Heatspreader Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 τι λογο εχει ενας ανθρωπος να μπει σε τετοια διαδικασια με τετοιο λεπτομερες post,αν η κουβεντα δεν εγινε ποτε?δυσφημισης? Λιγο ακραιο. Δεν ξέρεις ο καθένας τι μυαλά κουβαλάει.
NikosDi Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Είδα ότι μαζεύτηκαν πολλά posts οπότε απαντώ: Αφηνω τελειως το τεχνικο κομματι και κυριως γιατι η motherboard ειναι φθηνοτερη απο τον επεξεργαστη και στεκομαι μονο στο γεγονος. Ο ts επραξε σωστα περαν του δεοντος και οταν ενημερωθηκε οτι οι μνημες δεν ειναι στο memory support list προχωρησε να δοκιμασει συμβατες μνημες οπως οριζει η asus,(πληρωσε,ή μπηκε στον κοπο να δανειστει αλλες μνημες οπως ΣΩΣΤΑ οριζει η asus),ενα το κρατουμενο. Αφου ολο το configuration ειναι πλεον σωστο,η asus συνεχιζει να πιστευει οτι η συγκεκριμενη λειτουργια υποστηριζεται και οτι φταιει ο χρηστης,δυο τα κρατουμενα. Και τριτο και σημαντικο κρατουμενο,η asus πλεον παραδεχεται το λαθος της και αντι να αντικαταστησει το motherboard,''τσαμπουκαλευεται'' και ισχυριζεται οτι μπορει να αλλαξει κατι στο manual χωρις προειδοποιηση,σαν να ειναι συνταγη για παστα φλωρα και προσθετουμε ενα υλικο ακομα. Ειναι ξεφτιλες και ρομπες,οσα fun boys και να την πεσουνε,γιατι οταν καποιος σε ξεφτιλιζει παγκοσμιως προσπαθεις να τον κανεις τον μεγαλυτερο σου fun ,με αντικατασταση,πιστωση,με email συγγνωμης ακομα και με ενα κουτι φοντανακια στο σπιτι του. Προσωπικα,στην δικη σου περιπτωση,ουτε νομικα ουτε με αλλα email θα προχωρουσα.Ενα απλο βιντεο στο youtube με δυο λογια και να καιω την motherboard σε ενα βαρελι με βενζινη,και η ιστορια τελειωνει.Οποιος ειναι να λαβει το μηνυμα θα το λαβει. Συμφωνώ απόλυτα στον σχολιασμό, αλλά δεν είμαστε και για video ! Καταρχάς μπράβο σου που δεν το παράτησες. Το δίκαιο είναι η μητρική να έχει τα Features που παρουσιάζει. Το ότι είναι οικονομικό και χαμηλό μοντέλο δεν δικαιολογεί τίποτα. Έτσι και αλλιώς το τι είναι οικονομικό ή όχι το κρίνει ο αγοραστής και κανένας άλλος. Η εταιρία παρουσιάζει τα προϊόντα της με τα Features που υποστηρίζουν και δίπλα την τιμή τους.Πρέπει όμως να παρουσιάσεις την συνομιλία σου με την εταιρία, αφενός για να υπάρχει διαφάνεια στα λεγόμενα σου, αφετέρου πρόκειται για μία πολύ σοβαρή καταγγελία όπου ο διάλογος είναι καλό να υπάρχει σε ένα μεγάλο τεχνολογικό Forum όπως το Insomnia. 1) Δεν νομίζω. Απλά είμαστε συνηθισμένοι να ανεχόμαστε τέτοιου είδους περιστατικά. 2) Σοβαρότατη. Ο πελάτης αγόρασε ένα προϊόν για ένα χαρακτηριστικό το οποίο μάλιστα πριν το αγοράσει σιγουρεύτηκε ότι το διαθέτει διαβάζοντας το Manual και στη συνέχεια αντιλαμβάνεται ότι από λάθος της εταιρίας το χαρακτηριστικό αυτό δεν υπάρχει. Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής απλό. Είστε συνήθως πιο ανεκτικοί με τις μεγάλες εταιρίες, είτε αυτές είναι Super Market, είτε κατασκευάστρια Μητρικών. Αντίθετα εμφανίζεστε πιο αυστηροί όταν πρόκειται για ιδιώτες, ή ένα μικρό μαγαζί. Συμφωνώ απόλυτα και με τα δύο posts. Διαβαζοντας ολο αυτο καταληγω σε 2 πραγματα... 1) Πηρες μια τριχα και την εκανες τριχια 2) Το σοβαρη καταγγελια που αναφερεις, μαλλον μονο εσυ το πιστευεις αυτο, οταν προκειται για ενα απλο λαθος. θα μπορουσες να κανεις ενα ποστ οτι κατι δε σου δουλευει...... τοσο απλα. Μια χαρα ειναι η Asus σαν εταιρεια να ξερετε. Με τέτοιο post που δείχνεις ότι δεν έχεις καταλάβει ούτε τα βασικά από το αρχικό κείμενο μου ή δεν το διάβασες καν, δεν θα μπω στον κόπο να σου απαντήσω σοβαρά. Θα δεχθώ ότι είσαι ASUS fanboy, υπάλληλος της ASUS ή ASUS troll. Αν δουλεύεις στην ASUS ή έχεις κάποιο όφελος από εκεί, είναι λογικό να ποστάρεις δημόσια τέτοια πράγματα. Αν δεν έχεις όφελος, να τρέξεις αμέσως να σου κόψουν μισθό. τι λογο εχει ενας ανθρωπος να μπει σε τετοια διαδικασια με τετοιο λεπτομερες post,αν η κουβεντα δεν εγινε ποτε?δυσφημισης? Λιγο ακραιο. Απο την αλλη ,απαντω στον rfc,δεν κραζουμε την εταιρεια για τα προιοντα της,την κραζουμε για την απαραδεκτη συμπεριφορα της στην προκειμενη περιπτωση.Αρχικα δεν παραδεχεται,και οταν το παραδεχτηκε δεν εκανε τιποτα για να καλυψει το λαθος της. Συμπεριφορα ενος λιανομαγαζου στην Στουρναρη. Ακριβώς! Δεν ξέρεις ο καθένας τι μυαλά κουβαλάει. Από το αρχικό μου post και τις απαντήσεις μου κι επειδή από τα γραφόμενα σου φαίνεσαι έξυπνος άνθρωπος και με σωστή νοοτροπία, θα έπρεπε να έχεις καταλάβει τι μυαλό κουβαλάω. Ξεκαθαρίζω λοιπόν τα εξής: Επειδή δεν θα ήθελα να δώσω δημοσίως και μονομερώς τις συνομιλίες μου με την ASUS, δέχομαι και προκαλώ/ προσκαλώ τους υπευθύνους του site ή όποιον άλλο περίεργο ή άπιστο Θωμά ή ASUS fanboy να επικοινωνήσει με την ASUS Greek ή με όποια ASUS θέλει. Οι περισσότερες γραπτές (μέσω email) και προφορικές (μέσω τηλεφώνου) επικοινωνίες μου, έγιναν με τον κύριο Γιώργο Παπαστέργιου από την ASUS Greek, που δεν είναι κάποιος τυχαίος υπάλληλος, αλλά ο υπεύθυνος για τις μητρικές ASUS. Η ASUS Greek ή ASUS γενικά μπορεί να ερωτηθεί τέσσερα απλά πράγματα: 1) Παραδέχθηκε ότι με βάση το configuration που είχα και έκανα δοκιμές (CPU, Chipset και μνήμες) θα έπρεπε να παίζει το MultiCore, αλλά τελικά μου απάντησε ΕΓΓΡΑΦΩΣ ότι η μητρική ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ το MultiCore ; 2) Ήταν η χρονική διάρκεια από την διατύπωση του προβλήματος μέχρι την αποδοχή λίγο παραπάνω από 6 εβδομάδες ; (Από 09/09/2014 έως 24/10/2014) 3) Σε όλες αυτές τις 6 εβδομάδες, αναγκάστηκα να κάνω συνεχείς δοκιμές με διαφορετικές μνήμες, να αγοράσω/δανειστώ άλλες XMP μνήμες για να είμαι συμβατός με το compatibility list της μητρικής και να εισπράττω μια αδιαφορία και μια άγνοια για το θέμα, βάζοντας με να κάνω τις ίδιες και τις ίδιες δοκιμές ; 4) Τελικά στο αίτημα μου για αντικατάσταση της μητρικής, με κάποια άλλη που να παίζει και που να το έχουν δοκιμάσει εκείνοι ότι παίζει για να μην ταλαιπωρηθώ πάλι εγώ με tests, μου απάντησαν αρνητικά γιατί έχουν το δικαίωμα να αλλάζουν το manual χωρίς ειδοποίηση ; Σας έχω πει το όνομα μου, σας έχω πει το όνομα του υπευθύνου της ASUS, τώρα περιμένω από εσάς που το αμφισβητείτε ή είστε δύσπιστοι ή δεν το πιστεύετε να πάρετε μια επίσημη απάντηση από την ASUS Greek. Το είπε και ο @Roger παραπάνω και προσθέτω κι εγώ: Επειδή το ζήτημα είναι όντως σοβαρό, θα πρέπει να έχετε ένα στοιχειώδες μυαλό να καταλάβετε, ότι όταν κάποιος βγαίνει σε ένα πολυπληθές forum και καταφέρεται ενάντια στην νοοτροπία και στις πρακτικές μιας τόσο μεγάλης εταιρείας όπως η ASUS, το λιγότερο που θα πρέπει να κάνει για να προφυλαχθεί από το ενδεχόμενο μήνυσης και αγωγής για συκοφαντική δυσφήμιση, είναι να έχει ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.
MoviemakerGr Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Γιατί δεν χρησιμοποιείς αυτή την ενέργεια να κάνεις αυτά που σου έγραψα πιο πάνω κ κάθεσαι και απαντάς.. Πάνω από κάθε πολιτική η μικρά γράμματα εταιριών είναι η Ευρωπαϊκή νομοθεσία και αυτή σου δίνει την δυνατότητα να δικαιωθείς χωρίς δικαστήρια κλπ.. Μην σπαταλάς την ενέργεια ν'απαντας στον καθ'ενα μας που έχει μια διαφορετική άποψη,και να είσαι σίγουρος ότι αυτή η άποψη θα αλλάξει όταν θα συμβεί σε αυτόν κάτι το αντίστοιχο.. 5
Heatspreader Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Από το αρχικό μου post και τις απαντήσεις μου κι επειδή από τα γραφόμενα σου φαίνεσαι έξυπνος άνθρωπος και με σωστή νοοτροπία, θα έπρεπε να έχεις καταλάβει τι μυαλό κουβαλάω. Εγώ σε πιστεύω. Οφείλω όμως να είμαι αντικειμενικός και να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου. Γιατί δεν χρησιμοποιείς αυτή την ενέργεια να κάνεις αυτά που σου έγραψα πιο πάνω κ κάθεσαι και απαντάς.. Πάνω από κάθε πολιτική η μικρά γράμματα εταιριών είναι η Ευρωπαϊκή νομοθεσία και αυτή σου δίνει την δυνατότητα να δικαιωθείς χωρίς δικαστήρια κλπ.. Μην σπαταλάς την ενέργεια ν'απαντας στον καθ'ενα μας που έχει μια διαφορετική άποψη,και να είσαι σίγουρος ότι αυτή η άποψη θα αλλάξει όταν θα συμβεί σε αυτόν κάτι το αντίστοιχο.. Ακριβώς. Καλή η ενημέρωση που έκανε ο φίλος και τον ευχαριστούμε. Ξανά μπράβο του για το χρόνο και την υπομονή του. Από εκεί και πέρα τα πράγματα λύνονται με ηρεμία, χωρίς νεύρα όταν μιλάς με χαμηλούς τόνους, είσαι σταθερός και συγκεκριμένος σε αυτό που θες, γνωρίζοντας τα δικαιώματα σου. Όπως είπε και ο φίλος MoviemakerGr, να επιστρέψεις το προϊόν. Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα (άρθρα 534 και 535), ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό είτε όταν έχει πραγματικό ελάττωμα είτε όταν δεν έχει τις συμφωνημένες με τον πωλητή ιδιότητες (συνομολογημένες ιδιότητες). 2
JimRdesign Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Έπρεπε να πάς κατευθείαν στο κατάστημα που πήρες την μητρική να σου δώσουν πιστωτικό,τί περίμενες δηλαδή απο την asus να σου στείλει ακριβότερη μητρική με παραπάνω χαρακτηριστικά απο αυτην που πήρες?δεν υπάρχει περίπτωση.Πολύ κακό για το τίποτα.
Πέτρος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Με τέτοιο post που δείχνεις ότι δεν έχεις καταλάβει ούτε τα βασικά από το αρχικό κείμενο μου ή δεν το διάβασες καν, δεν θα μπω στον κόπο να σου απαντήσω σοβαρά. Θα δεχθώ ότι είσαι ASUS fanboy, υπάλληλος της ASUS ή ASUS troll. Αν δουλεύεις στην ASUS ή έχεις κάποιο όφελος από εκεί, είναι λογικό να ποστάρεις δημόσια τέτοια πράγματα. Αν δεν έχεις όφελος, να τρέξεις αμέσως να σου κόψουν μισθό. Από το αρχικό μου post και τις απαντήσεις μου κι επειδή από τα γραφόμενα σου φαίνεσαι έξυπνος άνθρωπος και με σωστή νοοτροπία, θα έπρεπε να έχεις καταλάβει τι μυαλό κουβαλάω. Ξεκαθαρίζω λοιπόν τα εξής: Επειδή δεν θα ήθελα να δώσω δημοσίως και μονομερώς τις συνομιλίες μου με την ASUS, δέχομαι και προκαλώ/ προσκαλώ τους υπευθύνους του site ή όποιον άλλο περίεργο ή άπιστο Θωμά ή ASUS fanboy να επικοινωνήσει με την ASUS Greek ή με όποια ASUS θέλει. Οι περισσότερες γραπτές (μέσω email) και προφορικές (μέσω τηλεφώνου) επικοινωνίες μου, έγιναν με τον κύριο Γιώργο Παπαστέργιου από την ASUS Greek, που δεν είναι κάποιος τυχαίος υπάλληλος, αλλά ο υπεύθυνος για τις μητρικές ASUS. Η ASUS Greek ή ASUS γενικά μπορεί να ερωτηθεί τέσσερα απλά πράγματα: 1) Παραδέχθηκε ότι με βάση το configuration που είχα και έκανα δοκιμές (CPU, Chipset και μνήμες) θα έπρεπε να παίζει το MultiCore, αλλά τελικά μου απάντησε ΕΓΓΡΑΦΩΣ ότι η μητρική ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ το MultiCore ; 2) Ήταν η χρονική διάρκεια από την διατύπωση του προβλήματος μέχρι την αποδοχή λίγο παραπάνω από 6 εβδομάδες ; (Από 09/09/2014 έως 24/10/2014) 3) Σε όλες αυτές τις 6 εβδομάδες, αναγκάστηκα να κάνω συνεχείς δοκιμές με διαφορετικές μνήμες, να αγοράσω/δανειστώ άλλες XMP μνήμες για να είμαι συμβατός με το compatibility list της μητρικής και να εισπράττω μια αδιαφορία και μια άγνοια για το θέμα, βάζοντας με να κάνω τις ίδιες και τις ίδιες δοκιμές ; 4) Τελικά στο αίτημα μου για αντικατάσταση της μητρικής, με κάποια άλλη που να παίζει και που να το έχουν δοκιμάσει εκείνοι ότι παίζει για να μην ταλαιπωρηθώ πάλι εγώ με tests, μου απάντησαν αρνητικά γιατί έχουν το δικαίωμα να αλλάζουν το manual χωρίς ειδοποίηση ; Σας έχω πει το όνομα μου, σας έχω πει το όνομα του υπευθύνου της ASUS, τώρα περιμένω από εσάς που το αμφισβητείτε ή είστε δύσπιστοι ή δεν το πιστεύετε να πάρετε μια επίσημη απάντηση από την ASUS Greek. Το είπε και ο @Roger παραπάνω και προσθέτω κι εγώ: Επειδή το ζήτημα είναι όντως σοβαρό, θα πρέπει να έχετε ένα στοιχειώδες μυαλό να καταλάβετε, ότι όταν κάποιος βγαίνει σε ένα πολυπληθές forum και καταφέρεται ενάντια στην νοοτροπία και στις πρακτικές μιας τόσο μεγάλης εταιρείας όπως η ASUS, το λιγότερο που θα πρέπει να κάνει για να προφυλαχθεί από το ενδεχόμενο μήνυσης και αγωγής για συκοφαντική δυσφήμιση, είναι να έχει ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. Μήπως να μαζευτείς λίγο με τους χαρακτηρισμούς σου...ή να σε μαζέψουν? Όποιος δεν δέχεται αδιαμαρτύρητα και χωρίς ερωτήσεις-επεξηγήσεις τα γραπτά σου, είτε τα παίρνει από την ASUS/οποιαδήποτε εταιρεία, είτε είναι troll/fanboy, είτε δεν έχει αρκετό μυαλό για να καταλάβει? Εσύ επέλεξες να τοποθετηθείς δημόσια, να εκτεθείς δημόσια, να καταγγείλεις δημόσια, κάποιο γεγονός. Όχι μόνο δεν σε αποπήρε ή προσέβαλε κανείς, αλλά οι περισσότεροι σου δώσαμε δίκιο και σου προτείναμε ένα σωρό τρόπους για να το διεκδικήσεις. Ζητήσαμε, απλά, το "ιστορικό" της επικοινωνίας σου με την εταιρεία, με κρυμμένα τα "ευαίσθητα" στοιχεία, προκειμένου (τουλάχιστον) να τεκμηριώσεις αυτά που αναφέρεις και πολύ περισσότερο να καταλάβουμε κι εμείς τί έγινε. Επιλέγεις (δικαίωμά σου) να αρνηθείς, αντίθετα, δίνεις μόνο το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου με τον οποίο επικοινώνησες, χωρίς τη "συζήτηση" (φάουλ, όσο δεν παίρνει) και (1) καλείς τους "Άπιστους Θωμάδες" να επικοινωνήσουν μαζί του/με την ελληνική ASUS (προκειμένου τί? Να ζητήσουμε για λογαριασμό σου το δίκιο σου ή να μας δώσουν εξηγήσεις για τη δική σας διένεξη-αντιδικία?), (2) να δεχθούμε ότι όσα υποστηρίζεις/γράφεις ισχύουν επειδή σε άλλη περίπτωση θα κινδύνευες με καταδίκη για συκοφαντική δυσφήμιση? Έχεις μπερδέψει πάρα πολλά πράγματα. Ας κρίνουν οι θιγόμενοι και οι αδμινς/μοδς πόση λάσκα και ανοχή έχεις. 2
NikosDi Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Μάλλον πρέπει να ξαναβάλω το θέμα στην σωστή του διάσταση, όπως το βλέπω εγώ. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι το πρόβλημα όπως το βλέπω εγώ δεν είναι μόνο προσωπικό.Δεν έχει τόσο σημασία πως συμπεριφέρθηκαν σε εμένα ή τι θα κάνω εγώ από εδώ και πέρα με την μητρική.Δεν έχει σημασία αν η μητρική έχει 70€, 7€ ή 7.000€.Πέρα από τα πρακτικά ζητήματα, τίθεται και το θέμα επί της αρχής.Ο λόγος που έκανα την ανάρτηση είναι για να δει όλος ο κόσμος, την αλαζονεία και την έλλειψη ενδιαφέροντος αποκατάστασης ενός πελάτη από την ASUS, του οποίου η εταιρεία έχει προκαλέσει απώλεια πάρα πολλών ωρών με άσκοπα tests, του έχει χαραμίσει 2 μήνες από την ζωή του και ενώ παραδέχεται το λάθος της εγγράφως, ΔΕΝ τον αποκαθιστά ούτε κατ' ελάχιστο προβάλλοντας ισχυρισμούς ότι είναι και σωστή και νόμιμη!Θεωρεί δηλαδή ότι δεν είναι υποχρεωμένη να αντικαταστήσει την μητρική. Αυτό είναι το πιο εξοργιστικό.Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι το όποιο λάθος στο manual ή αλλού έκανε η ASUSΤο πρόβλημα είναι η επιμονή στο λάθος από το ASUS Greek support, οι πολλές χαμένες ώρες λόγω του εσφαλμένου τρόπου αναζήτησης του λάθους και φυσικά η μη αποκατάσταση του λάθους της ASUS, ακόμα και μετά την παραδοχή του από τους ίδιους. Κι ακριβώς επειδή η ASUS δεν είναι λιανομάγαζο της Στουρνάρη, όπως είπε και ο Roger και επειδή δεν υπάρχει άλλος δρόμος πάρα μόνο μέσω νομικής οδού να διεκδικήσεις το δίκιο σου, ξέρει η ASUS ότι λόγω δικαστικού κόστους και μεγέθους της ιδίας, δεν πρόκειται να αποκατασταθείς μέσω δικαστηρίων.Αυτό τους κάνει διπλά κρετίνους, γιατί ποντάρουν στην αδυναμία του θύματος-πελάτη τους να ανταπεξέλθει στα δικαστικά έξοδα από αυτή την απάτη, προσβολή και το αδικαιολόγητο χάσιμο ωρών από την ASUS.Απλά πράγματα.
NT1G Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Ωραία, μετά από τα σεντόνια που έχεις γράψει σε κάθε ελληνικό φόρουμ, τελικά τι θέλεις;
JimRdesign Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 'Eλεος ρε μεγάλε το έχεις παρακάνει στην κλάψα χωρίς λόγο.
ntinos19 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα της μητρικής... κοιτάω το θέμα απο εχτές και μια χαρά κάνουν OC >4ghz... επίσης όλοι αυτοί έκαναν bios update, απλά κάποιοι δεν μπορούσαν να σταθεροποιήσουν το σύστημα με αποτέλεσμα να τρώνε μπλε οθόνη όταν πήγαιναν πάνω απο 4ghz και όλοι τους "έκραζαν" γιατί η μητρική είναι για απλά OC και τους πρότειναν z87 board... το μεγαλύτερο λάθος ήταν δικό σου που δεν έψαξες και δεν ρώτησες για μητρική που ήξερες τι ήθελες... απλά αγόρασες γουρούνι στο σακί και τίποτα παραπάνω δεν έγινε... το google είναι ανοικτό για όλους. μπορείς να ψάξεις αν δεν με πιστεύεις (δεν σου βάζω link μόνο και μόνο γιατί αυτό έπρεπε να το κάνεις εσύ πριν την αγορά της μητρικής για να μάθεις τι πας να αγοράσεις)
tsalin Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Λοιπόν εγώ κάτι δεν καταλαβαίνω από αυτή τη συζήτηση... 1. Αγοράζεις μία μητρική, όχι από έναν τυχαίο κατασκευαστή, αλλά από μία εκ των μεγαλύτερων εταιριών του είδους. Τη μητρική την αγοράζεις γιατί ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά που έχεις ανάγκη. Διαβάζεις στο manual και διαπιστώνεις ότι το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό υπάρχει στην μητρική που αγοράζεις... 2. Η μητρική όχι μόνο δεν λειτουργεί με βάση το χαρακτηριστικό αυτό, αλλά συνολικά όλες οι μητρικές του ίδιου τύπου δεν έχουν αυτό το χαρακτηριστικό. 3. Σου απαντάνε ότι έτσι γουστάρουν και το κάνουν γιατί καλύπτονται από μία γραμμή στο manual ότι τα specs μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση Μετά από όλα αυτά και παρά το επώνυμο της καταγγελίας, υπάρχουν ορισμένοι που κρυβονται πίσω από το ανώνυμο του forum για να κάνουν είτε ύποπτα σχόλια (ΝΤ1G, JIMRDesign), είτε με εξυπνακισμούς (ntinos 19) να στηρίξουν τα αστήρικτα... Επειδή η δική μου καθημερινότητα συσχετίζεται με την αγορά του IT -όχι αυτή της λιανικής των PC για να μην παρεξηγηθώ- μπορώ με βεβαιότητα να σας πω ότι οποιαδήποτε σοβαρή εταιρία, απλά θα είχε αντακαταστήσει το προϊόν. Μου κάνει εντύπωση που δεν το κάνει η ASUS. Μάλλον το Greek Support Team -επειδή είναι βέβαιο ότι αυτό εισηγείται τι θα γίνει- υπολογίζει ότι το ισοζύγιο εκνευρισμένος πελάτης - 60Ε είναι υπέρ των 60Ε... Αυτό που κάνουν κάποιοι ότι δεν καταλαβαίνουν -ελπίζω όχι λόγω δόλου- είναι ότι το πρόβλημα στην νομική διάλεκτο -χωρίς να είμαι δικηγόρος- λέγεται έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων και προφανώς χρήζει αποζημίωσης. Όμως επειδή το να πας στα δικαστήρια για 60Ε δεν είναι cost effective, κάνουν ότι δεν ξέρουν τίποτα για τον φόνο. Ε, απέναντι σε αυτό κάποιοι προτείνουν να ψάξεις στο google να βρεις μητρική που να σου ταιριάζει... τι να πω... Τέλος, νομίζω ότι το forum πρέπει να είναι λιγότερο ανεκτικό στο bullying, όπως επίσης και στις εταιρικές επιρροές. Στην τελική οι επώνυμες καταγγελίες μόνο θετικές μπορεί να είναι για όλους... ΥΓ: για να μην παρεξηγηθώ, προφανώς και δεν εχω καμία σχέση με τον φίλο που άνοιξε το thread, άλλωστε μπορεί κανείς να δει από το προφίλ μου από πότε είμαι μέλος του insomnia, παρά το ότι δεν γενικά δεν συμμετέχω στις συζητήσεις... 9
ntinos19 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 επώνυμη καταγγελία χωρίς αποδεικτικά στοιχεία τι καταγγελία είναι ? με την ίδια λογική μπορώ να δείξω κάποιον με το δάχτυλο και να πω αυτός είναι ο κλέφτης χωρίς να παρουσιάσω στοιχεία...
tsalin Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 επώνυμη καταγγελία χωρίς αποδεικτικά στοιχεία τι καταγγελία είναι ? με την ίδια λογική μπορώ να δείξω κάποιον με το δάχτυλο και να πω αυτός είναι ο κλέφτης χωρίς να παρουσιάσω στοιχεία... Κάνεις πλάκα έτσι??? Τι παράνω αποδεικτικά στοιχεία θέλεις για να πειστείς?? Και στο κάτω κάτω όπως το καταλαβαίνω η καταγγελία δεν γίνεται για να πειστείς, γίνεται για να ενημερωθεί το forum... 1
ntinos19 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 1τον να δείξει τη συνομιλία με την asus και 2ον αν μπορείς να checkareis λίγο το link και πες μου εσύ τι κατάλαβες απο τα λεγόμενα του TS (NikosDi) http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-2235574/4790-4790k.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα