samoilaros Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Καλησπέρα και καλό απόγευμα. Άλλαξα εταιρεία για doubleplay σήμερα. Από HOL που ήμουν χρόνια συνδέθηκα στο δίκτυο της Wind. Σήμερα συνδέθηκε η γραμμή και λόγω πολιτικής wind δεν δίνουν δικό τους moder-router. Εγώ λόγω της κάκιστης συσκευής του modem της HOL ονόματι Intracom-Hol άλλαξα και αγόρασα πριν 1.5-2 χρόνια το Netgeat N150-WNR1000. Δούλευε μία χαρά ως και σήμερα το πρωί που ήμουν στην HOL. Από την αλλαγή και μετά δεν δέχεται IP το NetGear. Της HOL παραδόξως λειτουργεί κανονικά και το Netgear έχει μονίμως κόκκινο λαμπάκι στο Internet[Dsl σταθερά πράσινο]. Και ρωτάω εγώ, διότι με το τεχνικό τμήμα της Wind μετά από 6 ώρες και πάνω από 10 τεχνικούς δεν βρήκα λύση, μήπως γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να φταίει στο Netgear. Εγώ αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει καεί [και άμα είχε καεί δεν θα καιγόταν κατά την αλλαγή του provider]. Γνωρίζει κανείς άμα υπάρχει κάποιο κολπάκι στις ρυθμίσεις του συγκεκριμένου modem ; Κάποια βοήθεια κάτι; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα