Fulgore Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Σε διαφορα stream και ειδικα σε high elo που ειναι κλασσικα οι γνωστοι streamer βλεπουμε πολυ και επειδη παιζουν με 2 support υπαρχει πολυ mercy που λογω του dmg boost που εχει μπορει να ανεβασει παρα πολυ αρκετους χαρακτηρες. Το pharmercy ειναι το πιο κλασσικο παραδειγμα,αλλα μια χαρα συνεργαζεται και με uli soldier/reaper και εκτος ulti με hanzo/widow και roadhog(πλεον),και ειναι και πιο αξιοπιστο απο το να περιμενεις ποτε θα εχει ulti η ana. Βεβαια αυτο προυποθετει η ομαδα να εχει τουλαχιστον 2 support(και φυσικα η ομαδα να προστατευει τα support και οχι να εχει rein που να κανει charge στην αντιπαλη ομαδα και στο καπακι να γραφει''i need healing'') κατι που στα δικα μας ranks,στο quick play και arcade δεν συμβαινει συχνα.
KilliK Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δεν είναι όλοι οι χαρακτήρες team players. Υπάρχουν χαρακτήρες που ο όλος λόγος ύπαρξης τους ή/και τρόπος παιξίματος τους είναι το να είναι solo death machines. Πες μου δηλαδή ότι η Tracer ή ο Genji είναι team players. Το απόγειο της ομαδικότητας τους είναι το "I need healing". Δεν μπορείς να προσφέρεις κάτι στην ομάδα πέρα από το να σφάζεις τους αντιπάλους σου, αν το μόνο σου εργαλείο είναι το damage. μα οι Tracer/Genji δεν ειναι solo death machines. εχουν συγκεκριμενo ρολο και χωρις την ομαδα τους να πιεζει τους αντιπαλους, δεν μπορουν να κανουν πολλα. για στειλε την Tracer μονη της να κανει επιθεση στο CP ενω η υπολοιπη ομαδα της καθεται στο spawn, και πεσμου αν θα γυρισει ζωντανη. ο Roadhog oμως δεν χρειαζεται Mercy για heal, δεν χρειαζεται Reaper για να σκοτωσει tank, δεν χρειαζεται Widow για να σκοτωσει απο μακρια, δεν χρειαζεται Reinhardt για να προστατευτει πισω απο barrier, δεν χρειαζεται McCree για να σκοτωσει την Tracer, μπορει να flankarei και να επιβιωσει μονος του. εσυ το λες intended design. εγω το λεω broken design η τουλαχιστον outdated design. γιαυτο και το αλλαξανε τωρα. προς το καλυτερο μπορω να πω. not so viable πλέον γιατί υπάρχουν καλύτερες επιλογές. αυτο ειναι γενικοτερο προβλημα με το σχεδιασμο του παιχνιδιου, και imho η μεγαλυτερη αδυναμια του. it's Hearthstone all over again.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Moderators Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δεν είναι όλοι οι χαρακτήρες team players. Υπάρχουν χαρακτήρες που ο όλος λόγος ύπαρξης τους ή/και τρόπος παιξίματος τους είναι το να είναι solo death machines. Πες μου δηλαδή ότι η Tracer ή ο Genji είναι team players. Το απόγειο της ομαδικότητας τους είναι το "I need healing". Δεν μπορείς να προσφέρεις κάτι στην ομάδα πέρα από το να σφάζεις τους αντιπάλους σου, αν το μόνο σου εργαλείο είναι το damage. Solo death machines αν η αντίπαλη ομάδα δεν ξέρει να κάνει focus fire. 2
Aruil Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 μα οι Tracer/Genji δεν ειναι solo death machines. εχουν συγκεκριμενo ρολο και χωρις την ομαδα τους να πιεζει τους αντιπαλους, δεν μπορουν να κανουν πολλα. για στειλε την Tracer μονη της να κανει επιθεση στο CP ενω η υπολοιπη ομαδα της καθεται στο spawn, και πεσμου αν θα γυρισει ζωντανη. ο Roadhog oμως δεν χρειαζεται Mercy για heal, δεν χρειαζεται Reaper για να σκοτωσει tank, δεν χρειαζεται Widow για να σκοτωσει απο μακρια, δεν χρειαζεται Reinhardt για να προστατευτει πισω απο barrier, δεν χρειαζεται McCree για να σκοτωσει την Tracer, μπορει να flankarei και να επιβιωσει μονος του. εσυ το λες intended design. εγω το λεω broken design η τουλαχιστον outdated design. γιαυτο και το αλλαξανε τωρα. προς το καλυτερο μπορω να πω. αυτο ειναι γενικοτερο προβλημα με το σχεδιασμο του παιχνιδιου, και imho η μεγαλυτερη αδυναμια του. it's Hearthstone all over again. Δεν έχω παίξει ούτε ένα παιχνίδι που μπορεί ο Roadhog να πάει μόνος του, χωρίς καμία υποστήριξη από την ομάδα του και να σταθεί. Και αν το παιχνίδι είναι τόσο ότι να ναι, θα είχε επιβιώσει και η Tracer και πολύ περισσότερο ο Genji (καθώς είναι λιγότερο ευάλωτος σε stray shots). Όλα αυτά που λες μπορεί να τα κάνει ο Roadhog επειδή υπάρχει πίεση από την υπόλοιπη ομάδα του. Αν τον έχουν γραμμένο εξ'ίσου άκλαφτος θα φύγει. Και μη μου συγκρίνεις την Tracer που κάνει allahu-akbar το capture point με τον Roadhog που κάνει στρατηγικό flanking. Επί ίσοις όροις. Αν ίσου skill Roadhog και Tracer κάνουν και οι δύο ντου στο point με μηδενική υποστήριξη από την ομάδα τους, η Tracer θα επιβιώσει για περισσότερο χρονικό διάστημα. Ο λόγος που έχει μείνει αυτή η ιδέα του unkillable Roadhog είναι ότι είναι ιδανικός στόχος για healing (μεγάλο hitbox και hp buffer), αλλά αυτό δεν είναι περίπτωση solo death machine.
KilliK Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 δεν ξερω τι εχεις παιξει εσυ. αλλα ο παλιος Roadhog μπορουσε να κανει solo flanking στα χαμηλα τουλαχιστον ranks. γιαυτο και πιο πανω εγινε αναφορα στο carry team. σιγουρα παντως ηταν πιο ανεξαρτητος απο τα υπολοιπα tanks, τωρα πλεον εχει κατεβει στο δικο τους επιπεδο. και ορθως συνεβει. μα ο Roadhog δεν χρειαζεται να μπουκαρει στο CP για να κανει kills, σε αντιθεση με την Tracer. μπορει να σκοτωσει και απο μακρια, χαριν στο hook του. αν τοποθετηθει σωστα τον χωρο, μπορει να αρπαξει καποιον, να τον σκοτωσει αμεσως, να κρυφτει και να χηλαρει αν χρειαστει. η Tracer απο την αλλη εχει μεγαλυτερο ρισκο στην επιθεση της.
Fulgore Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Οτι εγινε εγινε,τωρα μας ενδιαφερει τι γινεται με τις νεες αλλαγες και μετα.
KilliK Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 ειναι μεχρι να συνηθιζει η κοινοτητα το νεο του playstyle, δεν ειναι τελειως αχρηστος οπως πανε να τον βγαλουν οι mains του επειδη ειχαν καλομαθει να σκοτωνουν με το πατημα δυο κουμπιων. εμενα προσωπικα μου αρεσει ο καινουργιος hog, σπαμαρω συνεχεια damage με το δεξι κλικ.
Aruil Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δεν είπα αν μπορούσε ή όχι να κάνει solo flanking, σχολίασα το ότι μπορούσε να το κάνει χωρίς καμία υποστήριξη από την ομάδα του. Αυτό είναι ψευδαίσθηση, όπως και το μόνο εγώ σκοτώνω μόνο έγω κτλπ. Στην πραγματικότητα δεν μπορεί κανένας να κάνει τίποτα χωρίς την ομάδα του. Αν νικάς, ποτέ δεν είναι κάτι που γίνεται από έναν μόνο του. Ακόμα και να κάθεσαι με τον Roadhog μόνος σου και να λες πω ρε δουλειά που κάνω, έχω σκοτώσει 3 μόνος μου, στην πραγματικότητα τους σκότωσες μόνο επειδή η ομάδα σου δημιούργησε τις συνθήκες ώστε να έχεις την άνεση να το κάνεις χωρίς να απηλείσαι. Αυτό ισχύει για την Tracer όσο και για το Roadhog. To αν το κάνει με hook, shotgun και heal ή με burst to the face, blink και recall είναι απλά λεπτομέρειες. Το αν ένας χαρακτήρας είναι πιο εύκολος να παιχτεί δεν πρέπει να επηρρεάζει το πόσο αποτελεσματικός είναι γιατί αλλιώς χάνει το νόημα του το character based σύστημα. Πάντως δεν έχει και πολλά να συνηθίσει η κοινότητα. Από τότε που ξεκίνησαν τα nerfs του Roadhog το pick rate τόσο σε πρωταθλήματα όσο και σε ranked συνέχεια πέφτει. Εδώ μέχρι και ο moonmoon σταμάτησε να παίζει Roadhog.
KilliK Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 οχι, δεν ειναι ετσι οπως τα λες. οταν ο αντιπαλoς Bastion θεριζει την ομαδα σου και πας μονος σου με το hook και τον ξεπαστρευεις, εσυ δημιουργεις τις συνθηκες για την ομαδα σου να παιξει πιο ανετα και να κανει kills. αυτο δεν ειναι ψευδαισθηση, αυτο ειναι κατι που συμβαινει στο παιχνιδι, τουλαχιστον στα χαμηλα ρανκς. η μαλλον συνεβαινε.
Fulgore Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Στα χαμηλα ranks ο καθενας κανει οτι του ρθει,παρακαλαμε να εχει η ομαδα support και tank και να κανουν group up και αν ειναι διπλα στο payload πραγματα πολυ πιο σημαντικα για να ασχοληθουμε με τις αλλαγες του roadhog. Το μονο αξιο αναφορας ειναι οτι επειδη ο roadhog ειχε την δυνατοτητα να σκοτωσει πιο ευκολα,τον εκαναν pick και υπηρχε τις περισσοτερες φορες στην ομαδα(στα χαρτια κυριως)ενα tank. Τα χαμηλα ranks βασικα αναλογα το mmr του καθενος σε ενα βαθμο ειναι κατωτερα και απο quick play στο επιπεδο των παιχνιδιων που παιζονται(τουλαχιστον απο τα παιχνιδια που εχω δει απο spectate γνωστων). Και οταν λεμε για χαμηλα ranks εννοουμε κυριως για silver αντε πολυ low gold(μεχρι 2100 ξερω γω).
Aruil Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Ναι αλλά αν ήσουν μόνος σου εκεί και δεν υπήρχε κανένας από την ομάδα σου, τι αποτρέπει τον Bastion από το να σε θερίσει? Η τον Reinhardt να κρατήσει την ασπίδα του μπροστα από τον Bastion και να μην μπορείς να κανεί τίποτα? Η την Ana να σε κάνει sleep? κ.ο.κ. Ακόμα και αν αγνοήσουμε όλα αυτά και μπορέσεις και τον σκοτώσεις είσαι μέσα στη μέση της αντίπαλης ομάδας με 0 υποστήριξή. Αν ζήσεις ε τότε τους αξίζει να χάσουν.
basilis_k6 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 η blizz εκανε λαθη συνεχομενα. 1) Έβαλε το hook, που ειναι πολύ ωραιο σαν ιδεα, σε εναν χαρακτηρα με τεράστιο dps. καμία λογικη γιατι αυτο ειναι σολο, οχι τιμ. Θα ταίριαζε σε support ας πουμε. 2) Το hook ειχε απο την αρχη προβλήματα αλλα και τεράστιο range. 3) Φτιάχνει τα bs hooks σωστα και κάνει 8sec cd. Αντι να τον αφήσει εκει και να του δώσει ας πουμε μια σφαίρα παραπάνω παει και αλλάζει το spread και τον κάνει op του κερατά. 4) Βλέπουν οτι ηταν λάθος και γελάει ο κόσμος και τραβάνε το pull distance πιο πίσω ενω το προβλημα ήταν το spread και το γεγονος οτι με αυτο το spread το alt fire έγινε πλέον το primary fire! 5) Παραμένει op και τώρα αντι επιτέλους να κάνουν μια αλλαγή στο spread ή στο dmg και να κόψουν επιτέλους 5 μέτρα απο το κωλοhook κάνουν ένα τεράστιο dmg nerf μαζί με ολα τα άλλα. Τίποτα απο ολα αυτα δεν θα ειχε γινει αν πίσω στο hook2 είχανε απλώς φτιάξει το los και είχαν ρίξει το hook στα 15μ. τοσο απλα, τοσο έυκολα. 1
Fulgore Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 τι αποτρέπει τον Bastion από το να σε θερίσει? Η τον Reinhardt να κρατήσει την ασπίδα του μπροστα από τον Bastion και να μην μπορείς να κανεί τίποτα ? Η την Ana να σε κάνει sleep? είσαι μέσα στη μέση της αντίπαλης ομάδας Ε ναι γιατι ουτως ή αλλως απο τον roadhog θα περιμενει η ομαδα για να φαει τον αντιπαλο Bastion δεν κανουν αλλοι ηρωες καλυτερα αυτη την δουλεια Βεβαια καλο ειναι που τουλαχιστον ανεφερε οτι μιλαμε για low ranks που εκει οντως ειναι αχταρμας τα plays αρα υπαρχει μια ας το πουμε λογικη σε αυτο.
KilliK Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Ναι αλλά αν ήσουν μόνος σου εκεί και δεν υπήρχε κανένας από την ομάδα σου, τι αποτρέπει τον Bastion από το να σε θερίσει? Η τον Reinhardt να κρατήσει την ασπίδα του μπροστα από τον Bastion και να μην μπορείς να κανεί τίποτα? Η την Ana να σε κάνει sleep? κ.ο.κ. Ακόμα και αν αγνοήσουμε όλα αυτά και μπορέσεις και τον σκοτώσεις είσαι μέσα στη μέση της αντίπαλης ομάδας με 0 υποστήριξή. Αν ζήσεις ε τότε τους αξίζει να χάσουν. αναλογα τον χαρτη και το team positioning. που στα low ranks ειναι οτι ναναι. δεν εχει σημασια αν σε σκοτωσουν, την δουλεια σου την εχεις κανει. εγω γιαυτο συνηθως τον παιζω ως καμικαζι, χωνομαι να φαω 1-2 και αν επιβιωσω καλως. γενικα οταν παιζω Road, δεν αισθανομαι μεγαλο αγχος γιατι μπορω να τα βγαλω περα και μονος μου. φυσικα τωρα πλεον δεν ισχυει αυτο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις