basilis_k6 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Ναι αλλά δεν μου λες πως είναι καλύτερος. Στην καλύτερη περίπτωση με αυτά που μου λες παραμένει ίδιος. Καλύτερος πως έγινε? Και επίσης αν ήταν τόσο καλός ενάντια σε D.Va και Winston και χρειαζόταν το nerf, γιατί ήταν στο shit tier των pick rates παρέα με τόσο εκλεκτή παρέα όπως η Widowmaker και η Zarya? Πως τώρα θα γίνει καλύτερος ενάντια στο dive meta στο οποίο ήταν ήδη unpickable και όπως είπες και εσύ έφαγε ξεκάθαρο nerf? μα σου ειπα. Εχει πολύ πιο σταθερο dmg. οι 4 αργες σφαιρες του απεναντι στο γρηγορο παιχνιδι του dive ηταν μεγάλο προβλημα. τωρα σπαμάρει πολύ γρηγορα. Το crit hitbox ειναι μικροτερο ( πολύ σημαντικο ) και οι 4 απο τους 6 παιχτες του dive συνεχίζουν να πεθαίνουν με το hook. Μόνο απέναντι στην dva και τον winston ειναι χειροτερος.
alex_000 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δεν νομίζω ότι είναι καλύτερος έναντι σε dive (αφού ούτε το hook του άλλαξε ούτε το dps του) ότι έκανε πριν το κάνει και τώρα, αλλά το κάνει χειρότερα. Η περίπτωση της tracer με τα 150 hp που αναφέρεις είναι η μόνη περίπτωση που ο hog είναι όντως καλύτερος γιατί συνεχίζει να την την oneshotarei ακόμα και χωρίς hook, αλλά πλέον το κάνει πιο γρήγορα. Την solo / flanking ability του, το "one man apocalypse" που του δίνει τον χαρακτήρα του ομως το σκότωσαν τελείως. Η ομάδα που έχει roadhog πρέπει να έχει ένα τανκ μέσα στον πυρήνα της ομάδας που δεν προσφέρει καθόλου shielding, δεν έχει dive / escape capability και feedarει ulti. Οι αλλαγές του ήταν τελείως αναίτιες από άποψη balancing. Ήταν αποδεδειγμένο από τα νούμερα ότι δεν είχε τίποτα τρομερό η overpowered. Δυο εξηγήσεις υπάρχουν (1) Θέλαν να σβήσουν το 3 τανκ meta και φυσικά τους πήρε 4-5 μήνες να το κάνουνε οπότε το meta έληξε από μόνο του (λολ) (2) Θεωρούν (σωστά) ότι το να γίνεσαι one shot στο παιχνίδι χωρίς να μπορείς να αντιδράσεις δεν είναι fun, αλλά δυστυχώς αυτό ήταν όλο το νόημα του χαρακτήρα, να τιμωρεί όσους είναι out of position. Θα έπρεπε να αυξηθεί το fire rate του κατά 45-50% με 6 shots για να είναι λίγο καλύτερα τα πράματα, δηλαδή να χάσει πάλι το one shot του αλλά να αυξηθεί το dps του. Αφου είναι ένα κινούμενο κρέας πρέπει τουλάχιστον να βγάζει damage. To argument ότι κάνει πολύ damage για τανκ είναι λάθος.. αφού δεν έχει ούτε mobility ούτε ασπίδα, πρακτικά μόνο τα high hp τον κάνουν τανκ. Το breather του εφόσον δεν κάνεις πια flank είναι αχρείαστο, τι θα κάνεις healing μέσα στον πανικό της μάχης?
Aruil Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Οι 4 αργές σφαίρες ήταν θέμα, αλλά οι 5 είναι σωτήριες? Μόνο με το hook σχεδόν κανένας δεν πεθαίνει πλέον αν λάβεις υπόψιν ότι μιλάμε για χαμό της μάχης και όχι για tests στο practice mode. Αν εννοείς με βοήθεια από την ομάδα, ναι ισχύει αλλά και πάλι αυτό δεν τον κάνει καλύτερο. Το μόνο ξεκάθαρο πλεονέκτημα είναι το hitbox, αλλά δεν νομίζω ότι θέλουμε να το βάλουμε στη συζήτηση καθώς προ-nerf κάθε φορά που κάποιος ανέφερε το hitbox του Roadhog όλοι σφυρίζατε αδιάφορα. Και σου ξαναλέω, ήταν ήδη unpickable στο current meta. Πως ενώ έφαγε nerf μπορείς να υποστηρίζεις ότι θα είναι καλύτερος. Αυτό πάει ενάντια στον ορισμό του nerf.
KilliK Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Διάβαζα το meta report του Overwatch και παρατήρησα μερικά αστεία πραγματάκια (κυρίως επειδή μέχρι τώρα δεν είχα πολυκαταλάβει το balancing της Blizzard, καθώς δεν παρακολουθούσα ιδιέταιρα τα competitive παιχνίδια της). Ο τρομερά op Roadhog είχε πριν το nerf 4% pick rate, δηλαδή ήταν στην κατηγορία των πρακτικά unpickable. Επίσης υπάρχουν λιγότεροι "viable" χαρακτήρες απ'ότι κατά το tank meta. Απλά, γελάω... Το καλύτερο comment ήταν με διαφορά: Yeah, It's indicative of terrible balancing when 67% of heroes aren't viable in the meta. I wish we had a hero that could counter dive. Someone who could help out the backline with a good disable against high mobility heroes, like a hook. Someone with the ability to finish off those out of position heroes in a badly coordinated dive. Too bad no such hero exists. ripbigfella. link για το meta report?
Aruil Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 https://www.overbuff.com/blog/2017-06-22-overwatch-hero-tier-list-and-meta-report-putting-in-overtime Αυτό είναι το τελευταίο που βγήκε σήμερα. Έχει και παλιά (βγάζουν αρκετά συχνά) στο blog αν σε ενδιαφέρει να κοιτάξεις. 2
basilis_k6 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Οι 4 αργές σφαίρες ήταν θέμα, αλλά οι 5 είναι σωτήριες? Μόνο με το hook σχεδόν κανένας δεν πεθαίνει πλέον αν λάβεις υπόψιν ότι μιλάμε για χαμό της μάχης και όχι για tests στο practice mode. Αν εννοείς με βοήθεια από την ομάδα, ναι ισχύει αλλά και πάλι αυτό δεν τον κάνει καλύτερο. Το μόνο ξεκάθαρο πλεονέκτημα είναι το hitbox, αλλά δεν νομίζω ότι θέλουμε να το βάλουμε στη συζήτηση καθώς προ-nerf κάθε φορά που κάποιος ανέφερε το hitbox του Roadhog όλοι σφυρίζατε αδιάφορα. Και σου ξαναλέω, ήταν ήδη unpickable στο current meta. Πως ενώ έφαγε nerf μπορείς να υποστηρίζεις ότι θα είναι καλύτερος. Αυτό πάει ενάντια στον ορισμό του nerf. 5 πολύ πιο γρήγορες. Ποιο μέτα?? παιζεις εσυ συνεχως dive η μήπως απέναντι σου ειναι μονιμα dive? αν εισαι στο master και πανω οκ, αλλα κατω απο εκει ειναι τιγκα στο hog, s76 κτλ. 1
KilliK Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 συγνωμη για το pro competitive συζητατε τοση ωρα; το θεμα ειναι ποια ειναι η θεση του στο συνολο του παιχνιδιου μετα το rework, και οχι κατα ποσο τον επιλεγουν πλεον οι Κορεατες. μια χαρα ειναι ο καινουργιος Roadhog. το γρηγοροτερο fire rate κανει δουλεια, ειδικα αν σπαμαρεις με το δεξι κιλκ. απλως τωρα δεν μπορει να flankarei μονος οπως εκανε πριν, πρεπει να ειναι κοντα στην ομαδα του. imho, καλες και δικαιες οι αλλαγες. το one-shot-kill με το hook επρεπε να φυγει. τωρα σειρα εχει το αθλιο scatter arrow να νερφαριστει.
basilis_k6 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 συγνωμη για το pro competitive συζητατε τοση ωρα; το θεμα ειναι ποια ειναι η θεση του στο συνολο του παιχνιδιου μετα το rework, και οχι κατα ποσο τον επιλεγουν πλεον οι Κορεατες. μια χαρα ειναι ο καινουργιος Roadhog. το γρηγοροτερο fire rate κανει δουλεια, ειδικα αν σπαμαρεις με το δεξι κιλκ. απλως τωρα δεν μπορει να flankarei μονος οπως εκανε πριν, πρεπει να ειναι κοντα στην ομαδα του. imho, καλες και δικαιες οι αλλαγες. το one-shot-kill με το hook επρεπε να φυγει. τωρα σειρα εχει το αθλιο scatter arrow να νερφαριστει. καλα εκτος του μεγάλου cd αν το βγάλεις αυτο ο hanzo δεν παιζεται. Απο κοντα ειναι νεκρός, απο μεση αποσταση πρεπει να φας hs αλλιως τον εσφαξες.
Aruil Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δεν μπορείς να κάνει balance για όλα τα ranks συγχρόνως. Είναι ανέφικτο εκτός και αν μιλάμε για mirror matches όπως το Quake ή το σκάκι. Αφού αυτό δεν γίνεται τότε αναγκαστικά κάνεις balance με βάση το high level competitive. Δεν γίνεται αλλιώς ειδικά αν θέλεις να το παίξεις e-sport. Για ένα παράδειγμα άπο hots, στα low level η Nova σπάει νεύρα και φαίνετια op με το μόνιμο Invisibility. Σε οτιδήποτε πάνω από gold (ίσως και χαμηλότερα) είναι joke pick εκτός και αν έχεις παίξει 1000 παιχνίδια Nova. To balancing του Overwatch αυτή τη στιγμή είναι να κάνουν nerf τη Νova. Ο Roadhog πάντα θα σπάει νεύρα στα χαμηλά ranks. Λάθος ήταν η κίνηση τους από αρχής που τον βάλανε και τον κάνανε και τόσο όμορφο, γιατί τέτοιοι χαρακτήρες δεν αρμόζουν σε fps. Η μόνη σωτηρία από την οπτική γωνία της Blizzard είναι είτε nerf him to the ground είτε πλήρες rework του χαρακτήρα και αφαίρεση του hook τελείως.
KilliK Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 καλα εκτος του μεγάλου cd αν το βγάλεις αυτο ο hanzo δεν παιζεται. Απο κοντα ειναι νεκρός, απο μεση αποσταση πρεπει να φας hs αλλιως τον εσφαξες. μα αυτο ειναι το προβλημα, το scatter σχεδιαστηκε για αμυντικο ability, αλλα εχει γινει καταχρηση του και πλεον χρησιμοποιειται συνεχεια και στην long range επιθεση. μιλαμε για ability που δεν χρειαζεται στοχευση, βασιζεται μονο στην ασυνεπεια για να αποτυχει και σκοτωνει oλοκληρα τανκς με πληρη υγεια ακομη και αν πεσει στο πατωμα μπροστα τους. ειναι σπασμενο και πρεπει να διορθωθει, τουλαχιστον να υπαρχει ενα damage drop off. Δεν μπορείς να κάνει balance για όλα τα ranks συγχρόνως. Είναι ανέφικτο εκτός και αν μιλάμε για mirror matches όπως το Quake ή το σκάκι. Αφού αυτό δεν γίνεται τότε αναγκαστικά κάνεις balance με βάση το high level competitive. Δεν γίνεται αλλιώς ειδικά αν θέλεις να το παίξεις e-sport. μονο που ο ιδιος ο Kaplan εχει πει επανειλλημενως οτι το pro competitive αποτελει μονο ενα μικρο μερος των δεδομενων που χρησιμοποιουν στο balancing των ηρωων. εξαλλου, αν το balancing γινεται μονο για το pro competitive, τοτε με 10 ηρωες απο τους 25 να ειναι βιωσιμοι και οι υπολοιποι τελειως αχρηστοι, ειναι μια πληρη αποτυχια.
Aruil Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Ναι το ξέρω ότι το κάνουν. Φαίνεται άλλωστε, καθώς έχεις ήρωες που είναι unpickable ακριβώς λόγω αυτού του γεγονότος. Αυτό εννοώ ανέφικτο, ότι πρακτικά κάνουν balancing αφαιρώντας χαρακτήρες από διάφορα επίπεδα παιξίματος. Για παράδειγμα ας πάρουμε το "balancing" του Roadhog. Σε χαμηλά ranks πλέον θεωρείται μια χαρά. Αντίθετα στα ψηλά και στα πρωταθλήματα είναι λίγο πιο πάνω από το 0 στο pick rate. Αυτό δεν είναι balancing, είναι δημιουργία hero pools από τα οποία διαλέγεις αναλόγως με το επιπεδό σου. Και αυτό άντε καλά μπορείς να το κάνεις σε ένα παιχνίδι όπως το lol ή το hots, αλλά στο Overwatch που έχει 24 ήρωες είναι απλά γελοίο. 8-10 ήρωες tournament pickable σε παιχνίδι με ομάδες των 6, γελάνε και οι πέτρες.
alex_000 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 συγνωμη για το pro competitive συζητατε τοση ωρα; το θεμα ειναι ποια ειναι η θεση του στο συνολο του παιχνιδιου μετα το rework, και οχι κατα ποσο τον επιλεγουν πλεον οι Κορεατες. μια χαρα ειναι ο καινουργιος Roadhog. το γρηγοροτερο fire rate κανει δουλεια, ειδικα αν σπαμαρεις με το δεξι κιλκ. απλως τωρα δεν μπορει να flankarei μονος οπως εκανε πριν, πρεπει να ειναι κοντα στην ομαδα του. imho, καλες και δικαιες οι αλλαγες. το one-shot-kill με το hook επρεπε να φυγει. τωρα σειρα εχει το αθλιο scatter arrow να νερφαριστει. κάνεις 100% λάθος γιατί το νόημα να παίζεις hog στα bronze / silver / gold ranks είναι να flanκάρεις και να one-shotαρεις όσους έχουν λάθος position για να κάνεις carry το match κάνοντας τις μάχες να γίνονται συνήθως 5v6 Δεν συζητάω πουθενά για pro competitive. H carry ability που είχε ο hog ευνουχίστηκε τελείως. Πολύ πιθανό να νερφάρουν και widowmaker και το scatter arrow στο μέλλον συνεχίζοντας την ίδια φιλοσοφία και μειώνοντας το ones shotting. Ϊσως μικρύνουν και τα βέλη του hanzo λίγο.
KilliK Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 ναι συμφωνω οτι το carry ability χαθηκε, αλλα απο την αλλη για team based παιχνιδι μιλαμε. καιρος να αρχισουν να λειτουργουν οι ηρωες ως μοναδες μιας ομαδας, και οχι ως solo death machines. εκει ειναι το πραγματικο σκιλ.
Aruil Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 ναι συμφωνω οτι το carry ability χαθηκε, αλλα απο την αλλη για team based παιχνιδι μιλαμε. καιρος να αρχισουν να λειτουργουν οι ηρωες ως μοναδες μιας ομαδας, και οχι ως solo death machines. εκει ειναι το πραγματικο σκιλ. Δεν είναι όλοι οι χαρακτήρες team players. Υπάρχουν χαρακτήρες που ο όλος λόγος ύπαρξης τους ή/και τρόπος παιξίματος τους είναι το να είναι solo death machines. Πες μου δηλαδή ότι η Tracer ή ο Genji είναι team players. Το απόγειο της ομαδικότητας τους είναι το "I need healing". Δεν μπορείς να προσφέρεις κάτι στην ομάδα πέρα από το να σφάζεις τους αντιπάλους σου, αν το μόνο σου εργαλείο είναι το damage.
alex_000 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 ναι συμφωνω οτι το carry ability χαθηκε, αλλα απο την αλλη για team based παιχνιδι μιλαμε. καιρος να αρχισουν να λειτουργουν οι ηρωες ως μοναδες μιας ομαδας, και οχι ως solo death machines. εκει ειναι το πραγματικο σκιλ. Δεν είσαι απόλυτα λάθος λαμβάνοντας υπόψη ότι ο hog είναι tank, και από το tank περιμένεις team-play, αλλά είναι ιδιόρρυθμος χαρακτήρας. Τανκ χωρίς shield, dive, escape αλλά με ένα hook που δεν σκοτώνει, not so viable πλέον γιατί υπάρχουν καλύτερες επιλογές. Έγινε ultimate battery όπως λένε. Εμμένω ότι αν θελαν να nerfaroyn το one shoting του θα έπρεπε να αυξήσουν το overall DPS παρόλο που είναι tank.
Προτεινόμενες αναρτήσεις