Προς το περιεχόμενο

Overwatch Topic v1


klainmaingr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10m παίχτες παίζουν διότι είναι blizzard game είναι fun/casual και ευχάριστα παίζεται με παρέα. διασκεδαστικό είναι αλλά αντοχή στο χρόνο δεν βλέπω όπως προείπα. ουδεμιά σχέση έχει με τα hardcore fps που αναφέρθηκαν, το ow είναι μια μίξη του class based fps tf2 με moba skills. εκεί που τα χαλάει είναι στο gameplay γιατί επικεντρώνεται πάρα πολύ στα skills και στα classes του που κάνουν το gameplay έως και "ασσύμετρο". σπασμένες ulti που δεν χρειάζεται κάποια ικανότητα παρά μόνο υποτυπώδες gamesense σε συνεργασία με τους συμπαίχτες σου. επίσης το άλλο που με χαλάει είναι ο όρος tank. roadhog με 600hp και self heal?, reinhardt με τρελό shield, primal rage winston, soldier 76 aimlock? τεράστιες διαφόρες hp κ.α. οι ultis imo θα έπρεπε να ταν κατί σαν της tracer. θα ήθελα δηλαδή το game να ήταν πιο aim focused, πιο fps , παρά moba.

Το ότι σε χαλάει εσένα, δε σημαίνει πως δεν είναι καλό. Παίξε μέχρι να βαρεθείς, αν δεν έχεις ήδη, και προχωράς στο επόμενο. Δεν νομίζω να σου υπέγραψε κανένα συμβόλαιο η μπλιζαρντ ότι θα παίζεις οβεργοτς για 5 χρόνια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εμενα μου φαινεται απο τα λεγομενα του Bowsy οτι δεν ηξερε τι ακριβως αγοραζε...η δεν του αρεσει αυτο το ειδος οποτε γτ το αγορασε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10m παίχτες παίζουν διότι είναι blizzard game είναι fun/casual και ευχάριστα παίζεται με παρέα. διασκεδαστικό είναι αλλά αντοχή στο χρόνο δεν βλέπω όπως προείπα. ουδεμιά σχέση έχει με τα hardcore fps που αναφέρθηκαν, το ow είναι μια μίξη του class based fps tf2 με moba skills. εκεί που τα χαλάει είναι στο gameplay γιατί επικεντρώνεται πάρα πολύ στα skills και στα classes του που κάνουν το gameplay έως και "ασσύμετρο". σπασμένες ulti που δεν χρειάζεται κάποια ικανότητα παρά μόνο υποτυπώδες gamesense σε συνεργασία με τους συμπαίχτες σου. επίσης το άλλο που με χαλάει είναι ο όρος tank. roadhog με 600hp και self heal?, reinhardt με τρελό shield, primal rage winston, soldier 76 aimlock? τεράστιες διαφόρες hp κ.α. οι ultis imo θα έπρεπε να ταν κατί σαν της tracer. θα ήθελα δηλαδή το game να ήταν πιο aim focused, πιο fps , παρά moba.

Απο λογια απο οτι φενεται δεν παιρνεις και θα επρεπε να το καταλαβεις ακομα και απο τα gif ακια των συμφορουμιτων οτι ενταξυ τα ειπαμε αυτα απο beta φαση και οτι κουραζει η επαναληψη.

 

Επισης αναθεμα και αν μπορω να καταλαβω ορισμενες φορες πως σκεφτονται ορισμενοι. Πως γινεται ενα παιχνιδι να ειναι fun και να παιζεται ευχαριστα με παρεα οταν εχει κακο gameplay??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απαντάτε λες και σας έθιξα το game το ξαναλέω, την άποψη μου εκφράζω, δεν λέω ότι είναι χάλια αλλά ούτε και το καλύτερο. απλώς τονίζω τι δεν μου αρέσει. σε σας δηλαδή αρέσει όπως είναι και δεν παρασύρεστε απο το hype θέλετε να μου πείτε. για τα 20 tickrate τι λέτε; για το απλό spec mode; την απουσία demo rec; την απουσία community server; δηλαδή κουτοχορτο να σας δώσει η blizz εσείς εκεί fanboiz. το gameplay για mobalike κτλπ δουλεύει ή φαίνεται να δουλεύει προς  το παρών μια χαρά, τονίζω όμως για moba κ όχι για fps. Ήξερα τι πρόκειται να αγοράσω αφού είχα παίξει κ την beta. για 4-5 5λεπτα games μετά την δουλειά με παρέα καλό είναι. ας δούμε και το ranked μπας και το δω πιο σοβαρά γιατί απότι έχω καταλαβεί, εσείς το έχετε πάει το quickmatch σε eslpromajor επίπεδο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10m παίχτες παίζουν διότι είναι blizzard game είναι fun/casual και ευχάριστα παίζεται με παρέα. διασκεδαστικό είναι αλλά αντοχή στο χρόνο δεν βλέπω όπως προείπα. ουδεμιά σχέση έχει με τα hardcore fps που αναφέρθηκαν, το ow είναι μια μίξη του class based fps tf2 με moba skills. εκεί που τα χαλάει είναι στο gameplay γιατί επικεντρώνεται πάρα πολύ στα skills και στα classes του που κάνουν το gameplay έως και "ασσύμετρο". σπασμένες ulti που δεν χρειάζεται κάποια ικανότητα παρά μόνο υποτυπώδες gamesense σε συνεργασία με τους συμπαίχτες σου. επίσης το άλλο που με χαλάει είναι ο όρος tank. roadhog με 600hp και self heal?, reinhardt με τρελό shield, primal rage winston, soldier 76 aimlock? τεράστιες διαφόρες hp κ.α. οι ultis imo θα έπρεπε να ταν κατί σαν της tracer. θα ήθελα δηλαδή το game να ήταν πιο aim focused, πιο fps , παρά moba.

 

τα εχεις μπλεξει λιγο.

το αν εχει αντοχη στο χρονο, θα το δειξει ο ..χρονος.

ακριβως επειδη ειναι διασκεδαστικο και το παιζουν για fun, σημαινει οτι το gameplay του ειναι πετυχημενο.

επικεντρωνεται στα skills/classes του διοτι ειναι ενα team-based online shooter. καθε hero class εξυπηρετει ενα συγκεκριμενο σκοπο μεσα σε μια ομαδα, και ο ισορροπημενος συνδυασμος των classes αυτων με τις ικανοτητες τους ειναι που καθιστα την νικη σε ενα παιχνιδι εφικτη.

το να αλλαξουν ολα αυτα που λες εσυ, θα αλλαζε και η ταυτοτητα του παιχνιδιου. και δεν βλεπω τον λογο που πρεπει να γινει περα απο την γκρινια σου.

τα ultimates δεν χρειαζονται ικανοτητα; κατσε κανε ultimate σε ασχετη στιγμη/σημειο και ελα πεσμου ποσο πολυ θα βοηθησει την ομαδα να νικησει.

 

οσο αφορα οτι το OW δεν εχει επηρεαστει βαθυτατα απο τα old school multiplayer fps, well, guess again:

 

απαντάτε λες και σας έθιξα το game το ξαναλέω, την άποψη μου εκφράζω, δεν λέω ότι είναι χάλια αλλά ούτε και το καλύτερο. απλώς τονίζω τι δεν μου αρέσει. σε σας δηλαδή αρέσει όπως είναι και δεν παρασύρεστε απο το hype θέλετε να μου πείτε. για τα 20 tickrate τι λέτε; για το απλό spec mode; την απουσία demo rec; την απουσία community server; δηλαδή κουτοχορτο να σας δώσει η blizz εσείς εκεί fanboiz. το gameplay για mobalike κτλπ δουλεύει ή φαίνεται να δουλεύει προς  το παρών μια χαρά, τονίζω όμως για moba κ όχι για fps. Ήξερα τι πρόκειται να αγοράσω αφού είχα παίξει κ την beta. για 4-5 5λεπτα games μετά την δουλειά με παρέα καλό είναι. ας δούμε και το ranked μπας και το δω πιο σοβαρά γιατί απότι έχω καταλαβεί, εσείς το έχετε πάει το quickmatch σε eslpromajor επίπεδο.

 

ε τι να κανουμε, δεν ειμαστε ολοι uber pro gamers σαν εσενα. απλως θελουμε να εχουμε fun, αυτο δηλαδη που ολα τα παιχνιδια ανεξαιρετως προσπαθουν να προσφερουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμια σχεση δεν εχει με old school fps οτι και να λενε, το παιχνιδι δεν θελει aim(ενω τυπικα ειναι και fps) απλα καλη συνεργασια στο team αυτο σας λεει με λιγα λογια, και με gamepad να παιξεις μερικους char δεν υπαρχει προβλημα. Με χαμηλο individual skill δεν εχεις καλο "θεαμα" ουτε highlights ουτε ειναι ωραιο να το βλεπεις, πχ σε ενα tournament θα δεις 5 ulti μαζι που δεν θα καταλαβαινεις καν τι γινεται στην οθονη για win game w0w..

 

Οσο για τις tryhardies στο unranked θυμαμαι και στο hs τα ιδια περιπου, αναλύσεις για τα deck κτλπ έμπαινα και σας εβλεπα rank 10-15 lol και ελαχιστοι που δεν μιλαγαν πολυ εφτασαν legend το οποιο ηταν εξαιρετικά ευκολο για "ranked"(τωρα δεν ξερω τι εχετε κανει οταν επαιζα εγω πριν κανα χρονο λεω), all talk no action είναι οι περισσότεροι δεν μου κανει εντυπωση.. :P :P

 

Το παιζω και μου αρεσει btw αλλα δεν ειναι υπεράνω κριτικής επειδη ειναι blizzard η επειδη δεν γουστάρετε να ακουγονται και τα αρνητικα του..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τα βιντεάκια φαίνεται η διαφόρα των hc fps games που ήθελαν movement controls, air control gunplay και aimskills από το mobalike class team based ow που απαιτεί basic aim, teamplay κ ulti synergies. τώρα ο dev εκεί καλύτερα να πάει να φτιάξει κανα νέο map η mode παρά να χτυπάει στην νοσταλγία των unreal quake tf cs και hl fan, γτ ουδεμία σχέση έχει το gameplay του ow με αυτά τα games.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο τα βιντεάκια φαίνεται η διαφόρα των hc fps games που ήθελαν movement controls, air control gunplay και aimskills από το mobalike class team based ow που απαιτεί basic aim, teamplay κ ulti synergies. τώρα ο dev εκεί καλύτερα να πάει να φτιάξει κανα νέο map η mode παρά να χτυπάει στην νοσταλγία των unreal quake tf cs και hl fan, γτ ουδεμία σχέση έχει το gameplay του ow με αυτά τα games.

Μα ρε φιλαράκι μου, κανείς δεν είπε ότι το overwatch είναι ή παίζει σαν το quake 3 και το UT. Άλλο το ένα παιχνίδι, αλλά το άλλο. Εδώ μιλάς για ένα hero shooter, που όσο και να θες να το απαξιωσεις, συνεχίζει να χρειάζεται skill, εκτώς και αν εσύ τα snipes και τα headshots τα κάνεις από κουνιας.

 

Το 95% + του κόσμου που παίζει, δεν τον απασχολεί καν το tick rate και ότι άλλο εσείς οι pro σχολιάζετε αρνητικά. Το παιχνίδι είναι πολύ συγκεκριμένο. Μπαίνεις μέσα, παίζεις μισή ώρα μια, διασκεδαζεις, συνεχίζεις τη μέρα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σίγουρα;

 

οσο αφορα οτι το OW δεν εχει επηρεαστει βαθυτατα απο τα old school multiplayer fps, well, guess again:

 

 

δεν το απαξιώνω. θέλει basic aim. τα snipes είναι γελοία με τόσο τεράστια hitboxes αν και τα headboxes είναι σπασμένα ώρες ώρες σε 20 tickrate. επίσης με το wallhack παίρνει kill κ η γιαγιά μου. το 95% του κόσμου είναι casual peasants που είδαν blizzard και όρμηξαν. το άλλο 5% του νοιάζει κ τους παρανοιάζει. όταν μπει το rank και peakaroun όλοι τα rank τους, τότε θα δεις πόσο πολυ θα σε νοιάζει το bad hitreg. δεν είμαι  pro, απλά υπάρχουν πολλοί άσχετοι  κ φαίνόμαστε εμείς οι "κακοί". όσο για το μπαίνεις παίζεις περνάς καλα βγαίνεις , με βρίσκεις σύμφωνο αν και παρατήρησα πως δεν μπήκες καν στον κόπο να διαβάσεις τι έχω γράψει απλά μου απάντησες για να μου την πεις. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ρε φιλαράκι μου, κανείς δεν είπε ότι το overwatch είναι ή παίζει σαν το quake 3 και το UT. Άλλο το ένα παιχνίδι, αλλά το άλλο. Εδώ μιλάς για ένα hero shooter, που όσο και να θες να το απαξιωσεις, συνεχίζει να χρειάζεται skill, εκτώς και αν εσύ τα snipes και τα headshots τα κάνεις από κουνιας.

 

Το 95% + του κόσμου που παίζει, δεν τον απασχολεί καν το tick rate και ότι άλλο εσείς οι pro σχολιάζετε αρνητικά. Το παιχνίδι είναι πολύ συγκεκριμένο. Μπαίνεις μέσα, παίζεις μισή ώρα μια, διασκεδαζεις, συνεχίζεις τη μέρα σου.

 

Η αλήθεια είναι ότι το tickrate είναι πολύ ενοχλητικό και στα killcams κάνει μπαμ.

 

Όποιος παίζει genji ουκ ολίγες φορές έχει πατήσει reflect , για το οποίο ακούς το sound effect , βλέπεις το animation να παίζει, το skill μπαίνει σε cooldown αλλά καταλήγεις να ψοφάς από projectile και στο killcam του αντιπάλου δεν φαίνετε να το έχεις χρησιμοποιήσει καν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H συζήτηση έχει ξεφύγει γιατί δεν σχολιάζονται τα αρνητικά του παιχνιδιού αλλά σχολιάζουν και άτομα που δείχνουν να έχουν παίξει το παιχνίδι μία ώρα το πολύ. Εκεί που διάβασα για το τρελό shield του Reinhardt με έπιασαν τα γέλια. 

 

Έχω παίξει 1025 παιχνίδια για να πάρω levels λέμε.  :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε βέβαια αφού είναι η αλήθεια κ απαντάτε για κόντρα αντί με επιχειρήματα. ο k4tsou είπε κάτι, ασχολιάστο . αμα έχεις εμπειρία απο games, δεν χρειάζετε να παίξεις 1000 games ow για να δεις το ολοφάνερο. με την λογική σου όλοι οι reviewers λένε μπαρούφες στις 10 20 ώρες gameplay.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε βέβαια αφού είναι η αλήθεια κ απαντάτε για κόντρα αντί με επιχειρήματα. ο k4tsou είπε κάτι, ασχολιάστο . αμα έχεις εμπειρία απο games, δεν χρειάζετε να παίξεις 1000 games ow για να δεις το ολοφάνερο. με την λογική σου όλοι οι reviewers λένε μπαρούφες στις 10 20 ώρες gameplay.

 

Εσύ αναφέρεσαι στον πυρήνα του παιχνιδιού περί moba κτλ. Άρα δεν σου αρέσει αυτό το στυλ παιχνιδιού, δεν αναφέρεσαι σε αρνητικά. Με βάση τα γραφόμενα σου απλώς δεν έχεις ιδέα. Προσωπικά δεν έχω διαβάσει ούτε ένα review του παιχνιδιού, έτυχε να το παίξω στην open beta και είδα ότι μου κάνει. Δεν ήξερα μέχρι τότε καν ότι θα κυκλοφορήσει η Blizzard κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι το tickrate είναι πολύ ενοχλητικό και στα killcams κάνει μπαμ.

 

Όποιος παίζει genji ουκ ολίγες φορές έχει πατήσει reflect , για το οποίο ακούς το sound effect , βλέπεις το animation να παίζει, το skill μπαίνει σε cooldown αλλά καταλήγεις να ψοφάς από projectile και στο killcam του αντιπάλου δεν φαίνετε να το έχεις χρησιμοποιήσει καν.

 

I confirm.Με 60 tickrate όμως αυτό δεν γίνεται (custom games) και θεωρώ πως είναι θέμα χρόνου να γίνει 60 και στα quick games.

 

Αλήθεια στο competitive πιο θα είναι το tick rate?

 

Όσο για το αν χρειάζεται στόχο, αυτοί που το λέτε μάλλον παίζεται χαρακτήρες που δεν χρειάζονται σημάδι.

 

Also i leave this here.

 

Αν βαριέστε να το δείτε όλο, δείτε απλά πως ψωφάει ο mcree (6:03) και πείτε μου αν το παιχνίδι θέλει skill ή όχι.

 

Θεωρώ, αν και λέω μεγάλη κουβέντα, ότι θα είναι το επόμενο game που θα ακούμε όλοι στα tournament.(bb dota2 :D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...