Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


klainmaingr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

tweak-αρουν συνεχεια το μεγεθος τους. εξαλλου, τα ιδια hitbox ισχυουν για ολους. εφοσων ο ανταγωνισμος μεταξυ των παικτων γινεται με ισους ορους, που ειναι το αστειο;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

competitive game με τέτοια hitbox γελάει ο κόσμος.

Οποιος θελει βαρβατο competitive ας παιξει counter strike αλλα και εκει ξεχασα θες ομαδα για να προσπαθησεις να ξεχωρισεις,τι περιεργο.....

Για κάποιο λόγο βρίσκω ως περιορισμένης απήχησης το competitive mode του. Φαίνεται και από το πόση ώρα κάνεις να βρεις match. Πολύ δεσμευτικό στις επιλογές - στο κάτω κάτω θέλω να μπω να παίξω με τους 3-4 χαρακτήρες που μου αρέσουν και δεν είμαι υποχρεωμένος να ξέρω και τους 22 - , και με *** "pro" που τα ξέρουν όλα και δε παίρνουν ούτε μια διάκριση στον τελικό πίνακα. Σαν mod για να έχουν να ασχολούνται οι Κορεάτες μου μοιάζει περισσότερο...

Γιαυτο το λογο ανεκαθεν στα παιχνιδια υπαρχει το quick/normal match και το competitive,ειτε σε fps παιχνιδια,ειτε σε moba,ειτε και σε mmo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάποιο λόγο βρίσκω ως περιορισμένης απήχησης το competitive mode του. Φαίνεται και από το πόση ώρα κάνεις να βρεις match. Πολύ δεσμευτικό στις επιλογές - στο κάτω κάτω θέλω να μπω να παίξω με τους 3-4 χαρακτήρες που μου αρέσουν και δεν είμαι υποχρεωμένος να ξέρω και τους 22 - , και με *** "pro" που τα ξέρουν όλα και δε παίρνουν ούτε μια διάκριση στον τελικό πίνακα. Σαν mod για να έχουν να ασχολούνται οι Κορεάτες μου μοιάζει περισσότερο...

Καλα συνηθως οι "pro" που τα ξερουν ολα ειναι και οι χειρότεροι, δυστυχως το game ειναι τοσο casual που δεν εχει αναλυτικό scoreboard να δεις αν καποιος ηταν βαρος στην ομαδα η εκανε τιποτα εκτος απο το να μιλαει. 2-3 medals στο τελος δεν λενε απολύτως τίποτα αλλα μην πληγώσουμε τα αισθήματα κανενός.. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν έναν χθες που είχε πάρει reaper στη Lijiang και την περισσότερη ώρα ήταν ψόφιος, όσο και αν του φωνάζαμε να αλλάξει μας έβριζε. Αφού χάσαμε 2 φορές την τρίτη άλλαξε και τον πήρα εγώ και νικήσαμε.

Κάτι άλλο σπαστικό είναι που ενώ 2 μέρες νικούσα σχεδόν συνέχεια και απο 2400 είχα πάει σχεδόν 2700 χθες, το χάος, μία μας έβαζε εναντίων group 4 ατόμων, μία μας έβαζε ενάντια σε 3 diamond, μόνο 2-3 παιχνίδια νίκησα. Πόσο σπαστικό είναι αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα συνηθως οι "pro" που τα ξερουν ολα ειναι και οι χειρότεροι, δυστυχως το game ειναι τοσο casual που δεν εχει αναλυτικό scoreboard να δεις αν καποιος ηταν βαρος στην ομαδα η εκανε τιποτα εκτος απο το να μιλαει. 2-3 medals στο τελος δεν λενε απολύτως τίποτα αλλα μην πληγώσουμε τα αισθήματα κανενός..  :P

 

 

 
δεν χρειαζονται τα στατιστικα για να καταλαβεις αν καποιος αποτελει προβλημα στην ομαδα. το βλεπεις κατα την διαρκεια του ματς. εξαλλου, δεν πρεσβευουν την πραγματικη προσφορα του καθενος μεσα στο παιχνιδι.
πχ, αν βαλθω να με κυνηγησουν τρεις αντιπαλοι μακρια απο το control point μας, οποτε η δικια μου ομαδα μενει να αντιμετωπισει την μιση ομαδα κατα την διαρκεια της επιθεση τους, αυτο δεν σημαινει οτι δεν βοηθησα την ομαδα μου απλως και μονο επειδη εχω μικροτερο time spend in point.
αυτο το εχει επισημανει και ο Kaplan στις παρουσιασεις του, θελουν να αποφυγουν προσωπικα στατιστικα τυπου k/d ratios εξαιτιας της team-based/hero synergy φυσεως του παιχνιδιου, διαφορετικα θα αδικηθουν οι παικτες.

Σαν έναν χθες που είχε πάρει reaper στη Lijiang και την περισσότερη ώρα ήταν ψόφιος, όσο και αν του φωνάζαμε να αλλάξει μας έβριζε. Αφού χάσαμε 2 φορές την τρίτη άλλαξε και τον πήρα εγώ και νικήσαμε.

Κάτι άλλο σπαστικό είναι που ενώ 2 μέρες νικούσα σχεδόν συνέχεια και απο 2400 είχα πάει σχεδόν 2700 χθες, το χάος, μία μας έβαζε εναντίων group 4 ατόμων, μία μας έβαζε ενάντια σε 3 diamond, μόνο 2-3 παιχνίδια νίκησα. Πόσο σπαστικό είναι αυτό...

 

δεν βγαζεις ακρη. εχτες στο competitive, κατα την διαρκεια ενος γυρου, ο μοναδικος healer μας αλλαζει ξαφνικα σε widowmaker. μεχρι να καταλαβουμε τι ειχε συμβει, χασαμε το ματς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιζουν ρολο γιατι οταν καποιος εχει dps char και δεν κανει τιποτα μπορει εσυ να το βλεπεις αλλα δεν φαινεται καπου μπορει να σου πει οτιδηποτε η πραγματικα να μην το βλεπει ουτε ο ιδιος, κλεβει πχ κανα δυο eliminations(το οποιο ειναι flawed συστημα imo) και νομιζει οτι κανει κατι. Θα ηταν καλο και θα βοηθουσε να καταλαβεις τι char σου ταιριαζει, πχ αν δεν εχεις aim μην παρεις mccree/soldier/widow αστο, δες ποσα kills/assists/ADR κανει ενας καλος παιχτης σε ενα game για να καταλάβεις οτι πρεπει να αλλαξεις char.. Ολα αυτα πρεπει να φαινονται στο scoreboard και αναλυτικα σε ολους στο τελος του game.

 

Καλοπροαιρετος να εισαι χωρις διαθεση να κραξεις απλα να βελτιωθει ο αλλος(η εσυ :P) αυτο το συστημα δεν βοηθαει καθολου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε, καλα, αμα δεν εισαι καλος με εναν ηρωα, αναγκαστικα θα αλλαξεις αν δεν θες να εισαι μονο target practice κατα την διαρκεια του παιχνιδιου.

ισως γιαυτο πολλοι παιρνουν συνεχεια hanzo/widow/torb, ειναι η ευκολη λυση γιαυτους, να παιρνουν οσα kills μπορουν ενω βρισκονται σε ασφαλη αποσταση. ετσι ομως δεν βοηθανε την ομαδα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε δεν ειναι ολοι ετσι, παιρνει πχ soldier ο αλλος κανει καποια eliminations σου λεει "ε τι ποσα eliminations ειχα μια χαρα επαιξα" (δεν φαινεται στο τελος γιατι καποιος αλλος ειχε περισσότερα η τελος παντων και να ειχε δεν ηταν σημαντικά για το objective) ενω δεν εχει κατι τίποτα απλα εριχνε απο μακρια και επαιρνε assist στην ουσια οχι elimination.. 

 

Αν ειχε αναλυτικα stats θα του ελεγες, κοιτα δω ADR που εχεις δεν εκανες τιποτα αλλαξε char γιατι απλα δεν τραβαει, ετσι οπως ειναι τωρα εσυ μπορει να το βλεπεις αλλα ο αλλος σου λεει οτι θελει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιζουν ρολο γιατι οταν καποιος εχει dps char και δεν κανει τιποτα μπορει εσυ να το βλεπεις αλλα δεν φαινεται καπου μπορει να σου πει οτιδηποτε η πραγματικα να μην το βλεπει ουτε ο ιδιος, κλεβει πχ κανα δυο eliminations(το οποιο ειναι flawed συστημα imo) και νομιζει οτι κανει κατι. Θα ηταν καλο και θα βοηθουσε να καταλαβεις τι char σου ταιριαζει, πχ αν δεν εχεις aim μην παρεις mccree/soldier/widow αστο, δες ποσα kills/assists/ADR κανει ενας καλος παιχτης σε ενα game για να καταλάβεις οτι πρεπει να αλλαξεις char.. Ολα αυτα πρεπει να φαινονται στο scoreboard και αναλυτικα σε ολους στο τελος του game.

 

Καλοπροαιρετος να εισαι χωρις διαθεση να κραξεις απλα να βελτιωθει ο αλλος(η εσυ :P) αυτο το συστημα δεν βοηθαει καθολου..

Σαν έναν χθες πάλι που τον βρίζαμε γιατί είχε πάρει bastion σε attack και μας κοκορευόταν οτι είχε gold σε damage. Του λέω και εγώ, αυτό δεν σημαίνει οτι σκοτώνεις, απλά βαράς λίγο την ασπίδα του reinhard και σε 10 δευτερόλεπτα πεθαίνεις απο την αντίπαλη widow. Χαμένο παιχνίδι και εκείνο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειχε αναλυτικα stats θα του ελεγες, κοιτα δω ADR που εχεις δεν εκανες τιποτα αλλαξε char γιατι απλα δεν τραβαει, ετσι οπως ειναι τωρα εσυ μπορει να το βλεπεις αλλα ο αλλος σου λεει οτι θελει..

 

 

 
και με το ADR, δεν μπορεις να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα. πχ, με το 2tank/2heal combo που ειναι το τωρινο μετα, αν καποιος εχει junkrat, μπορει να ριξει τεραστιο damage χωρις να σκοτωνει τους αντιπαλους, επειδη τα αντιπαλα tanks heal-αρονται συνεχεια. συνεισφερει στο παιχνιδι; η θα βοηθουσε περισσοτερο
αν επαιρνε πχ τον reaper που εχει εστιασμενο damage και θα σκοτωνε τα tanks πριν προλαβουν να γεμισουν το health τους; 
τεσπα, αυτο το θεμα χωραει πολυ συζητηση, αν οι παικτες χρειαζονται περισσοτερα stats και το ζητησουν, η Blizzard εντελει θα τους τα προσφερει. το καλο ειναι οτι λαμβανει υποψιν το feedback της κοινοτητας συνεχεια.

 
Σαν έναν χθες πάλι που τον βρίζαμε γιατί είχε πάρει bastion σε attack και μας κοκορευόταν οτι είχε gold σε damage. Του λέω και εγώ, αυτό δεν σημαίνει οτι σκοτώνεις, απλά βαράς λίγο την ασπίδα του reinhard και σε 10 δευτερόλεπτα πεθαίνεις απο την αντίπαλη widow. Χαμένο παιχνίδι και εκείνο. 
 

 

 
το "I have *number* gold medals" ειναι παντα το πρωτο πραμα που θα εκστομισουν οταν τους ασκηθει κριτικη. και ας μην εχουν πατησει το ποδι τους στο control point/payload.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει η γνωμη μου ειναι οτι γενικα αν καποιος κανει πολυ ADR προσφερει στην ομαδα(εκτος εξαιρεσεων), αν δεν μπορουν να τους αποτελειωσουν οι υπολοιποι ειναι αλλη ιστορια. :P Αλλα ετσι οπως ειναι με junkrat πχ που ριχνει random dmg οπου να ναι δεν μπορεις να βγαλεις σαφή συμπερασματα οντως.

 

Παντως χρειαζεται νεο συστημα στα stats για εμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα συνηθως οι "pro" που τα ξερουν ολα ειναι και οι χειρότεροι, δυστυχως το game ειναι τοσο casual που δεν εχει αναλυτικό scoreboard να δεις αν καποιος ηταν βαρος στην ομαδα η εκανε τιποτα εκτος απο το να μιλαει. 2-3 medals στο τελος δεν λενε απολύτως τίποτα αλλα μην πληγώσουμε τα αισθήματα κανενός.. :P

Το οποιο βεβαια στην πραξη θα βοηθαγε στο να μετατρεπεται το παιχνιδι σε flame wars μεταξυ της ομαδας ή ακομα να την λενε στην αντιπαλη ομαδα. Πραγματικα καλυτερα που ειναι ετσι οπως ειναι απο πλευρας στατιστικων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...