tsalin Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Ας πήγαινε στο κατάστημα που την αγόρασε και ας ζήταγε πιστωτικό.Η asus δεν μπορεί να του λύσει το πρόβλημα και ούτε θα έπρεπε.Ας μας πεί επιτέλους τί περίμενε απο την asus,να του στείλουν πιο ακριβή μητρική? Τι λες?? Είναι στη διακριτική ευχέρια του καταναλωτή να πάει στο κατάστημα, στον αντιπρόσωπο ή στον κατασκευαστή. Το πρόβλημα είναι της ASUS που αναφέρει ψευδώς ότι η μητρική που πουλάει έχει ένα χαρακτηριστικό που δεν έχει... το κατάστημα που εμπλέκεται? Δεν μπορεί ούτε και είναι σε θέση να ελεγξει τα λεγόμενα του τελικού πελάτη. Αλλά βέβαια, να πάει στο κατάστημα, που θα ρωτούσε το ASUS Greek Team -που θα απαντούσε όχι στην αντικατάσταση- για να φταίει το κατάστημα και όχι ο κατασκευαστής... Ωραία λογική! Δεν ξέρω τι ζήταγε ή τι θα ζητήσει ο nikosdj, θα σου πω τι θα έκανα εγώ. Θα τους έστελνα ένα εξώδικο που θα ζήταγα εκτός της αντικατάστασης της μητρικής με την πιό super duper που έχουν, τις ώρες που έφαγα x60E την ώρα -γιατί τόσα παίρνω όταν εργάζομαι- και επίσης 30' x60E /ώρα για κάθε email που μου έστειλαν και έστειλα -γιατί είμαι και λίγο αργός όταν διαβάζω. Και ξέρεις κάτι, οι πιθανότητες να τα πάρω θα ήταν πολύ πολύ μεγάλες... Α, επίσης θα έκανα μία καταγγελία στην ΕΕ και σε όλα τα φόρα -όπως κάνει ήδη ο φίλος-. Αν παρόλα αυτά δεν γινόταν τίποτα, τότε ναι το Youtube είναι μία κάποια λύση...
JimRdesign Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Eγώ θα πήγαινα σε αυτόν που έδωσα τα λεφτά μου δηλαδή στο κατάστημα.Το φταίξιμο είναι και του καταστήματος που θα έπρεπε να ελέγχει αυτά που πουλάει.
~mxls~ Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Eγώ θα πήγαινα σε αυτόν που έδωσα τα λεφτά μου δηλαδή στο κατάστημα.Το φταίξιμο είναι και του καταστήματος που θα έπρεπε να ελέγχει αυτά που πουλάει. What ? 1
tsalin Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Eγώ θα πήγαινα σε αυτόν που έδωσα τα λεφτά μου δηλαδή στο κατάστημα.Το φταίξιμο είναι και του καταστήματος που θα έπρεπε να ελέγχει αυτά που πουλάει. Αγαπητέ τα λεφτά σου δεν τα δίνεις μόνο στο κατάστημα, αλλά με έμμεσο τρόπο στον κατασκευαστή που επιλέγεις. Να σου πω λοιπόν τι θα γινόταν αν πήγαινες στο κατάστημα: Εκδοχή 1η: Ο μαγαζάτορας αλλάζει την μητρική και ξαναπουλάει την προβληματική σε κάποιον που δεν αντιλαμβάνεται το πρόβλημα. Είναι όλοι χαρούμενοι, μόνο που ο κατασκευαστής δεν αλλάζει τίποτα στις επίσημες αναφορές του και συνεχίζει να πουλάει με τον ίδιο τρόπο... Εκδοχή 2η: Ο μαγαζάτορας αλλάζει την μητρική και γυρίζει την προβληματική στον διανομέα. Ο διανομέας ρωτάει το ASUS Greek team που προφανώς αποφαίνεται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Έτσι ο Έλληνας διανομέας ξαναπουλάει την μητρική σε κάποιον που δεν έχει πρόβλημα και όλα καλά. Φυσικά ο κατασκευαστής δεν αλλάζει τίποτα στις επίσημες αναφορές του και συνεχίζει να πουλάει με τον ίδιο τρόπο... Αν σε κάποια από τις παραπάνω εκδοχές η μητρική δεν μπορεί να ξαναπουληθεί (γιατί δεν έχει κουτί για παράδειγμα) τότε την μητρική την τρώει ο διανομέας. Η πιθανότητα να μην τη δώσει όμως είναι πάρα πολύ μικρή. Φυσικά η συμπεριφορά αυτή δεν αλλάζει την κατάληξη των εκδοχών 1 & 2. Εκδοχή 3η: Ο πελάτης εκνευρίζεται και αποφασίζει να πάρει ο ίδιος την τύχη στα χέρια του. Φωνάζει, δημοσιοποιεί το πρόβλημα στο Net και ζητάει με πάταγο τα λεφτά του πίσω και ίσως την ακριβότερη μητρική του κόσμου. Η πιθανότητα να αλλάξει την μητρική είναι περίπου η ίδια με τις άλλες δύο έκδοχές, αλλά με τον τρόπο αυτό ο κατασκευαστής αναγκάζεται και αποσύρει την αναφορά που συσχετίζει τον συγκεκριμένο επεξεργαστή με την μητρική και το χαρακτηριστικό. Ερώτηση κρίσεως τώρα... δώσε βάση στην πενιά... ποιά από τις τρεις εκδοχές είναι πιό συμφέρουσα για την κοινότητα των χρηστών? 4
JimRdesign Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 O ts ήταν τότε πολύ απλά άτυχος και αυτό είναι όλο.Νομικά δέν μπορεί να κάνει κάτι καθώς κατα την αγορά συμφώνησε στους όρους αγοράς και ένας απο αυτούς είναι οτι τα χαρακτηριστικά του προιόντος μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.Επισης σιγουρα το συμφωνητικο καπου θα λεει οτι η εταιρεια δεν ευθυνεται για τυχων τυπογραφικα λαθη. 1
tsalin Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Κάνεις λάθος! Έχει συζητηθεί και προηγούμενα. Ο Αστικός Κώδικάς είναι πολύ συγκεκριμένος σε ότι αφορά την έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Όταν αγοράζεις κάτι δεν υπογράφεις κανένα συμφωνητικό. Αγοράζεις κάτι με βάση τα συνομολογημένα χαρακτηριστικά του. Κάθε έλλειψη καθιστά το προϊόν ελλατωματικό με ότι αυτό συνεπάγεται... 1
mpompo13 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 O ts ήταν τότε πολύ απλά άτυχος και αυτό είναι όλο.Νομικά δέν μπορεί να κάνει κάτι καθώς κατα την αγορά συμφώνησε στους όρους αγοράς και ένας απο αυτούς είναι οτι τα χαρακτηριστικά του προιόντος μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.Επισης σιγουρα το συμφωνητικο καπου θα λεει οτι η εταιρεια δεν ευθυνεται για τυχων τυπογραφικα λαθη. Για να καταλάβω αυτό που λες είναι ότι επειδή ο καταναλωτής "συμφώνησε" στους όρους αγοράς τότε η εταιρία μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να αλλάξει τα χαρακτηριστικά; Παράδειγμα αγοράζεις ένα πλυντήριο ρούχων - στεγνωτήριο (υπάρχουν και συσκευές 2 σε 1) της μάρκας Χ και αφού το έχεις πάρει βλέπεις ότι η συσκευή δεν στεγνώνει τα ρούχα αλλά μόνο τα πλένει. Κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρία Χ σου λένε ότι αλλάξαν χωρίς προειδοποίηση τα χαραστηριστικά του προιόντος και πλέον είναι μόνο πλυντήριο ρούχων. Εσύ υποθέτω θα έλεγες κάτι του στυλ : "Φτου σου ατυχία... αλλά τι να κάνω αφού συμφώνησα στους όρους αγοράς και ένας απο αυτούς είναι οτι τα χαρακτηριστικά του προιόντος μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.". Ας σοβαρευτούμε λίγο... δεν νοείται να αγοράζεις μηχανή του καφέ και να μην παράγει καφέ... λίγο μου θυμήζει τις διαφημίσεις του ΟΤΕ πριν χρόνια που κορόιδευε τους άλλους παρόχους ("Μα η συσκευή δεν δουλεύει" - "το ξέρουμε....φταίει ο ΟΤΕ!"). Ακόμη ένα παράδειγμα που η νομοθεσία ελληνική και ευρωπαική είναι υπεράνω της χαζομάρας ότι "κατα την αγορά συμφώνησε στους όρους αγοράς" είναι η διετή εγγύηση που δεν δίνουν οι κατασκευαστές υπολογιστών αφού "συμφωνείς σε εγγύηση 1 χρόνου" αλλά τελικά με την κατάλληλη αναφορά στην νομοθεσία έχεις 2 χρόνια. 4
NikosDi Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2014 Εξαιρετικά τα σχόλια του @tsalin, μου έβαλαν ιδέες για νέους τρόπους διεκδίκησης κάποιων αυτονόητων πραγμάτων αλλά και ξεμπροστιάσματος της ASUS σε ΕΕ και διεθνή φόρα. Thanks! 1
fingolfingr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Να μεταφερω κι εγω την εμπειρια μου με την ASUS που ειναι παρόμοια (για να μην πω χειροτερη) Λόγω ελλειψης χώρου χρησιμοποι'ω εδώ και περίπου 1,5 χρόνο τα ηχεία της οθόνης. Τα Ζ-5500 μαζευουν σκονη στην αποθηκη Πριν καιρό είχα πρόβλημα με την GPU (MSI 760) οπότε για λίγο καιρό χρησιμοποιούσα μία 9500GT. Η 9500 δεν δίνει ήχο μεσω HDMI όπως η 760 αλλα μπορεί να συνδεθεί με καποιο εσωτερικό S/PDIF της μητρικής και τον ήχο αυτό να τον στείλει μεσω HDMI στην οθόνη ώστε να εχεις την ίδια εμπειρία. Η Impact στο manual στην σελίδα xiii αναφέρει στα Internal connectors την υπαρξη 1xS/PDIF out header. Το ίδιο και στο γαλλικο manual. (Κινεζικα δεν ξερω ). H μητρική δεν εχει όμως τετοιο header. Τους εκανα μία αρχική ερώτηση και η απαντηση ήταν ότι, όπως γραφεί στο κατω μερος της σελίδας, "Specifications are subject to change without notice". Είναι αυτή απαντηση; Δεν είναι κατι τρελό και τωρα πια δεν με επηρεαζει μιας και εχω παλι την 760, αλλα μου σπαει τα νευρα τετοιες εταιρίες να εχουν τετοια αντιμετωπιση. Λες και ήταν δυσκολο να διορθωσουν το manual. Παρόμοια αντιμετωπιση από το support τους είχα και με ένα θεμα που είχα με την Rampage IV Extreme που είχα παλιοτερα (δεν δεχοταν τους raid drivers στα windows 7 λόγω μη υπογραφής τους). Η λύση τους τότε (μετά από ένα μήνα) ήταν να βάλω τα 8αρια που ετρεχαν το raid κανονικά. Προσωπικα δεν προκειται να ξαναπαω σε ASUS. Σε τίποτα όμως. Θεωρω κορυφαιες τις ROG μητρικες αλλα.... δεν ειναι αντιμετωπιση αυτή. Στο support της synology από την αλλη που είχα στείλει μία αντιστοιχη ανακρίβια του manual σε μία και μόνο μερα είχαν αλλαχθεί τα παντα από παντου, μου ζητησαν και συγνωμη και μου είπαν να επιστρεψω και την συσκευή (με επιστροφη χρημάτων!!!) αν με επηρρεαζε τόσο, ανεξαρτητα με την ημερομηνία που ειχα κανει αγορα. Αλλου βεληνεκους βεβαια η asus αλλα αυτό για εμενα θα επρεπε να σημαίνει καλύτερη αντιμετωπιση. Αυτά τα ολιγα 1
Heatspreader Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Απλά είναι αναξιόπιστες. Το ότι είναι νομικά καλυμμένες δεν αναιρεί το πρώτο.Όσο για το ROG... ok... Υπάρχουν ίδιες και καλύτερες μητρικές, για παράδειγμα Asrock. 1
STORM1978 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Απλά είναι αναξιόπιστες. Το ότι είναι νομικά καλυμμένες δεν αναιρεί το πρώτο. Όσο για το ROG... ok... Υπάρχουν ίδιες και καλύτερες μητρικές, για παράδειγμα Asrock. ASROCK 990FX EXTREME 9 Δεν λέω τίποτα άλλο... 2
dimitrisOP Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 ASROCK 990FX EXTREME 9 Δεν λέω τίποτα άλλο... ακριβη αλλα τα αξιζει τα λευτα της 2
alldaynews Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 ASROCK 990FX EXTREME 9 Δεν λέω τίποτα άλλο... Αξίζει η αλλαγή από αυτή της υπογραφής μου?? 1
STORM1978 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2014 Δες την υπογραφή μου και υπολόγισε 63 βαθμούς μαξ στα 5 ghz (υδρόψυξη βέβαια) καλοκαιριάτικα χωρίς air condition σταθερότατα! Ακριβή δεν λέω αλλά τα αξίζει μέχρι cent!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα