φιρίκι Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Μα κάτσε όμως, αν "συμφωνήσουμε" ότι το μόνο πρόβλημα που θα έχει ένα παιδί σε μια τέτοια οικογένεια, είναι η αντιμετώπιση που θα έχει από τους γύρω του, οι γύρω του πρέπει να αλλάξουν όχι η οικογένεια. Εκτός αν ξέρει κάποιος κάποιο άλλο πρόβλημα που παρουσιάζεται στα παιδιά αυτά και δε μας το λένε οι έρευνες χρόνων. Αν υπάρχει κάποιο τέτοιο δεδομένο καλό θα είναι να "πέσει" στην κουβέντα, αλλιώς αερολογούμε. Δεν διαφωνούμε θέλω όμως να ρωτήσω γιατί θα πρέπει οι γύρω ν' αλλάξουν. Οσο ικανοποιητική και περιεκτική απάντηση και να δώσεις που να στηρίζει την άποψη αυτή ( ευτυχώς; ) πάντα θα βρίσκονται κάποιοι άλλοι που θα το βλέπουν αλλιώς το ζήτημα και θα στηρίζουν την στάση τους είτε με βάση τις προτιμήσεις και τις πεποιθήσεις τους είτε με βάση τα αποτελέσματα των επιστημονικών ερευνών που προτιμούν -ένα άλλο ζήτημα απο μόνο του κι' αυτό. Για την Ιστορία να προσθέσω οτι ναι μεν είμαι υπερ της έμπρακτης αναγνώρισης, απο τα κράτη και τις κοινωνίες των ανθρώπων, του δικαιώματος στον προσδιορισμό των ερωτικών προτιμήσεων κι' εντέλει του φύλου του κάθε προσώπου απο τον εαυτό του, ακόμη δε πως αντιλαμβάνομαι οτι η σεξουαλικότητα είναι ένα λεπτό, ευαίσθητο, προσωπικό ζήτημα, μυστήριο τραίνο και θέμα γούστου οπότε περί ορέξεως -κι' ας μου προξενούν απορία κάποια έξαλλα και κραυγαλέα πράγματα που έχω δει κατα καιρούς, όμως μέσα μου δεν έχω ακόμη ξεκάθαρη άποψη για το ζήτημα της υιοθεσίας, που όπως σωστά ειπώθηκε δεν είναι δικαίωμα, δίοτι πρόκειται για ζήτημα πολυπαραγοντικό, ανθρώπινο και κοινωνικό και άρα δύσκολα μετρήσιμο τεχνοκρατικά, πάνω απ' όλα όμως δίοτι είναι μεγάλη ευθύνη να μεγαλώνεις ένα παιδί, πολύ περισσότερο ένα ορφανό παιδί, άρα χρειάζεται να λάβουμε υπόψη διάφορους παράγοντες. Πις αν λοβ μαδαφάκαζ
iordanis77 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 (επεξεργασμένο) Δεν ξέρω για σας παιδιά αλλά όταν ήμουν μικρούλης από 3 ως 5 ετών όταν κάτι με τρόμαζε φώναζα μαμαααααά ενώ ήταν παρόντες και οι δυο γονείς μου.Και νομίζω ότι όλοι όσοι μεγαλώσαμε με μητέρα είχαμε παρόμοια αντίδραση !Βασικά το έχω παρατηρήσει και στα σημερινά παιδιά τα δικά μου και των φίλων μου όπως και στους φίλους μου όταν ήταν μικροί!!................... Φυσικα. Αφου η μαμα μας εχει στην αγκαλια της ενω ο πατερας εργαζεται. Να έχουν όλα τα συνταγματικά δικαιώματα που πρέπει από την πολιτεία τα gay ζευγάρια αλλά το θέμα της υιοθεσίας δεν με βρίσκει σύμφωνο! Δηλαδη προτιμας το παιδι να μενει ορφανο και στο ιδρυμα? Επεξ/σία 21 Απριλίου 2016 από iordanis77
Anorymous Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Και πως θα ήταν ζευγάρι αυτοί οι δύο;! (Άσχετα που κι αυτό δε νομίζω να ήταν και το ιδανικό...). Το οτι θα μεγαλωσουν ενα παιδι δεν παει να πει οτι θα μενουν και μαζι υπαρχουν και χωρισμενοι που μεγαλωνουν παιδια
zio10 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δηλαδη προτιμας το παιδι να μενει ορφανο και στο ιδρυμα? Είπαμε δεν είναι ή το ένα ή το άλλο αλλά συνεχίζεις να παραλείπεις την πιο προφανή επιλογή! Το οτι θα μεγαλωσουν ενα παιδι δεν παει να πει οτι θα μενουν και μαζι υπαρχουν και χωρισμενοι που μεγαλωνουν παιδια Μπλέκει ακόμα περισσότερο έτσι...δηλαδή από δύο ζευγάρια ομοφυλοφίλων, ένας άντρας και μια γυναίκα θα υιοθετήσουν ένα παιδί; Νομίζω πως δεν είναι εφικτό κάτι τέτοιο, άσε που θα γίνει αχταρμάς.
katergaris79 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δεν ξέρω για σας παιδιά αλλά όταν ήμουν μικρούλης από 3 ως 5 ετών όταν κάτι με τρόμαζε φώναζα μαμαααααά ενώ ήταν παρόντες και οι δυο γονείς μου.Και νομίζω ότι όλοι όσοι μεγαλώσαμε με μητέρα είχαμε παρόμοια αντίδραση !Βασικά το έχω παρατηρήσει και στα σημερινά παιδιά τα δικά μου και των φίλων μου όπως και στους φίλους μου όταν ήταν μικροί!Ότι και να λέμε η μάνα είναι αναντικατάστατη!Δίνει στην κυριολεξία την ζωή της για το παιδί της!Σαν την μητρική αγάπη δεν υπάρχει πουθενά!Το μητρικό ένστικτο υπάρχει στα θηλυκά από πολύ μικρές ηλικίες!Ο κολλητός μου έχει δίδυμα ένα αγόρι και ένα κορίτσι κοντά στα 11 και σουλατσάρουν όλη μέρα στο καφενείο που έχει.Όταν λοιπόν σταμάτησε ένα ζευγάρι εκεί με το μωρό τους για να φάει το κοριτσάκι του φίλου μου δεν ξεκολλούσε από το μωρό, ενώ το αγοράκι ούτε που γύρισε να το κοιτάξει.Δηλαδή θα αναιρέσουμε την φύση τώρα;Να έχουν όλα τα συνταγματικά δικαιώματα που πρέπει από την πολιτεία τα gay ζευγάρια αλλά το θέμα της υιοθεσίας δεν με βρίσκει σύμφωνο!Φυσικά και είναι η προσωπική μου άποψη αυτή εννοείτε! Να υποθέσω ότι διαφωνείς και με την υιοθεσία από μονογονεϊκή οικογένεια που έτσι κι αλλιώς επιτρέπεται από την ελληνική νομοθεσία; Δεν διαφωνούμε θέλω όμως να ρωτήσω γιατί θα πρέπει οι γύρω ν' αλλάξουν. Οσο ικανοποιητική και περιεκτική απάντηση και να δώσεις που να στηρίζει την άποψη αυτή ( ευτυχώς; ) πάντα θα βρίσκονται κάποιοι άλλοι που θα το βλέπουν αλλιώς το ζήτημα και θα στηρίζουν την στάση τους είτε με βάση τις προτιμήσεις και τις πεποιθήσεις τους είτε με βάση τα αποτελέσματα των επιστημονικών ερευνών που προτιμούν -ένα άλλο ζήτημα απο μόνο του κι' αυτό. Για την Ιστορία να προσθέσω οτι ναι μεν είμαι υπερ της έμπρακτης αναγνώρισης, απο τα κράτη και τις κοινωνίες των ανθρώπων, του δικαιώματος στον προσδιορισμό των ερωτικών προτιμήσεων κι' εντέλει του φύλου του κάθε προσώπου απο τον εαυτό του, ακόμη δε πως αντιλαμβάνομαι οτι η σεξουαλικότητα είναι ένα λεπτό, ευαίσθητο, προσωπικό ζήτημα, μυστήριο τραίνο και θέμα γούστου οπότε περί ορέξεως -κι' ας μου προξενούν απορία κάποια έξαλλα και κραυγαλέα πράγματα που έχω δει κατα καιρούς, όμως μέσα μου δεν έχω ακόμη ξεκάθαρη άποψη για το ζήτημα της υιοθεσίας, που όπως σωστά ειπώθηκε δεν είναι δικαίωμα, δίοτι πρόκειται για ζήτημα πολυπαραγοντικό, ανθρώπινο και κοινωνικό και άρα δύσκολα μετρήσιμο τεχνοκρατικά, πάνω απ' όλα όμως δίοτι είναι μεγάλη ευθύνη να μεγαλώνεις ένα παιδί, πολύ περισσότερο ένα ορφανό παιδί, άρα χρειάζεται να λάβουμε υπόψη διάφορους παράγοντες. Πις αν λοβ μαδαφάκαζ Όταν λέω να αλλάξουν δεν εννοώ ότι περιμένω το 100% της κοινωνίας να αποδεχτεί κάτι που (λόγω δεκάδων παραγόντων εδώ και χρόνια) έχει παρουσιαστεί ως μη αποδεκτό/μη φυσιολογικό και άλλα τέτοια όμορφα. Απλώς θεωρώ πως πρέπει να μικρύνει το ποσοστό αυτών που θα χλεύαζαν ή έστω θα ξεχώριζαν ένα παιδί που μεγαλώνει σε μια gay οικογένεια ως "ιδιαίτερο". Κοντολογίς αφού το πρόβλημα ενός τέτοιου παιδιού δεν προκύπτει από την οικογένειά του αλλά από την κοινωνία μας, δεν πρέπει να αλλάξει η οικογένεια του αλλά η κοινωνία μας. Κι ευτυχώς αλλάζει.
zio10 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Να υποθέσω ότι διαφωνείς και με την υιοθεσία από μονογονεϊκή οικογένεια που έτσι κι αλλιώς επιτρέπεται από την ελληνική νομοθεσία; Όταν λέω να αλλάξουν δεν εννοώ ότι περιμένω το 100% της κοινωνίας να αποδεχτεί κάτι που (λόγω δεκάδων παραγόντων εδώ και χρόνια) έχει παρουσιαστεί ως μη αποδεκτό/μη φυσιολογικό και άλλα τέτοια όμορφα. Απλώς θεωρώ πως πρέπει να μικρύνει το ποσοστό αυτών που θα χλεύαζαν ή έστω θα ξεχώριζαν ένα παιδί που μεγαλώνει σε μια gay οικογένεια ως "ιδιαίτερο". Κοντολογίς αφού το πρόβλημα ενός τέτοιου παιδιού δεν προκύπτει από την οικογένειά του αλλά από την κοινωνία μας, δεν πρέπει να αλλάξει η οικογένεια του αλλά η κοινωνία μας. Κι ευτυχώς αλλάζει. Δεν ήξερα ότι επιτρέπεται αυτό. Λογικά θα είναι ακόμα πιο δύσκολο. Στο τελευταίο που λες, πιστεύεις ότι η πλειοψηφία είναι υπέρ της υιοθεσίας δηλαδή;
katergaris79 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Είπαμε δεν είναι ή το ένα ή το άλλο αλλά συνεχίζεις να παραλείπεις την πιο προφανή επιλογή! Επειδή επιμένεις να μην απαντάς θα το θέσω ως δικό μου ερώτημα αλλιώς: Ένα ίδρυμα που φιλοξενεί ένα παιδί έχει επιλογή να το δώσει σε ένα straight ζευγάρι που (σύμφωνα με αντικειμενικά κριτήρια) είναι 90% ικανό να μεγαλώσει ένα παιδί ή σε ένα gay ζευγάρι που με τα ίδια κριτήρια είναι 100% ικανό να μεγαλώσει ένα παιδί. Τι να κάνει το ίδρυμα; να κρατήσει το παιδί ή να το δώσει σε κάποιο από τα δύο ζευγάρια; Στο τελευταίο που λες, πιστεύεις ότι η πλειοψηφία είναι υπέρ της υιοθεσίας δηλαδή; Αλλάζει είπα, όχι άλλαξε.
zio10 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Επειδή επιμένεις να μην απαντάς θα το θέσω ως δικό μου ερώτημα αλλιώς: Ένα ίδρυμα που φιλοξενεί ένα παιδί έχει επιλογή να το δώσει σε ένα straight ζευγάρι που (σύμφωνα με αντικειμενικά κριτήρια) είναι 90% ικανό να μεγαλώσει ένα παιδί ή σε ένα gay ζευγάρι που με τα ίδια κριτήρια είναι 100% ικανό να μεγαλώσει ένα παιδί. Τι να κάνει το ίδρυμα; να κρατήσει το παιδί ή να το δώσει σε κάποιο από τα δύο ζευγάρια; Αλλάζει είπα, όχι άλλαξε. Έχω απαντήσει. Για μένα το να πάει σε gay ζευγάρι δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν ως επιλογή.
katergaris79 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Έχω απαντήσει. Για μένα το να πάει σε gay ζευγάρι δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν ως επιλογή. Ακόμα κι όταν είναι ικανότερο; Όσες χώρες στον κόσμο το εφαρμόζουν ξέρουν άραγε λιγότερα από εμάς ή απλώς δε θέλουν το καλό των παιδιών τους; Για να το λήξω από μεριάς μου: Πρέπει κάποιοι να καταλάβουν ότι τα gay άτομα είναι καθόλα ικανά να τεκνοποιήσουν. Υπάρχουν πολλοί τρόποι που θα μπορούσαν να το κάνουν χωρίς να δώσουν λογαριασμό σε ΚΑΝΕΝΑΝ. Το γεγονός ότι κάποιοι θέλουν να έχουν την επιλογή να σώσουν ένα παιδί από τα (αποδεδειγμένα) προβλήματα που προκαλεί η ιδρυματοποίηση, το κάνουν μόνο επειδή ακριβώς αντιλαμβάνονται τα παραπάνω προβλήματα. That's all. Όσο η νομοθεσία δεν αλλάζει τόσα περισσότερα παιδιά μένουν στα ιδρύματα ενώ παράλληλα τα gay ζευγάρια συνεχίζουν να αποκτούν παιδιά με άλλους τρόπους όπως εδώ και τόσα χρόνια.
zio10 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Ακόμα κι όταν είναι ικανότερο; Όσες χώρες στον κόσμο το εφαρμόζουν ξέρουν άραγε λιγότερα από εμάς ή απλώς δε θέλουν το καλό των παιδιών τους; Για να το λήξω από μεριάς μου: Πρέπει κάποιοι να καταλάβουν ότι τα gay άτομα είναι καθόλα ικανά να τεκνοποιήσουν. Υπάρχουν πολλοί τρόποι που θα μπορούσαν να το κάνουν χωρίς να δώσουν λογαριασμό σε ΚΑΝΕΝΑΝ. Το γεγονός ότι κάποιοι θέλουν να έχουν την επιλογή να σώσουν ένα παιδί από τα (αποδεδειγμένα) προβλήματα που προκαλεί η ιδρυματοποίηση, το κάνουν μόνο γιατί αντιλαμβάνονται τα παραπάνω προβλήματα. That's all. Όσο η νομοθεσία δεν αλλάζει τόσα περισσότερα παιδιά μένουν στα ιδρύματα ενώ παράλληλα τα gay ζευγάρια συνεχίζουν να αποκτούν παιδιά με άλλους τρόπους όπως εδώ και τόσα χρόνια. Δεν ξέρω πως μετριέται το ικανότερο. Η άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να απλουστεύσουν κάπως τις διαδικασίες ώστε να πάνε περισσότερα παιδιά σε ετερόφυλα ζευγάρια.
katergaris79 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δεν ξέρω πως μετριέται το ικανότερο. Η άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να απλουστεύσουν κάπως τις διαδικασίες ώστε να πάνε περισσότερα παιδιά σε ετερόφυλα ζευγάρια. Ικανότερο σύμφωνα με τα ίδια αντικειμενικά κριτήρια που επιλέγεται και ένα straight ζευγάρι, το έγραψα παραπάνω. 1
zio10 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Ικανότερο σύμφωνα με τα ίδια αντικειμενικά κριτήρια που επιλέγεται και ένα straight ζευγάρι, το έγραψα παραπάνω. Oκ το βλέπουμε λίγο αλλιώς, για μένα δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια που μπορείς να τα υπολογίσεις σε αυτό το θέμα.
katergaris79 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Oκ το βλέπουμε λίγο αλλιώς, για μένα δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια που μπορείς να τα υπολογίσεις σε αυτό το θέμα. Εγώ όχι, ευτυχώς υπάρχουν ειδικοί που το έχουν ήδη κάνει. 1
Soufesis Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Ένα παιδί δεν μεγαλώνει με manual για να μετράει το 10% σε τυπικά προσόντα. Το φέρνει στον κόσμο μια μάνα και ένας πατέρας, και αν δεν μπορούν να το μεγαλώσουν αυτοί θα πρέπει πάλι να βρεθεί ένα περιβάλλον με μια μάνα και ένα πατέρα που μπορούν. Δεν πρέπει να γίνεται πιο περίπλοκο απ αυτό. Από μερικούς gay ανθρώπους που γνωρίζω, το θέμα της υιοθεσίας δεν βρίσκει σύμφωνο και μεγάλο μέρος της ίδιας της κοινότητας 1
zio10 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Δημοσ. 21 Απριλίου 2016 Ένα παιδί δεν μεγαλώνει με manual για να μετράει το 10% σε τυπικά προσόντα. Το φέρνει στον κόσμο μια μάνα και ένας πατέρας, και αν δεν μπορούν να το μεγαλώσουν αυτοί θα πρέπει πάλι να βρεθεί ένα περιβάλλον με μια μάνα και ένα πατέρα που μπορούν. Δεν πρέπει να γίνεται πιο περίπλοκο απ αυτό. Από μερικούς gay ανθρώπους που γνωρίζω, το θέμα της υιοθεσίας δεν βρίσκει σύμφωνο και μεγάλο μέρος της ίδιας της κοινότητας Εγώ δεν έχει τύχει να γνωρίσω κανέναν που να είναι υπέρ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις