝ ότι υπάρχει payload. Για να το κάνουν push ούτε για πλάκα.

 

Στο θέμα του Roadhog πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω, που είναι αυτό το αντικειμενικό του opness. Αστείο Pick rate στα πρωταθλήματα, ~50% winrate στο competitive. Που είναι το πρόβλημα ακριβώς? Στο quick play? Και αυτά είναι νούμερα που ισχύουν εδώ και καιρό, όχι μετά το nerf. Μήπως η γκρίνια δεν είναι από τους Roadhog mains, αλλά από αυτους που γκρινιάζουν εδώ και μήνες για να τον αποδυναμώσουν. Έβλεπα τύπους στο battle.net να το παίζουν τόσο υπεράνω για γκρινιάρηδες Roadhog mains και είμαι 100% σίγουρος ότι πριν τα nerfs αυτοί ήταν οι γκρινιάρηδες.

 

Και δεν μ'αρεσει καν εν τω μεταξύ το gameplay του (προτιμώ zarya και zenyatta), επειδή μου αρέσει εμφανισιακά τον παίζω. Αλλά και όταν είχαν nerfάρει τη Zarya έλεγα ότι δεν χρειαζόταν και ήταν απλά meta pick που θα άλλαζε eventually και τώρα βλέπεις zarya me pick rate αντίστοιχο του Roadhog και win rate κάτω του 50%.

Δημοσ.

Η μοδα πλεον ειναι η pharah στον αερα που αν δεν εχει καλο χρονισμο στην Ulti της(επειδη ειναι η μονη στιγμη που ειναι ακινητη)κανει party σε ολη την ομαδα. Τα βλεπω πολυ εντονα στο arcade αυτα και σε καποια παιχνιδια που ειχα προλαβει να παιξω μαζι με τον killik.

 

Τελος οσον αφορα τα low ranks που λεει ο Killik και το mmr σε quick play,στο double exp  weekend που μπηκε που δοκιμασα να παιξω δυστηχως τα παιχνιδια ηταν τραγικα.

 

Πρωτη φορα εδω και 1 χρονο πετυχα στην ομαδα μου 6 σερι παιχνιδια που δεν ειχαμε tank(παλι καλα που επαιρνα support αλλιως ημουν σιγουρος οτι ουτε αυτο θα επαιρναν).

 

Επισης τις περισσοτερες φορες σαν support καθομουν στο payload γιατι αλλιως δεν προκειται να προχωρουσε.

 

Δυστηχως στον Killik το sombra main σε quick play επειδη ειχε ξενερωσει στο ranked,ειχε αποτελεσμα να πεσει παρα πολυ το mmr(χαμηλο ποσοστο νικων κιολας)και τον καταλαβαινω γιατι εν μερη αρκετες φορες ξενερωνει με αυτα που βλεπει

https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/KilliK-2286/season/1

Μιλαμε για widow σε attack να μην κανει ulti 1 φορα σε ενα παιχνιδι,Hanzo να χωνεται μπροστα απο τα tanks πρωτη γραμμη και αλλα ωραια παρομοια σκηνικα.

Δεν του φταιει η Sombra...

Solo δεν παιζεται γιατι θελει συνεννοηση για combo ή να γνωριζουν οι συμπαικτες τι πρεπει να κανουν γυρω της.

 

Eιναι ευκολο να γινει wombo μονο με sombra/soldier.

Παρακατω ενα σχετικο clip. (ναι ημασταν 5stack αλλα το ιδιο γινεται και σε duoQ. To initiation ομως εγινε απο sombra/s76)

https://streamable.com/5s5lv

 

Επισης δεν ειναι κακο στο QP να καθεσε στο payload μιας και εαν χρειαστουν τα heals σου, θα αναγκαστουν να γυρισουν πισω :P

Πλεον βαρεθηκα να φωναζω για το payload και απλα καθομαι εγω να τελειωνουμε..Γι'αυτο και εχω 2+min objective time cards τελευταια..

  • Like 1
Δημοσ.

πέφτει πολύ κλάμα γιατι οι μισοί και βάλε hog mains δεν ξέρουν να παιζουν ow. απλα κάνανε abuse τον χαρακτήρα σολο τελείως. τωρα πρεπει να κουραστούν για τα κιλς και το ρανκ τους. Θέλουν ακόμη αυτο-> "παω μπροστα γιατι εχω 600hp, παταω shift στο πλήθος, σκοτωνω οτι έπιασα στην τυχη ενω με βαράνε, χιλάρομαι ενω ακόμη με βαράνε και τελικά επιζώ με 150hp και αράζω μερικά δευτερα μεχρι να ξαναχιλαριστω " Και όλο αυτο ενω δεν έχεις κανένα counter, μονο ο s76 ειναι ικανός να σου ασκήσει πίεση, οι αλλοι σου γαργαλάνε τις μπάλες.

lul, ναι ειναι μαιν στον hog γτ ειναι ez, οι περισσοτεροι εχουν 30% acc σε πλατ και κατω, τον καταστρεψανε τον ηρωα τελειωσε, καλο κακο για μαιν η οχι

 

και πεφτει κλαμα γιατι? αν σε χαλαει τοσο να επαιζες και εσυ, δεν το καταλαβαινω αυτο που λες, κανενα abuse με hog, pharah mercy ειναι χειροτερο

 

o reaper ειναι μεγαλο θεμα για τον χογκ, οχι μονο ο 76

Δημοσ.
Δεν του φταιει η Sombra...

Solo δεν παιζεται γιατι θελει συνεννοηση για combo ή να γνωριζουν οι συμπαικτες τι πρεπει να κανουν γυρω της.

 

 

θελει συνεννοηση. παραμενει ομως αχρηστη.

  • Moderators
Δημοσ.

Παρακατω ενα σχετικο clip. (ναι ημασταν 5stack αλλα το ιδιο γινεται και σε duoQ. To initiation ομως εγινε απο sombra/s76)

https://streamable.com/5s5lv

 

I know that Defense Matrix. :P

 

Edit: Testing the Highlight "Record" function. Saved 1080p, 60 fps, supersampled 3x. Για κάποιο λόγο δεν έσωσε το UI, ίσως επειδή είχα κάνει alt-tab αφού το πάτησα και έχει κι ένα κόλλημα, αλλά so crisp. :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=VsNPp6QFj6A

 

Edit 2:

 

PTR Patch Notes

Δημοσ.

lul, ναι ειναι μαιν στον hog γτ ειναι ez, οι περισσοτεροι εχουν 30% acc σε πλατ και κατω, τον καταστρεψανε τον ηρωα τελειωσε, καλο κακο για μαιν η οχι

 

και πεφτει κλαμα γιατι? αν σε χαλαει τοσο να επαιζες και εσυ, δεν το καταλαβαινω αυτο που λες, κανενα abuse με hog, pharah mercy ειναι χειροτερο

 

o reaper ειναι μεγαλο θεμα για τον χογκ, οχι μονο ο 76

30% δεν γινετε. ειναι σαν να λες 0%.

 

Το έκανα και εγω αλλα βαρεθηκα τη ζωη μου και σταμάτησα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...