Τοξοβόλος_U_K Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Υπαρχει και το Columbia το 2003... Ε,καιρός να τα ξεπεράσουμε και να μάθουμε από αυτά σιγά σιγά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikosgalis Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη μέχρι να γίνουν ασφαλή. Οι μνήμες από το Challenger είναι ακόμα νωπές... Μεγάλο πλήγμα για τον διαστημικό τουρισμό. Το τελευταίο ατύχημα δείχνει ότι ακόμα είμαστε στο σημείο που αυτά τα ταξίδια δεν μπορούν με τίποτα να θεωρηθούν ασφαλή. Δεν ξέρω ποια θα είναι και η τύχη της virgin από εδώ και πέρα καθώς έχει ήδη δεχθεί εκατομμύρια δολάρια σε προκρατήσεις για μια θέση στα διαστημόπλοια της. Πολυ επιφανειακή αντιμετώπιση, αν μου επιτρέπετε. Το οτι έπεσε το αεροπλάνο, δεν εχει σχεση με το οτι πηγαινε στο διάστημα (πρεπει να πετούσε πολυ χαμηλα οταν εγινε το ατύχημα) αλλα με το γεγονός οτι πρόκειται για πειραματικό αεροσκάφος. Η αιτία μπορει να ειναι μια ξεχασμένη βίδα (προφανώς το προσεγγίζω απλοϊκά) ή ενα ελαττωματικό εξάρτημα. Με την ιδια λογική, καθε φορα που έπεφτε ενα αεροπλάνο θα επρεπε να λέγαμε οτι τα αεροπορικά ταξίδια ειναι ακομη επικίνδυνα ... Νομιζω οτι το πλήγμα ειναι πιο πολυ επικοινωνιακό/ψυχολογικό (οπως φαινεται και απο τις αντιδράσεις εδω) παρά πραγματικό. Κριμα για τον πιλότο ... Η πρόοδος δεν σταματά εδω, αρκει να μην απογοητεύονται οι "τρελοί" του χωριού που δεν ακούν την μάζα του "τι πα να κανεις ρε φιλε..." 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nix_ Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Ε,πόσο θα είναι ακόμα νωπές,σχεδόν 30 χρόνια έχουν περάσει Μη βλεπεις μοναχα το νουμερο. Πολλες φορες η βαρυτητα της τραγωδιας προηγειται της χρονικης εγγυτητας. Οσοι ζουσαν τοτε, (επι Τσαλεντζερ) οταν βλεπουν τετοια ατυχηματα, αυτο τους ερχεται στο νου. Εξ' ου και το "νωπες". Κι απο το Τσερνομπιλ περασαν 30 χρονια αλλα ο κοσμος αυτο θυμαται. Ενω της Φουκοσιμα ηταν... σχεδον προχτες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Τοξοβόλος_U_K Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Ναι δεν αντιλέγω απλά υποτίθεται η ανθρώπινη εμπειρία εμπλουτίζεται καθώς μαθαίνει από τα λάθη της.Ε,αυτή τη γνώση άκομα να την πάρουμε? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
npapagri_xtra Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Ελπίζω μόνο να μην χάσω τα 250.000 δολάρια που έδωσα για το εισιτήριο.... αν πληρωσες με paypal ισως να εισαι τυχερος. πιστευω αν η νασα το γυρναγε σε πυροτεχνηματα θα ειχε μεγαλη επιτυχια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Karnov Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 NASA my ass.. H Διαστημική τεχνολογία made in USA αρχίζει να θυμίζει είδη καθημερινής χρήσης made in China Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimos47ki7 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Η αιτία μπορει να ειναι μια ξεχασμένη βίδα (προφανώς το προσεγγίζω απλοϊκά) ή ενα ελαττωματικό εξάρτημα. καθολου απλοικα θα ελεγα εγω. το ατυχημα του challenger προκληθηκε απο ενα ελλατωματικο o-ring. κοινως ενα "λαστιχενιο" εξαρτημα που λογω ψυχους δεν εκανε σωστη στεγανωση δυστυχως επρεπε να χαθουν ανθρωπινες ζωες για να αλλαξει η τακτικη της nasa, που ειχε κανει την ολη διαδικασια "ρουτινα". ειχαν αποδεχτει αν θυμαμαι καλα, ποσοστο σφαλματος 0,1% στα εξαρτηματα. ακουγεται ελαχιστο, αλλα το challenger αποτελειται απο περιπου 1 εκατομμυριο εξαρτηματα. αυτο σημαινει οτι δεχοντουσαν αστοχια σε τουλαχιστον 1000 εξαρτηματα!!! εδωσαν εντολη για εκτοξευση σε συνθηκες πολικου ψυχους, που ηταν εκτος προδιαγραφων για επικοινωνιακους λογους μεσα απο τραγωδιες βελτιωνομαστε, και οι κανονες γινονται πιο αυστηροι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_dr Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Η έρευνα για το δυστύχημα θα πάρει έναν ολόκληρο χρόνο. Μέχρι τότε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vgiozo Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Εγώ λέω να βάλουμε όλοι από λίγο να στείλουμε τους μεγαλοτραπεζίτες και τους επενδυτές-κοράκια ταξιδάκι στο διάστημα με δωρεάν ναύλα. Περισσότερα χρήματα θα εξοικονομήσουμε...αρκεί την αποστολή να αναλάβει η ΝΑΣΑ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
badweed Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 η "εποχη" μας θα αρχισει να καταρεει υπο το βαρος της πολυπλοκοτητας της . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Galaxia Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Τρομερά εντυπωσιακή έκκρηξη ομολογώ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Τοξοβόλος_U_K Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 και οι κανονες γινονται πιο αυστηροι. Αρκεί αυτοί να είναι αποτελεσματικοί ειδικά σε ότι αφορά τις απώλειες ανθρώπινης ζωής Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotis13 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 η "εποχη" μας θα αρχισει να καταρεει υπο το βαρος της πολυπλοκοτητας της . Να μεταννοησουμε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Έχω περιέργεια να δω το ποσοστό των επιτυχημένων ταξιδιών σε γράφημα, αν έχουμε δηλαδή κάποια σημαντική πρόοδο σε σχέση με το 1970. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_dr Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Να μεταννοησουμε? Κάτι ήξεραν τα "παλιά καλά χρόνια" και έδιναν συγχωροχάρτια. Αλλά τώρα οι ξενέρωτοι τα έκοψαν και είμαστε μεσ' στο άγχος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα