Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

My bad - έτσι όπως το έγραψες, ειδικά στην αρχή του κειμένου, νόμιζα ότι υποστήριζες αυτή την άποψη.

 

 

 

Μα δεν έκανα μετάφραση, εξ'ου και τα *..* στη λέξη "οφείλουν". Και όπως γράφω παρακάτω, εξηγώ αυτό ακριβώς που λες και φέρνω και χειροπιαστά παραδείγματα επ'αυτού...άρα ποια η διαφωνία μας ?

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παραεισαγωγής έχω. Ποιος σου είπε ότι στην LG ελλάδος κάνουν διαχωρισμό όσον αφορα την εξυπηρέτηση το service και την υποστήριξη της συσκευής; Επειδη έχω παραεισαγωγής αλλά είχα παλιά και lg επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας σε διαβεβαιώνω ότι το Service η εξυπηρέτηση η υποστήριξη και ό χρόνος που θελουν για να σου φτιάξουν το κινητό είναι τα ίδια  (ναι το δικό μου lg g2 παραεισαγωγής το στειλα στην ελληνικη αντιπροσωπεία για αλλαγή καμμένης οθόνης και το πήρα μέσα σε 48 ώρες και θα μπορούσα και σε 36 ώρες αν το πήγαινα πρωί πρωί στο service. 

Δεν υπάρχει καμία διαφορά σε όλα αυτά που λες μεταξύ παραεισαγωγής και επίσημης αντιπροσωπείας. Κανένας λόγος να πληρώσεις περισσότερα απο 280 ευρώ που έχουν τα παραεισαγωγής .

 

Δεν μου είπε "κάποιος", το είδα με τα ίδια μου τα μάτια. Δείτε και το σχετικό thread για το G2 στο myphone, γεμάτο από παράπονα χρηστών με παραεισαγωγής 32αρια, που δεν τα δεχόταν στην εγγύηση η LG Hellas. Ξαναλέω, ΜΗΝ μπερδεύετε τα 16αρια (GR, EU) με τα 16αρια εκτός EU και φυσικά τα 32αρια. Εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση, το ξέρω από προσωπική εμπειρία.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν μου είπε "κάποιος", το είδα με τα ίδια μου τα μάτια. Δείτε και το σχετικό thread για το G2 στο myphone, γεμάτο από παράπονα χρηστών με παραεισαγωγής 32αρια, που δεν τα δεχόταν στην εγγύηση η LG Hellas. Ξαναλέω, ΜΗΝ μπερδεύετε τα 16αρια (GR, EU) με τα 16αρια εκτός EU και φυσικά τα 32αρια. Εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση, το ξέρω από προσωπική εμπειρία.

Μου λες κάτι διαφορετικό τώρα. Η πολιτικη της lg δηλώνει ότι καλύπτει με service σαν να ήταν ελληνικά μόνο τα μοντέλα που εισάγει στην χώρα μας  αρκεί να είναι Ευρωπαικά . Το 32 gb ΔΕΝ εισαγεται απο την LG Ελλάδας. Απο κει και πέρα βάση νομοθεσίας το κατάστημα που αγορασες την συσκευή είναι υπεύθυνο για την 2ετή εγγύηση της συσκευής σε πρώτη φάση και ύστερα η αντιπροσωπεία. 

 

Ε δεν φταίνε τα παραεισαγωγής και το να λες ότι είναι διαφορετική η αντιμετώπιση για τα παραεισαγωγής ετσι γενικευμένα και αόριστα στο πρώτο ποστ που σου απάντησα δεν είναι το ίδιο με αυτό το ποστ σου τώρα. Φταίνε αυτοί που δεν ξέρουν τα δικαιώματα τους όταν αγοράζουν μια συσκευή. 

 

Ξαναλέω lg g2 ευρωπαικής ένωσης και έκδοση που εισάγει η ελληνική αντιπροσωπέια (μόνο η 16άρα) καλύπτεται πληρως απο την αντιπροσωπεία .

Δημοσ.

Ναι έμμεσα το γράφουν . Ο κωδικός ΙΜΕΙ δηλώνει για ποια χώρα  (ποια αντιπροσωπεια της lg και συνεπώς αγορά ) προορίζεται η συσκευή αυτή.

 

 

Δηλαδη το IMEI μπορει να αντιστοιχει σε συσκευη που προοριζεται για αλλη χωρα,οπως πχ Γερμανια?

Δημοσ.

Η κατάσταση στα περισσότερα ελληνικά καταστήματα είναι τραγική, είναι γνωστές οι τιμές, ο τρόπος προώθησης των προιόντων και η χειραγώγιση του πελάτη.

Προσωπικά προσπαθώ να στηρίζω τα μικρά καταστήματα, εκτός από τις συνήθως καλύτερες τιμές, πάρα πολλές φορές διαθέτουν προιόντα που είναι αδύνατο να τα βρεις σε "επώνυμα" μεγάλα καταστήματα.

Δεν αναφέρομαι μόνο σε προιόντα πληροφορικής, γενικά η ελληνική αγορά είναι ένας βόθρος, απέραντη δυσωδία. Ξέρω ότι πολλά μέλη του insomnia έχουν καταστήματα ή έχουν συγγενείς με τέτοιες δουλειές και το σχόλιό μου δεν είναι και τόσο ευχάριστο.

Δημοσ.

Αν επιτρέπεται, να αφήσω ένα σχόλιο για την "Παραεισαγωγή":

 

Η παραεισαγωγή ως έννοια εμφανίστηκε την δεκαετία του '80, τότε που οι επώνυμες ηλεκτρικό/ηλεκτρονικές συσκευές ήταν πανάκριβες και η τιμή ήταν φιξ από την αντιπροσωπεία. Τότε κάποιοι έκαναν παράλληλη εισαγωγή των ίδιων προιόντων και τα διέθεταν σε πολύ χαμηλότερη τιμή στην αγορά. Η αντίδραση των αντιπροσωπειών -που στην πραγματικότητα ήταν απλώς οι πρώτοι εισαγωγείς, τίποτε περισσότερο- ήταν να μπλοκάρουν την παραλληλη εισαγωγή των ομοίων προιόντων, δηλαδή να έχουν ένα είδος αποκλειστικότητας περιοχής.

Αυτό δεν λειτούργησε τόσο καλά για τους πρώτους "επίσημους" εισαγωγείς γιατί οι παραεισαγωγείς που είχαν χρήμα και τρόπους, κατάφεραν να εισάγουν παραπλήσια επώνυμα είδη σε μεγάλο volume και σε πολύ χαμηλότερες τιμές (παραγγελίες με container) και επομένως έπνιξαν την αγορά στις λεγόμενες παραεισαγωγές και οι αντιπροσωπείες τα έβαψαν μαύρα. Θυμίζω όμως οτι τότε η λέξη "αντιπροσωπεία" δεν είχε την σημερινή έννοια της υποχρέωσης service και διατήρησης ανταλλακτικών για κάποια χρόνια, την υποστήριξη του πελάτη, την dead-on-arrival αντικατάσταση κτλ. Ηταν απλώς ...μπακάληδες σε γυαλιστερά φαντεζί γραφεία. :)

Το πρόβλημα με τις παραεισαγωγές προέκυψε λίγα χρόνια αργότερα που είδαν οτι υπήρχε κέρδος και ο κόσμος δεν φοβόταν να αγοράσει παρά-εισαγόμενο είδος. Κάποιοι επιτήδειοι λοιπόν έφεραν στην αγορά και διέθεσαν στα ίδια κανάλια λιανικής, προιόντα χαμηλής ποιότητας είτε αντίγραφα προιόντα που παρουσιάζονταν ως "θυγατρικές εταιρίες" (όπως πχ. η asrock της asus) , είτε έφερναν επισκευασμένες -refurbished- συσκευές από 1st world χώρες, είτε έφερναν oem-τύπου προιόντα φασόν που έμοιαζαν με τα επώνυμα , τα οποία ταμπελοποιούνταν και συσκευάζονταν στην Ελλάδα, οι γνωστές μαιμούδες δηλαδή, made in santa barbara.

 

Φυσικά η χαμηλή τιμή ήταν και αποτέλεσμα του μηδενικού quality control. Ετσι μέσα σε 1-2 χρόνια η ποιότητα των παραεισαχθέντων προιόντων ήταν τουλάχιστον iffy, να μη πω τα 8 στα 10 ήταν για πέταμα. Αυτό ήταν κυρίως που έδωσε στη λέξη παραεισαγωγή την σημερινή κακή έννοιά της.

  • Like 2
Δημοσ.

Το δικό μου G2 ήταν παραεισαγωγής, 32αρι SEA για την ακρίβεια, και απλά δεν το δεχόταν η αντιπροσωπεία εδώ (είχε βγει και σχετική ανακοίνωση). Αν είχα πάρει 16αρι EU, τότε ναι, θα είχα εγγύηση (μετά από πιέσεις των χρηστών G2), αλλά εγώ ήθελα 32αρι.

 

 

Μου λες κάτι διαφορετικό τώρα. Η πολιτικη της lg δηλώνει ότι καλύπτει με service σαν να ήταν ελληνικά μόνο τα μοντέλα που εισάγει στην χώρα μας  αρκεί να είναι Ευρωπαικά . Το 32 gb ΔΕΝ εισαγεται απο την LG Ελλάδας. Απο κει και πέρα βάση νομοθεσίας το κατάστημα που αγορασες την συσκευή είναι υπεύθυνο για την 2ετή εγγύηση της συσκευής σε πρώτη φάση και ύστερα η αντιπροσωπεία. 

 

Ε δεν φταίνε τα παραεισαγωγής και το να λες ότι είναι διαφορετική η αντιμετώπιση για τα παραεισαγωγής ετσι γενικευμένα και αόριστα στο πρώτο ποστ που σου απάντησα δεν είναι το ίδιο με αυτό το ποστ σου τώρα. Φταίνε αυτοί που δεν ξέρουν τα δικαιώματα τους όταν αγοράζουν μια συσκευή. 

 

Ξαναλέω lg g2 ευρωπαικής ένωσης και έκδοση που εισάγει η ελληνική αντιπροσωπέια (μόνο η 16άρα) καλύπτεται πληρως απο την αντιπροσωπεία .

 

Τίποτα δεν λέω διαφορετικά, παραθέτω το πρώτο-πρώτο post μου προς επίρρωσιν τούτου (αλλά και στα άλλα τα ίδια πράγματα λέω). Όπως έχω πει, έχω ζήσει όλη την ιστορία από την πρώτη στιγμή, άρα ξέρω πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω, ποιες είναι οι παράμετροι του προβλήματος και ποια είναι η ισχύουσα νομοθεσία.

Δημοσ.

Είχα αγοράσει από το birdphone πριν από 3 χρονια περίπου το LG p936 (γερμανικο) και όταν χρειάστηκε service για αλλαγη μπαταρίας η ελληνική αντιπροσωπία της LG αρνήθηκε υποστήριξη λόγω το ότι δεν εισάγεται επίσημα στην Ελλάδα! Το ίδιο επιβεβαίωσε  και το εν λόγω σκρουτζομαγαζο το οποιο ανέλαβε μόνο του το κόστος της επισκευής.....

Δημοσ.

καλά βέβαια η asrock δεν είναι κάποιου είδους εταιρεία "μαϊμού"

Ναι εννοείται αυτό, την asrock την ανέφερα ως μεταγενέστρο παράδειγμα πραγματικής "θυγατρικής" εταιρίας.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...