Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κράτα καλού κακού την απόδειξη μέχρι το 2026

Εννοειται!!!

15$ το 2025 δεν θα ειναι και λιγα λεφτα!!!

Μια τσιχλα(οχι ολο το κουτακι) σιγουρα θα μπορω να τσιμπισω.Γιατι να τους τη χαρισω?! :P

 

 

 

 

 

ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ μια λεξη που δεν ξερεις τι σημαινει αλλα συνεχιζεις να την χρησιμοποιεις ....

 

Επισης απο κατω περιγραφεις την διαπλοκη...

 

Η καπιταλιστικη διαχειρηση του συστηματος που εφαρμοζεται τα τελευταια χρονια παγκοσμιως ειναι ο νεοφιλελευθερισμος παρεπιπτοντως

Γιατι ξερεις εσυ τι ειναι ο σοσιαλισμος?

Διαβασε τι εστι σοσιαλισμος ΣΗΜΕΡΑ και οχι το καιρο του Μαρξ και Ενγκελ,που δεν θεωρητουν ΟΥΤΕ ΚΑΝ οικονομικοπολιτικο  συστημα,κατι που θεωρειται  σημερα!

 

Περιγραγραφω αυτο που ζουμε σημερα!Και αν ειχαμε καπιταλισμο ,ταλαβερια επιχειρηματιες με το κρατος δε θα υπηρχαν,γιατι το κρατος δε θα ειχε δυναμη,για την οποια να χρειαστει να ταλαβεριστει ο καθε επιχειρηματιας μαζι του!

Οπως δε θα υπηρχε αυτο που λεμε αθεμητος ανταγωνισμος !Δεν υπαρχει τετοιος ορος στον καπιταλισμο και δεν υπαρχει αρχη που να μπορει να επιβαλει κιρρωσεις  γι'αυτο!

Ποιο καπιταλισμο εχουμε σημερα???

 

 

Ουτε το μπορδελοσυστημα,που εχουμε δεν μπορειτε να καταλαβεται τι ειναι και μου θελετε "καθαρο/σωστο"(εδω γελαμε οσο δυνατα μπορουμε) Σοσιαλισμο που μαλιστα δε ξερετε τι ειναι και τι αντιπροσωπευει ή οριζει!

 

Δημοσ.

Ακόμη συμβαίνουν παρόμοια πράγματα. Μέχρι πρόσφατα βλέπαμε σε κάποια site κάτι μετρήσεις που βάζανε τους επεξεργαστές των 2 εταιρειών στην ίδια συχνότητα ή τους βάζανε να χρησιμοποιούν τον ίδιο αριθμό πυρήνων, εξοντώνοντας τους AMD. Ή ακόμη και σήμερα, βλέπουμε σε αρκετά site τα προγράμματα που χρησιμοποιούν να είναι optimized για χρήση μέχρι 4 πυρήνων. Παιχνίδια προ 3 ετών και δεν συμμαζεύεται. Πχ ακόμη χρησιμοποιούν το Crysis Warhead για benchmark και όχι το Crysis 3, έλεος.

Δεν υπαρχουν πολλα προγραμματα / παιχνιδια που να δουλευουν σε 8 πυρηνες, και πιθανοτατα δεν θα υπαρξουν ποτε (τουλαχιστον στο αμεσο μελλον). Η δουλεια που χρειαζεται για να κανεις ενα παιχνιδι να φορτωνει ισοποσα 8 και περισσοτερους πυρηνες (αν αυτο ειναι δυνατο, που αποτι διαβαζω δεν ειναι)  θα κανει το παιχνιδι obsolete οταν βγει λογω του χρονου που δαπανηθηκε. Ακριβως γιαυτο το λογο δεν εχει απολυτως κανενα νοημα η μεταβαση σε περισσοτερους πυρηνες οταν το per core performance ειναι στα πατωματα. Η λογικη του "εχω αργους πυρηνες, αλλα παρε 50 απο δαυτους" ειναι ηλιθια. Αμα ειναι ετσι να το γυρισουμε σε pentium 2 στα 300mhz 64πυρηνους.

Η μεταβαση σε περισσοτερους πυρηνες γινεται οταν πλεον οι διαθεσιμοι δεν ειανι αρκετοι για να υποστηριξουν ενα παιχνιδι / προγραμμα or w/e, οταν δηλαδη το per core performance πλεον δεν δεχεται πολλες βελτιωσεις, αλλα εχει φτασει σε καποιο οριο το οποιο ειναι δυσκολο να υπερβουμε. Προφανως, η AMD απεχει ετη φωτος απο αυτο το οριο, μιας και το per core performance των επεξεργαστων της ειναι πολυ πισω απο τους αντιστοιχους της Intel. Αν μπορουσαμε να παρουμε την αποδοση των i7 απο μονοπυρηνο επεξεργαστη τοτε ολοι μονοπυρηνο θα ειχαμε. Οσο λιγοτεροι πυρηνες, τοσο καλυτερο για ολα. Πολυ πιο ευκολος προγραμματισμος, κανενος ειδους bottleneck κλπα. Προφανως κατι τετοιο δεν γινεται, γιαυτο και οι πολυπυρηνοι ειναι μονοδρομος. Ομως η Intel καλα κανει και επιμενει σε λιγους και καλους πυρηνες, το να πεταξει αλλους 4 δεν της ειναι δυσκολο, απλα ανουσιο

  • Like 4
Δημοσ.

παιδια οι αμερικανοι θα τα παρουν τα 15 δολλαρια,εμεις οι ευρωπαιοι τρωμε σκατα...(εχω τρεις επεξεργαστες pentium4,δεν θα με χαλαγε να τους επεστρεφα και να μου εδιναν 35 ευρω)....καλο εεεε??

Δημοσ.

με τις αποζημιωσεις να εχουν φτασει στα 4δις δολλαρια την τελευταια δεκαετια για μονοπωλιακες και αθεμιτες πρακτικες απο την intel,αναρωτιεμαι αν αυτα τα  προστιμα μετακυλιονται στους πελατες μεσω των τιμων των επεξεργαστων.....

Δημοσ.

Άντε απόδειξε εσύ ότι αγόρασες εκείνη την περίοδο τον CPU. Η πιθανότητα να έχεις το παραστατικό είναι 0.1%.

 

Οπότε... σχεδόν κανείς δεν θα πάρει τα 15 ευρώ. (ούτε που θα ασχοληθούν να ψάξουν για την απόδειξη για 15 ευρώ)

 

Ωραία πράγματα... απόφαση μετά από 12-14 χρόνια. Μετά λέμε για τα Ελληνικά δικαστήρια.

  • Like 1
Δημοσ.

Άντε απόδειξε εσύ ότι αγόρασες εκείνη την περίοδο τον CPU. Η πιθανότητα να έχεις το παραστατικό είναι 0.1%.

 

Οπότε... σχεδόν κανείς δεν θα πάρει τα 15 ευρώ. (ούτε που θα ασχοληθούν να ψάξουν για την απόδειξη για 15 ευρώ)

 

Ωραία πράγματα... απόφαση μετά από 12-14 χρόνια. Μετά λέμε για τα Ελληνικά δικαστήρια.

η απορια σου εχει απαντηθει πιο πανω απο τον NT1G

 

Fortunately, you won’t be required to come up with a receipt to prove you purchased a P4 system. Instead, class members will be required to sign the claim form under good faith and risk perjury if they aren’t truthful.

Δημοσ.

Αυτα να τα βλεπει το γατακι η Samsung!!!,πως κλεβουν ΣΩΣΤΑ στα benchmarks,οι PRO του ειδους!!! :devil:

Η σαμσουνγκ μόνο να τα βλέπει ή και οι αντίπαλοι.. ονόματα δε λέμε..

 

αλλά ξέχασα, κάποιοι δεν ενδιαφέρονται για benchmarks :lol:

 

γενικά το μαγείρεμα συνεχίζει και πάει σύννεφο, αλλά ευτυχώς πλέον είναι πιο εύκολο να ενημερωθείς στο τι πραγματικά συμβαίνει από πραγματικούς χρήστες 

Δημοσ.

Η σαμσουνγκ μόνο να τα βλέπει ή και οι αντίπαλοι.. ονόματα δε λέμε..

 

αλλά ξέχασα, κάποιοι δεν ενδιαφέρονται για benchmarks :lol:

Oι αντιπαλοι(ονοματα δε λεμε) οπως παντα,ειναι μανουλες στην αντιγραφη(και ας μας το παιζουν αδιαφοροι και μελετηροί ) και δε τους πιανει ο δασκαλος,απο τα πρωτα λεπτα της εξετασης,οπως η εν λογο εταιρια! :devil:

Δημοσ.

Δεν υπαρχουν πολλα προγραμματα / παιχνιδια που να δουλευουν σε 8 πυρηνες, και πιθανοτατα δεν θα υπαρξουν ποτε (τουλαχιστον στο αμεσο μελλον). Η δουλεια που χρειαζεται για να κανεις ενα παιχνιδι να φορτωνει ισοποσα 8 και περισσοτερους πυρηνες (αν αυτο ειναι δυνατο, που αποτι διαβαζω δεν ειναι)  θα κανει το παιχνιδι obsolete οταν βγει λογω του χρονου που δαπανηθηκε. Ακριβως γιαυτο το λογο δεν εχει απολυτως κανενα νοημα η μεταβαση σε περισσοτερους πυρηνες οταν το per core performance ειναι στα πατωματα. Η λογικη του "εχω αργους πυρηνες, αλλα παρε 50 απο δαυτους" ειναι ηλιθια. Αμα ειναι ετσι να το γυρισουμε σε pentium 2 στα 300mhz 64πυρηνους.

Η μεταβαση σε περισσοτερους πυρηνες γινεται οταν πλεον οι διαθεσιμοι δεν ειανι αρκετοι για να υποστηριξουν ενα παιχνιδι / προγραμμα or w/e, οταν δηλαδη το per core performance πλεον δεν δεχεται πολλες βελτιωσεις, αλλα εχει φτασει σε καποιο οριο το οποιο ειναι δυσκολο να υπερβουμε. Προφανως, η AMD απεχει ετη φωτος απο αυτο το οριο, μιας και το per core performance των επεξεργαστων της ειναι πολυ πισω απο τους αντιστοιχους της Intel. Αν μπορουσαμε να παρουμε την αποδοση των i7 απο μονοπυρηνο επεξεργαστη τοτε ολοι μονοπυρηνο θα ειχαμε. Οσο λιγοτεροι πυρηνες, τοσο καλυτερο για ολα. Πολυ πιο ευκολος προγραμματισμος, κανενος ειδους bottleneck κλπα. Προφανως κατι τετοιο δεν γινεται, γιαυτο και οι πολυπυρηνοι ειναι μονοδρομος. Ομως η Intel καλα κανει και επιμενει σε λιγους και καλους πυρηνες, το να πεταξει αλλους 4 δεν της ειναι δυσκολο, απλα ανουσιο

 

Πλάκα κάνεις, έτσι;

Το τράβηξες όσο δεν πάει (pentium 2 στα 300mhz 64πυρηνους). Αν ίσχυε το σκεπτικό σου οι νέες κονσόλες δεν θα δουν ποτέ τίτλους που να αξιοποιούν το hardware τους.

Επίσης, μην ξεχνάς ότι οι gpu είναι (απλοποιημένα, μην πέσετε να με φάτε) χιλιάδες μικρές cpus.

 

Crysis 3, Battlefield Hardline ( http://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/battlefield-hardline-multiplayer-beta-pc-performance-analysis/), το νέο Civilization και άλλοι σύγχρονοι τίτλοι σε DirectX 11 αξιοποιούν τους περισσότερους πυρήνες.

Ακόμη όμως και αυτοί οι τίτλοι δεν έχουν καλό scaling πέρα από τους 4 πυρήνες λόγω εγγενούς αδυναμίας του directx11, κάτι που θα λύσει το directx12 ( http://www.developer-tech.com/news/2014/mar/21/directx-12-blasts-past-takes-aim-future-gaming/).

 

Τα περί μονοπύρηνων με ισχύ i7 είναι μόνο σενάρια επιστημονικής φαντασίας, άρα οι πολλοί πυρήνες είναι μονόδρομος.

Θα σου έγραφα τα οφέλη στην διαχείρηση των διεργασιών ενός συστήματος που προκύπτουν από τους περισσότερους πυρήνες, αλλά βαριέμαι να μπαίνω σε λεπτομέρειες. Αν θες, διάβασε μια απλοποιημένη εξήγηση από εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Context_switch

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτό με τους πολλούς πυρήνες πέστε το και στην Intel που έκατσε και έφτιαξε τους xeon phi με 72 πυρήνες επιπέδου pentium 1 με βελτιώσεις, και στο double precision είναι καλύτεροι ή ισάξιοι με τις προτάσεις της nvidia και amd.

  • Like 1
Δημοσ.

Πλάκα κάνεις, έτσι;

Το τράβηξες όσο δεν πάει (pentium 2 στα 300mhz 64πυρηνους). Αν ίσχυε το σκεπτικό σου οι νέες κονσόλες δεν θα δουν ποτέ τίτλους που να αξιοποιούν το hardware τους.

Επίσης, μην ξεχνάς ότι οι gpu είναι (απλοποιημένα, μην πέσετε να με φάτε) χιλιάδες μικρές cpus.

 

Crysis 3, Battlefield Hardline ( http://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/battlefield-hardline-multiplayer-beta-pc-performance-analysis/), το νέο Civilization και άλλοι σύγχρονοι τίτλοι σε DirectX 11 αξιοποιούν τους περισσότερους πυρήνες.

Ακόμη όμως και αυτοί οι τίτλοι δεν έχουν καλό scaling πέρα από τους 4 πυρήνες λόγω εγγενούς αδυναμίας του directx11, κάτι που θα λύσει το directx12 ( http://www.developer-tech.com/news/2014/mar/21/directx-12-blasts-past-takes-aim-future-gaming/).

 

Τα περί μονοπύρηνων με ισχύ i7 είναι μόνο σενάρια επιστημονικής φαντασίας, άρα οι πολλοί πυρήνες είναι μονόδρομος.

Θα σου έγραφα τα οφέλη στην διαχείρηση των διεργασιών ενός συστήματος που προκύπτουν από τους περισσότερους πυρήνες, αλλά βαριέμαι να μπαίνω σε λεπτομέρειες. Αν θες, διάβασε μια απλοποιημένη εξήγηση από εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Context_switch

Οι νεες κονσολες τρωνε ουτως η αλλος μπουκαλι απο την καρτα γραφικων πολυ πριν ζοριστει ο επεξεργαστης. Επισης, δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι, αλλα οι μισοι πυρηνες πανε για το OS που τρεχουν. 

 

Επισης, προφανως και δεν ειναι προβλημα του DX 11, καθως σαφως υπαρχουν τιτλοι που φορτωνουν ισοποσα τις CPU σε DX 11. Επισης αυτα που εγραψα δεν ειναι δικες μου θεωριες, παρα πολλοι game developers το εχουν δηλωσει, οτι ο προγραμματισμος και το σωστο offload σε πολλους πυρηνες, ακομα και αν ειναι δυνατο, ειναι οικονομικα και χρονικα ασυμφορο. 

 

Το οτι οι πολυπυρηνοι ειναι μονοδρομος το ειπα ηδη. Η μεταβαση ομως επαναλαμβανω πρεπει να γινεται οταν εχουμε φτασει ενα ταβανι στο per core performance. Η amd ξανατονιζω, εχει τεραστια περιθωρια μεχρι να φτασει σε αυτο το ταβανι, και επειδη τεχνολογικα ειναι obsolete σα εταιρια, απλα φορτωνει πυρηνες. Δεν καταλαβαινω αν και που διαφωνεις. 

 

Ακομα και αν ενα παιχνιδι ειναι τελεια optimized, θα δουλευει το ιδιο καλα σε 2 πυρηνες με Χ αποδοση οπως και σε 4 πυρηνες με Χ/2 αποδοση. Ομως το developing σε περισσοτερους πυρηνες, κοστιζει σε χρονο και σε χρημα, αρα γιατι να μην προτιμησουμε την πρωτη λυση?

  • Like 1
Δημοσ.

Τι φόλες είχε βγάλει τότε, όπως οι p4 Prescott που έψηνες λουκάνικα πάνω τους και λειτουργούσαν και σαν θερμάστρα και η ψήκτρα τους ως βομβητής για να φεύγουν τα έντομα και τα τρωκτικά (και οι άνθρωποι) από το σπίτι.

+1 Είσαι θεούλης! Έλιωσα στα γέλια με το σχόλιό σου!

Δημοσ.

παιδια οι αμερικανοι θα τα παρουν τα 15 δολλαρια,εμεις οι ευρωπαιοι τρωμε σκατα...(εχω τρεις επεξεργαστες pentium4,δεν θα με χαλαγε να τους επεστρεφα και να μου εδιναν 35 ευρω)....καλο εεεε??

εσύ βρε παιδί μου μόνος σου θες να αδικηθείς :lol: 

  • Like 1
Δημοσ.

Μαλάκα,εδώ σου λέει πως όλο αυτό το έκανε όχι απλά για να πουλήσει τα σαπάκια,αλλά για να τα πουλήσει και ακριβότερα από τα άλλα καλύτερα..και ο άλλος την υποστηρίζει.

 

hqdefault.jpg

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...