basilis_k6 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Σε ακτίνα 30 μέτρων σκοτώνουν πολλοί με 2 κλικ, ίσως και λιγότερα. Το θέμα είναι το όλο το πακέτο του χαρακτήρα. Ακριβώς γιαυτό ο χογκ δεν έπρεπε να έχει αυτη τη δυνατότα. Αν έφτιαχναν λίγο το χιτ μποξ και κάνανε την ακτίνα περίπου -40% θα ήταν οτι πιο σωστο. Μετά ναι, να σκοτώνει με μια όποιον έχει απο 300hp και κάτω. Τωρα ειναι απλα χαζό αυτο.
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Γιατί ακριβώς γιαυτό να μην έχει ο hog αυτή τη δυνατότητα? Είναι ενα τεράστιο hitbox με χαμηλό mobility, απελπιστικό range, μόνο 4 shots ανα γεμιστήρα που ο μόνος τρόπος να κάνει οποιοδήποτε damage είναι να βρίσκεται στο range του reaper. Αν του nerfareis το hook γιατί να πάρεις roadhog και να μην πάρεις reaper? mccree?
batigoal9 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Kαλα *** ειναι το χουκ τωρα. Λουσιο , Τρεισερ κι οτι εχει λιγο μομεντουμ θα το σπαει. Ειπαμε να φτιαξουν τα bs hooks οχι αυτα που τους πιανεις legit κι απλα λογο μομεντουμ πανε πισω απο ενα πιξελ και σπαει. Ελεος. Αμα πιασει το χουκ τελειωσε. Γιατι να μην τον τραβηξει? Πρεπει να το κανουν αμα φας χουκ να χανεις ολο το μομεντουμ, ώστε και τα bs hooks να σπανε, αλλα και αυτα που ναι κανονικα κι ετυχε να πανε γωνια μετα να γινονται. Απο την αλλη, τωρα που τους φερνει ακριβως μπροστα δε γλιτωνει κανεις μικρος. Ουτε Ριπερ. Καλα εδω ειδα κανεις oneshot Zarya, tragic.
KilliK Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 να δουμε τι feedback θα παρουν απο το PTR και το πως θα το αξιολογησουν. αν δουν οτι πεφτει πολυ κλαψα, ισως καθυστερησουν να το βαλουν στο live game, μεχρι να το βελτιωσουν περισσοτερο.
basilis_k6 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Γιατί ακριβώς γιαυτό να μην έχει ο hog αυτή τη δυνατότητα? Είναι ενα τεράστιο hitbox με χαμηλό mobility, απελπιστικό range, μόνο 4 shots ανα γεμιστήρα που ο μόνος τρόπος να κάνει οποιοδήποτε damage είναι να βρίσκεται στο range του reaper. Αν του nerfareis το hook γιατί να πάρεις roadhog και να μην πάρεις reaper? mccree? για το σχεδον απειρο hp που κουβαλάει? Δεν ξέρω αλλα εγω δεν κααλαβαίνω γιατι ένα τανκ μπορει να κάνει τοσο dmg σε έναν παιχτη που ειναι στου διαόλου την μανα. Οι αλλοι τανκ δεν μπορουν. Εχουν μια μικρη δυνατοτητα να βαρεσουν καποιον αλλα οχι να τον στείλουν στο spawn. Μικρο range με το one shot one kill που κάνανε τωρα και θα ήταν κομπλε για τανκ. Καλα αυτο με τη ζαρυα ειναι κουφο αλλα το dps του ειναι πολύ ψηλα στο hs νομιζω. 2 θα θέλει λογικά.
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 για το σχεδον απειρο hp που κουβαλάει? Δεν ξέρω αλλα εγω δεν κααλαβαίνω γιατι ένα τανκ μπορει να κάνει τοσο dmg σε έναν παιχτη που ειναι στου διαόλου την μανα. Οι αλλοι τανκ δεν μπορουν. Εχουν μια μικρη δυνατοτητα να βαρεσουν καποιον αλλα οχι να τον στείλουν στο spawn. Μικρο range με το one shot one kill που κάνανε τωρα και θα ήταν κομπλε για τανκ. Καλα αυτο με τη ζαρυα ειναι κουφο αλλα το dps του ειναι πολύ ψηλα στο hs νομιζω. 2 θα θέλει λογικά. Δεν έχει καθόλου άπειρο hp. Έχει τα δεύτερα λιγότερα hp από τα tanks. Έχει ένα self heal που πρέπει να βγει από τη μάχη να το κάνει αν δεν θέλει να τον κάνουν target ακόμα και τα περιστέρια και έχει τεράστιο hurtbox που τον κάνει prime target για οτιδήποτε. Αν σε χαλάει τόσο το ότι είναι τανκ ας τον μετακινήσουμε στο attack. Πες μου το επιχειρημά σου τότε. Και ο Bastion κάνει άπειρο damage και είναι defense. Και η Zarya μπορεί να σκοτώσει κάποιον εύκολα και η D.Va. Πρακτικά μου λες ότι μόνο με Reinhardt και Winston δεν έχεις πρόβλημα.
basilis_k6 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δεν έχει καθόλου άπειρο hp. Έχει τα δεύτερα λιγότερα hp από τα tanks. Έχει ένα self heal που πρέπει να βγει από τη μάχη να το κάνει αν δεν θέλει να τον κάνουν target ακόμα και τα περιστέρια και έχει τεράστιο hurtbox που τον κάνει prime target για οτιδήποτε. Αν σε χαλάει τόσο το ότι είναι τανκ ας τον μετακινήσουμε στο attack. Πες μου το επιχειρημά σου τότε. Και ο Bastion κάνει άπειρο damage και είναι defense. Και η Zarya μπορεί να σκοτώσει κάποιον εύκολα και η D.Va. Πρακτικά μου λες ότι μόνο με Reinhardt και Winston δεν έχεις πρόβλημα. τον βαρας με s76 και στατικος περνει το breather και τελικα θα ξεφυγει κιολας. συμβαινει συνεχως, 300 hp ειναι τεραστιο αβανταζ. Η ζαρυα για να σκοτώσει καποιον μονη της πρεπει να κουραστει πολύ για αυτο. Να έχει charge και να τον κανει tracking για ωρα. Αν δεν ειχε την ουλτι της θα ητανε c tier πλεον.Η dva απο κοντα ειναι πολύ δυνατη ναι, οχι ομως one shot one kill, εχει αλλα πλεονεκτηματα. Αν το χουκ σπαει ευκολα τοτε ισως ηρθε η αλλαγη που περιμέναμε και ισως δεν ειναι σε καθε παιχνιδι. Σε πολλά games ηταν ο dps.... Ειναι τοσο δυνατος ο s76 και παρολα αυτα παιρνανε χογκ! Γιατι προφανως δεν εχει τοση σημασια να χτυπας καποιον αν δεν τον σκοτωνεις. Αυτο ειναι το major advantage του hog. 1
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 τον βαρας με s76 και στατικος περνει το breather και τελικα θα ξεφυγει κιολας. συμβαινει συνεχως, 300 hp ειναι τεραστιο αβανταζ. Η ζαρυα για να σκοτώσει καποιον μονη της πρεπει να κουραστει πολύ για αυτο. Να έχει charge και να τον κανει tracking για ωρα. Αν δεν ειχε την ουλτι της θα ητανε c tier πλεον.Η dva απο κοντα ειναι πολύ δυνατη ναι, οχι ομως one shot one kill, εχει αλλα πλεονεκτηματα. Αν το χουκ σπαει ευκολα τοτε ισως ηρθε η αλλαγη που περιμέναμε και ισως δεν ειναι σε καθε παιχνιδι. Σε πολλά games ηταν ο dps.... Ειναι τοσο δυνατος ο s76 και παρολα αυτα παιρνανε χογκ! Γιατι προφανως δεν εχει τοση σημασια να χτυπας καποιον αν δεν τον σκοτωνεις. Αυτο ειναι το major advantage του hog. Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι ο Roadhog ακίνητος και να μην μπορεί να κάνει outdamage o soldier to heal του. Εκτός και αν εννοείς ενώ έχει φάει grenade της Anna παράλληλα. Κάθε shot σου πρέπει να είναι headshot και έχεις και τα helix rockets. Πάνω κάτω 400 damage στα 2 δευτερόλεπτα που ο Roadhog κάνει heal 300. Και αν θεωρείς την Zarya c tier πέρα από το ulti, είναι εξαιρετικά αστείο καθώς έφτασε εδώ επειδή η blizzard τη nerfare λόγω παραπόνων από την κοινότητα.
basilis_k6 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δεν υπάρχει περίπτωση να είναι ο Roadhog ακίνητος και να μην μπορεί να κάνει outdamage o soldier to heal του. Εκτός και αν εννοείς ενώ έχει φάει grenade της Anna παράλληλα. Κάθε shot σου πρέπει να είναι headshot και έχεις και τα helix rockets. Πάνω κάτω 400 damage στα 2 δευτερόλεπτα που ο Roadhog κάνει heal 300. Και αν θεωρείς την Zarya c tier πέρα από το ulti, είναι εξαιρετικά αστείο καθώς έφτασε εδώ επειδή η blizzard τη nerfare λόγω παραπόνων από την κοινότητα. χωρις τα χελιξ ασφαλως. Μετα τη dva ειναι ο πιο δυσκολος χαρακτηρας να σκοτωσεις. Και δεν μπορεις να τον βαρας πολύ ωρα. Μετα το breath σιγουρα γεμισε το χουκ οποτε οτι εκανες εκανες και ηρθε η ωρα να φυγεις. Η ζαρυα (my main) ειναι εκει που ειναι τωρα επειδη Α εχει πολύ σημαντικη ουλτι και Β επειδη κάποιος πρεπει να σωνει αυτους που κανει χουκ ο χογκ. επίσης επειδη μπορει να μένει ζωντανη για πολύ πολύ ωρα λογω shield αλλα αυτο δεν την κάνει b tier απο μονο του. Και δεν την νερφαρε απλα μετα το fix έπρεπε να πέσει λιγο το charge γιατι μετα θα κλέγανε ολοι για nerf οποτε το κανανε μονοι τους. Ουσιαστικα εγω την βρισκω πολύ καλυτερη απο πριν που το αριστερο κλικ ηταν αχρηστο. Δεν άλλαξε κατι στο dmg ομως λογω του nerf που λες. 1
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Γιατί χωρίς τα helix? Δεν έχει νόημα να βάλουμε περιορισμούς. Δεν συγκρίνουμε όπλο με ability. Χαρακτήρα με χαρακτήρα συγκρίνουμε. Και προσπερνώ το γεγονός ότι από τα dps ο soldier είναι ο λιγότερο πιθανός να είναι σε range για να απηλείται από τον Roadhog. Αλλά και χωρίς αυτά 2 δευτερόλεπτα είναι περίπου 9 σφαίρες για τον soldier 40 damage η σφαίρα 360 damage για 300 heal του Roadhog. Δεν είναι όμως πλέον guaranteed pick η Zarya οπότε κάπως θα την επηρρέασε το nerf. Και δεν υπάρχει μόνο για να κάνει shield από τον Roadhog και για την ulti της, αυτό είναι τρελή υπερβολή. Υπάρχουν πολλοί ακόμα λόγοι να κάνεις shield.
basilis_k6 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Γιατί χωρίς τα helix? Δεν έχει νόημα να βάλουμε περιορισμούς. Δεν συγκρίνουμε όπλο με ability. Χαρακτήρα με χαρακτήρα συγκρίνουμε. Και προσπερνώ το γεγονός ότι από τα dps ο soldier είναι ο λιγότερο πιθανός να είναι σε range για να απηλείται από τον Roadhog. Αλλά και χωρίς αυτά 2 δευτερόλεπτα είναι περίπου 9 σφαίρες για τον soldier 40 damage η σφαίρα 360 damage για 300 heal του Roadhog. δεν ειναι παντα διαθεσιμα τα helix. 2 sec ολα κεφαλι δλδ συγνωμμη δεν μου καθετε τοσο συχνα αυτο. Ούτε παιρνει το breather στο 100, συνηθως κατω απο 300 το κουμπωνεις και πηγες παλι 600 και αντε γεια. Αν δεν ηταν τοσο καλος, οσο και η dva, γιατι ειναι παντου και παντα? Αν μπω σε παιχνιδι και η αντιπαλη ομαδα δεν εχει χογκ νιωθω οτι θα κερδισω γιατι μαλλον ειναι δεν το σκεφτηκαν καλα. Ειδικα οι ομαδες που ακομα παιζουν το 2-2-2 με ρειν και ζαρυα πανε ακλαφτες.
Aruil Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δεν είναι πάντα διαθέσιμο και το breather. Γιαυτό σου λέω ότι δεν έχει νόημα. Η θα συγκρίνουμε τους χαρακτήρες σε ίδια κατάσταση ή όχι. Ναι θα μπορούσε να γίνεται και χαμός τριγύρω και να μην είναι τόσο εύκολα τα headshots, αλλά θα είχες και την υπόλοιπη ομάδα να ρίξει κανένα shot. Tώρα γιατί πάντα παίρνουν roadhog? Γιατί κάνει πολύ καλό counter την D.Va. Γιατί κάνει καλό combo με zarya. Γιατί με την Ana μαζί κάνει roleplay τον Highlander. Γιατί είναι ίσως το μοναδικό protection από flanking χαρακτήρες. Παρατηρείς ότι αυτά είναι πράγματα που είτε χρειάζονται κάποιον έξτρα παίχτη για να γίνουν, είτε είναι ο μοναδικός που μπορεί να πετύχει κατί. Στην πρώτη περίπτωση είναι θέμα synergy και ποτέ δεν πρέπει να κάνεις τυφλά nerf σε τέτοιες περιπτώσεις γιατί υπάρχει κίνδυνος να κάνεις κάποιο χαρακτήρα άχρηστο και στη δεύτερη περίπτωση δεν φταίει καν ο χαρακτήρας άλλα η έλλειψη εναλλακτικών. Ακριβώς ίδιο φαινόμενο με Zarya/Lucio/Reinhardt.
batigoal9 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δε χρειαζονται καν helix. Του αδειαζεις μισο γεμιστηρα στο κεφαλι και ντεντ. Τωρα αμα δε μπορειτε να κανετε hs ενα ακινητο γουρουνι, αλλη ιστορια. 2
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 More hook changes coming.
Προτεινόμενες αναρτήσεις