frenzy Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Για να μετρήσεις την δύναμη πρέπει να έχεις πρώτα το μοτερ και το φορτίο (μπαταρία). Μετά με λίγο ψάξιμο στο ιντερνετ θα μπορέσεις να βρεις μια φορμουλα για να δεις στα πόσα χλμ/ώρα αέρα θα έχεις απόδοση ανάλογα με την επιφάνεια της φτερωτής σου και τις απαιτούμενες στροφές του μοτερ σου. Δεν σου λέω πως δεν θα περιστραφεί, αλλά πως οι στροφές δεν θα είναι αρκετές για να παράγουν το απαιτούμενο φορτίο. Δεν ξέρω, υποθέσεις κάνω με βάση αυτά που έχω δει από εδώ κι από εκεί σε ανάλογα εγχειρήματα. Βρες ένα μοτερ όμως πρώτα που να θέλει λίγες στροφές και βλέπεις μετά. Ειλικρινά κάνε και μια βόλτα από τον ηλεκτρολόγο, αυτός θα ψηθεί να σε βοηθήσει, ψυχάκιας είναι.
zoranb Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Μάλιστα... αυτή είναι απάντηση! Έτσι όπως τα είπες, αυτά που είπες, αυτά μπορώ να τα καταλάβω. Ακόμα και εάν βρω μοτέρ τέτοιο που να θέλει λίγες στροφές και να είναι κατάλληλο, το πρώτο βήμα είναι το να βρω μια λύση στο βασικότερο πρόβλημα, το ότι δεν μπορώ να συνδέσω τον άξονα με το μοτέρ! Γι' αυτό το πρόβλημα έχει κανείς καμιά ιδέα;
leftermann Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 να ρωτήσω κι εγώ κάτι, το καπέλο καμινάδας θα χρησιμεύει και σαν καπέλο καμινάδας, ή μόνο σαν ανεμογεννήτρια; Δηλαδή, υπάρχει το καπέλο σε μια καμινάδα, και θες να το εκμεταλλευτείς διπλά;
leftermann Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 ναι, θα αγοράσεις γιατί το θες για την καμινάδα σου, ή θα το αγοράσεις για να το κάνεις ανεμογεννήτρια;
zoranb Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Mόνο για την ανεμογεννήτρια το κάνω... γιατί ρωτάς;
leftermann Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 και γιατί σώνει και καλά με το καπέλο της καμινάδας; Αυτό το ρημάδι είναι φτιαγμένο για κάποιαν συγκεκριμένη δουλειά, ασπούμε πρέπει να γυρνάει αργά ώστε να δημιουργεί μια μικρή υποπίεση, όχι μεγάλη όμως για να μην ρουφάει την ζέστη όταν το τζάκι δεν καίει, ταυτόχρονα πρέπει να μην επιτρέπει και το νερό της βροχής να μπει στην καμινάδα, ούτε κάνα πουλί ξερωγώ, κλπ κλπ. Εσύ δεν έχεις τέτοιες ανάγκες, εσύ θες ένα πράμα που να το γυρνάει ο αέρας όσο πιο δυνατά γίνεται. Γιατί λοιπόν το καπέλο; Η μόνη απάντηση που θα μου φαινόταν λογική θα ήταν "γιατί έτσι γουστάρω ρε φίλε, γιατί απλά θέλω να δω αν μπορώ να το κάνω κι ας είναι και μαλακία". 1
zoranb Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Χαχα όχι απλώς μου φαίνεται πως είναι η πιό βολική και ποιοτική κατασκευή ώστε να μην χαλάσει από τις καιρικές συνθήκες κλπ. συν το ότι λιπαίνεται και μπορεί και περιστρέφεται πολύ εύκολα, σαν να μην έχει καθόλου τριβές είναι!
leftermann Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 η γνώμη μου είναι ότι το καπέλο δεν είναι το σωστό ξεκίνημα για το πρότζεκτ σου 3
zoranb Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Μέλος Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Ναι καταλαβαίνω τι λες, οπότε κάτι που να το γυρίζει ο αέρας δυνατά... χμμ έχεις κάτι υπόψιν; Και πως μπορώ να κρίνω τι γυρίζει ο αέρας δυνατά; Kαι επιπλέον, έτσι τουλάχιστον για την ιστορία, πως μπορεί να συνδεθεί ο εύκαμπτος σύνδεσμος στον άξονα του καπέλου, με έχει φάει η απορία!
leftermann Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 νομίζω ότι, εφόσον δεν έχουμε γνώσεις φυσικής αερο-πωστολένε ξερωγώ, ο μόνος τρόπος είναι να δούμε τι κάνουν οι άλλοι, αυτοί που φτιάχνουν ανεμογεννήτριες εννοώ. Όσες έχω δει εγώ χρησιμοποιούν μια έλικα, ένα φουρφούρι Το καπέλο, όπως το δείχνεις, δεν βρίσκω τρόπο να συνδεθεί με άξονα, αφού δεν είναι πουθενά προσβάσιμος ο άξονας του περιστρεφόμενου τμήματός του. Πρέπει με κάποια μετατροπή να υπάρξει ένα τσουτσούνι από την κάτω μεριά του το οποίο να γυρνάει μαζί με την φτερωτή, να είναι μέρος της φτερωτής δηλαδή, και εκεί πάνω να κοτσάρεις τον άξονά σου. 1
frenzy Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Αν δεν βρεις μοτερ δεν μπορείς να ξέρεις. Βρες πρώτα το μοτερ να ξερεις τι βολτ βγάζει σε πόσες στροφές. Μετά πάρε μπαταρία. Μετά βρες πόσο αέρα έχεις στο ύψος που θα βάλεις την φτερωτή. Μετά βρες τα μαθηματικά που θα χρειαστείς για να υπολογίσεις άνοιγμα φτερωτής με την απαιτούμενη περιστροφή και τον δεδομένο αέρα. ΜΕΤΑ βρες την φτερωτή. Μετά βρες το κύκλωμα να την φρενάρεις, ώστε να μπορείς να την επισκευάσεις. Μετά βρες το κύκλωμα να σταματάει όταν γεμίζει την μπαταρία. Μετά, δεν ξέρω οι γνωσεις μου στα ηλεκτρολογικά είναι μικρές, μπορεί να θέλει κι άλλες δικλείδες ασφαλείας που δεν φαντάζομαι. 1
haris_216 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Ένα αυτοκίνητο σε μια διαδρομή Αθήνα-Θεσ/νίκη με ενεργοποιημένη την αντίσταση του πίσω κρυστάλου, αναμένα τα φώτα, να παίζει το ηχοσύστημα, κλπ μπορεί να κάψει μέχρι και μισό λίτρο παραπάνω σε σχέση με το ίδιο ταξίδι του ίδιου αυτοκινήτου αν δεν υπάρχουν όλες αυτές οι καταναλώσεις. Ο λόγος; Το "φορτίο" που αναφέρθηκε παραπάνω. Δηλαδή εφόσον τραβάμε ρεύμα το αλτερνέϊτορ (η "γεννήτρια") του αυτοκινήτου καλείται να την παράγει και ουσιαστικά "φρενάρει" από τα επαγωγικά φορτία ζορίζοντας τον κινητήρα (η πτώση στην ταχύτητα της φτερωτής που σου ανφέρθηκε). Επειδή όμως στο αυτοκίνητο έχουμε το...γκάζι, το πατάμε κι έτσι συνεχίζεται η ηλεκτροπαραγωγή απρόσκοπτα με μόνο μειον την αύξηση της κατανάλωσης. Δυστυχώς στον αέρα δεν θα το έχει αυτό (δεν μπορείς να τον αλλάξεις κατά βούληση). Και αναφορικά με την φορητή γεννήτρια, ναι μπορεί να κάνει δουλειά αν δεν έχεις θέμα χρόνου. Όπως ειπώθηκε (με τα σαλιγκάρια!!!) ακόμα και με χάρτινο παιδικό ανεμόμυλο μπορείς να φορτίσεις πχ μπαταρία αυτοκινήτου. Προϋπόθεση βέβαια το να μην τραβάς όταν φορτίζεις και να περιμένεις χρόνια να γεμίζει η μπαταρία. Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω αφού πραγματικα χαίρομαι τα περισσότερα θέματά σου αλλά και την όλη diy φιλοσοφία, το να επιμένει κάποιος σε κάτι συγκεκριμένο για το οποίο όλοι οι άλλοι του λένε λάθος μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα Διάνοια ή ξεροκεφαλιά. Και η απάντηση θα δοθεί εκ του αποτελέσματος. 3
frenzy Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Ο ζοραν τα έχει και τα δύο ρε συ, είναι η συνταγή επιτυχίας του. 1
MT60RS Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2015 Ναι καταλαβαίνω τι λες, οπότε κάτι που να το γυρίζει ο αέρας δυνατά... χμμ έχεις κάτι υπόψιν; Και πως μπορώ να κρίνω τι γυρίζει ο αέρας δυνατά; Kαι επιπλέον, έτσι τουλάχιστον για την ιστορία, πως μπορεί να συνδεθεί ο εύκαμπτος σύνδεσμος στον άξονα του καπέλου, με έχει φάει η απορία! https://www.google.gr/search?q=using+lathe&biw=1600&bih=738&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=2NIGVYWxMIu5UZDOgOAI&ved=0CAYQ_AUoAQ https://www.google.gr/search?q=cnc+cut&biw=1600&bih=738&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=9tIGVZ25AsqtU-6IgCg& ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=on+cnc+cut https://www.google.gr/search?q=bearings&biw=1600&bih=738&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MtMGVYDMFLG07QaykIHYBw&ved=0CCMQsAQ#tbm=isch&q=+on+bearings
Προτεινόμενες αναρτήσεις