hellojim Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δεν συγκρινα το Mm του cs με του ow. Δεν εχει και νοημα αλλωστε. Απλα ειπα οτι καποια πραγματα ισχυουν σε ολα τα ranked games, ακομα και στο lol που ειναι moba και οχι fps. Αυτο ηταν οτι η ομαδα μπορει να σε κραταει να ανεβεις σε subdivision, δλδ απο silver 3 σε silver 2 ή 1, αλλα δεν γινεται να σε κραταει απο το gold η platinum. Αν ειναι να ανεβεις θα ανεβεις. Ειναι αναποφευκτο. Επισης το game sense παλι ειναι κοινο σε ολα τα games. Ειδικα στο lol που δεν εχει aim, το game ειναι σκετο game sense.. και ειναι και αυτο που διαφοροποιει τα μεγαλα rank gaps.
basilis_k6 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 ανεβαίνεις και με 50%. απλά κάπου τρως ταβάνι. Εγω που ειμαι λίγο πιο κάτω ακόμη απο το πραγματικό μου ρανκ εχω 49,5 winrate αλλα έχω ανέβει 1κ sr.
Fulgore Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Το συστημα ranked,ο τροπος που λειτουργουν οι βαθμιδες του και τι κοσμος μαζευεται σε αυτες ειναι πραγματα γνωστα(και απο προηγουμενα παρομοια παιχνιδια)εδω και μηνες. Οποιος χαλιεται με αυτα που πετυχαινει/βλεπει παιζει τα 10 placement παιχνιδια για τα rewards(αν τον ενδιαφερουν αλλιως δεν παιζει καθολου)και μετα παιζει τα υπολοιπα mode του παιχνιδιου. Δεν μπορω να καταλαβω που εξυπηρετει να χαλαει καποιος την ζαχαρενια του και την ψυχολογια(νευρα)του με ενα mode χωρις λογο. Και σιγα για τα φοβερα rewards που ειναι να μαζεψεις πιο γρηγορα τους ποντους για χρυσα weapon ή την σταμπα που εχει animation(για τους top του παιχνιδιου μονο).
alex_000 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 To QM δεν είναι overwatch, δεν ξέρω τι γίνεται στα diamond και πάνω αλλά μέχρι gold δεν υπάρχει κανένα ίχνος οργάνωσης. 12 derp κοτόπουλα που τρέχουν κακαρίζοντας.. 4
suffocater Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 12 derp κοτόπουλα που τρέχουν κακαρίζοντας.. Aκέφαλα* 1
suffocater Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Παντως,ειναι λυπηρο που δεν μπορεις να δοκιμασεις ήρωα εστω σε ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ competitive συνθηκες στο qp,ακριβώς επειδη ειναι ενα μεγάλο μπουρδέλο.Πώς να νιωσεις ενα τανκ,πχ,οταν θα υπαρχουν 5 dps και κανενα heal,ή πως να νιωσεις dps,oταν δεν θα υπαρχει tank να κανει την δουλεια του,κλπ?
KilliK Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Ε ναι γιατι ως γνωστον οταν ο αλλος ειναι Diamond θα μπει στο Quick play για να try hard αρει,ειδικα οταν βλεπει αντιπαλο bronze...... Επισης σε quick play αν ο αλλος ειναι diamond και παιζει support πως ακριβως τον κανεις συγκριση με σενα? Εγω παντως το ξαναλεω για ενα πραγμα σε παραδεχομαι. Πρεπει να εισαι ο μονος που 3 συνεχομενες season ως τωρα σε εχει βαλει bronze. μα ουτε και εγω το επαιρνα πολυ σοβαρα, ποσο μαλλον μετα απο 5 ωρες παιχνιδι και ενω ημουν κουρασμενος. παντως οταν η diamond Tracer σκοτωνε τους δικους μου αβερτα και χαιρεταγε ειρωνικα, οταν εφαγε δυο συνεχομενες φαπες απο μενα και της λεω στο chat οτι δεν ειμαι σαν τους αλλους κοπελιτσα μου, μου εγινε κολτσιδα μετα. περιεργο που ενοχληθηκε για κατι που δεν επαιρνε σοβαρα. Fulgore εχεις την κακη συνηθεια να θεωρεις οτι η διαφορα στο skill αναμεσα σε εναν καλο και εναν αριστο παικτη ειναι χαοτικη. δεν ειναι. σε ενα ομαδικο παιχνδι οπως το OW, πιο πολυ σημασια εχει να δουλευει μια ομαδα σωστα και αποτελεσματικα. μια καλη ομαδα βοηθαει τον παικτη να παιζει καλυτερα μεσα στην ομαδα του, οποτε και ο ιδιος παιζοντας καλυτερα βοηθαει την ομαδα του να παιζει καλυτερα. αυτο ειναι το πραγματικο skill, να παιζεις ως ομαδα. Το rank δεν εχει να κανει μονο με το aim και τα duels. Το rank ειναι το συνολικο αποτελεσμα του game sense, movement, team communication, και τελευταιο το aim. συμφωνω, μολις το σχολιασα πιο πανω, οτι το πραγματικο σκιλ ειναι να ενεργεις ως ομαδα. αλλα εμεις εδω μιλαμε τοση ωρα για το χαμηλο επιπεδο, οπου η εννοια του game sense απουσιαζει απο την πλειοψηφια των παικτων. επομενως, ειναι ανουσιο να λες σε καποιον οτι δεν ανεβαινει skill rank επειδη υπολειπεται απο game sense, διοτι δεν μπορεις να το συγκρινεις με την υπολοιπη ομαδα αφου απουσιαζει εξαρχης. προφανως αυτο αλλαζει οσο το επιπεδο των ομαδων ανεβαινει. εκει αρχιζει να φαινεται ποιος υστερει σε σχεση με τους υπολοιπους, ποιος ειναι το σαπιο μηλο. γιαυτο και σε παλιοτερο ποστ ανεφερα οτι και χωρις τα στατιστικα, μπορει μια ομαδα να καταλαβει ποιος δεν συνεισφερει αρκετα μεσα στην ομαδα. εμενα η πραγματικη προκληση τουλαχιστον για το bronze, ειναι πως να κανω carry την ομαδα. δηλαδη πως να αντιδρω καθε φορα που βλεπω οτι η ομαδα μου δεν τραβαει. πχ, ειμαι το μοναδικο heal και βλεπω το dps μας ειναι ανυπαρκτο, τι γινεται τοτε; παιρνω dps και αφηνω την ομαδα χωρις heal? να παρει καποιος την θεση μου αποκλειεται, οσες φορες ζητησα swap, μονο μια φορα εγινε με τον Rein. επομενως τι κανεις εδω; ειναι αυτες οι αποφασεις που με δυσκολευουν και δεν ξερω τι να κανω, παρολο τα τοσα παιχνιδια που εχω παιξει. δεν ξερω. για αυτο και ρωτησα για οδηγους για solo queueing. εχω μαθει βεβαια καποια κολπα, κυριως απο καποιους αλλους συμπαικτες και τα δοκιμαζω πολλες φορες με επιτυχια. αλλα και παλι δεν αρκουν ουτε αυτα. https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20746314519 Εγώ το θέωρω απαραίτητο για να διορθώνεται το πρόβλημα του παίχτη που παίζει πχ στο silver 1850 ενώ αξίζει gold 2000. Αυτά τα mmr είναι πολύ κοντά και ο παίχτης δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να κάνει carry match που έχουν MMR average τόσο κοντινό στο MMR του. To game θα τον ανεβάσει μέσω micro adjustments από individual performance παρόλο που το winrate του θα είναι πολύ κοντά στο 50% (χάνει λίγο λιγότερο στις ήτες που έπαιζε καλύτερα από το σύνολο των παιχτών στο ίδιο MMR, ενώ κερδίζει λίγο περισσότερο στις νίκες) To σίγουρο είναι ότι στο overwatch αν βρίσκεσαι σε bronze και κάνεις preform σαν silver το game θα το καταλάβει από τα άπειρα λεπτομερή στατιστικά που κρατάει και τα adjustments που κάνει. Απλά συγκεντρώσου στο να παίζεις όσο καλύτερα γίνεται. σημείωση: Υπάρχει άπειρη κλάψα ότι το σύστημα αυτό είναι άδικο για τους healers. Ίσως ισχύει αυτό δεν γνωρίζω. μακάρι να υπήρχε κάτι αντίστοιχο στο hots αλλά δεν υπάρχει, εκεί είσαι στο έλεος του θεού δεν υπαρχει επισημη επιβεβαιωση, απλως ενα συμπερασμα που βγαζει ο OP πανω σε μια δηλωση που εκανε ενας dev. τεσπα, θα το διαβασω, φαινεται ενδιαφερον. εμενα η ενσταση ειναι οτι πολλες φορες δεν μπορω να κατσω στο ποιντ, κυριως οταν το παιρνουμε και ειμαι dps, παιρνω θεση πιο μακρυα και απο ψηλα, ωστε να προστατεψω τα flanks του ποιντ απο την επιθεση των αντιπαλων. ομοιως στην αμυνα αλλα και στο payload. το να καθεσαι συνεχεια στο ποιντ, και να μαζευεις ποντους, δεν ειναι παντα ο καλυτερος τροπος παιξιματος.
Aztec Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Σε αυτό το level καλύτερα να μην παίζεις rein καθώς στηρίζεσαι αρκετά στην ομάδα για να είσαι effective.Αν θες tank καλύτερα πήγαινε hog που στέκεται μονος του, εχει αρκετό dmg και κάνει τους περισσότερους one shot hook. Αν θες DPS πήγαινε με soldier. Support μόνο Ana αλλά πρέπει να εισαι πολύ καλός για να κάνεις carry το game 1
Fulgore Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Fulgore εχεις την κακη συνηθεια να θεωρεις οτι η διαφορα στο skill αναμεσα σε εναν καλο και εναν αριστο παικτη ειναι χαοτικη. δεν ειναι. σε ενα ομαδικο παιχνδι οπως το OW, πιο πολυ σημασια εχει να δουλευει μια ομαδα σωστα και αποτελεσματικα. μια καλη ομαδα βοηθαει τον παικτη να παιζει καλυτερα μεσα στην ομαδα του, οποτε και ο ιδιος παιζοντας καλυτερα βοηθαει την ομαδα του να παιζει καλυτερα. αυτο ειναι το πραγματικο skill, να παιζεις ως ομαδα. Προφανως και η διαφορα ειναι μεγαλη(αν και δεν ξερω τι ακριβως θεωρειται αριστος παικτης). Αυτο που πρεπει να καταλαβεις ειναι οτι η διαφορα στο skill δεν ειναι κατι μετρησιμο για να ειναι ευκολα κατανοητο απο τους υπολοιπους. Το οτι ειναι ομαδικο παιχνιδι δεν εχει να μου πει κατι. Και στα αλλα moba παιχνιδια(ή και στο counter)ομαδικα ειναι αλλα παλι οι περισσοτεροι που ειναι ψηλα ξεχωριζουν με διαφορα. Εκει που η διαφορα στο skill φυσικα ειναι ακομα πιο μεγαλη ειναι σε ατομικα παιχνιδια οπως το Starcraft αλλα δεν εγινε πουθενα συγκριση ομαδικου με ατομικο παιχνιδι.
ADHD Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 παντως οταν η diamond Tracer σκοτωνε τους δικους μου αβερτα και χαιρεταγε ειρωνικα, οταν εφαγε δυο συνεχομενες φαπες απο μενα και της λεω στο chat οτι δεν ειμαι σαν τους αλλους κοπελιτσα μου, μου εγινε κολτσιδα μετα. περιεργο που ενοχληθηκε για κατι που δεν επαιρνε σοβαρα. 4
Fulgore Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 μα ουτε και εγω το επαιρνα πολυ σοβαρα, ποσο μαλλον μετα απο 5 ωρες παιχνιδι και ενω ημουν κουρασμενος. παντως οταν η diamond Tracer σκοτωνε τους δικους μου αβερτα και χαιρεταγε ειρωνικα, οταν εφαγε δυο συνεχομενες φαπες απο μενα και της λεω στο chat οτι δεν ειμαι σαν τους αλλους κοπελιτσα μου, μου εγινε κολτσιδα μετα. περιεργο που ενοχληθηκε για κατι που δεν επαιρνε σοβαρα. Με το που το εγραψες αυτο,πολυ πιθανο να κοιταξε το rank σου, και μετα για να σπασει πλακα να σου εγνιε κολτσιδα οπως λες ισως για να δει να γραφονται και αλλες ''εξυπναδες''απο low rank ατομα που την εχουν δει καπως(λεω εγω τωρα ).
KilliK Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Προφανως και η διαφορα ειναι μεγαλη(αν και δεν ξερω τι ακριβως θεωρειται αριστος παικτης). Αυτο που πρεπει να καταλαβεις ειναι οτι η διαφορα στο skill δεν ειναι κατι μετρησιμο για να ειναι ευκολα κατανοητο απο τους υπολοιπους. Το οτι ειναι ομαδικο παιχνιδι δεν εχει να μου πει κατι. Και στα αλλα moba παιχνιδια(ή και στο counter)ομαδικα ειναι αλλα παλι οι περισσοτεροι που ειναι ψηλα ξεχωριζουν με διαφορα. Εκει που η διαφορα στο skill φυσικα ειναι ακομα πιο μεγαλη ειναι σε ατομικα παιχνιδια οπως το Starcraft αλλα δεν εγινε πουθενα συγκριση ομαδικου με ατομικο παιχνιδι. οχι δεν ειναι. ειλικρινα δεν ειναι. πχ. εχτες ειχα αντιπαλο ενα hanzo. τρομερος παικτης. δεν ξερω τι rank ηταν, αλλα ηταν πρωτος στα κιλλς. οχι οτι η υπολοιπη ομαδα του πηγαινε πισω. στο πρωτο γυρο μας ισοπεδωσανε. με Sombra δεν μπορουσα να τον σκοτωσω, με εκανε one shot kill, πρωτογνωρη εμπειρια για εμενα αφου ολοι οι Hanzo που αντιμετωπιζα μεχρι τοτε απλως χοροπηδαγανε σαν τα κουνελια οταν εβγαινα απο stealth. στο δευτερο γυρο, αρχισαμε και παιζαμε σαν ομαδα, πηραμε το παιχνιδι πιο ζεστα. αλλαζω και εγω τακτικη, τον αφηνω μονο του και αντι για πισω απο τον εχθρο disruption που συνηθιζω με την Sombra, ξεκιναω εμπροσθια επιθεση περιμετρικα. ειχα τον νου μου ομως στον Ηanzo. ο οποιος τωρα αρχιζει να κανει push μαζι με την υπολοιπη ομαδα του, αφου δυσκολευονται πλεον να παρουν το ποιντ απο εμας. και αρχισα επιτελους να τον σκοτωνω, αφου πλεον ειχε και την πιεση της υπολοιπης ομαδας μου πανω του οποτε δεν μπορουσε να αντιδρασει τοσο αμεσα πλεον οταν του την επεφτα. φυσικα συνεχιζε και με σκοτωνε και εκεινος οταν βρισκοταν πιο πισω απο την ομαδα του, αλλα πλεον πισωπλατα αφου εγω ειχα στραφει και σκοτωνα τους δικους του απο μπροστα οταν μπαινανε στο ποιντ. αλλα δεν ειχε σημασια, διοτι πλεον εμενε μονος του και οι δικοι μου τον καθαριζανε. νικησαμε 2-1 στο τελος. και σε ρωταω, τι εγινε ξαφνικα; ανεβηκε το σκιλ μου; η μηπως σταματησε εκεινος να παιζει σοβαρα; οχι. προσαρμοζεσαι και αντιδρας αναλογως. αλλαζεις τακτικη, αλλαζεις τροπο προσεγγισης. το κυριοτερο; η ομαδα αρχιζει και παιζει καλυτερα, οποτε και εσυ παιζεις καλυτερα. το προβλημα βεβαια ειναι οτι αυτη η προκληση ειναι σπανια σε αυτο το επιπεδο, οποτε δεν εξοικειωνεσαι με δυνατοτερους αντιπαλους και δεν βελτωινεσαι σαν παικτης. ας πουμε η αλλαγη τακτικης που εκανα, ηταν αντανακλαστικη αντιδραση που αργησε, ενω κανονικα επρεπε να ηταν δευτερη φυση πλεον. γιαυτο σου λεω, οτι το σκιλ δεν ειναι μονο να εχεις καλο aim και να κανεις ακροβατικα. ειναι και πως προσεγγιζεις ενα ματς. πως παιζεις με τους συμπαικτες σου. και αν εχεις καλυψει αυτο το κομματι, τοτε η διαφορα που απομενει αναμεσα σενα εναν καλο παικτη και εναν προ ειναι μικροτερη. φυσικα δεν σημαινει οτι αυτη η διαφορα μπορει να καλυφθει, παντα θα υπαρχει για καποιους, πχ σιγουρα το παιχνιδι που κανει η γνωστη κορεατισα πιτσιρικα με την Ζαρυα δεν θα μπορουσα να το κανω και ας ειχα παιξει 1000 παιχνιδια με αυτον τον ηρωα. απλως αυτο που λεω ειναι οτι δεν υπαρχει αυτο το χασμα στα σκιλς που εσυ εννοεις. that's all. αυτο Με το που το εγραψες αυτο,πολυ πιθανο να κοιταξε το rank σου, και μετα για να σπασει πλακα να σου εγνιε κολτσιδα οπως λες ισως για να δει να γραφονται και αλλες ''εξυπναδες''απο low rank ατομα που την εχουν δει καπως(λεω εγω τωρα ). δεν πειραζει. τις εφαγε τις φαπες του οπως και να εχει. Σε αυτό το level καλύτερα να μην παίζεις rein καθώς στηρίζεσαι αρκετά στην ομάδα για να είσαι effective.Αν θες tank καλύτερα πήγαινε hog που στέκεται μονος του, εχει αρκετό dmg και κάνει τους περισσότερους one shot hook. Αν θες DPS πήγαινε με soldier. Support μόνο Ana αλλά πρέπει να εισαι πολύ καλός για να κάνεις carry το game εχεις απολυτο δικιο για τον Rein. γιαυτο αρχισα να παιζω Hog και Zarya τωρα. dps μονο soldier παω αν τυχει και reaper σε καποιες συγκεκριμενες πιστες οπου δουλευει καλυτερα το sneak attack του. oχι lucio για support ε; γιατι διαβαζα παλιοτερα οτι ηταν ο καλυτερος για solo queue. θα δουμε, γιατι η Ανα ειναι δυσκολη ως sniper.
najinblue3 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 silver με diamond δεν συγκρινονται σε skill, ουτε καν ειναι κοντα, αν δεν μπορεις να ανεβεις το ρανκ σου κατι δεν κανεις καλα, προσπαθησε να γινεις καλυτερος, δες κανα stream moonmoon που εξηγει πολλα για τους τανκ, διαβασε για counters etc 1
Fulgore Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 bronze με diamond δεν συγκρινονται σε skill, ουτε καν ειναι κοντα, αν δεν μπορεις να ανεβεις το ρανκ σου κατι δεν κανεις καλα, προσπαθησε να γινεις καλυτερος, δες κανα stream moonmoon που εξηγει πολλα για τους τανκ, διαβασε για counters etc fixed
najinblue3 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 sto silver ειναι παιδικη χαρα παντως, οταν με εβαλε 2η season, πχ η αντιπαλη ομαδα ειχε μια pharah μας θεριζε, κανεις να μην παρει soldier να την ριξει, γενικα πιστευω το προβλημα ειναι τα counter picks οχι τοσο το skill + luck 2 φορες με εβαλε σιλβερ 2 φορες πηγα 2700 +- , αλλα αμα ξες τουλαχιστον τα βασικα ανεβαινεις τραινο
Προτεινόμενες αναρτήσεις