Aruil Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Κάνεις επιλεκτική σύγκριση όπως σου είπα και παραπάνω. Πρώτον, αυτά είναι retail sales (τουλάχιστον έτσι νομίζω) που σημαίνει ότι οποιαδήποτε σύγκριση με pc δεν έχει βάση καθώς η συντριπτική πλειοψηφεία των πωλήσεων σε pc είναι digital. Δεύτερον, http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=overwatch και εφ'όσον ξέρουμε ότι έχει 25 εκατομμύρια παίκτες... Τρίτον, δεν νομίζω ότι κανείς εκπλήσεται από τις περισσότερες πωλήσεις σε κονσόλες (είναι γνωστό ότι είναι μεγαλύτερο το κοινό) απλά η διαφορά αυτών που ασχολούνται με fps σε pc και σε κονσόλες δεν είναι αυτή που φαίνεται από τις πωλήσεις του Battlefield κ.α.
najinblue3 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 competitive fps + pc πολυ δυσκολα, μακαρι ολα να ητανε στους υπολογιστες αλλα δεν hacks community numbers etc
Fulgore Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Κάνεις επιλεκτική σύγκριση όπως σου είπα και παραπάνω. Πρώτον, αυτά είναι retail sales (τουλάχιστον έτσι νομίζω) που σημαίνει ότι οποιαδήποτε σύγκριση με pc δεν έχει βάση καθώς η συντριπτική πλειοψηφεία των πωλήσεων σε pc είναι digital. Δεύτερον, http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=overwatch και εφ'όσον ξέρουμε ότι έχει 25 εκατομμύρια παίκτες... Τρίτον, δεν νομίζω ότι κανείς εκπλήσεται από τις περισσότερες πωλήσεις σε κονσόλες (είναι γνωστό ότι είναι μεγαλύτερο το κοινό) απλά η διαφορά αυτών που ασχολούνται με fps σε pc και σε κονσόλες δεν είναι αυτή που φαίνεται από τις πωλήσεις του Battlefield κ.α. Το ειπα πιο πισω οτι προφανως και αναφερομαι στα συγχρονα fps παιχνιδια αυτης της γενιας.Δεν εχει αλλωστε λογικη να μιλαμε για shooter πριν το 2013 μιας και δεν μπορει καποιος να τα παιξει στις τωρινες κονσολες. Οσο για το δευτερο που γραφεις εχεις δικιο και γιαυτο ειπα ''σχεδον ολα''. Για το τριτο μην παιρνεις και ορκο παντως. Για το vgsales ισχυει οτι μετραει περισσοτερο retail πωλησεις(βεβαια στο pc με τα κλειδαδικα δεν γινεται να υπαρχει ασφαλης αριθμος),αλλα ως τωρα μονο για το Overwatch απο οσο θυμαμαι εχει επιβεβαιωθει οτι εχει ξεπερασει τις κονσολες. Επισης ειναι κατι που ειναι πιο εμφανες και απο την συνολικη βαση χρηστων εκτως των αλλων. competitive fps + pc πολυ δυσκολα, μακαρι ολα να ητανε στους υπολογιστες αλλα δεν hacks community numbers etc dedicated servers στο call of duty εκτος των αλλων. Το προηγουμενο κομματι που αναφερθηκε για τα 144hz monitor ηταν απο το θεμα του playstation 4.Οντως εχει πεσει marketing(συγκεκριμενα προωθηση και διαφημιση)στα 144hz monitor ,γιατι πως αλλιως θα πουλησουν τα εν λογω monitor στο casual κοινο,και ποσοι απο τους αγοραστες αυτους θα αξιοποιησουν αναλογα τα monitor αυτα και θα δουν διαφορα. Τελος αν θελετε καντε galop με πιο εξαρτημα του υπολογιστη θα δει καποιος περισσοτερη διαφορα στο overwatch αν θελει να ασχοληθει λιγο πιο σοβαρα. Με την αλλαγη απο ενα απλο 60hz monitor σε 144hz? Με την αλλαγη απο ενα απλο ποντικι σε ενα gaming(με οτι αυτο συνεπαγεται με σενσορα,ακριβεια και εργονομια)? ή με την αλλαγη απο ενα πληκτρολογιο μεμβρανης σε ενα μηχανικο ,οπως αυτο που ανεφερε ο συμφορουμιτης και απαντησα εγω
Aruil Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 competitive fps + pc πολυ δυσκολα, μακαρι ολα να ητανε στους υπολογιστες αλλα δεν hacks community numbers etc Το hacking δεν είναι και τόσο διαδεδομένο όσο το κάνει ο περισσότερος κόσμος να ακούγεται. Οποιοδήποτε σοβαρό παιχνίδι θα έχει επιλογή για dedicated servers που θα γίνονται πολύ πιο αυστηρά moderated απ'ότι το εκάστοτε ranked. Και στο κάτω κάτω δες τα νούμερα από e-sports για prize money, teams, viewers κτλπ. Αν δεν γινόταν competitive αυτά από που βγαίνουν? Το ειπα πιο πισω οτι προφανως και αναφερομαι στα συγχρονα fps παιχνιδια αυτης της γενιας.Δεν εχει αλλωστε λογικη να μιλαμε για shooter πριν το 2013 μιας και δεν μπορει καποιος να τα παιξει στις τωρινες κονσολες. Οσο για το δευτερο που γραφεις εχεις δικιο και γιαυτο ειπα ''σχεδον ολα''. Για το τριτο μην παιρνεις και ορκο παντως. Οσο για το vgsales ισχυει οτι μετραει περισσοτερο retail πωλησεις(βεβαια στο pc με τα κλειδαδικα δεν γινεται να υπαρχει ασφαλης αριθμος),αλλα ως τωρα μονο για το Overwatch απο οσο θυμαμαι εχει επιβεβαιωθει οτι εχει ξεπερασει τις κονσολες. Επισης ειναι κατι που ειναι πιο εμφανες και απο την συνολικη βαση χρηστων εκτως των αλλων. Έχω μια ριζική διαφωνία σε αυτό που λες, γιατί θεωρώ ότι τα fps είναι μια κατηγορία παιχνιδιών που δεν έχουν κάποια de facto αξία όταν μεταφέρονται σε πιο σύγχρονα standards. Αυτό που εννοώ είναι ότι εφ'όσον δεν παίζει σενάριο που θες να δεις, ο μόνος λόγος να μεταφερθείς στο καινούριο είναι αν είναι καλύτερο mechanically. Απ'ότι φαίνεται για πολλούς τα παιχνίδια του 2013 δεν είναι ισάξια με αυτά του 2016. Γιαυτό και έχει νόημα η σύγκριση. Θα μπορούσαν να μεταφερθούν, αλλά δεν το κάνουν. Το δεύτερο point μου είναι και το κυριότερο όμως γιατί μιλάμε για νούμερα της τάξης των 15+ εκατομμυρίων στο pc. Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο fps της γενιάς. Εν τέλει αυτό που θέλω να πω, είναι ότι μπορεί να έχει γίνει dilute το player base στο pc λόγω πολλών ανθρώπων που μπήκαν σε αυτό πρόσφατα, αλλά τα fps αποτελούν τόσο βασικό κομμάτι του τι σημαίνει pc gaming. Σκέψου μόνο πόσοι άνθρωποι μεγάλωσαν με counter strike στα internet cafe. Για αυτό με τα πληκτρολόγια και εγώ πιστεύω ότι η διαφορά στο latency mechanical και membrane δεν είναι κάτι άξιο λόγου μπροστά στα fps/ping/mouse. Κυριώς παίρνεις ένα που να σου κρατήσει, να σου αρέσει η αίσθηση του και ίσως να σου αρέσει και η εμφάνιση του. Με αυτά καλυμένα όλα κάνουν τη δουλειά τους. Πέρα από αυτό όμως MechanicalKeyboardMasterRace
SoFGR Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Τελος αν θελετε καντε galop με πιο εξαρτημα του υπολογιστη θα δει καποιος περισσοτερη διαφορα στο overwatch αν θελει να ασχοληθει λιγο πιο σοβαρα. Με την αλλαγη απο ενα απλο 60hz monitor σε 144hz? Με την αλλαγη απο ενα απλο ποντικι σε ενα gaming(με οτι αυτο συνεπαγεται με σενσορα,ακριβεια και εργονομια)? ή με την αλλαγη απο ενα πληκτρολογιο μεμβρανης σε ενα μηχανικο ,οπως αυτο που ανεφερε ο συμφορουμιτης και απαντησα εγω 120hz LCD εχουμε απο το 2009 Mind you, στην αρχη το selling point τους για τον κοσμο ητανε το 3d vision, τωρα ειναι το twitch οπου πανε τα πιτσιρικια και κανουν κοπι παστε τα setup των "προ" (και των προ-πο) απλα δεν υπαρχει συγκριση, ειδικα αμα επαιζες FPS στα 00ς με CRT αντι να εδινες 400+ ευρω για 19" 1280*1024 οπως τα υπολοιπα θυματα ( ) στα 60hz αυνανιζεσαι - στα 120(+) γ@μας .... το "απλο" και το "παλιο" mouse ειναι κατι πολυ σχετικο, ενα microsoft intellimouse explorer 3.0 απο το 2004 βαζει κατω πολλα "gaming" ακομα και σημερα. http://www.youtube.com/watch?v=p9EGmg8_A_M το πληκτρολογιο τωρα ειναι το τελευταιο που πρεπει να κοιταξει καποιος αμα θελει να βελτιωσει το setup του για να ανεβασει το λεγομενο skill ceiling, ειδικα αμα δεν εχει θεματα ghosting με τωρινο. Αντικειμενικα μιλωντας, η σειρα παει proper mouse (+ settings) > 120hz(+) monitor >>>>>>> μηχανικο πληκτρολογιο 1
najinblue3 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Το hacking δεν είναι και τόσο διαδεδομένο όσο το κάνει ο περισσότερος κόσμος να ακούγεται. Οποιοδήποτε σοβαρό παιχνίδι θα έχει επιλογή για dedicated servers που θα γίνονται πολύ πιο αυστηρά moderated απ'ότι το εκάστοτε ranked. Και στο κάτω κάτω δες τα νούμερα από e-sports για prize money, teams, viewers κτλπ. Αν δεν γινόταν competitive αυτά από που βγαίνουν? To hacking το συναντησα σε καθε λογης παιχνιδι, οχι μονο auto-aims + see through walls k indeed ειναι αρκετα διαδεδομενο
Fulgore Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Εν τέλει αυτό που θέλω να πω, είναι ότι μπορεί να έχει γίνει dilute το player base στο pc λόγω πολλών ανθρώπων που μπήκαν σε αυτό πρόσφατα, αλλά τα fps αποτελούν τόσο βασικό κομμάτι του τι σημαίνει pc gaming. Σκέψου μόνο πόσοι άνθρωποι μεγάλωσαν με counter strike στα internet cafe. Ας αναδιατυπωσω αυτο που ειπα γιατι ισως να μην το εγραψα σωστα. Τα συγχρονα fps παιχνιδια(περαν του overwatch)δεν εχουν πουλησει στο pc οσο στις κονσολες. Τωρα αυτο οφειλεται στις πολλες επιλογες που υπαρχουν στο pc,στα hacks που λεει και ο συμφορουμιτης najin(ή στην ελλειψη dedicated server)δεν ξερω. Αλλωστε το ειχαν παραδεχτει και οι ιδιοι της ομαδας αναπτυξης της Blizzard ποιος ειναι(ισως)ο σημαντικοτερος λογος που το Overwatch δεν υποστηριζει cross platform,και αυτος δεν ειναι αλλος απο την ανωτεροτητα mouse+keyboard http://www.gamespot.com/articles/no-cross-platform-play-for-overwatch-in-part-becau/1100-6432073/ Ελπιζω ο επομενος ηρωας να κυκλοφορησει μεχρι τον Απριλιο.
batigoal9 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Ειναι γεγονος οτι σχεδον ολα τα fps παιχνιδια στις κονσολες πουλανε περισσοτερο(αρα υπαρχει και παραπανω ενδιαφερον)δεν καταλαβαινω γιατι ''πεφτετε'' απο τα συννεφα..... Προφανως η pc εκδοση ειναι ανωτερη αλλα αλλου πουλαει περισσοτερο. http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=battlefield+1 http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=call+of+duty http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=battlefront To πουλανε περισσοτερο στις κονσολες ειναι ασχετο με το επιχειρημα σου. Το επιχειρημα σου ηταν οτι στο pc δεν πουλανε τα fps , γι'αυτο και δεν ξερει ο κοσμος απο low sens κτλ. Που προφανως δεν ισχυει. Δεν εχει καμια σχεση η συγκριση με τις κονσολες.
Fulgore Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 σχεδόν ασχετο αλλα πολύς κόσμος που δεν μπορει να σημαδεψει ειναι επειδη δεν εχει μάθει να παιζει με χαμηλο sens. Η πολυ απλα δεν ειχαν ξαναασχοληθει με παρομοια παιχνιδια. Το sensitivity ειναι το Α και το Ω σε fps παιχνιδια(τα οποια γενικα στο Pc ουτως ή αλλως δεν πουλανε και αρα δεν πολυ παιζονται περαν του Counter strike). Δεν ειπα οτι επειδη δεν πουλανε οσο στις κονσολες τα πιο προσφατα fps ο κοσμος δεν ξερει τι παει να πει sensitivity,ειπα οτι δεν εχουν κατσει πολλοι να ασχοληθουν με τετοιου ειδους ρυθμισεις,συμπληρωνοντας δηλαδη το παραπανω σχολιο. Οι πωλησεις απλα ηταν προσθηκη στο σχολιο δεν ηταν επιχειρημα γιαυτο και το εβαλα σε παρενθεση.
ADHD Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Τελος αν θελετε καντε galop με πιο εξαρτημα του υπολογιστη θα δει καποιος περισσοτερη διαφορα στο overwatch αν θελει να ασχοληθει λιγο πιο σοβαρα. Με την αλλαγη απο ενα απλο 60hz monitor σε 144hz? Με την αλλαγη απο ενα απλο ποντικι σε ενα gaming(με οτι αυτο συνεπαγεται με σενσορα,ακριβεια και εργονομια)? ή με την αλλαγη απο ενα πληκτρολογιο μεμβρανης σε ενα μηχανικο ,οπως αυτο που ανεφερε ο συμφορουμιτης και απαντησα εγω Με κανενα απο αυτα γιατι δεν ειναι καθαρο fps και δεν θελει mechanical skill, να μαθει το παιχνιδι, τους χαρακτηρες, strategies για το πως θα ειναι effective στην ομαδα και θα δει την περισσοτερη διαφορα στο ow, το aim μετραει λιγοτερο απο αυτα. Δεν εχεις movement penalty, recoil, μικρα hitboxes και αλλα πολλα που εχουμε ξαναπει πολλες φορες. MS IME 3.0 εχει ακομα τον καλυτερο sensor και ενα απο τα καλυτερα mouse ever, διάφορα σκουπιδια "gaming" mouse που πουλανε 70-80ε με λαμπακια δεν εχουν να πουν τιποτα μπροστα του. Επισης high sens==>higher skill ceiling αν μπορει να παιξει σωστά εχει το muscle memory και τα reflexes για να το κανει, ενας high sens παιχτης θα εχει παντα πλεονέκτημα ιδιαίτερα σε fast paced παιχνιδια με μεγαλα hitbox τυπου ow.
joemod Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Χωρίς να θέλω να υποστηρίξω κανένα Killik το πληκτρολόγιο μεμβράνης που είχα, είχε θέμα ghosting. Δηλαδή δε μπορούσα να πατήσω ταυτόχρονα 3 πλήκτρα (νομίζω 'q', 'w', 'a'). Το δοκίμασα επί τούτου στο https://www.microsoft.com/appliedsciences/KeyboardGhostingDemo.mspx. Γι αυτό πήρα μηχανικό από Κίνα. 1
sistah Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Εαν ειχες turbo-x ή κανα microsoft των 10€, τι περιμενες?
KilliK Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 http://alexmalaos.com/alex-malaos-tv-and-film/
GjokerR Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2017 Εαν ειχες turbo-x ή κανα microsoft των 10€, τι περιμενες? To logitech των 15 ευρώ πάντως μου βγάζει ghosting σε συνδυασμό τριών κουμπιών εκ τον οποίων τα 2 να είναι από τα wasd 5 συνδυασμούς σύνολο και με το 3ο κουμπί να είναι η τελεία, το δεξί και το κάτω βέλος και το 1 και 5 απ το numpad. Κανένα παράπονο για την τιμή του
Προτεινόμενες αναρτήσεις