Evangelos Anagnostou Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Πολύ ακριβό το μέλλον. Θα περιμένουμε να γίνει φθηνότερο παρόν. 1
sta2 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Εγω περιμενω σαν τρελος το Ninja h2 το 2015 το πρωτο εργοστασιακο τουρμπατο τωρα τι μου λετε...
bill81 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Σαν λάτρης των μηχανών και της τεχνολογίας είμαι πολύ ευχαριστημένος και ενθουσιασμένος που βγαίνουν τέτοια μοντέλα αλλά οφείλω να παραδεχτώ οτι απέχουμε πολύ ακόμα από το να είναι ανταγωνιστικές για καθημερινή χρήση οι ηλεκτροκίνητες μηχανές και δεν εννοώ το κόστος που θα μειωθεί με τα χρόνια και όταν μπουν σοβαροί κατασκευαστές. Η αυτονομία και το βάρος των μπαταριών βάζει ακόμα μεγάλους περιορισμούς 2
gkanel Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Μαζί με το Evaki επιβάλεται να πάρουμε και αυτό το κρανος έτσι για να μπορούμε να τα κάνουμε pair.
chrisxkar Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 150 χιλιομετρα σε συνθηκες κανονικης οδηγησης φανταζομαι 120-140 χιλιομετρα την ωρα και κανονικα ανοιγματα γκαζιου...κατι που κοινος το κανει ενα πολυ μικρο ποσοστο που οδηγει μηχανη για τους υπολοιπους μπορει να εχει και 75χιλιομετρα αυτονομια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα