Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν έχω έναν μπάρμπα που δίνει μια vespa 200cc 25 χρονων με λίγα χιλιόμετρα σε καλή κατάσταση στα 500ε.Τι λέτε ρε παιδιά αξίζει να μετακινούμε με αυτή στην επαρχία?Άμα βγάζει ζημια υπάρχουν ανταλακτικα?Τι οδική συμπεριφορα έχει?.Μετα για μεταπώληση θα πάρω εύκολα τα λεφτά μου?

Δημοσ.

παρτην,και φτιαξε την(ανταλακτικα υπαρχουν σ'ολη την Ελλαδα) ..... μετα βγαλε πινακιδες αντικας(δες το νομο)...........να δεις μετα πως εκτοξευεται η μεταπωλητικη αξια της.

Δημοσ.

Όχι δεν αξίζει. Χάλια οδική συμπεριφορά, όταν περνάς από λακούβα είτε τρως τούμπα πριν το καταλάβεις είτε μένεις μέσα σε αυτή. Κατανάλωση πολύ υψηλή(+ το λάδι μίξης). Τα ρούχα σου θα μυρίζουν λαδίλα. Από αξιοπιστία καλά τα πάει, φτάνει να κουβαλάς πάντα μαζί σου έξτρα μπουζί. Ανταλλακτικά βρίσκεις τα πάντα. Μεταπώληση έχει καλή σχετικά.

Δημοσ.

Βάλε μια φωτογραφία πρώτα. Για μένα αγόρασε την, άλλαξε της ένα μπουζί και καβάλα την για έναν χρόνο χωρίς να της αλλάξεις τίποτα. Μπορεί να μην σου αρέσει, μπορεί να την βαρεθείς , μπορεί να μην σου αρέσει να οδηγάς με συμπλέκτη και να θες να την πουλήσεις πάλι.

 

Μην την ανακατασκευάσεις γιατί τα λεφτά που θα ρίξεις δεν θα τα πάρεις σχεδόν ποτέ πίσω - έχει μεγαλύτερη αξία αν είναι μαμά σε καλή κατάσταση. Ανταλλακτικά υπάρχουν μην σε νοιάζει αυτό.        

 

Χάλια οδική συμπεριφορά, όταν περνάς από λακούβα είτε τρως τούμπα πριν το καταλάβεις είτε μένεις μέσα σε αυτή. Κατανάλωση πολύ υψηλή(+ το λάδι μίξης). Τα ρούχα σου θα μυρίζουν λαδίλα.

Αυτά είναι τουλάχιστον γραφικά.

Το μόνο που πρέπει να προσέχεις είναι το λάδι για την μίξη. Καλό είναι να πας σε ένα μαγαζί που πουλάει λάδια για αυτοκίνητα και να πάρεις ένα λίτρο 2Τ. Είναι πιο φτηνό από το να το παίρνεις λίγο λίγο από το βενζινάδικο  και θα προστατεύει την μηχανή σωστά.

Αν θες κάτι παραπάνω στείλε πμ

Δημοσ.

Μην την ανακατασκευάσεις γιατί τα λεφτά που θα ρίξεις δεν θα τα πάρεις σχεδόν ποτέ πίσω

Πολύ σωστά.

 

Αυτά είναι τουλάχιστον γραφικά.

Τι ακριβώς από αυτά που έκανες παράθεση θεωρείς τουλάχιστον γραφικά? Την οδική συμπεριφορά? Για μένα ο συνδυασμός γεωμετρίας ανάρτησης, μικρών τροχών και άθλιας κατανομής βάρους είναι επικίνδυνος, τουλάχιστον για κάποιον που καβαλάει πρώτη φορά βέσπα. Την υψηλή κατανάλωση? Τη μυρωδιά από τα λάδια που μένει πάνω σου?

 

Γενικά βέσπα έχει κάποιος απλά και μόνο επειδή του αρέσει να έχει βέσπα, και δεν τον ενδιαφέρουν καθόλου τα μειονεκτήματα της. Επειδή είναι κλασική, vintage ή όπως αλλιώς θες πες το. Όποιος θέλει κάτι απλά για τις μετακινήσεις του θα προτιμήσει κάτι σύγχρονο, δεν θα πάρει κάτι που παραπέμπει δεκαετίες πίσω από όλες τις απόψεις.

Δημοσ.

Οδηγώ βέσπα από το 2007. Έχω κάνει ταξίδια με με 200αρα βέσπα και μπαγκάζια τύπου Αθήνα - Κύθηρα, Αθήνα - Πάτρα, Αθήνα - Κατερίνη. Ταξίδια στην εθνική οδό και σε επαρχιακό δίκτυο.

Πέρα από την μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με ένα 4χρόνο δεν βλέπω κάποια άλλο "μειονέκτημα". Γεωμετρία / μικροί τροχοί δεν ήταν πότε πρόβλημα - ίσα ίσα είναι πιο ευέλικτη μέσα στην πόλη. Μυρωδιά από τα λάδια δεν ξέρω καν τι είναι. 

Φυσικά είναι θέμα γούστου αν σου αρέσει η βέσπα. Αλλά για εμένα έχει και πολλά πλεονεκτήματα. Έχει χώρους να αποθηκεύεις κουβαλάς ότι θες, από ψώνια ως πύργο υπολογιστή. Προστάτευσε καλύτερα από την βροχή και από το κρύο σε σχέση με ένα παπί / μηχανή. Μπορείς να την ανεβάσεις σε ότι ανηφόρα θες δικάβαλο. Το σέρβις της είναι ένα μπουζί και 250γρ. λάδια για την μετάδοση.

Αν δεν τον ενδιαφέρει κάποιον τι οδηγεί ας πάει να πάρει κινέζο από τα Lidl και μετά από 2 χρόνια το πετάει και παίρνει άλλο. Αν θέλει ένα όχημα που θα του κρατήσει για πάντα παίρνει Βεσπα


Τροφή για σκέψη

http://worldvespa.wordpress.com/

Δημοσ.

Τεχνικά αυτά που αναφέρει ο Joshua είναι αρτιότατα.

Επειδή ταιριάζει σε κάποιον ένα όχημα, δεν σημαίνει ότι ταιριάζει και σε όλους τους υπόλοιπους.

Τα κριτήρια δεν είναι ίδια σε όλους.

 

Η βέσπα μπορεί να είναι vintage αλλά απέχει πολύ σε ασφάλεια, επιδόσεις,

φρένα, κρατήματα, κατανάλωση από 2τροχο νυν γενιάς.

Είναι αξιόπιστη μεν αλλά εις βάρος όλων των υπόλοιπων τομέων.

Επιλογές ευτυχώς υπάρχουν πολλές αν δεν κάνει σε κάποιον.

 

Αλλοίμονο αν οι επιλογές μας ήταν μόνο vespa ή Lidl.

 

 

exantas7 Οι χαρακτηρισμοί να λείπουν από το επόμενο post σου.

 

 

 

/sc

Δημοσ.

Να σας το θέσω αλλιώς: με 500 ευρώ βρείτε μου ένα 2τροχό που έχει καλύτερη ασφάλεια, επιδόσεις, φρένα, κρατήματα από μια 200αρα βέσπα. Που με 500 ευρώ αγοράζεις βέσπα που δεν χρειάζεται να βάλεις ούτε ένα ευρώ για να την κυκλοφορήσεις και μετά από ένα 2 χρόνια την πουλάς πάλι 500 ευρώ.   

Δημοσ.

Η βεσπα ειναι ερωτας..........ή θα την αγαπησεις για παντα ...η θα την μισησεις.Ασφαλεια δεν μπορω να πω οτι προσφερει...δλδ μικρες ροδες στους ελληνικους δρομους με τις λακουβες και φρενα με ταμπουρα.

Αλλα και να μην σου αρεσει το ειδος μηχανης,δεν μπορεις να μην το θαυμαζεις

vespa_vba_32.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Οδηγώ βέσπα από το 2007. Έχω κάνει ταξίδια με με 200αρα βέσπα και μπαγκάζια τύπου Αθήνα - Κύθηρα, Αθήνα - Πάτρα, Αθήνα - Κατερίνη. Ταξίδια στην εθνική οδό και σε επαρχιακό δίκτυο.

 

Πέρα από την μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με ένα 4χρόνο δεν βλέπω κάποια άλλο "μειονέκτημα". Γεωμετρία / μικροί τροχοί δεν ήταν πότε πρόβλημα - ίσα ίσα είναι πιο ευέλικτη μέσα στην πόλη. Μυρωδιά από τα λάδια δεν ξέρω καν τι είναι. 

 

Φυσικά είναι θέμα γούστου αν σου αρέσει η βέσπα. Αλλά για εμένα έχει και πολλά πλεονεκτήματα. Έχει χώρους να αποθηκεύεις κουβαλάς ότι θες, από ψώνια ως πύργο υπολογιστή. Προστάτευσε καλύτερα από την βροχή και από το κρύο σε σχέση με ένα παπί / μηχανή. Μπορείς να την ανεβάσεις σε ότι ανηφόρα θες δικάβαλο. Το σέρβις της είναι ένα μπουζί και 250γρ. λάδια για την μετάδοση.

 

Αν δεν τον ενδιαφέρει κάποιον τι οδηγεί ας πάει να πάρει κινέζο από τα Lidl και μετά από 2 χρόνια το πετάει και παίρνει άλλο. Αν θέλει ένα όχημα που θα του κρατήσει για πάντα παίρνει Βεσπα

 

Τροφή για σκέψη

 

http://worldvespa.wordpress.com/

Αν κάποιος είναι του δόγματος "βέσπα = τρόπος ζωής", τότε είναι σχεδόν αδύνατον να γίνει αντικειμενικός.

 

Προσωπικά οδηγούσα βέσπα(PX200) πολύ περισσότερα χρόνια από εσένα, αλλά δεν έχω κάνει ποτέ ταξίδι. Η βέσπα δεν είναι μοτοσυκλέτα για ταξίδια, δεν είναι καν μοτοσυκλέτα, σκούτερ είναι και μάλιστα απαρχαιωμένο. Έχει ξεπεραστεί εδώ και 25 χρόνια από τα γιαπωνέζικα τετράχρονα αυτόματα σκούτερ. Μπορεί βέβαια να ταξιδέψει, αλλά σε slow motion και θα σε κουράσει αφάνταστα.

 

Όσο για την κατανάλωση, όχι μόνο έχει μεγαλύτερη από 4χρονα, αλλά είναι τεράστια σε σχέση με την απόδοση του κινητήρα της. Η δική μου(που την είχα από καινούργια) αν και 200 κυβικά δίχρονη με δυσκολία κατάφερνε να φτἀσει τα 80km/h, τα 100 δεν τα είχε πιάσει ποτέ. Ίσως με μακρύτερη μετάδοση να είχε καλύτερη τελική, αλλά θα τα έβρισκε σκούρα στις ανηφόρες.

 

Όσο για τα φρένα... Σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα δίτροχα φρενάρει περισσότερο με το πίσω, το μπροστά έχει περισσότερο βοηθητικό ρόλο. Άσε που έπρεπε να πατήσω πρώτα το πίσω, αν τα πατούσα ταυτόχρονα η μπροστινή ρόδα έφευγε αριστερά!

 

Όσο για ανάρτηση/άνεση.... εδω απλά γελάμε.

 

Όσο για την ευελιξία στην πόλη, εφόσον μιλάμε για οχτάρια ναι. Δεν είναι τυχαίο που το κλασσικό όχημα εξετάσεων για δίπλωμα ήταν βέσπα, αλλά μέχρι εκεί. Σε όλα τα υπόλοιπα μειονεκτεί από οτιδήποτε άλλο.

 

Όσο για τη λαδίλα, οι ίδιοι οι vespa maniacs λένε πως ότι δεν μυρίζει λαδίλα δεν είναι βέσπα. Τώρα πως γίνεται εσύ να οδηγάς βέσπα και να μην ξέρεις τι είναι μυρωδιά από λάδια... δεν μπορώ να το εξηγήσω. Ακόμα και πανάκριβα συνθετικά άκαπνα λάδια να χρησιμοποιείς απλά μετριάζεις το πρόβλημα, δεν το εξαφανίζεις. Οι περισσότεροι πάντως βάζουν απλά ότι βρίσκουν στο βενζινάδικο.

 

Όσο για τους χώρους ναι, κουβαλάς ότι θες. Για προστασία από βροχή και αέρα όμως, μόνο αν βάλεις ζελατίνα μεγάλη σαν παρμρίζ.

 

Έχει και τα καλά της όμως, αναγκαστικά θες δεν θες θα μάθεις πως να ξεμπουκώνεις δίχρονο μοτέρ και πως να αλλάζεις μπουζί :D

Να σας το θέσω αλλιώς: με 500 ευρώ βρείτε μου ένα 2τροχό που έχει καλύτερη ασφάλεια, επιδόσεις, φρένα, κρατήματα από μια 200αρα βέσπα. Που με 500 ευρώ αγοράζεις βέσπα που δεν χρειάζεται να βάλεις ούτε ένα ευρώ για να την κυκλοφορήσεις και μετά από ένα 2 χρόνια την πουλάς πάλι 500 ευρώ.

Πριν κανα χρόνο ψάχναμε με ένα φιλαράκι για cosa, όσες βρήκαμε που δεν χρειάζονταν ούτε ευρώ πάνω ήταν τουλάχιστον στα 1.500€. Και γενικότερα δεν βρήκαμε κάτι της προκοπής κάτω από 1000.

Δημοσ.

Κανένας δεν είπε ότι η βέσπα είναι μοτοσικλέτα. Αλλά κάνει ότι κάνει μια μοτοσικλέτα. Και αν θες να ξοδέψεις χρήματα που αγοράζεις μια μοτοσικλέτα μπορείς να την κάνεις να συμπεριφέρεται σαν μοτοσικλέτα. Στο εμπόριο υπάρχουν διαθέσιμα ότι θες: από ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και δισκόφρενα ως tubeless ζάντες και ήμισλικ λάστιχα. Αλλά δεν στο πάω εκεί. Εγώ μιλάω για καθημερινή χρήση.    

Μια νορμάλ 200αρα χωρίς καμιά μετατροπή πιάνει άνετα τα 110, το βεσπί σου είχε πιθανόν κάποιο άλλο θέμα. Το μπαρμπριζ που λες δεν είναι μεγαλύτερο από αυτό που έχει ένα μέσο Βεβερλι πιάνεις τα 120. Το να ξέρει κάποιος αν αλλάζει ένα μπουζί και λάδια στην βέσπα δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να συγκριθεί με ένα σέρβις σε ένα σκούτερ (ιμάντες, βαριέτορ). Είναι αρκετά μηδενικά διαφορά το ένα από το άλλο. Γιατί δεν ξέρω πολλά συνεργία να δουλεύουν τζάπα. 

 

Αν καπνίζει η βέσπα είναι γιατί το καρμπιρατέρ δεν είναι καλά ρυθμισμένο και ο χρήστης δεν βάζει καλό λάδι στην βενζίνα. Αν βάζεις λάδι από το βενζινάδικο ή θα κολλήσεις το μοτέρ ή θα βάζεις τόσο πολύ λάδι που θα καπνίζει σαν Ζούνταπ. Με το σύγχρονο λάδι (6ευρώ/λίτρο) και με την σωστή αναλόγια λαδιού (2%), η λαδίλα που αναφέρετε είναι ανύπαρκτη / εκτός αν γουστάρει κάποιος να κάθετε και να σνιφάρει από την εξάτμιση, πράγμα αδύνατο όταν οδηγείς σε ανοιχτό δρόμο. Τα ρούχα μου πάντως μια φορά δεν μυρίζουν λάδι. 

Τώρα αν θες να βρεις βέσπα για την καθημερινότητα που να έχει ξεθωριάσει λίγο το χρώμα βρίσκεις με 500. Αν θες να πάρεις μια αγρατζούνιστη για να την βγάζεις μια φορά το μήνα βόλτα, τότε λογικό είναι να πρέπει να την πληρώσεις - όπως το κάθε πράγμα. 

Δημοσ.

@exantas7: Κυριολεκτικά το τερμάτισες! Μια βέσπα ΔΕΝ κάνει ότι κάνει μια μοτοσυκλέτα, και όσα λεφτά και να πετάξεις πάνω της απλά ΔΕΝ θα συμπεριφερθεί σαν μοτοσυκλέτα. Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και τα δισκόφρενα δεν θα κάνουν και πολλά, η γεωμετρία της ανάρτησης δεν θα αλλάξει, θα συνεχίσει να είναι πισόβαρη, θα συνεχίσει να γέρνει δεξιά μια και το μοτέρ είναι τοποθετημένο μονόπλευρα, το μονόμπρατσο μπροστά θα συνεχίσει να κάνει τα κουλά του. Οι tubless ζάντες το μόνο που προσφέρουν είναι ότι το λάστιχο χάνει σταδιακά τον αέρα, δεν βελτιώνουν τη συμπεριφορά. Τα semi λάστιχα κρατάνε καλύτερα, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επαφή με το δρόμο. Κάτι που η βέσπα δεν μπορεί να κάνει.

 

Όσο για την τελική δεν είχαν όλες οι δίχρονες 200άρες την ίδια απόδοση, η δική μου είχε 10 ίππους ενώ άλλες(cosa ας πούμε) είχαν 12. Είτε με 10 είτε με 12hp η απόδοση είναι γελοία για δίχρονο κινητήρα 200cc. Αλλά το θέμα είναι αλλού, ενώ καίει περισσότερο από ένα τετράχρονο σκούτερ 500cc, πάει χειρότερα από 125cc!

 

Όσο για το σέρβις που αναφέρεις, σίγουρα η συντήρηση μιας βέσπας είναι φτηνότερη από ενός σκούτερ. Όχι όμως τόσο πολύ όσο αφήνεις να εννοηθεί, ειδικά αν συνυπολογίσεις και την μεγαλύτερη κατανάλωση.

 

Αυτή είναι η γνώμη μου περί βέσπας, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...