NT1G Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 ..απο τη στιγμή που είναι στα cpu suport list η υποστήριξη της cpu σαν καταναλωτής ΑΠΑΙΤΩ η cpu να δουλεύει σωστά ακόμα και σε H81 chipset, και αν πάρω στα χέρια τη μητρική σε ενα μήνα, να μου την αντικαταστήσουν ξανά, και ξανά αν καεί και αυτή, αλλιώς να βγάλουν τη cpu απο το suport list. Η cpu μια χαρά δουλεύει βάσει των προδιαγραφών της intel.
deesnider Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Εγώ ήρθα Νίκος Διαμαντής λέγομαι αφού δεν σου φτάνει το NikosDi Ούτε μού φτάνει, ούτε δε μού φτάνει, ούτε με αφορά. Απλώς, μέχρι τη στιγμή που γνωστοποιείς το όνομά σου, δεν υφίσταται «επώνυμη» καταγγελία. Αυτό επεσήμανα. 2
Πέτρος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Τα τεχνικά forum όπως αυτο που γράφουμε τώρα, δεν είναι δικαστήρια. Αν είσαι δικηγόρος και θες να με αναλάβεις, να το συζητήσουμε να στα στείλω. Προς το παρόν θα αρκεστείς σε μια επωνυμη δημόσια καταγγελία. Ούτε δικαστήρια, ούτε ετυμηγορία, ούτε τπτ. Από τη στιγμή που κάνεις καταγγελία, όπως γράφεις, οφείλεις να παρουσιάσεις και τις αποδείξεις. Δεν σε γνωρίζω, δεν έχω κανένα λόγο ούτε να σε αμφισβητήσω ούτε και να σε πιστέψω επειδή έτσι λες. Αν θέλεις, τα "σηκώνεις" τα email, να έχουμε όλοι μια πιο σφαιρική εικόνα γύρω απο ένα όντως πολύ σοβαρό θέμα. Αν δε θέλεις, δικαίωμά σου προφανώς, τελειώνει εδώ το ζήτημα και καλή συνέχεια από εμένα. Υγ: Απάντησες στον deesnider, πριν δω τα μηνύματα περί "επώνυμης καταγγελίας" (δικά σου γραπτά).
conkal Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Για να μην παρεξηγηθω με το προηγουμενο μηνυμα , παρολο που θεωρω παντελως λαθος επιλογη να παρεις ενα high-end cpu και να τον βαλεις σε φτηνη μητρικη, επισης ειναι προφανες οτι η μητρικη πρεπει να δουλευει οπως διαφημηστικε ή τα λεφτα σου πισω... Αλλιως ειναι απατη Στο καταστημα που το αγορασες δοκιμασες να την γυρισεις πισω?
Heatspreader Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Καταρχάς μπράβο σου που δεν το παράτησες. Το δίκαιο είναι η μητρική να έχει τα Features που παρουσιάζει. Το ότι είναι οικονομικό και χαμηλό μοντέλο δεν δικαιολογεί τίποτα. Έτσι και αλλιώς το τι είναι οικονομικό ή όχι το κρίνει ο αγοραστής και κανένας άλλος. Η εταιρία παρουσιάζει τα προϊόντα της με τα Features που υποστηρίζουν και δίπλα την τιμή τους.Πρέπει όμως να παρουσιάσεις την συνομιλία σου με την εταιρία, αφενός για να υπάρχει διαφάνεια στα λεγόμενα σου, αφετέρου πρόκειται για μία πολύ σοβαρή καταγγελία όπου ο διάλογος είναι καλό να υπάρχει σε ένα μεγάλο τεχνολογικό Forum όπως το Insomnia. 5
gdriver Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 @adtakhs και @conkal Συμφωνώ απόλυτα. Έχει πέσει σε ποιότητα η ASUS στα budget προϊόντα όχι μόνο στα bugdet αλλά γενικότερα η asus δεν είναι πλέον αυτή που ήταν σε όλα τα προϊόντα της. 1
ZAFIRIOSNT Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Η cpu μια χαρά δουλεύει βάσει των προδιαγραφών της intel. δεν έθιξα τη cpu
NT1G Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 δεν έθιξα τη cpu ..απο τη στιγμή που είναι στα cpu support list η υποστήριξη της cpu σαν καταναλωτής ΑΠΑΙΤΩ η cpu να δουλεύει σωστά ακόμα και σε H81 chipset Η cpu λοιπόν σωστά δουλεύει βάσει των "επίσημων" προδιαγραφών και στο Η81, τα bonus χαρακτηριστικά που προσφέρει η asus δεν δουλεύουν.
ZAFIRIOSNT Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Η cpu λοιπόν σωστά δουλεύει βάσει των "επίσημων" προδιαγραφών και στο Η81, τα bonus χαρακτηριστικά που προσφέρει η asus δεν δουλεύουν. ή εγώ τα διατύπωσα λάθος η εσύ κάτι δεν καταλαβαίνεις απο αυτά που θέλω να πω, που μαλών μιλάμε για το ιδιο πράγμα στο κάτω κάτω. αυτό απαιτώ και εγώ, τα bonus χαρακτηριστικά να δουλεύουν σωστά, απο την πλευρά της μητρικής που προσπαθώ να θίξω. εν ολίγοις αν τα χαρακτηριστικά της μητρικής δεν λειτουργούν σωστά για παράδειγμα σε συνδυασμό με έναν i7 τουλάχιστον να το αναφέρουν. Υ/Γ ξαναδιάβασα αυτά που έγραψα πριν και όντος φαίνεται οτι τα ρίχνω στη cpu. λάθος μου, στις μητρικές τα ρίχνω. 1
rfc Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Διαβαζοντας ολο αυτο καταληγω σε 2 πραγματα... 1) Πηρες μια τριχα και την εκανες τριχια 2) Το σοβαρη καταγγελια που αναφερεις, μαλλον μονο εσυ το πιστευεις αυτο, οταν προκειται για ενα απλο λαθος. θα μπορουσες να κανεις ενα ποστ οτι κατι δε σου δουλευει...... τοσο απλα. Μια χαρα ειναι η Asus σαν εταιρεια να ξερετε. 1
ntinos19 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2404533TS δικό σου είναι αυτό ?
Heatspreader Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Διαβαζοντας ολο αυτο καταληγω σε 2 πραγματα... 1) Πηρες μια τριχα και την εκανες τριχια 2) Το σοβαρη καταγγελια που αναφερεις, μαλλον μονο εσυ το πιστευεις αυτο, οταν προκειται για ενα απλο λαθος. θα μπορουσες να κανεις ενα ποστ οτι κατι δε σου δουλευει...... τοσο απλα. Μια χαρα ειναι η Asus σαν εταιρεια να ξερετε. 1) Δεν νομίζω. Απλά είμαστε συνηθισμένοι να ανεχόμαστε τέτοιου είδους περιστατικά. 2) Σοβαρότατη. Ο πελάτης αγόρασε ένα προϊόν για ένα χαρακτηριστικό το οποίο μάλιστα πριν το αγοράσει σιγουρεύτηκε ότι το διαθέτει διαβάζοντας το Manual και στη συνέχεια αντιλαμβάνεται ότι από λάθος της εταιρίας το χαρακτηριστικό αυτό δεν υπάρχει. Αυτό που συμβαίνει είναι το εξής απλό. Είστε συνήθως πιο ανεκτικοί με τις μεγάλες εταιρίες, είτε αυτές είναι Super Market, είτε κατασκευάστρια Μητρικών. Αντίθετα εμφανίζεστε πιο αυστηροί όταν πρόκειται για ιδιώτες, ή ένα μικρό μαγαζί. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2014 από Heatspreader 11
qsis Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Προς το παρόν θα αρκεστείς σε μια επωνυμη δημόσια καταγγελία. ??? Διαβαζοντας ολο αυτο καταληγω σε 2 πραγματα... 1) Πηρες μια τριχα και την εκανες τριχια 2) Το σοβαρη καταγγελια που αναφερεις, μαλλον μονο εσυ το πιστευεις αυτο, οταν προκειται για ενα απλο λαθος. θα μπορουσες να κανεις ενα ποστ οτι κατι δε σου δουλευει...... τοσο απλα. Μια χαρα ειναι η Asus σαν εταιρεια να ξερετε. το τι ξέρουμε ή δεν ξέρουμε δεν έχει σχέση όταν κάτι όντως δε δουλεύει όπως διαφημίζεται δε ξέρω τι κάνει η asus γενικά (ξέρω μόνο σε όσα έχω υπάρξει πελάτης και η γνώμη μου είναι ανάμεικτη) , αλλά στη προκειμένη περίπτωση αν τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο ts οφείλει να τον αποζημιώσει
Heatspreader Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Ναι...Αν όλα αυτά δεν τα δούμε γραπτώς, η κουβέντα είναι σαν να μην έγινε ποτέ.
Roger Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2014 τι λογο εχει ενας ανθρωπος να μπει σε τετοια διαδικασια με τετοιο λεπτομερες post,αν η κουβεντα δεν εγινε ποτε?δυσφημισης? Λιγο ακραιο. Απο την αλλη ,απαντω στον rfc,δεν κραζουμε την εταιρεια για τα προιοντα της,την κραζουμε για την απαραδεκτη συμπεριφορα της στην προκειμενη περιπτωση.Αρχικα δεν παραδεχεται,και οταν το παραδεχτηκε δεν εκανε τιποτα για να καλυψει το λαθος της. Συμπεριφορα ενος λιανομαγαζου στην Στουρναρη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα