shadowlike Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 το ΣΚ ήταν φρίκη...loss after loss after loss μέχρι που αναγκάστηκα να κάνω main lucio την Κυριακή και κάπως άρχισε να γυρίζει το πράγμα. Μου έτυχαν μερικοί leavers , troll groups χωρίς healers και tanks που τρέχανε μόνοι τους να σολάρουν την άλλη ομάδα. Πρέπει να έπεσα καμιά 200αρα βαθμούς (οκ δεν είμαι καλός αλλα δεν είμαι και τόσο χάλιας). Γιατί ανεβαίνεις τόσο δύσκολα ενώ πέφτεις για πλάκα είναι κάτι που πρέπει να εξηγείτε μαθηματικά.
Silverage Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Έχω παρατηρήσει γενικά οτι μεσημέρι έχει πιο σοβαρά group. Και εγώ χθες πάντως τα ίδια, έπεσα καμιά 200ρια πόντους και μετά το γύρισα σε quick play γιατί δεν πήγαινε άλλο.
KilliK Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Ο KilliK επιβεβαιώνω, καλός παίχτης [Αλλά σκιάχτηκα λίγο! Εμένα δεν μ'έβρισε πάντως -ακόμα-] θενξ, και εσυ ησουν πολυ καλη με την Mercy. αλλα πρεπει να βελτιωσεις το resurrection σου. competitive με pugs απλα δεν ειναι βιωσιμο. απο trolls που δεν παιζουν καθολουν, εγωιστες που θελουν να σολαρουν, αδιαφορους στο team setup μεχρι ανικανους παικτες να πεφτουν σαν τις μυγες. οσο καλος και να εισαι, δεν μπορεις να σηκωσεις ολη την ομαδα πανω σου, δεν γινεται. περαν του οτι τα ακους και απο πανω απο τους "pro" παικτες. δεν ξερω, κατι πρεπει να γινει με το matchmaking, πχ να συμπεριληφθει και το ατομικο skill rank και να συμψηφιζεται με το ομαδικο. δεν γινεται να κανω το παιχνιδι της ζωης μου, αλλα να χανουμε στο τελος και να πεφτει το skill rank μου, οχι γιατι η αντιπαλη ομαδα ηταν καλυτερη, αλλα επειδη ηταν λιγοτερη αχρηστη απο την δικια μας! Oύτε καλή στην μίμηση,ουτε αστεία,ούτε καν ωραία για να την κάνεις χάζι με mute. 0/10 :/ υπερβαλεις...
Silverage Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Χθες στη Volskaya defence έπαιζα Lucio, το τί ακροβατικά έκανα στο πρώτο point δε λέγεται. Είχαν ψοφήσει όλοι εκτός απο εμένα, και οι 6 εχθροι ήταν μέσα και προσπαθούσαν να με φάνε. Μέχρι να έρθουν οι δικοί μου τους χόρευα και τους 6 για κάνα λεπτό. Ευτυχώς στο τέλος νικήσαμε.
opterios Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 δεν ξερω, κατι πρεπει να γινει με το matchmaking, πχ να συμπεριληφθει και το ατομικο skill rank και να συμψηφιζεται με το ομαδικο. δεν γινεται να κανω το παιχνιδι της ζωης μου, αλλα να χανουμε στο τελος και να πεφτει το skill rank μου, οχι γιατι η αντιπαλη ομαδα ηταν καλυτερη, αλλα επειδη ηταν λιγοτερη αχρηστη απο την δικια μας! Αν χάνοντας ανέβαινε το rank σου (επειδή πχ. έπαιξες καλύτερα από τους υπόλοιπους), τότε να δεις πόσο θα γινόταν promote το solo και τότε να δεις πώς θα είχες ένα team με 6 dps και κανέναν να μη νοιάζεται για την ομάδα ή τα objectives. 1
shadowlike Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 δυστυχώς ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται ότι το rated σημαίνει ομαδικό παιχνίδι. Αν θες να χαβαλεδιάσεις υπάρχει το quick play. Έχω δει ουκ ολίγες φορές junkrats, reapers κλπ να απαιτούν 2/2/2. Νομίζω πως πρέπει να δωθεί βάρος στους support ήρωες. θα πρέπει ανάλογα το usage που κάνεις σε κάποιο ρόλο το παιχνίδι να σε κάνει enforce και σε άλλους ρόλους (rated only). Αν π.χ. παίζεις το 90% των παιχνιδιών σαν dps , γίνεσαι lock στο επόμενο game να διαλέξεις μόνο από support classes. Ίσως έτσι ανακαλύψεις τι πάει να πει ομαδικό παιχνίδι σε αντίθεση με το "παίρνω reaper, pew pew enemy backlines και να παναγαμηθ.... όλοι".
Fulgore Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Αν χάνοντας ανέβαινε το rank σου (επειδή πχ. έπαιξες καλύτερα από τους υπόλοιπους), τότε να δεις πόσο θα γινόταν promote το solo και τότε να δεις πώς θα είχες ένα team με 6 dps και κανέναν να μη νοιάζεται για την ομάδα ή τα objectives. Αυτονοητα πραγματα δηλαδη Αλλωστε με βαση του τι γραφεται γενικα στα forum,ολοι για diamond rank πρεπει να ειναι αφου σχεδον ποτε δεν διαβαζω καποιος να αναφερει πχ οτι δεν επαιξε καλα σε καποιο παιχνιδι ή οτι εκανε πχ λαθος. Ολοι φοβερα παιζουν και παντα φταινε οι συμπαικτες(ακομα και οταν πανε απο την αλλη μερια και παλι χανουμε ).
Vapir Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Oύτε καλή στην μίμηση,ουτε αστεία,ούτε καν ωραία για να την κάνεις χάζι με mute. 0/10 :/ τρολλάρισμα level over 9000!! ίδια ήταν , μόνο στις αντρικές έχανε λίγο αλλα λογικό είναι , αλλιώς θα ήταν αναβολιασμένη πάντως κ εμένα δεν μ αρέσει σαν γκόμενα αλλα δεν είναι πως μου προσφέρθηκε , αυτό που προσέφερε , τις μιμήσεις δηλαδή τις έκανε τέλειες 1
Fulgore Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 δυστυχώς ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται ότι το rated σημαίνει ομαδικό παιχνίδι. Σε αυτο δυστηχως φταιει το τι first person παιχνιδια εχει συνηθισει ο κοσμος.Οταν καθε χρονο μεχρι τωρα τα call of duty(αλλα και το counter δεν διαφερει πολυ)ειναι πρωτα σε πωλησεις με διαφορα και μετα εχουμε Battlefield και κατι αλλα generic fps οπως Titanfall
KilliK Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Αν χάνοντας ανέβαινε το rank σου (επειδή πχ. έπαιξες καλύτερα από τους υπόλοιπους), τότε να δεις πόσο θα γινόταν promote το solo και τότε να δεις πώς θα είχες ένα team με 6 dps και κανέναν να μη νοιάζεται για την ομάδα ή τα objectives. δεν μιλησα να ανεβει αλλα για συμψηφισμο. ναι μεν να χανεις rank αλλα με λιγοτερους ποντους πχ απο τον Hanzo συμπαικτη σου που καθεται και τα ξυνει. το προβλημα βεβαια ειναι πως θα καταλαβει το συστημα πως εσυ εχεις προσφερει πραγματικα στην διαρκεια του παιχνιδιου. με kills, με heals, με objective time, με τι? ειναι και ο κυριοτερος λογος που συμφωνα με τον Κaplan δεν προκειται να υπαρξει ποτε solo rank στο competitive. δυστυχώς ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται ότι το rated σημαίνει ομαδικό παιχνίδι. Αν θες να χαβαλεδιάσεις υπάρχει το quick play. Έχω δει ουκ ολίγες φορές junkrats, reapers κλπ να απαιτούν 2/2/2. Νομίζω πως πρέπει να δωθεί βάρος στους support ήρωες. θα πρέπει ανάλογα το usage που κάνεις σε κάποιο ρόλο το παιχνίδι να σε κάνει enforce και σε άλλους ρόλους (rated only). Αν π.χ. παίζεις το 90% των παιχνιδιών σαν dps , γίνεσαι lock στο επόμενο game να διαλέξεις μόνο από support classes. Ίσως έτσι ανακαλύψεις τι πάει να πει ομαδικό παιχνίδι σε αντίθεση με το "παίρνω reaper, pew pew enemy backlines και να παναγαμηθ.... όλοι". εξαιρετικη ιδεα, αλλα δεν θα το κανουν γιατι θα υπαρξει ατελειωτη γκρινια απο τους παικτες. δυστυχως, ενα απο τα δυνατοτερα ατου του παιχνιδιου, οι ηρωες του, ειναι και μια απο τις αδυναμιες του. ολοι θελουν να παιξουν τον αγαπημενο τους χαρακτηρα, οποτε η Blizzard δεν μπορει να τους χαλασει το χατιρι τους. γιαυτο και δεν θα δουμε ποτε hero limitation στο quick play.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2016 Καλά αν ήταν ο κάθε τύπος που παίρνει repear να έσπερνε, θα είχαμε πρόβλημα. Συνήθως είναι άτομα που τους αρέσει για τον ίδιο λόγο που άρεσε ο Ντακάσκος σε πεταμένες goθούδες στα 90s. Απο την άλλη εγώ παίζω σχετικά safe, αν δεν είναι mercy είναι lucio αλλιώς κανα tank ανάλογα τι χρειαστεί η ομάδα, με αυτά νιώθω κυρίως οκ και οτι δεν θα το πουλήσω. Τα υπόλοιπα τα αφήνω για quickplay. στα 34 δεν είσαι και σε τέρμα φόρμες με αντανακλαστικά κόμπρας για να σταθείς απέναντι στα 15χρονα στις νεαρές ηλικίες
sistah Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Aς ελπισουμε μονο να μην ηταν το μονο support.
KilliK Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 μπα, δεν ηταν. γιαυτο και αλλαξα. και φυσικα το dps εκανε την διαφορα. οταν εχεις παιξει εκατονταδες παιχνιδια, αποκτας μια αισθηση οτι κατι δεν δουλευει σωστα και πρεπει να διορθωθει . πχ στο συγκεκριμενο παιχνιδι γινοταν παλι το ιδιο σκηνικο που ειχα περιγραψει σε προηγουμενο ποστ, 222 setup εμεις με μικρo dps (soldier/tracer). πηραμε τον πρωτο γυρο οριακα με το contesting/οvertime να παιρνει πολυ ωρα, μεχρι να σκοτωσουμε ολη την ομαδα, ξαναερχοταν πισω. οποτε κατι επρεπε να γινει. με τον junkrat καθαρισαμε τους αλλους γυρους σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα. σε τετοιες περιπτωσεις, ενας εμπειρος παικτης μπορει να κανει την διαφορα σε πιο απειρες ομαδες, εφοσων φυσικα η ομαδα δεν ειναι τελειως αχρηστη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις