Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 PTR Patch Notes Έλα ορίστε, Αna, D.Va, Sombra, Roadhog changes.
KilliK Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 The time it takes to hack a target has been decreased from 1 second to 0.8 seconds α ρε ηλια, 100 χρονια μπροστα.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Hook 2.0 examples. https://gfycat.com/CalmFreshCockatoo https://gfycat.com/ThriftyEsteemedHuemul https://gfycat.com/ShamelessFinishedHusky https://gfycat.com/LividFragrantClam
KilliK Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 επομενως δεν διορθωσανε τιποτα. well done, blizz.
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Χχαχαααχχχααχαχαα. Και αυτό επειδή υπήρχε κόσμος που δεν μπορούσε να καταλάβει ότι πρώτα σε έκανε hook και μετά από λίγο σε τράβαγε, γιαυτό και υπήρχαν τα "bullshit" hooks. Αρκούσε να αλλάξουν τις περιπτώσεις που χτύπαγε το hitbox του hook ένω δεν έβλεπες το target, αλλά όοοοοοχι must nerf tank meta.
raxanas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Εγω το comp δεν το ακουμπάω μεχρι να φύγει εντελως το tank meta .Εχω βαρεθει να βλεπω 3 tanks καθε παιχνιδι
ADHD Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Τα 2 τελευταια gif δείχνουν ακριβως αυτο που ηθελα να φτιαξουν. 1
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Όπως είδα να λένε πολύ εύστοχα σε ένα βίντεο για τις αλλαγές. Τώρα θα παραπονιούνται από την άλλη πλευρά. Γιατί σε αυτά τα δύο gif βλέπεις ένα hook που πέτυχε κανονικότατα με line of sight και παρολαυτά δεν έρχεται στον Roadhog (προσπερνάω το γεγονός ότι ακόμα και με το δεύτερο check θα έπρεπε να μην είχε σπάσει γιατί δεν έχασε line of sight σε καμία στιγμή).
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Θα μπορούσαν να το λύσουν και βγάζοντας το delay μεταξύ hook και τραβήγματος. Έκει θα γούσταρα να ακούσω κλάμα, και δε θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν και τη ρεαλιστικότητα για επιχείρημα. Απλά με έχει εκνευρίσει αυτή η λογική του δεν κάθομαι να κοιτάξω τι λάθος έκανα αλλά κατηγορώ τα mechanics (που δεν καταλαβαίνω). Όπως ο κλασσικός παίχτης που όταν φάει headshot από widowmaker "ΑΙΜΒΟΤ", έτσι και εδώ "BULLSHIT". Δεν το λέω για σένα προσωπικά (για να μην παρεξηγούμαι), απλά έχω χαλαστεί.
ADHD Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Πως θα μπορουσε να γινει αυτο ομως?, ειναι projectile το hook οχι hitscan..
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Αυτή τη στιγμή (από το release βασικά) ουσιαστικά υπάρχει delay από τη στιγμή που θα πετύχει το hook μέχρι να αρχίσει να τραβάει. Δεν μιλάω για travel time. Σου λέω να έχεις πετύχει πρώτα. Γιαυτό και υπάρχουν τα bullshit pulls, γιατι σε κάνει hook έχει αυτό το μικρό delay πουν δε σε κλειδώνει και λόγω momentum ή ability βγαίνεις από το line of sight. Ως roadhog μπορείς να το δεις να γίνεται αλλά ως target σου φαίνεται άδικο.
basilis_k6 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 κάνανε αυτα που ζήταγε η κοινότητα αλλα το μόνο σωστο που ειδα είναι η σόμπρα και το χουκ που δεν σε πιανει πισω απο τοιχους και σπαει αν εμποδιστεί. Ολα τα αλλα ειναι λαθος για μένα. Ούτε το τανκ μέτα αλλάζει, ουτε η dva ειναι αδυναμη, o hog μάλλον πιο δυνατός θα γίνει αφου σκοτώνει οτιδηποτε σε ακτινα 30 μέτρων με δυο κλίκ κτλ. Υποψιάζομαι οτι επειδη πιστεύουν πως τον νερφαραν τον hog θα κάνουν μικροτερο το cd. Εκεί να δεις γέλια...
Aruil Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Σε γενικές γραμμές, να φοβάσαι όταν κάνουν οι εταιρείες αυτά που ζητάει η κοινότητα. Στις περισσότερες κοινότητες παιχνιδιών ούτε οι ίδιοι οι παίχτες δεν ξέρουν τι θέλουν. Αυτό που σε έπιανε το hook λόγω hitbox ενώ δεν σε έβλεπε o Roadhog πολύ καλά κάναν και το φτιάξαν, όπως και το να μην πηγαίνει όπου να ναι ο στόχος (αν και απ ότι είδαμε έφερε καινούρια προβλήματα αυτό). Το να σπάει αν ο άλλος λόγω momentum ξαταλήξει πίσω από τοίχο, δεν το θεωρώ ούτε δίκαιο ούτε ρεαλιστικό. Είναι ξεκάθαρα κίνηση με σκοπό το nerf. Λογικά τις επιπτώσεις θα τις δούμε όταν μπει στο live server και περάσει καμιά βδομάδα. Σε ακτίνα 30 μέτρων σκοτώνουν πολλοί με 2 κλικ, ίσως και λιγότερα. Το θέμα είναι το όλο το πακέτο του χαρακτήρα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις