Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοιταξα προηγουμενες σελιδες και δεν ειχε αναφερθει καπου για το παραπανω patch.

 

Τωρα οντως στεκει στο γιατι να χρησιμοποιηθει περισσοτερο για επιθεση η grenade παρα για αμυνα(εκτως αν ξερω γω πεταξει καμια αντιπαλη Zarya ulti ή για self heal).

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20464895

  • Like 1
  • Απαντ. 9,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

PTR Patch Notes

 

Έλα ορίστε, Αna, D.Va, Sombra, Roadhog changes. :P

Αυτο εδω το post εννοουσα οτι δεν εβρισκα .

Απλως ολη η κουβεντα πηγε κυριως στον Roadhog και λεω τι στο καλο τιποτα αλλο δεν αλλαξανε?

my bad..

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτο εδω το post εννοουσα οτι δεν εβρισκα .

 

Φιλτράρεις τα δικά μου λόγω fanarts, κλπ και έτσι μπερδεύεσαι όταν έχουν σοβαρό περιεχόμενο. :P

Δημοσ.

Φιλτράρεις τα δικά μου λόγω fanarts, κλπ και έτσι μπερδεύεσαι όταν έχουν σοβαρό περιεχόμενο. :P

Για την ακριβεια οχι γιατι δεν ηταν σε spoilers,απλα ειχα καιρο να μπω στο θεμα και ειχαν ηδη περασει σελιδες απο τοτε που ειχες ανεβασει το post αυτο.

Δημοσ.

Προφανώς, δεν παίζεις ποτέ Hog. Δεν ισχύει αυτό που λες για τα 350hp. Ο Hog ΔΕΝ μπορεί να σκοτώσει έναν full hp Reaper σχεδόν ποτέ (εκτός αν γίνει follow up από ομάδα). Εγγυημένα kills είναι οι 200hp και κάτω.

τα έχεις δει τα βιντεο με το hook2? τωρα δεν σκοτωνεις ουτε 250 το ξερω. Για δες τα καινουργια. μαζί με melee εισαι 300+. Υποτίθετε οτι ο τυπος εχει μαξ 225 αν θυμαμαι καλα αλλα στα βιντεο κανει one shot και 300αριδες. 

Δημοσ.

Eπική αποτυχία η χθεσινη μέρα,απο τα 2,8κ στα 2,65.

Σκληρός καριόλης.

Παντα αναρωτιόμουν για την ηλικία όσων το κανουν,αν και έχω να το δω απο season1.

The Elo hell is real.

 

δεν πειραζει, οπως λενε και τα ζωαδια που αρνουνται να παιξουν σοβαρα στο παιχνιδι: "it's for fun".

Shadder/Seagul best genji NA

 

 

α NA. να μπαινει η διακριση αυτη, διοτι πριν το φιασκο με τους κορεατες, τον ειχανε θεοποιησει ως τον καλυτερο genji στον κοσμο.

Δημοσ.

τα έχεις δει τα βιντεο με το hook2? τωρα δεν σκοτωνεις ουτε 250 το ξερω. Για δες τα καινουργια. μαζί με melee εισαι 300+. Υποτίθετε οτι ο τυπος εχει μαξ 225 αν θυμαμαι καλα αλλα στα βιντεο κανει one shot και 300αριδες. 

 

Εγώ έχω δει πολλά βίντεο με το v2.0. Οι αντίπαλοι δεν είναι ευχαριστημένοι γιατί καταλαβαίνουν τι damage κάνει ο roadhog, οι Roadhog δεν είναι ευχαριστημένοι γιατι σπάει για πλάκα. Είναι σαν εκείνο που έλεγα ότι δεν χρειάζονταν όλες αυτές οι αλλαγές. Αρκούσε να φτιάξουν το line of sight issue και τα υπόλοιπα δεν έχουν νόημα. Τώρα κάνει one hit kill στα πάντα χωρίς καθόλου ανάγκη προσαρμογής στην κατάσταση ή οτιδήποτε.

 

Ουσιαστικά όπως είδα σε μια ανάλυση ο roadhog είναι καλύτερος απ'ότι ήταν για αυτούς που δεν ήταν καλοί με τον roadhog. Ποιο το νόημα? Υποτίθεται ότι θες να κάνεις τους παίχτες ενός παιχνιδιού να γίνουν καλύτεροι σε αυτό. Μου φαίνεται πάμε για το κλασσικό balancing της blizzard (follow the qq).

Δημοσ.

γιατι δεν ειναι καλύτερος για αυτους που ηταν καλοι? αφου τωρα σκοτωνεις και ανα και ριπερ χαλαρουιτα..

 

Πλέον δεν σπάει για πλάκα μετα το τελευταιο πτρ. Η τουλάχιστον αυτό φαινετε οτι συμβαινει. 

Δημοσ.

Όχι αδιάφορος είναι. Οι κάλοι roadhog μπορούσαν και πριν να σκοτώσουν reaper και ana με ένα combo. Το μόνο που άλλαξε το patch για έναν καλό roadhog είναι ότι έκανε τραγικά απίθανο το να πίασεις rabbit soldier, tracer και genji. Μιλάω για πριν την τελευταία αλλαγή φυσικά. Η οποία βάζει slow στο target αν είναι stunned.

 

Τι στο καλό σημαίνει slowed όταν γίνουν stunned? Stunned σημαίνει ότι δεν μπορείς να κουνηθείς, τι νόημα έχει να είσαι και αργός παράλληλα? Προφανώς μιλάνε για το ενδιάμεσο μεταξύ hook και stun αλλά και πάλι δεν το καταλαβαίνω. Πραγματικά θέλω κάποιος να μου εξηγήσει γιατί υπάρχει delay μεταξύ του attack και του pull. Είναι ο πρωταρχικός λόγος που γίνονται όλα αυτά τα προβλήματα.

Δημοσ.

τον πιάνεις και ότι κινηση έκανε συνεχιζει για μισο μέτρο. Κάτι σαν το σταν του mcree στο genji ενα πραμα. εγω ετσι το καταλαβαίνω.

Δημοσ.

δεν πειραζει, οπως λενε και τα ζωαδια που αρνουνται να παιξουν σοβαρα στο παιχνιδι: "it's for fun".

Και να θελει να παιξει καποιος στα σοβαρα στο Bronze ελαχιστοι ειναι αυτοι που νιωθουν και ανεβαινουν στο ladder.Και αυτο παει και για αλλα παρομοια(σε συστημα ranking δηλαδη)παιχνιδια.

α NA. να μπαινει η διακριση αυτη, διοτι πριν το φιασκο με τους κορεατες, τον ειχανε θεοποιησει ως τον καλυτερο genji στον κοσμο.

Προσωπικα δεν παρακολουθω/γνωριζω και πολλους στο Overwatch σε σχεση πχ με το Hearthstone που λογω και της φυσεως του παιχνιδιου θυμομουν 2-3 παραπανω ονοματα αλλα ειναι γνωστο οτι οι Αμερικανοι στον χωρο της ψυχαγωγιας(κοινως στο θεμα μας Twitch streaming)ειναι μανουλες,κοινως προσφερουν οτι θελει ο κοσμος.

 

Οσο για το παραπανω που αναφερεις συγκεκριμενα για ενα απο τους δυο εχει σημασια αν τον ελεγαν τον καλυτερο genji στον κοσμο ή αν ειναι 5 ή 6ος καλυτερος στον κοσμο ή 2-3ος στην Αμερικη?

 

Μονο και μονο η ταυτοποιηση με ενα ηρωα του παιχνιδιου ειναι πολυ μεγαλη αναγνωριση.Εγω βεβαια αρκουμαι στο οτι απλα παιζουν πολυ καλα τον συγκεκριμενο χαρακτηρα που ειναι.

 

Επισης για τον Shadder που παρακολουθω οσο μπορω(κακες ωρες προβολης)αυτες τις μερες,εχει ως τωρα το κεντρικο λογαριασμο και 1 alt account στα 4500+-(και φανταζομαι και αλλοι βεβαια) και τωρα θελω να δω απο περιεργεια τον αλλο alt που ανεβαζει πως θα τα παει στο ranked απο το μηδεν.

Αυτο γιατι οπως γραφτηκε απο τις πρωτες μερες κυκλοφοριας του παιχνιδιου,παντα οι αλλοι φταινε και ειναι αδυνατο να ανεβεις...

  • Like 1
Δημοσ.
Και να θελει να παιξει καποιος στα σοβαρα στο Bronze ελαχιστοι ειναι αυτοι που νιωθουν και ανεβαινουν στο ladder.Και αυτο παει και για αλλα παρομοια(σε συστημα ranking δηλαδη)παιχνιδια.

 

 
δεν αναφερομαι μονο στο comp.

Οσο για το παραπανω που αναφερεις συγκεκριμενα για ενα απο τους δυο εχει σημασια αν τον ελεγαν τον καλυτερο genji στον κοσμο ή αν ειναι 5 ή 6ος καλυτερος στον κοσμο ή 2-3ος στην Αμερικη?

 

 
μην ρωτας εμενα. ρωτα τα φανμπους του.

 

60886550_p0.jpg

 

 

 

 

 

403 forbidden βγαζει. παλι τσοντο fanart λινκαρες;  :-D

Δημοσ.

τον πιάνεις και ότι κινηση έκανε συνεχιζει για μισο μέτρο. Κάτι σαν το σταν του mcree στο genji ενα πραμα. εγω ετσι το καταλαβαίνω.

 

το stun γινεται στον παικτη αλλα το momentum του συνεχιζεται. γιαυτο πχ βλεπεις την tracer οταν ειναι σε κινηση στα πλαγια και πιανεται, να προσπερανει τον Roadhog για λιγο μεχρι το hook να την φερει πισω σε αυτον. σε αυτο το διαστημα ομως δεν μπορει να χρησιμοποιησει τα utilities της, πχ το recall για να αποδρασει.

Ποιο από τα 2; Εμένα τα δείχνει κανονικά.

 

και τα δυο. ποιον browser χρησιμοποιεις;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...