Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το δεν έμαθα τίποτα στο QP είναι υπερβολή, φυσικά είναι οκ για προπόνηση στο aim να μάθεις λίγο καλύτερα τον χαρακτήρα τις πίστες κτλ.

 

Αν θέλουμε να μην είμαστε υπερβολικοί αυτό που ισχύει είναι ότι το επίπεδο QP με το επίπεδο ranked δεν έχουν καμία σχέση Παράδειγμα μπορεί να παίξεις πχ 1000 QP games με platinum SR / MMR άτομα και να υποθέσεις αν πας ranked στο ίδιο MMR θα δεις μια αντίστοιχη εικόνα. Καμία σχέση όμως όταν μπεις ranked στο αντίστοιχο επίπεδο καταλαβενεις οτι αν προπονιοσουν για αυτό το επίπεδο στο QP θα ήταν καλύτερα να είχες παίξει τα 200 πρώτα games που θα σου έδιναν εμπειρία αντάξια του χρόνου που ξοδεψες αλλά τα υπόλοιπα 800 ήταν σχεδόν πεταμένος χρόνος γιατί το QP μένει μόνο στα επιφανειακά

 

Αυτός ήταν και λόγος που στην ομάδα που έκανα στο hοts για ranked σταμάτησα να δέχομαι άτομα για δοκιμή που είχαν τεράστια εμπειρία μεν αλλά στο QP δε γιατί καταλάβαιναν μόνο τα βασικα

 

Στο overwatch παίζω πολύ QP και ranked και ισχύει το ιδιο

Δημοσ.

γιατι δεν εχει ranked.

Γιατι δεν ξεκιναει η επομενη σεζον απευθειας και το αφηνουν τοσες μερες να γινεται αυτο το σαπιο qp πανηγυρι με 13 dps σε καθε game

 

Δεν εχεις πετύχει qp που να ειναι μονο dps,αντε και 1 τανκ?

Εγω δεν εχω πετύχει ΠΟΤΕ balanced qp.

Πριν λιγες μερες με αλλο συμφορουμιτη μας ελεγε οτι δεν εχει πετυχει ποτε του ομαδα με tank,support και dps.

 

Η αλλο παιχνιδι παιζω εγω ή μιλαμε για mmr κατω απο πατο.

Δημοσ.

Διαφορα μεταξύ των δυο ισχύει μονο αν υπάρχει διαφορετικό match making. Κανονικά (τουλάχιστον όπως δουλεύει στο League) ανάλογα με το win rate που έχεις έχεις και ένα κρυφό mmr. Όσο ανεβαίνει αυτό τόσο πιο ψηλά παίζεις σε "rating". Το ότι μπορεί ο Diamond/Master/GM παίκτης να τρολαρει σε qp δεν έχει καμια σχέση μιας και άμα χάνει συνεχόμενα games πέφτει το κρυφό mmr του. Στο Overwatch δεν ξέρω τι παίζει αλλα υποψιάζομαι για να είναι δικαια τα games υπάρχει κάποιου είδους rating σε κάθε παίκτη.

Δημοσ.

Το δεν έμαθα τίποτα στο QP είναι υπερβολή, φυσικά είναι οκ για προπόνηση στο aim να μάθεις λίγο καλύτερα τον χαρακτήρα τις πίστες κτλ.

 

Αν θέλουμε να μην είμαστε υπερβολικοί αυτό που ισχύει είναι ότι το επίπεδο QP με το επίπεδο ranked δεν έχουν καμία σχέση

Προφανως και ισχυει αυτο οχι μονο γιατι περαν των control χαρτων δεν μπορεις να δεις ανατροπη στο QP(1 νικη μονο τα escort για καθε παιχνιδι),αλλα γιατι αρκετοι εχουν τετοια νοοτροπια που παιζουν για χαβαλε μεν(παιρνουν οτι να ναι ηρωες)αλλα αν χασουν τους φταινε οι αλλοι.

 

Τα ιδια ελεγα παλια και στον Killik που εγραφε τοτε στους πρωτους μηνες του παιχνιδιου''θελω να τους παιζω ολους τους ηρωες'',ε λογικο μετα να εμπαινε στο θεμα και να εκραζε συνεχεια αφου δεν επαιζε σοβαρα.

Μολις αρχισε και επαιζε συγκεκριμενους ηρωες(στο ranked)τοτε ανεβηκε και το elo του.

Δημοσ.

Μην εχοντας εμπειρια απο τετοιου ειδους games κι παιζοντας μονο qp το μονο που εμαθα ειναι τα maps. Aim για εναν μετριο παιχτη ειχα καλο απο την αρχη , το ow εξαλου δεν εχει απαιτητικο mechanical skill.Μπαινοντας στο competitive ειχα το mentality του team deathmatch οποτε ετρεχα σαν καθιστερημενος κι προσπαθουσα να κανω aimduels καθε φορα .Δεν ξερω αν εσεις μαθαινετε ποιο γρηγορα. Εγω τωρα μπηκα qp απλα για troll ( το ξερω αισχος ) παιζοντας μονο torb κι τα comps ηταν μονο dps , εχοντας 60 % εναν healer .Αμα μπει καποιος να παιξει μαζι μου qp τι θα μαθει απο αυτα τα games .Εδω μεχρι masters δεν ξερουν ποτε να κανουν engage που ειναι core του παιχνιδιου

Δημοσ.

Μπαινοντας στο competitive ειχα το mentality του team deathmatch οποτε ετρεχα σαν καθιστερημενος κι προσπαθουσα να κανω aimduels καθε φορα

Σου λεει οταν ξεκινας το παιχνιδι''Escort the payload'',''capture the objective ή οπως το λεει τελος παντων''.

 

Και αντε στα πρωτα 5-10Level λογικο ειναι να μην το καταλαβεις. Αργοτερα ομως που εχεις κλεισει και καποιες ωρες στο παιχνιδι?

 

Δεν σου φταιει λοιπον το quick play γιατι ιδια maps και objectives παιζετε αλλα η νοοτροπια που ειχες(με βαση τα παραπανω παντα που γραφεις)πριν παιξεις overwatch αλλα και αφου επαιξες.

Ειχες mentality team deathmatch σε παιχνιδι που δεν εχει team deathmatch.

Ουτε καν πινακακι με τα kills και deaths της ομαδας δεν εχει το παιχνιδι.

 

Εγω και troll εχω πετυχει και στο ranked αλλα ο λογος που γενικα δεν μαρεσει το ranked ειναι μονο ενας. Το leave. Δυστηχως στο ranked ποναει ασχημα αν φυγει καποιος και ξενερωνεις και παρα πολυ,και μαλιστα το εχω πετυχει αυτο ακομα και στα placements.

  • Like 1
Δημοσ.

Το κάθε τι έχει το σκοπό του ρε μην είστε υπερβολικοί. Εγώ έχω αφιερωθεί να μάθω καλά tracer και McCRee. Και οι δύο έχουν υψηλές απαιτήσεις (ο McCree 60% accuracy, η tracer τα πάντα - φοβερό positioning, mobility, mindgames κτλ) 

 

Eίμαι ήδη αρκετά συχνά στο QP με 3-4 gold με αυτούς τους δύο, αλλά δεν μπαίνω ακόμα ranked με αυτούς γιατί δεν θέλω ούτε να ρίξω το δικό μου SR ούτε να τραβήξω τους συμπαίχτες μου κάτω. Ranked παίζω μόνο ότι χαρακτήρα μπορώ να κάνω carry το game η τουλάχιστον να κάνω μόνος game-changing plays. Όταν φτάσω σε επίπεδο που νιώθω ότι δεν μπορώ να βελτιωθώ άλλο με αυτούς μηχανικά, θα τους αρχίσω και ranked.

 

Αν μιλούσαμε όμως για Torbjorn, Junkrat και DVA πχ θα έπαιζα καμιά 30ρια games τον καθένα QP και μετά κατευθείαν ranked. 

Δημοσ.

To soloq δεν το λογαριαζω καν, αλλα με 5-6 stack που ειναι συνεννοησιμοι, παιζουμε πολυ ωραια ματσακια στο qp.
Tryhardαρουμε για το win και μερικες φορες κανουμε apply ιδεες ή strategies πριν παμε comp.

  • Like 2
Δημοσ.

To soloq δεν το λογαριαζω καν, αλλα με 5-6 stack που ειναι συνεννοησιμοι, παιζουμε πολυ ωραια ματσακια στο qp.

Tryhardαρουμε για το win και μερικες φορες κανουμε apply ιδεες ή strategies πριν παμε comp.

Αυτο ειναι και το ολο ζουμι την υποθεσης. Οκ δεν ειπα να πεσουν τσακωμοι και καντηλια οταν παιζεις quick play με παρεα ή και χωρις(το πετυχα χτες απο 2 ατομα που επειδη ο αντιπαλος τους εγραψε ''gg so easy'',το ριξαν σε βρισιμο ,αλλα αν το παρεις λιγο πιο σοβαρα το quick play μια χαρα παιχνιδια απολαμβανεις,ειδικα επειδη δεν υπαρχει το αγχος/πιεση του competitive.

 

Στην τελικη και το παιχνιδι να χασεις(χαμενο game με τα 1000) πας κατευθειαν στο επομενο γρηγορα γρηγορα.

Δημοσ.

Σου λεει οταν ξεκινας το παιχνιδι''Escort the payload'',''capture the objective ή οπως το λεει τελος παντων''.

 

Και αντε στα πρωτα 5-10Level λογικο ειναι να μην το καταλαβεις. Αργοτερα ομως που εχεις κλεισει και καποιες ωρες στο παιχνιδι?

 

Δεν σου φταιει λοιπον το quick play γιατι ιδια maps και objectives παιζετε αλλα η νοοτροπια που ειχες(με βαση τα παραπανω παντα που γραφεις)πριν παιξεις overwatch αλλα και αφου επαιξες.

Ειχες mentality team deathmatch σε παιχνιδι που δεν εχει team deathmatch.

Ουτε καν πινακακι με τα kills και deaths της ομαδας δεν εχει το παιχνιδι.

 

Εγω και troll εχω πετυχει και στο ranked αλλα ο λογος που γενικα δεν μαρεσει το ranked ειναι μονο ενας. Το leave. Δυστηχως στο ranked ποναει ασχημα αν φυγει καποιος και ξενερωνεις και παρα πολυ,και μαλιστα το εχω πετυχει αυτο ακομα και στα placements.

Προφανως κι ηταν δικο μου το θεμα .Ομως παιζοντας τα 15 matches που θελει για calibrate μην εχοντας ιδεα τι κανει ο καθε hero κι κανοντας πολυ χαμηλα score αρα εχεις κι χαμηλο mmr , επαιζα qp με silvers/low gold .Πες μου εσυ αν γινονται τα βασικα στο qp για να μαθεις το παιχνιδι .Παιζοντας competitive υπηρχαν games που το team εδινε συμβουλες υπηρχε ενα structure ετσι ωστε σιγα σιγα καταλαβα τι πρεπει να κανω για να κερδισω . Αμα ομως αυτα τα 30 competitve games τα εκανα qp δεν θα με ειχε βοηθησει καθολου.Επισης αμα κανεις τα placements δεν νομιζω το mmr σου να κρινεται στην συνεχεια απο το qp .Εγω δεν εχω δει διαφορα κι πιστευω τοτε απλα καποιος θα εκανε tryhard στο qp που ειναι πολυ ποιο ευκολα τα games με stack κι θα ανεβαινε πολυ ευκολα στη συνεχεια

Αυτο ειναι και το ολο ζουμι την υποθεσης. Οκ δεν ειπα να πεσουν τσακωμοι και καντηλια οταν παιζεις quick play με παρεα ή και χωρις(το πετυχα χτες απο 2 ατομα που επειδη ο αντιπαλος τους εγραψε ''gg so easy'',το ριξαν σε βρισιμο ,αλλα αν το παρεις λιγο πιο σοβαρα το quick play μια χαρα παιχνιδια απολαμβανεις,ειδικα επειδη δεν υπαρχει το αγχος/πιεση του competitive.

 

Στην τελικη και το παιχνιδι να χασεις(χαμενο game με τα 1000) πας κατευθειαν στο επομενο γρηγορα γρηγορα.

 

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να παιζεις για να κερδισεις στο qp .Δεν λεω να κανεις troll . Απλα στο qp κυριως λογος υπαρξης για μενα ειναι για να μαθεις ηρωες ή να παιξεις καθαρα για fun επειδη παιζοντας αυτον τον χαρακτηρα παιρνας καλα  .Επειδη δηλαδη οι αλλοι μπηκαν premade κι θελουν να kανουν για τα comp η φοβονται να μπουν comp η για οποιοδηποτε ρολο θα πρεπει εγω να υποχωρισω παιζοντας ενα char που θελω ή δεν χρειαζεται να βελτιωσω

Δημοσ.

Προφανως κι ηταν δικο μου το θεμα .Ομως παιζοντας τα 15 matches που θελει για calibrate μην εχοντας ιδεα τι κανει ο καθε hero κι κανοντας πολυ χαμηλα score αρα εχεις κι χαμηλο mmr , επαιζα qp με silvers/low gold .

Γιαυτο εγραψε ο συμφορουμιτης παραπανω οτι δεν πρεπει να μπαινει καποιος σε ranked αν δεν ειναι σιγουρος για τις δυνατοτητες του(ή αν δεν εχει εμπειρια απο αλλα παιχνιδια προηγουμενως ξερω γω).

 

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να παιζεις για να κερδισεις στο qp .

Γιατι και το quick play εχει μεσα του το στοιχειο του ανταγωνισμου,μιας και στην ουσια παιζει απεναντι σε αλλους,οτι εν μερη ισχυει αν πατε να παιξετε ενα 2χ2 μπασκετ ή 5χ5 ποδοσφαιρο.

Ναι μεν θα πειτε οτι παιζετε για πλακα και χαβαλε,αλλα αν χανεις συνεχεια θα σε πειραζει και ας μην το παραδεχεσαι.

 

Επισης δεν νομιζω καποιος να παιζει online παιχνιδια και να θελει να χασει. Το ποσο θα προσπαθησει να κερδισει ναι αλλο θεμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπαρχει και το Arcade mode που μπορεις να κανεις οτι σου καπνισει.

To qp ειναι main gaming mode.
Σιγουρα πιο χαλαρο απο το comp αλλα οπως και στο comp ετσι και στο qp θα επρεπε να θες να κερδισεις.
Στην τελικη, εαν παιζεις αξιολογα games στο qp, θα χρειαστει να παιξεις/μαθεις heroes που παιζονται στο comp.
Δεν χρειαζεται να tryhardaρεις, αλλα μην παιζεις σαν να εχεις ξεχασει ποιο κουμπακι κανει pew pew.

  • Like 2
Δημοσ.

To qp ειναι main gaming mode.

Ισχυει αυτο γιατι αν δεν ενδιεφερε τον κοσμο τι γινεται στο Qp τοτε δεν θα εβαζαν και σε αυτο ακομα περιορισμο για το ποσους ιδιους ηρωες θα εχει η ομαδα,οπως ισχυε πιο παλια.

 

 

Για μενα το προβλημα(ενα απο αυτα τελος παντων) στο παιχνιδι οπως και σε αλλα παρομοια με αυτο ειναι δυστηχως οτι υπαρχει ελλειψη ενδιαφεροντος για support και tanks. Με λιγα λογια δεν θελουν πολλοι να παιξουν αυτους τους ρολους,αναγκαζονται με το ζορι και μετα αρχιζουν τα παραπονα και το κραξιμο και οι τσακωμοι.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...