vrwmiaris Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Όσοι κράζετε εμάς που προτιμούμε τα διαφορά ιντερνετικά μαγαζιά αντί των διαφόρων μεγάλων αλυσίδων, οι οποίοι το παίζετε χουβαρντάδες πληρώνοντας κάτι 2 φορές πάνω, ελλοχεύει ο κίνδυνος να είστε από εκείνους που παίρνουν σε πλαστικό τον καφέ του ς για να γλυτώσουν το 0.50ευρώ.Γενικά αναφέρομαι το ξεκαθαρίζω.δικαιολογώ την αγορά από αλυσίδα εάν έχετε επιδότηση, μπόνους από κάρτα κτλπ.Τώρα όσον αφορά το 1+ ήμουν και εγώ στο δίλημμα μεταξύ των 2μέχρι την στιγμή που παραδέχθηκε η ίδια η εταιρεία ότι υπάρχει θέμα στην αφή λόγω hw του digitizer όπου ευθύνεται η synaptic, έτσι από την στιγμή που δίνω 300ρικα Θέλω να είναι τζιτζιλόνι το κινητό μου out of the box και όχι να παλεύω με ημίμετρα να το περιορίσω, όπως γινόταν με το s2 μου όπου ακόμη η μάνα σαμμυ δίνει τα source του exynos.Έτσι προτίμησα το g2 για τώρα ως περισσότερο vfm.αργότερα βλέπω τι θα κάνω
Hellraiser76 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 και οι μεγάλες εταιρίες γιατί δεν κάνουν το ίδιο? γουστάρουν να χάνουν λεφτά ή τους πληρώνουν τη διαφορά οι εταιρίες κινητής για να κλεινουν συμβόλαια? αλλά και πάλι δεν θα δίνανε fixed τιμή όλοι πχ. για S5 699 Οι μεγαλες εταιρειες δεν κανουν το ιδιο γιατι ειναι επισημοι retailers της Ελληνικης αντιπροσωπειας....και θελουν τα πλεονεκτηματα απο αυτη τη συνεργασια οπως επιδοτησεις κτλ...
~mxls~ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Πιο γελοιο καταστημα απο το Πλαισιο δεν πρεπει να υπαρχει....αντε ο Γερμανος μονο. Κωτσόβολος. 6
The Ace Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Από το σχετικό άρθρο για την MSRP ή RRP The manufacturer's suggested retail price (MSRP), list price or recommended retail price (RRP) of a product is the price which the manufacturer recommends that the retailer sell the product. The intention was to help to standardise prices among locations. While some stores always sell at, or below, the suggested retail price, others do so only when items are on sale or closeout/clearance. Την MSRP λοιπόν την καθορίζει ο κατασκευαστής/εισαγωγέας, και οι υπόλοιποι *οφείλουν* να την σεβαστούν (για τον α,β,γ,xyz λόγο). Αυτό γίνεται παντού και με όλα τα προϊόντα, π.χ. στα λευκά είδη η μοναδική εταιρεία που υπαγορεύει την MSRP και την ακολουθούν ΟΛΟΙ πιστά είναι η Miele, όλες οι άλλες παίζουν με παραεισαγωγές, εκπτώσεις, προσφορές κλπ. Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει π.χ. στα ρολόγια, όπου επίσης υπάρχουν MSRP, αλλά δεν υπάρχει ούτε ΕΝΑ μαγαζί που να πουλάει σε MSRP την οποιαδήποτε μάρκα (δεν γνωρίζω τι συμβαίνει σε Super duper ακριβά ρολόγια >10Κ ευρώ, μιλάω για "γήινα" ρολόγια) Το περίεργο λοιπόν δεν θα έπρεπε να είναι "γιατί υπάρχει MSRP", ή ακόμα "γιατί είναι τόσο η xyz MSRP", αλλά γιατί δεν κάνει κανένας προσφορές, γιατί δεν έχουν κάποια έκπτωση αν π.χ. αγοράσεις και άλλα συγγενικά προϊόντα, γιατί υπάρχουν fixed τιμές για όλα τα μαγαζιά και για όλο το χρονικό διάστημα, γιατί η δική μας -ελληνική- MSRP διαφέρει τόσο πολύ (ακριβότερη) από την υπόλοιπη Ευρώπη κλπ. Οι απαντήσεις είναι σχεδόν πάντα προφανείς και τις ξέρουμε όλοι, αλλά τουλάχιστον να γνωρίζουμε γιατί πράγμα μιλάμε ρε παιδιά.... 2
WHOO1976 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Κανένας μας δεν είναι "5χρονο", αν και εσύ επιδεικνύεις ικανότητα κατανόησης γραπτού λόγου ενός 5χρονου. Κανένας δεν μίλησε για "κατώτερες" συσκευές που "δεν είναι καλά" κινητά Αναφέρθηκε το γεγονός ότι αυτή είναι η επίσημη MSRP, και ότι με τις παραεισαγωγές (δηλαδή "εισαγωγή" συσκευών από τρίτους) συνήθως υπάρχουν προβλήματα π.χ. εγγύησης ή ταχύτητας εξυπηρέτησης (αν π.χ. πρέπει το κινητό να σταλθεί στην χώρα "νόμιμης" κυκλοφορίας του για να ισχύσει η εγγύηση). Το δικό μου G2 ήταν παραεισαγωγής, 32αρι SEA για την ακρίβεια, και απλά δεν το δεχόταν η αντιπροσωπεία εδώ (είχε βγει και σχετική ανακοίνωση). Αν είχα πάρει 16αρι EU, τότε ναι, θα είχα εγγύηση (μετά από πιέσεις των χρηστών G2), αλλά εγώ ήθελα 32αρι. Νομίζω είναι πλήρως κατανοητό τώρα. Εχω 32αρι SEA και εβγαλε μια κιτρινιλα στην οθωνη και μου την άλλαξαν στην εγγύηση χωρις κανενα προβλημα μεσα σε δυο μερες στην ουσια ειχα κανουργιο κινητο
papp0us Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δεν καταλαβαίνω γιατι είναι τζιζ η λέξη παραεισαγωγή. Αυτό είναι παραεισαγωγή, το κινητό μπαίνει στην αγορά παρακάμπτοντας τον επίσημο αντιπρόσωπο. Δεν είναι έγκλημα. Επίσης δεν είναι έγκλημα που η LG δεν δέχεται να επισκευάσει τα εντός εγγύησης 32άρια G2 που δεν εισάγει αυτή, όσο και αν δε μας αρέσει. Οι αντιπροσωποι δε βγάζουν λεφτά μόνο απο το Service αλλα και απο τις πωλήσεις, άρα το οτι δέχονται να επισκευάζουν εντός εγγύησης συσκευές που δεν έχουν λάβει το μερίδιο τους, είναι χασούρα για αυτές. Θα μπορούσαν για παράδειγμα να το στείλουν πίσω στην LG γερμανίας που ανηκει η συσκευή πριν την πώληση της, για να επισκευαστει εντός εγγύησης και εσυ να περιμένεις 20-25 μέρες για τα ταξίδια της συσκευής και την επισκευή. Και εγώ παραεισαγωγής αγοράζω, πρέπει ομως να καταλάβετε οτι έχουν και κάποια αρνητικά αυτού του είδους οι συσκευές, ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, τα ελαχιστοποιούν οι αντιπροσωπείες.
The Ace Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Εχω 32αρι SEA και εβγαλε μια κιτρινιλα στην οθωνη και μου την άλλαξαν στην εγγύηση χωρις κανενα προβλημα μεσα σε δυο μερες στην ουσια ειχα κανουργιο κινητο Υποθέτω τώρα τελευταία ? Αν ναι, τότε το οφείλεις στις "δικές" μας πιέσεις προς την LG Hellas. Και με το "τελευταία" εννοώ μετά το καλοκαίρι του 2014, γιατί πιο πριν ίσχυε αυτό που είπα στην αρχή, μακάρι να μπορούσαμε να πάμε και τα δικά μας πέρσι....
petran_7 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Παιδιά το έχω καιρό που το θέλω το κινητο και σε αυτή την τιμή ειναι πολυ ελκυστικό ! Να το πάρω απο skroutz λέτε; το χει πάρει κανείς απο σκρουτζομάγαζο να μας πει γνώμες; Απο το kapa com στην Ομόνοια, το 16GB στα 285 πριν 2 μηνες. Του περασα και τη ρομ του G3 και εχει ξεφυγει! Το κινητό είναι έρωτας 1
petran_7 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Εγγυηση κανονικοτατα 2 χρόνια αντιπροσωπείας αγορασμένο απο σκρουτζομαγαζο...
qsis Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Και εγώ παραεισαγωγής αγοράζω, πρέπει ομως να καταλάβετε οτι έχουν και κάποια αρνητικά αυτού του είδους οι συσκευές, ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, τα ελαχιστοποιούν οι αντιπροσωπείες.Έχεις σκεφτεί ότι αυτά τα αρνητικά τα ελαχιστοποιεί ο ίδιος ο κατασκευαστής και αυτός τους αναγκάζει να τα καλύπτουν για να προστατέψει το όνομά του;Άλλωστε το service δε το κάνει ο αντιπρόσωπος, όλοι σε στέλνουν σε εξωτερικά service ακόμα και η Sony που κάποτε είχε δικό της που έσπερνε πλέον έχει την arvato είτε πάρεις ελληνικό είτε όχι.. Το να μην καλύπτεται ένα μη ευρωπαϊκό μοντέλο στο κάτω κάτω δεν είναι και τόσο παράλογος περιορισμός, ούτε μας λέει κανείς ότι ο πωλητής δεν έχει συμβληθεί με κάποιο service όπως άλλωστε κάνουν και τα μεγάλα μαγαζιά. Ρωτάμε πριν αγοράσουμε
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 εγω πηρα το lg g2 τον φλεβαρη στα 370 αγγλικο απο skroytzoμαγαζο.μια χαρα παιζει το κινητο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος ειδικα απο την μπαταρια του!θα το κρατησω παρα πολυ καιρο ακομη γιατι η apple με απογοητευσε με το νεο iphone (1 gb ram τραγικοι) και ετσι χτυπησα και ενα ipad mini retina 2!παρτε το g2 Πυροβολαει το κινητο!!!ισως το μονο προβλημα του g2 ειναι η εστιαση της καμερας,δεν μπρεις να βγαλεις μια φωτο της προκοπης ή ενα βιντεο.
sv8iik Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 και εγω τα ιδια με τις φωτογραφίες. λεω να το δωσω κ να παρω νεο τωρα επεσε η τιμη, μηπως κ οι νεες παρτίδες βγαζουν καλύτερες φωτο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα