Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γιατί όχι;

 

Μιας και μιλάμε και για φύση, οπότε και τα ετερόφυλα ζευγάρια που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν να μην δικαιούνται να υιοθετήσουν; Δικαιο μου ακούγεται.

 

Εξήγησα κατ' επανάληψιν - ίσως μη επαρκώς για 'σένα - το «γιατί όχι»: Μάνα και πατέρας. Θα είναι δυσνόητο μάλλον...

 

Επειδή χρησιμοποιείς τον όρο «δίκαιο» όμως - επιβεβαιώνοντας ότι αντιμετωπίζεις την υιοθεσία ως δικαίωμα τού ζευγαριού - εκτιμώ ότι καμία εξήγηση δε θα σού είναι ποτέ επαρκής.  

  • Like 2
  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τότε που είναι το πρόβλημα από την στιγμή που οι πιθανότητες να βγει μια χαρά είναι ίδιες με αυτές ενός ετερόφυλου ζευγαριού?

 

Δεν υπαρχει προβλημα εφοσον το παιδι μεγαλωσει σωστα και οπως πρεπει.

 

Οπως θα κραξω ενα ετεροφυλο ζευγαρι που ενω δεν εχει στο ηλιο μοιρα γεννοβολαει, ετσι θα κραξω ενα ομοφυλο ζευγαρι που υιοθετει μονο και μονο για αποδειξει κατι.

  • Like 1
Δημοσ.

Εξήγησα κατ' επανάληψιν - ίσως μη επαρκώς για 'σένα - το «γιατί όχι»: Μάνα και πατέρας. Θα είναι δυσνόητο μάλλον...

 

Επειδή χρησιμοποιείς τον όρο «δίκαιο» όμως - επιβεβαιώνοντας ότι αντιμετωπίζεις την υιοθεσία ως δικαίωμα τού ζευγαριού - εκτιμώ ότι καμία εξήγηση δε θα σού είναι ποτέ επαρκής.

 

Πάμε πάλι:

 

Δεν διαφωνούμε θέλω όμως να ρωτήσω γιατί θα πρέπει οι γύρω ν' αλλάξουν. Οσο ικανοποιητική και περιεκτική απάντηση και να δώσεις που να στηρίζει την άποψη αυτή ( ευτυχώς; ) πάντα θα βρίσκονται κάποιοι άλλοι που θα το βλέπουν αλλιώς το ζήτημα και θα στηρίζουν την στάση τους είτε με βάση τις προτιμήσεις και τις πεποιθήσεις τους είτε με βάση τα αποτελέσματα των επιστημονικών ερευνών που προτιμούν -ένα άλλο ζήτημα απο μόνο του κι' αυτό.

 

Για την Ιστορία να προσθέσω οτι ναι μεν είμαι υπερ της έμπρακτης αναγνώρισης, απο τα κράτη και τις κοινωνίες των ανθρώπων, του δικαιώματος στον προσδιορισμό των ερωτικών προτιμήσεων κι' εντέλει του φύλου του κάθε προσώπου απο τον εαυτό του, ακόμη δε πως αντιλαμβάνομαι οτι η σεξουαλικότητα είναι ένα λεπτό, ευαίσθητο, προσωπικό ζήτημα, μυστήριο τραίνο και θέμα γούστου οπότε περί ορέξεως -κι' ας μου προξενούν απορία κάποια έξαλλα και κραυγαλέα πράγματα που έχω δει κατα καιρούς, όμως μέσα μου δεν έχω ακόμη ξεκάθαρη άποψη για το ζήτημα της υιοθεσίας, που όπως σωστά ειπώθηκε δεν είναι δικαίωμα, δίοτι πρόκειται για ζήτημα πολυπαραγοντικό, ανθρώπινο και κοινωνικό και άρα δύσκολα μετρήσιμο τεχνοκρατικά, πάνω απ' όλα όμως δίοτι είναι μεγάλη ευθύνη να μεγαλώνεις ένα παιδί, πολύ περισσότερο ένα ορφανό παιδί, άρα χρειάζεται να λάβουμε υπόψη διάφορους παράγοντες.

Βλέπεις που αδίκως με κατηγορείς;

 

Και ένα ξερό <<μάνα και πατέρας - δεν μπορούν>> όχι, δεν αποτελεί εμπεριστατωμένη απάντηση. Μια δήλωση είναι.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν υπαρχει προβλημα εφοσον το παιδι μεγαλωσει σωστα και οπως πρεπει.

 

Οπως θα κραξω ενα ετεροφυλο ζευγαρι που ενω δεν εχει στο ηλιο μοιρα γεννοβολαει, ετσι θα κραξω ενα ομοφυλο ζευγαρι που υιοθετει μονο και μονο για αποδειξει κατι.

Το μεγαλώσει σωστά όμως βασίζεται στον αν είναι ομόφυλο/ετερόφυλο το ζευγάρι ή σαν μεμονωμένη περίπτωση και στις 2 κατηγορίες?

 

Γιατί αν θεωρείς ότι βασίζεται σαν μεμονωμένη περίπτωση, τότε έχει σημασία αν είναι gay ή όχι οι γονείς?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εξήγησα κατ' επανάληψιν - ίσως μη επαρκώς για 'σένα - το «γιατί όχι»: Μάνα και πατέρας. Θα είναι δυσνόητο μάλλον...

Δεν είναι δυσνόητο, απλά εσύ το παίρνεις σαν αξίωμα ενώ δεν έχεις αποδείξει ότι είναι και θεωρείς ότι έτσι πρέπει να το δέχονται κι οι άλλοι...

 

Μέχρι να το αποδείξεις, όπως καταλαβαίνεις, οι άλλοι θα το θεωρούν "δυσνόητο"...

  • Like 1
Δημοσ.

Για σένα δεν έχει, αλλά για μένα έχει όταν κάποιος θεωρεί ότι το δικαίωμα να πει την αβάσιμη άποψή του πάει πακέτο με την υποχρέωση των άλλων να μην τον κριτικάρουν/κράξουν/χαρακτηρίσουν

 

Δεν μάχονται/κριτικάρουν/κράζουν την άποψη, όμως. Ούτε καν επιχειρηματολογούν για να την καταρρίψουν (όσο αβάσιμη κι αν τη θεωρούν). Περιορίζονται στους προσωπικούς χαρακτηρισμούς και στην προσπάθεια απαξίωσης τού ατόμου και όχι τής άποψης.

 

Ακριβώς όπως βγαίνει ρατσιστής, όποιος τολμήσει να κριτικάρει την παράνομη είσοδο μεταναστών στη χώρα και ...νεοφιλελές όποιος μιλήσει για περιορισμό τού κρατισμού. Εύκολη τακτική, επαναλαμβάνω, αλλά sorry, δε θα την ακολουθήσω. Όποιος θέλει να το κάνει, με γεια του, με χαρά του. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το μεγαλώσει σωστά όμως βασίζεται στον αν είναι ομόφυλο/ετερόφυλο το ζευγάρι ή σαν μεμονωμένη περίπτωση και στις 2 κατηγορίες?

 

Γιατί αν θεωρείς ότι βασίζεται σαν μεμονωμένη περίπτωση, τότε έχει σημασία αν είναι gay ή όχι οι γονείς?

Ας ειναι οτι θελει, αρκει να προσφερει αυτα που πρεπει στο παιδι.

 

Το ξεκαθαρισαμε αυτο για να παμε παρακατω?

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν μάχονται/κριτικάρουν/κράζουν την άποψη, όμως. Ούτε καν επιχειρηματολογούν για να την καταρρίψουν (όσο αβάσιμη κι αν τη θεωρούν). Περιορίζονται στους προσωπικούς χαρακτηρισμούς και στην προσπάθεια απαξίωσης τού ατόμου και όχι τής άποψης.

 

 

Γι' αυτά εδώ λες;

 

 

Εξήγησα κατ' επανάληψιν - ίσως μη επαρκώς για 'σένα - το «γιατί όχι»: Μάνα και πατέρας. Θα είναι δυσνόητο μάλλον...

 

Επειδή χρησιμοποιείς τον όρο «δίκαιο» όμως - επιβεβαιώνοντας ότι αντιμετωπίζεις την υιοθεσία ως δικαίωμα τού ζευγαριού - εκτιμώ ότι καμία εξήγηση δε θα σού είναι ποτέ επαρκής.  

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ας ειναι οτι θελει, αρκει να προσφερει αυτα που πρεπει στο παιδι.

Άρα γιατί σε προηγούμενο post έγραψες ότι ένα άξιο ετερόφυλο ζευγάρι είναι ο καλύτερος από όλους τους συνδιασμούς ενώ τώρα λες "ας είναι ότι θέλει, αρκεί να προσφέρεις αυτά που πρέπει στο παιδί" και πιο πάνω αναφέρει ότι το να προσφέρεις "αυτά που πρέπει" δεν παίζει ρόλο από το αν είναι straight ή όχι?

 

Μήπως ακύρωσες το προηγούμενό σου post? :P

 

Δεν μάχονται/κριτικάρουν/κράζουν την άποψη, όμως. Ούτε καν επιχειρηματολογούν για να την καταρρίψουν (όσο αβάσιμη κι αν τη θεωρούν). Περιορίζονται στους προσωπικούς χαρακτηρισμούς και στην προσπάθεια απαξίωσης τού ατόμου και όχι τής άποψης.

 

Ακριβώς όπως βγαίνει ρατσιστής, όποιος τολμήσει να κριτικάρει την παράνομη είσοδο μεταναστών στη χώρα και ...νεοφιλελές όποιος μιλήσει για περιορισμό τού κρατισμού. Εύκολη τακτική, επαναλαμβάνω, αλλά sorry, δε θα την ακολουθήσω. Όποιος θέλει να το κάνει, με γεια του, με χαρά του.

Κανείς δεν είναι τέλειος :P

 

μια και δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω στόκους σε συζητήσεις. Άσε που έχει και πλάκα...

Δημοσ.

Άρα γιατί σε προηγούμενο post έγραψες ότι ένα άξιο ετερόφυλο ζευγάρι είναι ο καλύτερος από όλους τους συνδιασμός ενώ τώρα λες "ας είναι ότι θέλει, αρκεί να προσφέρει αυτά που πρέπει στο παιδί" και πιο πάνω αναφέρει ότι το να προσφέρεις "αυτά που πρέπει" δεν παίζει ρόλο από το αν είναι straight ή όχι?

 

Μήπως ακύρωσες το προηγούμενό σου post? :P

Για αυτο λεω να παμε παρακατω. Πιστευω λοιπον, οπως ειπα πριν, οτι ο ρολος της μανας δεν μπορει να αντικατασταθει πληρως απο εναν gay γονιο.

 

Σιγουρα και οι δυο, με την προυποθεση οτι ειναι ανθρωποι και οχι ζωα ντυμενα, μπορουν να προσφερουν αλλα η μανα ειναι μανα.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Και ένα ξερό <<μάνα και πατέρας - δεν μπορούν>> όχι, δεν αποτελεί εμπεριστατωμένη απάντηση. Μια δήλωση είναι.

 

Άποψή σου και άποψή μου. Για 'μένα, είναι πολύ περισσότερα από μια δήλωση και αποτελεί σαφώς εμπεριστατωμένη απάντηση. Είναι σα να μού ζητάς να σού αποδείξω ότι ο ήλιος δύει στα δυτικά. Η απάντησή μου σ' αυτό το υποθετικό αίτημα, είναι «βαριέμαι». Τόσο απόλυτα.

 

Όσο για το περί δικαιώματος: Όντως το είπες ότι δεν είναι τέτοιο και το θυμόμουν πριν το παραθέσεις. Το πως μπορεί βέβαια αυτή η θέση να συνυπάρχει με το «δίκαιο μού ακούγεται»...

 

Δεν είναι δυσνόητο, απλά εσύ το παίρνεις σαν αξίωμα ενώ δεν έχεις αποδείξει ότι είναι και θεωρείς ότι έτσι πρέπει να το δέχονται κι οι άλλοι...

 

Μέχρι να το αποδείξεις, όπως καταλαβαίνεις, οι άλλοι θα το θεωρούν "δυσνόητο"...

 

«Προσωπική άποψη», «υποκειμενική θέση», «ζήτημα αρχής»...αυτά τα κατανοούμε; Ούτε να αποδείξω την ορθότητά τους οφείλω, ούτε θεωρώ ότι πρέπει να τα δέχονται οι άλλοι, ούτε νομοθετώ.

 

Όσο για το να αποδείξω την ισχύ μιας θέσης, την οποία υποστηρίζει η ίδια η φύση, από τότε που εμφανίστηκαν θηλαστικά στον πλανήτη, δε με απασχολεί να το κάνω. Ας αμφισβητείται, πλάκα έχει...

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

«Προσωπική άποψη», «υποκειμενική θέση», «ζήτημα αρχής»...αυτά τα κατανοούμε; Ούτε να αποδείξω την ορθότητά τους οφείλω, ούτε θεωρώ ότι πρέπει να τα δέχονται οι άλλοι, ούτε νομοθετώ.

 

Όσο για το να αποδείξω την ισχύ μιας θέσης, την οποία υποστηρίζει η ίδια η φύση, από τότε που εμφανίστηκαν θηλαστικά στον πλανήτη, δε με απασχολεί να το κάνω. Ας αμφισβητείται, πλάκα έχει...

Όταν η "υποκειμενική άποψη" δεν τεκμηριώνεται και έχει κατασταλάξει κάποιος σε αυτή (γενικά μιλάω) κι ότι επιχειρήματα φέρνει ο άλλος πέφτουν στο κενό ή αντικρούονται με ένα απλό "ε έτσι πιστεύω", πως να αντέξει ο άλλος?

 

Να αντέξει θα μου πεις δεν θα έχεις άδικο, αλλά κάποιες φορές ισχύει πχ ο άλλος είναι ηλίθιος κι όταν του το λες δεν είναι προσβολή...

  • Like 1
Δημοσ.

Γι' αυτά εδώ λες;

 

Εξήγησα κατ' επανάληψιν - ίσως μη επαρκώς για 'σένα - το «γιατί όχι»: Μάνα και πατέρας. Θα είναι δυσνόητο μάλλον...

 

Επειδή χρησιμοποιείς τον όρο «δίκαιο» όμως - επιβεβαιώνοντας ότι αντιμετωπίζεις την υιοθεσία ως δικαίωμα τού ζευγαριού - εκτιμώ ότι καμία εξήγηση δε θα σού είναι ποτέ επαρκής.  

 

 

Διέκρινες απαξίωση σε προσωπικό επίπεδο και χαρακτηρισμούς, σ' αυτό που παραθέτεις; Αλήθεια;

Όταν η "υποκειμενική άποψη" δεν τεκμηριώνεται και έχει κατασταλάξει κάποιος σε αυτή (γενικά μιλάω) κι ότι επιχειρήματα φέρνει ο άλλος πέφτουν στο κενό ή αντικρούονται με ένα απλό "ε έτσι πιστεύω", πως να αντέξει ο άλλος?

 

Όπως αντέχω κι εγώ π.χ. και δεν εκτοξεύω προσωπικούς χαρακτηρισμούς; Λέω τώρα...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Όπως αντέχω κι εγώ π.χ. και δεν εκτοξεύω προσωπικούς χαρακτηρισμούς; Λέω τώρα...

Να αντέξει θα μου πεις δεν θα έχεις άδικο, αλλά κάποιες φορές ισχύει ότι πχ ο άλλος είναι ηλίθιος/κτλπ κι όταν του το λες δεν είναι προσβολή...

Δεν πρόλαβα το edit πριν postάρεις...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...