Προς το περιεχόμενο

Αποζημίωση... $15 σε κάθε Αμερικανό που αγόρασε Pentium 4 πριν από 14 χρόνια


eSATA

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μαλάκα,εδώ σου λέει πως όλο αυτό το έκανε όχι απλά για να πουλήσει τα σαπάκια,αλλά για να τα πουλήσει και ακριβότερα από τα άλλα καλύτερα..και ο άλλος την υποστηρίζει.

 

 

Aν ο αλλος ειμαι εγω, δεν υποστηριζω κανεναν (amd εχω, και cpu + gpu) παρα μονο τη τσεπη μου. Εγω απαντηση εδωσα στον φιλο που λεει οτι τα benchmark ειναι στημενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν ο αλλος ειμαι εγω, δεν υποστηριζω κανεναν (amd εχω, και cpu + gpu) παρα μονο τη τσεπη μου. Εγω απαντηση εδωσα στον φιλο που λεει οτι τα benchmark ειναι στημενα

 

http://www.agner.org/optimize/blog/read.php?i=49

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45usd=35eur

ε τι μόνο όταν τα πουλάνε κάνουν τα $ σε €; να το κάνουν και όταν αποζημιώνουν.. αλλά ευρώπη δεν αποζημιώνουν καν οπότε τσάμπα το συζητάμε :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι νεες κονσολες τρωνε ουτως η αλλος μπουκαλι απο την καρτα γραφικων πολυ πριν ζοριστει ο επεξεργαστης. Επισης, δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι, αλλα οι μισοι πυρηνες πανε για το OS που τρεχουν. 

 

Επισης, προφανως και δεν ειναι προβλημα του DX 11, καθως σαφως υπαρχουν τιτλοι που φορτωνουν ισοποσα τις CPU σε DX 11. Επισης αυτα που εγραψα δεν ειναι δικες μου θεωριες, παρα πολλοι game developers το εχουν δηλωσει, οτι ο προγραμματισμος και το σωστο offload σε πολλους πυρηνες, ακομα και αν ειναι δυνατο, ειναι οικονομικα και χρονικα ασυμφορο. 

 

Το οτι οι πολυπυρηνοι ειναι μονοδρομος το ειπα ηδη. Η μεταβαση ομως επαναλαμβανω πρεπει να γινεται οταν εχουμε φτασει ενα ταβανι στο per core performance. Η amd ξανατονιζω, εχει τεραστια περιθωρια μεχρι να φτασει σε αυτο το ταβανι, και επειδη τεχνολογικα ειναι obsolete σα εταιρια, απλα φορτωνει πυρηνες. Δεν καταλαβαινω αν και που διαφωνεις. 

 

Ακομα και αν ενα παιχνιδι ειναι τελεια optimized, θα δουλευει το ιδιο καλα σε 2 πυρηνες με Χ αποδοση οπως και σε 4 πυρηνες με Χ/2 αποδοση. Ομως το developing σε περισσοτερους πυρηνες, κοστιζει σε χρονο και σε χρημα, αρα γιατι να μην προτιμησουμε την πρωτη λυση?

 

Συνεχίζεις να κάνεις πλάκα; Τι μας λες ότι δεν είναι πρόβλημα του DirectX 11, όταν ο ίδιος ο Project Manager λέει ότι με το DirectX 12 θα βελτιωθεί σημαντικά το multithread scaling και το CPU utilization;

Οι game developers περιορίζονται από τα εργαλεία που έχουν στα χέρια τους. Αν τα εργαλεία τους το επιτρέπουν, θα κάνουν καλύτερη αξιοποίηση της CPU.

Ταβάνι σε per core performance δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ. Καινούργιες τεχνολογίες, έρευνες κτλ πάντα θα ανεβάζουν την απόδοση.

Η AMD obsolete; Ίσως το πιο αστείο πράγμα που θα ακούσω σήμερα. Πιάσε τις καινοτομίες που έχει βγάλει και συνεχίζει να βγάζει η AMD, και πόσες από αυτές αργά ή γρήγορα τις έχει αντιγράψει η Intel, και θα δεις πόσο λάθος είναι η άποψή σου. Το ποια εταιρεία έχει αυτή τη στιγμή τις καλύτερες επιδόσεις είναι εντελώς άσχετο. Δεν μπορείς να κρίνεις ολόκληρη εταιρεία από μια flawed αρχιτεκτονική ή επειδή οι συνεργάτες τις έχουν μείνει πίσω σε process nodes σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Είναι σαν να έλεγες στις εποχές του Pentium 4 και του Pentium D ότι η Intel είναι obsolete. Αν είναι obsolete, γιατί τότε την επέλεξαν Sony και Microsoft για τις "next-gen" κονσόλες τους;

Τέλος, αν έχεις ένα σύστημα με 2 πυρηνες με Χ αποδοση ένα με 4 πυρηνες με Χ/2 αποδοση, ένα τέλεια optimized παιχνίδι θα τρέχει καλύτερα στο δεύτερο σύστημα, λόγω Context Switching. Η σωστή λύση δεν είναι η πιο εύκολη, αλλά αυτή που ακολουθεί την τεχνολογία. Αφού οι τάσεις της τεχνολογίας αυτή τη στιγμή είναι πολλοί πυρήνες, ε, τότε οι προγραμματιστές πρέπει να γράφουν κώδικα που να αξιοποιεί τους πυρήνες αυτούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίζεις να κάνεις πλάκα; Τι μας λες ότι δεν είναι πρόβλημα του DirectX 11, όταν ο ίδιος ο Project Manager λέει ότι με το DirectX 12 θα βελτιωθεί σημαντικά το multithread scaling και το CPU utilization;

 

καλά παρά τις ενδεχόμενες βελτιώσεις που θα φέρει το dx12 μην περιμένετε να "μεταμορφωθούν" οι σημερινές κονσόλες, οι δυνατότητες τους και συγκεκριμένα των καρτών τους είναι συγκεκριμένες 

 

καλά ο άλλος που λέει ότι είναι τεχνολογικά obsolete  η amd το γ@μησε και ψόφησε 

 

ακόμα και αν per core απέχει από την intel έχει πολλά πράγματα να επιδείξει, ειδικά στα γραφικά που είναι άκρως ανταγωνιστική,  και επίσης το γεγονός ότι προμηθεύει τις κονσόλες την κάνει τον πιο σημαντικό παίκτη στο gaming ανεξαρτήτου πλατφόρμας 

 

το πακετάκι cpu-γραφικά που μπορεί να προσφέρει η amd (έστω και αν μιλάμε για οικονομικές καταστάσεις και όχι high end) δε μπορεί να το προσφέρει ούτε η intel που είναι obsolete στα γραφικά όσο και αν το προσπαθεί , ούτε φυσικά η nvidia που δε κατασκευάζει x86 cpu και οι arm της είναι για τα μπάζα μπροστά στον ανταγωνισμό 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνεχίζεις να κάνεις πλάκα; Τι μας λες ότι δεν είναι πρόβλημα του DirectX 11, όταν ο ίδιος ο Project Manager λέει ότι με το DirectX 12 θα βελτιωθεί σημαντικά το multithread scaling και το CPU utilization;

Οι game developers περιορίζονται από τα εργαλεία που έχουν στα χέρια τους. Αν τα εργαλεία τους το επιτρέπουν, θα κάνουν καλύτερη αξιοποίηση της CPU.

Ταβάνι σε per core performance δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ. Καινούργιες τεχνολογίες, έρευνες κτλ πάντα θα ανεβάζουν την απόδοση.

Η AMD obsolete; Ίσως το πιο αστείο πράγμα που θα ακούσω σήμερα. Πιάσε τις καινοτομίες που έχει βγάλει και συνεχίζει να βγάζει η AMD, και πόσες από αυτές αργά ή γρήγορα τις έχει αντιγράψει η Intel, και θα δεις πόσο λάθος είναι η άποψή σου. Το ποια εταιρεία έχει αυτή τη στιγμή τις καλύτερες επιδόσεις είναι εντελώς άσχετο. Δεν μπορείς να κρίνεις ολόκληρη εταιρεία από μια flawed αρχιτεκτονική ή επειδή οι συνεργάτες τις έχουν μείνει πίσω σε process nodes σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Είναι σαν να έλεγες στις εποχές του Pentium 4 και του Pentium D ότι η Intel είναι obsolete. Αν είναι obsolete, γιατί τότε την επέλεξαν Sony και Microsoft για τις "next-gen" κονσόλες τους;

 

Εγω ομως δεν μιλαω ουτε για το 2000 ουτε για το 2005. Σημερα παιζει μπαλα σε επεξεργαστες low και entry level. Αυτο την καθιστα τεχνολογικα obsolete, ασχετως αν οι προτασεις της ειναι καλυτερες / χειροτερες απο τους αντιστοιχους entry level της Intel.

 

Την επελεξαν οι κονσολες γιατι ηταν η μονη ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ λυση που συνδιαζει cpu + gpu. Εσυ τι πιστευεις δηλαδη, οτι την προτιμησαν γιατι κατασκευαζει καλυτερους επεξεργαστες?

 

Τέλος, αν έχεις ένα σύστημα με 2 πυρηνες με Χ αποδοση ένα με 4 πυρηνες με Χ/2 αποδοση, ένα τέλεια optimized παιχνίδι θα τρέχει καλύτερα στο δεύτερο σύστημα, λόγω Context Switching. Η σωστή λύση δεν είναι η πιο εύκολη, αλλά αυτή που ακολουθεί την τεχνολογία. Αφού οι τάσεις της τεχνολογίας αυτή τη στιγμή είναι πολλοί πυρήνες, ε, τότε οι προγραμματιστές πρέπει να γράφουν κώδικα που να αξιοποιεί τους πυρήνες αυτούς.

 

Το προβλημα ειναι οτι ΔΕΝ υπαρχει και ΔΕΝ θα υπαρξει το τελεια optimized παιχνιδι,αυτο γραφω τοση ωρα, και ακομα και να υπαρξει θα μιλαμε για την μειονοτητα και οχι για την πλειονοτητα των παιχνιδιων. Χωρια που σου ξαναλεω, εγω μιλαω για το τι ισχυει σημερα, και οχι για το τι θα ισχυει στο μελλον. Στο μελλον, οταν οπως λες θα ειναι πιο ευκολο (αν ειναι πιο ευκολο) να γραφεται software που να αξιοποιει 8πυρηνους, θα βγαλει και η Intel 8πυρηνα i5. Και τοτε η ΑΜD, ακριβως επειδη ειναι τεχνολογικα υποδεεστερη, θα ακολουθησει την λογικη του πυρηνικου αντιδραστηρα, και θα βγαζει επεξεργαστες με 16 πυρηνες που παλι δεν θα χρησιμοποιουνται στα παιχνιδια, οπως σημερα οι 8πυρηνοι. Οποτε παλι αναγκαστικα στα entry level θα παιζει μπαλα. 

 

Χαρακτηριστικο παραδειγμα, εχω τον Phenom II X4, o οποιος στο 99% των παιχνιδιων μπουκωνει την 7870 μου. Γιατι? Γιατι ο 1ος πυρηνας βαραει 100αρια usage, ο 2ος παιζει στο 30-70 και οι αλλοι 2 ειναι idle. Ακομα και τον 8350 να παρεις, το per core performance του ειναι σχεδον το μισο του i3!!! Με λιγα λογια, οποιοδηποτε παιχνιδι δεν αξιοποιει 100% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 πυρηνες τρεχει χειροτερα στον 8350 απο οτι στον i3! Oποτε τι να τους κανω τους 8 / 16 / 32 πυρηνες οταν το sw που χρησιμοποιω εγω και ο περισσοτερος κοσμος ΔΕΝ τους αξιοποιει? 

 

http://www.anandtech.com/bench/product/697?vs=1197

 

Για πηγαινε στα bench παιχνιδιων, και πες μου τι βλεπεις? Εγω βλεπω οτι κανενα δεν αξιοποιει τους πυρηνες του 8350. Και μιλαμε για 20% ακριβοτερο επεξεργαστη με 250% μεγαλυτερη καταναλωση απο τον i3. Και μου λες εσυ οτι δεν ειναι τεχνολογικα obsolete η AMD

καλά παρά τις ενδεχόμενες βελτιώσεις που θα φέρει το dx12 μην περιμένετε να "μεταμορφωθούν" οι σημερινές κονσόλες, οι δυνατότητες τους και συγκεκριμένα των καρτών τους είναι συγκεκριμένες 

 

καλά ο άλλος που λέει ότι είναι τεχνολογικά obsolete  η amd το γ@μησε και ψόφησε 

 

ακόμα και αν per core απέχει από την intel έχει πολλά πράγματα να επιδείξει, ειδικά στα γραφικά που είναι άκρως ανταγωνιστική,  και επίσης το γεγονός ότι προμηθεύει τις κονσόλες την κάνει τον πιο σημαντικό παίκτη στο gaming ανεξαρτήτου πλατφόρμας 

 

το πακετάκι cpu-γραφικά που μπορεί να προσφέρει η amd (έστω και αν μιλάμε για οικονομικές καταστάσεις και όχι high end) δε μπορεί να το προσφέρει ούτε η intel που είναι obsolete στα γραφικά όσο και αν το προσπαθεί , ούτε φυσικά η nvidia που δε κατασκευάζει x86 cpu και οι arm της είναι για τα μπάζα μπροστά στον ανταγωνισμό 

Nαι αλλα εγω δεν μιλησα για γραφικα αλλα για επεξεργαστες (αν και στα γραφικα, και εκει σιγα σιγα πισω μενει οπως με λυπη βλεπω). 

 

Και οχι, το πακετακι APU στα λευτα που κοστιζει δεν ειναι ανταγωνιστικο με CPU + dgpu, ακομα και με της ιδιας εταιριας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ομως δεν μιλαω ουτε για το 2000 ουτε για το 2005. Σημερα παιζει μπαλα σε επεξεργαστες low και entry level. Αυτο την καθιστα τεχνολογικα obsolete, ασχετως αν οι προτασεις της ειναι καλυτερες / χειροτερες απο τους αντιστοιχους entry level της Intel.

 

Την επελεξαν οι κονσολες γιατι ηταν η μονη ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ λυση που συνδιαζει cpu + gpu. Εσυ τι πιστευεις δηλαδη, οτι την προτιμησαν γιατι κατασκευαζει καλυτερους επεξεργαστες?

 

 

Το προβλημα ειναι οτι ΔΕΝ υπαρχει και ΔΕΝ θα υπαρξει το τελεια optimized παιχνιδι,αυτο γραφω τοση ωρα, και ακομα και να υπαρξει θα μιλαμε για την μειονοτητα και οχι για την πλειονοτητα των παιχνιδιων. Χωρια που σου ξαναλεω, εγω μιλαω για το τι ισχυει σημερα, και οχι για το τι θα ισχυει στο μελλον. Στο μελλον, οταν οπως λες θα ειναι πιο ευκολο (αν ειναι πιο ευκολο) να γραφεται software που να αξιοποιει 8πυρηνους, θα βγαλει και η Intel 8πυρηνα i5. Και τοτε η ΑΜD, ακριβως επειδη ειναι τεχνολογικα υποδεεστερη, θα ακολουθησει την λογικη του πυρηνικου αντιδραστηρα, και θα βγαζει επεξεργαστες με 16 πυρηνες που παλι δεν θα χρησιμοποιουνται στα παιχνιδια, οπως σημερα οι 8πυρηνοι. Οποτε παλι αναγκαστικα στα entry level θα παιζει μπαλα. 

 

Χαρακτηριστικο παραδειγμα, εχω τον Phenom II X4, o οποιος στο 99% των παιχνιδιων μπουκωνει την 7870 μου. Γιατι? Γιατι ο 1ος πυρηνας βαραει 100αρια usage, ο 2ος παιζει στο 30-70 και οι αλλοι 2 ειναι idle. Ακομα και τον 8350 να παρεις, το per core performance του ειναι σχεδον το μισο του i3!!! Με λιγα λογια, οποιοδηποτε παιχνιδι δεν αξιοποιει 100% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 πυρηνες τρεχει χειροτερα στον 8350 απο οτι στον i3! Oποτε τι να τους κανω τους 8 / 16 / 32 πυρηνες οταν το sw που χρησιμοποιω εγω και ο περισσοτερος κοσμος ΔΕΝ τους αξιοποιει? 

 

http://www.anandtech.com/bench/product/697?vs=1197

 

Για πηγαινε στα bench παιχνιδιων, και πες μου τι βλεπεις? Εγω βλεπω οτι κανενα δεν αξιοποιει τους πυρηνες του 8350. Και μιλαμε για 20% ακριβοτερο επεξεργαστη με 250% μεγαλυτερη καταναλωση απο τον i3. Και μου λες εσυ οτι δεν ειναι τεχνολογικα obsolete η AMD

Nαι αλλα εγω δεν μιλησα για γραφικα αλλα για επεξεργαστες (αν και στα γραφικα, και εκει σιγα σιγα πισω μενει οπως με λυπη βλεπω). 

 

Και οχι, το πακετακι APU στα λευτα που κοστιζει δεν ειναι ανταγωνιστικο με CPU + dgpu, ακομα και με της ιδιας εταιριας.

 

Ξέρεις τι σημαίνει η λέξη οbsolete; Απαρχαιωμένος.

Σαν να λέμε ότι συγκρίνεις αυτοκίνητο του 80 με σύγχρονο. Σαν να συγκρίνεις CRT με LED οθόνες.

Όπως τα λες, obsolete ήταν και η Intel το 2005.

 

Για κονσόλες υπήρχαν πολλές άλλες λύσεις. Θα μπορούσαν να είχαν πάει σε ARM επεξεργαστές ή να είχαν μείνει σε PowerPC.

 

Και εγώ έχω Phenom II X4. Μερικές φορές πριν τρέξω παιχνίδι ανοίγω το HWiNFO64. Guess what: όταν κλείνω το παιχνίδι το average usage είναι παρόμοιο μεταξύ των πυρήνων. Αυτά που λες για 100%-30%-idle-idle δεν παίζουν, εκτός και αν έχει κάποιο πρόβλημα το pc σου.

 

Επαναλαμβάνω: Κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία από μια αρχιτεκτονική (Bulldozer), η οποία είναι προς κατάργηση-αντικατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 (αν και στα γραφικα, και εκει σιγα σιγα πισω μενει οπως με λυπη βλεπω). 

 

Και οχι, το πακετακι APU στα λευτα που κοστιζει δεν ειναι ανταγωνιστικο με CPU + dgpu, ακομα και με της ιδιας εταιριας.

αυτή την εποχή είναι πίσω γιατί δεν έχει παρουσιάσει κάτι νέο και η nvidia μόλις παρουσίασε (αν εννοείς τις enthusiast κάρτες, δε νομίζω ότι ενδιαφέρουν έτσι κι αλλιώς τους περισσότερους, ειδικά όταν η nvidia σέρβιρε φόλες στις χαμηλότερες κατηγορίες) 

 

γενικά πάντως στις mid προς high κατηγορίες  ανέκαθεν είχε καλές προτάσεις και πολλές φορές καλύτερες από τον ανταγωνισμό.

το κατά πόσο της το αναγνωρίζει η αγορά είναι άλλο θέμα (αν και περισσότερο κολλάει με το παρόν τόπικ το γιατί σε πολλές περιπτώσεις θάβεται χωρίς λόγο η amd) 

 

τις apu ούτε κι εγώ θα τις αγόραζα (και γενικά δε θα αγόραζα αυτή τη στιγμή amd cpu) όμως οι κατασκευαστές κονσολών από ότι φαίνεται τις βρήκαν συμφέρουσες

κυρίως αυτό είχα στο νου μου, από ότι δείχνουν τα πράγματα  κανείς αυτή τη στιγμή δε θα μπορούσε να τους δώσει πιο συμφέρουσα-ολοκληρωμένη πρόταση από αυτούς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις τι σημαίνει η λέξη οbsolete; Απαρχαιωμένος.

Σαν να λέμε ότι συγκρίνεις αυτοκίνητο του 80 με σύγχρονο. Σαν να συγκρίνεις CRT με LED οθόνες.

Όπως τα λες, obsolete ήταν και η Intel το 2005.

 

Δυστηχως καπου εδω καταλαβαινω οτι εισαι fanboy λογω του bold που εγραψες, οποτε τζαμπα ασχολουμαι ετσι? Τι με νοιαζει το αν ηταν η δεν ηταν η Intel obsolete το 2005 και το 30 προ Χριστου? Δεν ειμαι fanboy και δεν παω να αποδειξω οτι Intel > amd η Amd > intel οπως εσυ, οποτε δνε με ενδιαφερει το ποια ηταν obsolete, με ενδιαφερει το σημερα. Οποτε ναι, η Ιntel ηταν obsolete το 2005, παμε παρακατω?

 

 

Επαναλαμβάνω: Κρίνεις μια ολόκληρη εταιρεία από μια αρχιτεκτονική (Bulldozer), η οποία είναι προς κατάργηση-αντικατάσταση.

 

Κρινω μια εταιρια για τους επεξεργαστες της με βαση τα προιοντα που μου προσφερει. Οταν λοιπον μου παρουσιαζει εναν πυρηνικο αντιδραστηρα που καταναλωνει 220watt και παλευει να ανταγωνιστει το per core performance του pentium G των 40 ευρω τοτε πως να την χαρακτηρισω αν οχι παρωχημενη?

Nα στο θεσω και διαφορετικα. To per core performance του ακριβοτερου επεξεργαστη της AMD (9590) παλευει με κοπο και ιδρωτα να ξεπερασει το per core performance του core 2 duo του 2007. Nα στο παω και σημερα? Ο Pentium G των 50 ευρω σε αρκετα παιχνιδια βγαζει τις ιδιες επιδοσεις με τον 9590! Να συγκρινω τωρα αντιστοιχα εναν AMD των 50 ευρω με εναν i5 / i7 στην κατηγορια τιμης του 9590 να δουμε τα αποτελεσματα? 

 

 

Για κονσόλες υπήρχαν πολλές άλλες λύσεις. Θα μπορούσαν να είχαν πάει σε ARM επεξεργαστές ή να είχαν μείνει σε PowerPC.

 

Aρα για χρηση σε κονσολες η ΑΜD προσφερει καλυτερες λυσεις απο οτι οι ανταγωνιστες της (οι οποιοι δεν περιλαμβανουν την Intel). Τι σχεση εχει αυτο με το desktop δεν ξερω, ποιο πολυ σαν μαρκετινιστικο προμοταρισμα της ΑMD μου κανει η ρητορικη σου.

 

 

 

Και εγώ έχω Phenom II X4. Μερικές φορές πριν τρέξω παιχνίδι ανοίγω το HWiNFO64. Guess what: όταν κλείνω το παιχνίδι το average usage είναι παρόμοιο μεταξύ των πυρήνων. Αυτά που λες για 100%-30%-idle-idle δεν παίζουν, εκτός και αν έχει κάποιο πρόβλημα το pc σου.

 

Nαι, εχει προβλημα το PC μου και γκαζωνει τους 2 πυρηνες γιατι δεν γουσταρει να καψει ρευμα για τους αλλους 2. Σοβαρα τα λες αυτα η αστειευομαστε? Btw, msi aferburner και checkaris real time την ωρα που παιζεις το CPU USAGE. Επειδη εχω και 2 οθονες, οποτε βλεπω κανα περιεργο drop σε παιχνιδια, το ανοιγω και checkaro ποιο ειναι το προβλημα. Ε το προβλημα ΠΑΝΤΑ ειναι οτι οι 2 πυρηνες συνηθως ειναι afk ή με low usage, ενω ο πρωτος εχει μπουκωσει

 

 

 

 

αυτή την εποχή είναι πίσω γιατί δεν έχει παρουσιάσει κάτι νέο και η nvidia μόλις παρουσίασε (αν εννοείς τις enthusiast κάρτες, δε νομίζω ότι ενδιαφέρουν έτσι κι αλλιώς τους περισσότερους, ειδικά όταν η nvidia σέρβιρε φόλες στις χαμηλότερες κατηγορίες) 

 

γενικά πάντως στις mid προς high κατηγορίες  ανέκαθεν είχε καλές προτάσεις και πολλές φορές καλύτερες από τον ανταγωνισμό.

το κατά πόσο της το αναγνωρίζει η αγορά είναι άλλο θέμα (αν και περισσότερο κολλάει με το παρόν τόπικ το γιατί σε πολλές περιπτώσεις θάβεται χωρίς λόγο η amd) 

 

τις apu ούτε κι εγώ θα τις αγόραζα (και γενικά δε θα αγόραζα αυτή τη στιγμή amd cpu) όμως οι κατασκευαστές κονσολών από ότι φαίνεται τις βρήκαν συμφέρουσες

κυρίως αυτό είχα στο νου μου, από ότι δείχνουν τα πράγματα  κανείς αυτή τη στιγμή δε θα μπορούσε να τους δώσει πιο συμφέρουσα-ολοκληρωμένη πρόταση από αυτούς

Μα και γω ρε συ AMD αγοραζω, και σαφως στις κατηγοριες κατω απο 300 ευρω τα τελευταια χρονια η ΑΜD κανει χαβαλε στην πρασινη. 

αυτή την εποχή είναι πίσω γιατί δεν έχει παρουσιάσει κάτι νέο και η nvidia μόλις παρουσίασε (αν εννοείς τις enthusiast κάρτες, δε νομίζω ότι ενδιαφέρουν έτσι κι αλλιώς τους περισσότερους, ειδικά όταν η nvidia σέρβιρε φόλες στις χαμηλότερες κατηγορίες) 

 

Τωρα για τις APU των κονσολων, δεν ειναι desktop επεξεργαστες, ουτε κατηγορια στην οποια δραστηριοποιειται ενεργα η Intel, οποτε ουσιαστικα παιζει μπαλα μονη της. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστηχως καπου εδω καταλαβαινω οτι εισαι fanboy λογω του bold που εγραψες, οποτε τζαμπα ασχολουμαι ετσι?

 

Οποτε ναι, η Ιntel ηταν obsolete το 2005

 

Ποια bold ρε καραμήτρο; Αυτά που έβαλες εσύ στο quote;

 

Η Intel obsolete; Ήταν τότε πίσω από τον ανταγωνισμό, αλλά σε καμία περίπτωση obsolete. Βρήκαμε μια αγγλική λέξη και την πετάμε δεξιά-αριστερά. Πήγαινε σε κανά φροντιστήριο να μάθεις τι σημαίνει obsolete γιατί θα μας τρελάνεις. Άλλο πράγμα το ξεπερασμένο ή το μη ανταγωνιστικό και άλλο εντελώς το obsolete (απαρχαιωμένο). Obsolete είναι το floppy, το CD drive, το AGP, το usb 1.1, το dial-up Internet, οι μονοπύρηνοι, οι πρώτοι διπύρινοι. Obsolete είναι αυτό που δεν σου επιτρέπει να κάνεις ό,τι θες να κάνεις στο pc. Που τα σύγχρονα προγράμματα δεν το υποστηρίζουν, που δεν τρέχουν σε αυτό το hardware.

 

 

Nαι, εχει προβλημα το PC μου και γκαζωνει τους 2 πυρηνες γιατι δεν γουσταρει να καψει ρευμα για τους αλλους 2. Σοβαρα τα λες αυτα η αστειευομαστε? Btw, msi aferburner και checkaris real time την ωρα που παιζεις το CPU USAGE. Επειδη εχω και 2 οθονες, οποτε βλεπω κανα περιεργο drop σε παιχνιδια, το ανοιγω και checkaro ποιο ειναι το προβλημα. Ε το προβλημα ΠΑΝΤΑ ειναι οτι οι 2 πυρηνες συνηθως ειναι afk ή με low usage, ενω ο πρωτος εχει μπουκωσει

 

Και σου ξαναλέω ότι με παρόμοιο hardware (Phenom II [email protected] GHZ, 8GB ram, 7870) δεν έχω δει ΠΟΤΕ τέτοια συμπεριφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια bold ρε καραμήτρο; Αυτά που έβαλες εσύ στο quote;

 

Η Intel obsolete; Ήταν τότε πίσω από τον ανταγωνισμό, αλλά σε καμία περίπτωση obsolete. Βρήκαμε μια αγγλική λέξη και την πετάμε δεξιά-αριστερά. Πήγαινε σε κανά φροντιστήριο να μάθεις τι σημαίνει obsolete γιατί θα μας τρελάνεις. Άλλο πράγμα το ξεπερασμένο ή το μη ανταγωνιστικό και άλλο εντελώς το obsolete (απαρχαιωμένο). Obsolete είναι το floppy, το CD drive, το AGP, το usb 1.1, το dial-up Internet, οι μονοπύρηνοι, οι πρώτοι διπύρινοι. Obsolete είναι αυτό που δεν σου επιτρέπει να κάνεις ό,τι θες να κάνεις στο pc. Που τα σύγχρονα προγράμματα δεν το υποστηρίζουν, που δεν τρέχουν σε αυτό το hardware.

Στην Αγγλια μενω το μισο χρονο, αλλα αφου μου λες να παω σε φροντιστηριο, να παω. Obsolete ειναι κατι που σε single thread performance το 2014 μας δινει επιδοσεις του 2007. Επισης, μαθε τι ειναι η υπερβολη και που και ποτε χρησιμοποιειται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Αγγλια μενω το μισο χρονο, αλλα αφου μου λες να παω σε φροντιστηριο, να παω. Obsolete ειναι κατι που σε single thread performance το 2014 μας δινει επιδοσεις του 2007. Επισης, μαθε τι ειναι η υπερβολη και που και ποτε χρησιμοποιειται. 

 

http://anandtech.com/bench/product/697?vs=48

AMD FX8350 και Intel Core 2 Extreme QX9770 (που κόστιζε χιλιάρικο, μην ξεχνιόμαστε).

Ο AMD κυκλοφόρησε το 2012, ο Intel το 2008. Πιο κοντά από το 2007-2014 που έγραψες.

Βλέπεις πουθενά ίδιο single thread performance; Εγώ βλέπω ότι ο AMD έχει καλύτερο.

 

υπερβολή: τα γραφόμενα του Just4fuN σε αυτό το thread.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...