Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να είναι δηλαδή σαν ένας reaper με 4 φορές το hitbox, μισό speed και να τρέχει στην πίστα "ρε φιλαράκι πλησίασε λιγάκι να σε βάρεσω, να πάρω το μετάλιο μου".

δεν έχει χουκ ο ριπερ και έχουν την ιδια ταχυτητα. αμάν πια με τις ταχύτητες, ένα χρονο ειναι το παιχνιδι ακόμα διαβάζω για την ταχύτητα του. δεν εχει μηχανισμο να αποφεύγει το dmg γιαυτο και έχει πολύ περισσότερο dps απο τα άλλα τανκ ουτως η άλλως.

  • Απαντ. 9,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

δεν έχει χουκ ο ριπερ και έχουν την ιδια ταχυτητα. αμάν πια με τις ταχύτητες, ένα χρονο ειναι το παιχνιδι ακόμα διαβάζω για την ταχύτητα του. δεν εχει μηχανισμο να αποφεύγει το dmg γιαυτο και έχει πολύ περισσότερο dps απο τα άλλα τανκ ουτως η άλλως.

 

Και ο Roadhog δεν έχει teleport, damage immunity κάθε κάμποσα δευτερόλεπτα και life leech. Για την ταχύτητα ναι έχεις δίκιο όλοι το ίδιο έχουν, αλλά αν λάβεις υπόψιν το γενικό mobility δεν είανι καν κοντά. Και η Pharah έχει το ίδιο speed με το Roadhog, έχουν το ίδιο mobility? 

 

Έχουν όλοι αυτή την εντύπωση ότι o Roadhog πρέπει να είναι σαν τους άλλους διάφορους hook ήρωες που υπάρχουν στα παιχνίδια. Δηλαδή να κάνει το hook και αυτό είναι αρκετό η ομάδα θα κάνει τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να έχει damage. Αυτό όμως δεν μπορεί να ισχύει καθως το coordination sto overwatch είναι πολύ πιο δύσκολο από ένα moba, αφού οι ταχύτητες είναι μεγαλύτερες και οι αποστάσεις μικρότερες. Επίσης, σχεδόν όλοι οι χαρακτήρες που θέλεις να πιάσεις έχουν κάποιου είδους escape mechanism, οπότε αν δεν έχει damage ο Roadhog απλά θα σηκωθούν και θα φύγουν.

  • Like 1
Δημοσ.

το burst ειναι κοντά διπλάσιο απο τον επόμενο πιο δυνατό τανκ. σοβαρευτείτε

 

Και? Τι σημαίνει αυτό? Και το επόμενο tank έχει πολύ περισσότερο survivability από τον Roadhog. Και προσφέρει και πολύ περισσότερο survivability στην ομάδα απ'ότι ο Roadhog.

 

Πάρε μια ομάδα 6 ατόμων: Reinhardt, Zarya, Lucio, Ana, Soldier και Tracer. Αν βγάλω τον Reinhard και βάλω τον Roadhog, καλυτέρεψα ή χειροτέρεψα την ομάδα?

Δημοσ.

Και? Τι σημαίνει αυτό? Και το επόμενο tank έχει πολύ περισσότερο survivability από τον Roadhog. Και προσφέρει και πολύ περισσότερο survivability στην ομάδα απ'ότι ο Roadhog.

 

Πάρε μια ομάδα 6 ατόμων: Reinhardt, Zarya, Lucio, Ana, Soldier και Tracer. Αν βγάλω τον Reinhard και βάλω τον Roadhog, καλυτέρεψα ή χειροτέρεψα την ομάδα?

απέναντι σε dive ειναι καλύτερη, απέναντι σε deathball χειροτερη. Δεν έχει shield γιατι έχει heal. Δεν έχει mobility γιατι έχει hook και μεγάλο dps. Είναι -πλέον- situational τανκ, οχι "τα κάνω ολα ευκολα και δεν πεθαινω ποτε".

Δημοσ.

το burst ειναι κοντά διπλάσιο απο τον επόμενο πιο δυνατό τανκ. σοβαρευτείτε

 

ε τώρα είναι επιχείρημα αυτό? Και η Pharah πετάει 100 φορές πιο ψηλά από τον επόμενο DPS offensive char σοβαρέψου

  • Like 1
Δημοσ.

"Now they gonna ship us"

 

ποσο μου αρεσεη η Sombra.  :-D

 

Le Boop.


Δικαίωση για τον Reaperara, δε θα προλαβαίνω να τον διαλέγω :P

 

να δω ποτε θα μπουφαρουν πραγματικα την Sombra...  :cry:

το OW δεν προκειται να γινει ποτε e-sports αν συνεχιζει να κραταει αποδυναμωμενους high skill heroes oπως η Sombra, ενω entry heroes oπως ο Soldier να παραμενει το κυριαρχο dps μετα απο ενα χρονο ζωης του παιχνιδιου.

 

παιζω Quake Champions beta, και παρολο που ειμαι μαυρα χαλια, νιωθω μεγαλυτερη ικανοποιηση και ευχαριστηση με τα οποια kills που κανω, διοτι το παιχνιδι ειναι δυσκολο και οι αντιπαλοι εξαιρετικοι, οποτε καθε kill εχει μια αξια για εμενα.

απο την αλλη, εφτασα στο σημειο να παρατησω την Sombra ως main μεχρι να την φτιαξουν, επειδη βαρεθηκα να αδειαζω το οπλο μου με πολλαπλα headshots στον Hanzo, για να προλαβαινει ο ιδιος καθε φορα να με σκοτωνει ακαριαια με scatter arrow στο πατωμα.

και μετα να μπαφαρουν τον Hanzo αλλα να μην μπαφαρουν την Sombra, για να μην γκρινιαζει ο μεσος casual παικτης του παιχνιδιου, επειδη το situational awareness τους ειναι για τα πανηγυρια, και το μονο που λειπει οταν βγαινει η Sombra απο το stealth της ειναι ενα τεραστιο, φωτιζομενο βελος πανω απο το κεφαλι της, στραμμενο προς την ιδια.

 

με τετοια φιλοσοφια, δεν προκειται να πιασει το παιχνιδι ως e-sports, δεν μπορεις να το κανεις και competitive και casual, απλα δεν γινεται. τι θα κατσει ο αλλος να δει, τον Soldier επι 3,4,5 χρονια να εξολοθρευει τους αντιπαλους. την Ana να κανει το burst healing/healing debuff της γιατι ειναι το καλυτερο healing utility σε ολο το παιχνιδι. not a chance.


illik τα εχουμε ξαναπει απειρες φορες. Οταν ομως βλεπουμε σχεδον σε καθε event να γραφονται τα ιδια για το rng των lootboxes ε μετα απο ενα σημειο κατανταει κουραστικο και βαρετο.

 

Ξερεις ποιο ηταν το καλυτερο που επρεπε να γινει για να τελειωνει η ολη φαση?Να μην υπηρχαν καθολου lootboxes εξ αρχης να τελειωνε αυτο το πανηγυρι.

Ουτε εμενα μου εχουν κατσει εστω και τα μισα legendary αυτου του event αλλα το εχω παρει αποφαση πλεον οτι καλυτερα να ειμαι προετοιμασμενος με coins να παρω το 1-2 skins για τους ηρωες που παιζω,παρα να περιμενω το θαυμα μπας και γινει καμια αλλαγη στο συστημα τους.

Και τα περι 10 lootboxes που λεω πιο πισω να δωσουν δωρεαν πιο πολυ το λεω απο πλευρας επιπλεον coins να μαζευτουν.

 

μονο που το προβλημα με αυτο το εβεντ δεν ειναι μονο το χειροτερο rng του, αλλα και καποια αλλα για τα οποια γινεται η ολη φασαρια τωρα. επισης στο ξαναειπα, αν σε κουραζει η "γκρινια" για ενα παιχνιδι, αγνοησε την.

ναι, θα ηταν καλυτερα να μην υπηρχε καν το loot boxes system αλλα προφανως βγαινει περισσοτερο κερδος μεσω ενας τζογου περιορισμενης διαρκειας, παρα μεσω μιας μονιμης αγοραπωλησιας.

δεν προκειται να αλλαξει η Blizz την πολιτικη της, αλλα τουλαχιστον μπας και βελτιωθει ο τροπος που παιρνουμε το περιεχομενο.


Προσωπικα σαν mercy main οσο αστειο και κουλο αν ακουστει,πιο πολυ προστασια νιωθω οποτε και αν παιζω μαζι με Pharah παρα οταν ειμαι στο εδαφος με τα tanks που χωνονται σαν τους σουλιωτες και ξεχνανε οτι πρεπει να προστατεψουν το ρημαδο support της ομαδας τους.

 

 

 
ditto.
Δημοσ.

^^ στα παιχνίδια που παίζεις για rank / competition υπάρχει πάντα re-balancing, πάντα κάποιο meta, οπότε χρειάζεται adaptation από τον παίχτη. 

 

Αν θέλεις να παίζεις τον παίχτη με το μικρότερο winrate - που είναι προφανώς unfavorably balanced δεν μπορείς να περιμένεις να φτάσεις εκεί που αξίζεις με βάση το skill σου στις περισσότερες περιπτώσεις

 

Εγώ μπορεί να παίζω 70% Roadhog αλλά άμα δω ότι τον nerfarane στον θεό και το combo του είναι άχρηστο πια θα τον αλλάξω πχ

 

Αυτό δεν είναι διαπραγματεύσιμο σε παιχνίδι τύπου moba με πολλούς διαφορετικούς χαρακτήρες. Φυσικά αν δεν το θέλεις το γυρνας σε οποιοδήποτε από τα δεκάδες FPS που οι χαρακτήρες είναι ίδιοι και δεν υπάρχει αυτό το issue

 


 

να δω ποτε θα μπουφαρουν πραγματικα την Sombra...   :cry:

το OW δεν προκειται να γινει ποτε e-sports αν συνεχιζει να κραταει αποδυναμωμενους high skill heroes oπως η Sombra, ενω entry heroes oπως ο Soldier να παραμενει το κυριαρχο dps μετα απο ενα χρονο ζωης του παιχνιδιου.

 

παιζω Quake Champions beta, και παρολο που ειμαι μαυρα χαλια, νιωθω μεγαλυτερη ικανοποιηση και ευχαριστηση με τα οποια kills που κανω, διοτι το παιχνιδι ειναι δυσκολο και οι αντιπαλοι εξαιρετικοι, οποτε καθε kill εχει μια αξια για εμενα.

απο την αλλη, εφτασα στο σημειο να παρατησω την Sombra ως main μεχρι να την φτιαξουν, επειδη βαρεθηκα να αδειαζω το οπλο μου με πολλαπλα headshots στον Hanzo, για να προλαβαινει ο ιδιος καθε φορα να με σκοτωνει ακαριαια με scatter arrow στο πατωμα.

και μετα να μπαφαρουν τον Hanzo αλλα να μην μπαφαρουν την Sombra, για να μην γκρινιαζει ο μεσος casual παικτης του παιχνιδιου, επειδη το situational awareness τους ειναι για τα πανηγυρια, και το μονο που λειπει οταν βγαινει η Sombra απο το stealth της ειναι ενα τεραστιο, φωτιζομενο βελος πανω απο το κεφαλι της, στραμμενο προς την ιδια.

 

με τετοια φιλοσοφια, δεν προκειται να πιασει το παιχνιδι ως e-sports, δεν μπορεις να το κανεις και competitive και casual, απλα δεν γινεται. τι θα κατσει ο αλλος να δει, τον Soldier επι 3,4,5 χρονια να εξολοθρευει τους αντιπαλους. την Ana να κανει το burst healing/healing debuff της γιατι ειναι το καλυτερο healing utility σε ολο το παιχνιδι. not a chance.


 

 
Δημοσ.

Να σου πω για τη σομπρα. Παντα ελεγα οτι πρεπει να της φτιαξουν το οπλο. Μετα απο τις τελευταίες αλλαγες ομως επαιξα λιγο σομπρα. Αλλαξα γνωμη πολυ γρηγορα. Αν το κανουν καλυτερο θα ειναι οπ, ειναι ηδη οπ το κιτ της. Εχω καλο αιμ ομως γενικα και παιζω ηδη τρεισερ οποτε ειχα λιγο την αισθηση του χαρακτηρα. Αν δεν βιαστεις στις κινησεις σου, το ενα κιλλ θα το παρεις ευκολα σε σαπορτ η ακομα και σε δπς/τανκ. Ειναι πολυ καλο counter για οποιοδηποτε χαρακτηρα εκτος απο sniper. Το λαθος ειναι οτι την παιρνουμε σε θεση dps. Ειναι support, δουλευει φανταστικα στο defence και πολυ καλα στο attack για cp. Δεν κανει για payload και θα ελεγα ειναι λιγο αδύναμη σε koth.

Δημοσ.

 

"Now they gonna ship us"

 

ποσο μου αρεσεη η Sombra.  :-D

 

Le Boop.

 

να δω ποτε θα μπουφαρουν πραγματικα την Sombra...  :cry:

το OW δεν προκειται να γινει ποτε e-sports αν συνεχιζει να κραταει αποδυναμωμενους high skill heroes oπως η Sombra, ενω entry heroes oπως ο Soldier να παραμενει το κυριαρχο dps μετα απο ενα χρονο ζωης του παιχνιδιου.

Μονο η sombra ειναι high skill ηρωας?Αλλοι δεν υπαρχουν?

Genji tracer?

Και ο maccree εν μερη δυσκολος ειναι για τον πολυ απλο λογο οτι χωρις ulti για να κανεις δουλεια οσο να ναι θελει λιγο skill παραπανω.

 

Και μιας και λες για sombra main,πριν βγει αυτη ποιος ηταν ο main σου?

Θυμαμαι ειχες γραψει οτι επαιζες μονο Sombra στο quick play για σπασιμο σε σχεση με αυτα που γινονταν στο ranked που εβλεπες.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...