Fulgore Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 αυτο ειναι αδυνατο συνηθως στα μεγαλυτερα επιπεδα, για ενα μονο support καλυτερα μερσι η anna, αν και προτειμω anna λογω ουλτ με κανα genji / 76, αν εχεις γεροντοκορη πας mercy φυσικα Ο συμφορουμιτης που του απαντας ομως παραπανω ειναι κοντα level 20 αρα για ποια μεγαλυτερα level μιλαμε? Που και για μεγαλυτερα level βλεπω γενικα ποση ορεξη εχουν για support να παιρνουν για να εχουμε και προτιμησεις στο ποιο ειναι καλυτερο ή οτι το ιδανικο ειναι 2. για ενα μονο support καλυτερα μερσι αν εχεις γεροντοκορη Αν η ομαδα εχει ενα support γιατι ειναι καλυτερα mercy?Αν παιζεις phar mercy στον αερα τους απο κατω ποιος θα τους heal αρει? Τελος Κοιτα εξαρταται, ο λους πλεον πρεπει να ναι παρα πολυ κοντα σε σχεση με παλιοτερα. αυτο ειναι καλυτερο για να μην σκορπανε ολοι δεξια αριστερα ή να μην χωνονται απεξω απο το respawn point της αντιπαλης ομαδας. Α και φυσικα να σου θυμισω οτι ειμαστε στο θεμα του Overwatch για pc συγκεκριμενα και οχι για κονσολα που παιζεις εσυ. Κοινως στις κονσολες μπορει κοσμος να μην παιζει συγκεκριμενους χαρακτηρες επειδη το gameplay τους δεν τους βολευει με το dualshock 4 controller σε σχεση με το Pc.
najinblue3 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 βασικα ξεκινησα και σε "pc", παιζω με bootcamp lmao αν και το βασικο account ειναι στο πσ4, δε με χαλαει να ανεβασω 2ο λογαριασμο, αυτο που λες οτι σκορπανε, ειναι αδυνατο να τους εχεις ολους κοντα, η μαλλον σχεδον αδυνατο δε μιλαω για λεβελ, αλλα για gold / plat επιπεδα
Fulgore Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 ειναι αδυνατο να τους εχεις ολους κοντα, η μαλλον σχεδον αδυνατο Προφανως γιαυτο το λογο και υπαρχουν και τα medkits στους χαρτες. Επισης η ana ειναι 3φορες πιο δυσκολο να κανει heal μονη της ολη την ομαδα σε σχεση με Lucio και mercy αν βασιζεται μονο στο heal απο το οπλο. Κοινως βασιζεται πολυ στο να πεταει την Ulti απο εδω και απο εκει περισσοτερο ή στα βελακια αν τα πετυχει παρα στο heal της. Αυτο δεν την κανει ομως pure support,ειδικα περισσοτερο απο τον Lucio
GjokerR Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 οχι ακριβως απο τις αρχές. Ο κιν/φος επέμεινε στο 24 γιατι ειναι αρκετό, δεν ενοχλει και δεν υπήρχε λόγος να φτιάξεις 48 καρέ ψηφιακά (γιατι μόνο cgi αξίζει) απο άποψη κόστους. Δεν θα έδιναν τόσο καλύτερη εικόνα ωστε να την πληρώσει κάποιος να την δει. Αργότερα που έφτιαξαν τα 48 και 60, λόγω συνήθειας μας ξένισαν τόσο που ίσως να αργήσουν πολύ να γίνουν mainstream. Προσωπικά μιάς που έχω δεί αρκετο content σε 48fps, δεν μου αρέσει καθόλου. Τι έννοεις οχι ακριβώς απ την αρχή ? Αν δεν κάνω λάθος απ τα τέλη του βουβου κοντά κάπου τόσα ηταν τα καρέ. Τα παραπάνω καρέ κουράζουν όχι γιατί έχουμε συνηθήση ή γιατι δεν τα αντιλαμβανόμαστε αλλα γιατί όσο περισσότερα διαφορετικά καρέ χρησιμοποιείς τόσο πιό πολλές πληροφορίες επεξεργάζεται ο εγκέφαλος. (απ αυτή την παραπάνω κόποση και απ τον μηχανισμό αντιμετόπησης της απο τον εγκέφαλο πηγάζει και το motion blur)
najinblue3 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Προφανως γιαυτο το λογο και υπαρχουν και τα medkits στους χαρτες. Επισης η ana ειναι 3φορες πιο δυσκολο να κανει heal μονη της ολη την ομαδα σε σχεση με Lucio και mercy αν βασιζεται μονο στο heal απο το οπλο. Κοινως βασιζεται πολυ στο να πεταει την Ulti απο εδω και απο εκει περισσοτερο ή στα βελακια αν τα πετυχει παρα στο heal της. Αυτο δεν την κανει ομως pure support,ειδικα περισσοτερο απο τον Lucio ας συμφωνησουμε πως διαφωνουμε
Fulgore Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 ας συμφωνησουμε πως διαφωνουμε Δεν ανεφερες και κανενα επιχειρηματα στο πιο πισω για να πεις οτι διαφωνησα καπου αλλα τελος παντων.
KilliK Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δεν βγήκε για "τεχνικούς/οικονομικούς" λόγους, απλά μας ξέμεινε από τις αρχές του κινηματογράφου σε αυτο αναφερομουν...γιατι νομιζεις μας "ξεμεινε" απο το σινεμα; δεν το βγαλανε αυθαιρετα..
basilis_k6 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Τι έννοεις οχι ακριβώς απ την αρχή ? Αν δεν κάνω λάθος απ τα τέλη του βουβου κοντά κάπου τόσα ηταν τα καρέ. Τα παραπάνω καρέ κουράζουν όχι γιατί έχουμε συνηθήση ή γιατι δεν τα αντιλαμβανόμαστε αλλα γιατί όσο περισσότερα διαφορετικά καρέ χρησιμοποιείς τόσο πιό πολλές πληροφορίες επεξεργάζεται ο εγκέφαλος. (απ αυτή την παραπάνω κόποση και απ τον μηχανισμό αντιμετόπησης της απο τον εγκέφαλο πηγάζει και το motion blur) https://www.youtube.com/watch?v=mjYjFEp9Yx0 έχει αρκετά ωραία βιντεο αυτο το κανάλι
SoFGR Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Μια χαρά είναι και στα 60 fps παίδες. Τα 100+ fps είναι ακριβό σπορ από άποψη hardware. Δεν αρκεί μόνο το μονιτορ, θες και καλή GPU και πάει λέγοντας. Επισης δεν ξέρω τι ιντερνέτ έχετε σπίτι σας , αλλά είμαστε και εμεις(πάρα πολλοί όμως) που παίζουμε με 80+ ms ping από το ιντερνέτ. Άρα όλα αυτά για input delay πάνε περίπατο @@ μια χαρα ειναι τα 60fps ( ειδικα αμα δεν εχεις ενεργοποιησει το "reduce buffering" ) και δεν θελει κανα τρελο pc το OW για να εχεις συνεχεια πανω απο 200 ... ιδια κατηγορια με το csgo ειναι οπου απλα κοβεις ενα σωρο "fluff" και στηριζεσαι σε ivy/ryzen κλοκαρισμενο στα 4ghz+ το ιδανικο θα ητανε 250fps/240hz για να το νιωσεις butter smooth αλλα το input latency δεν εχει αμεση σχεση με αν εισαι 60χερτζος πληβειος ή οχι ( ) δες ποσο πεφτει στο CSGO πχ το input lag οσο ανεβαινουν τα frames youtube.com/watch?v=L07t_mY2LEU&t=501s τελος, αξιζει να γραφτει εδω μεσα για 100στη φορα πως δεν εχει καμια σχεση το input lag με το ping, καμια ομως ... btw εγω 45-48ms πιανω αλλα δεν παιζω συχνα, το πηρα black friday και πρεπει να το εχω αφησει τωρα level 64 - cosmote master race
ADHD Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Τα 60fps ειναι unplayable για competitive fps εδω και αρκετά χρόνια.. Θα ελεγα οτι οτιδήποτε κατω απο 200fps ειναι unplayable για έμενα. Ενα αστειο εκανα για τα 24fps επειδη το χρησιμοποιουσαν οι κονσολαδες και αρχισατε τις αναλυσεις lol..
shadowlike Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Έχουν, μη γράφετε οτι να ναι.. Πως ακριβώς έχουν αφου το 144hz monitor δε τα κάνει display; 144hz=144fps max
Aruil Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Έχει διαφορά στο χρόνο που παίρνει το παιχνίδι να κάνει λάβει input από keyboard/mouse. Γιαυτό τα controls φαίνονται πιο "smooth" σε ψηλά fps. Το εξηγήσαμε και εγώ και ο Spartan σε προηγούμενα posts.
Spartan117 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Πως ακριβώς έχουν αφου το 144hz monitor δε τα κάνει display; 144hz=144fps max Δυο λέξεις. Input delay.
Fulgore Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 input από keyboard/mouse Η αληθεια ειναι οτι εχω περιεργεια με τι set up παιζουν οι περισσοτεροι του θεματος(περαν οσων εχουν αναφερει απο κατω στην υπογραφη)το Overwatch,δηλαδη οθονη και mouse κυριως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις