paan71 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Μπράβο εσύ είσαι καλό και ευγενικό παιδί και θα σου γίνει σίγουρα αντιπροσφορά αν όχι το 5c σίγουρα το 5s. Επίσης ο Άη Βασίλης θα σου φέρει δώρο φέτος τα Χριστούγεννα. Εσύ αδερφέ, στο ευγένεια, κολλήσες? Αυτό σου έκανε εντύπωση? Το κυριότερο μέρος του μηνύματος μου, τουλάχιστον αυτό ήθελα αλλά προφανώς απέτυχα, ήταν το να ζητήσει ο καθένας, απάντηση σχετικά με την τύχη της παραγγελίας του, όπως την έκανε. Να προλάβω και πάλι τυχόν καλο(?)προαίρετους, δεν έχω καμμιά σχέση με τον Γερμανό ή τον ομιλό τους. Ούτε συγγενή έχω ούτε φίλο σε αυτό τον χώρο. Απλά πρέπει να ζητάμε σωστά, τουλάχιστον όπως το βλέπω εγώ προσωπικά το σωστά, αυτό που θελουμε.
runner69 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δυστηχως στο τελος αλλοι την πληρωνουν,θυμαστε στο electroworld με τις τηλεορασεις,καηκε το ονομα και ισως αυτος ηταν ενας λογος που το εκλεισαν Εε καλά μην τα παραλεμε τώρα. Δεν θα εκλεισε ένα κατάστημα εξαιτίας ενός λάθους. Δεν ήτανε κανένα μαγαζάκι της γειτονιάς.
spacestar Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 εγώ στην καταγγελία ζήτησα να υποχρεωθεί ο Γερμανός να μου παραδώσει iphone ιδίων ή καλύτερων χαρακτηριστικών. Αν μου δώσουν 5s στα ίδια λεφτά, δε με πειράζει καθόλου. Βλέπω 2 εναλλακτικές. Είτε θα πέσει πρόστιμο, είτε θα αναλάβει τις ευθύνες του το εν λόγω κατάστημα και με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο θα παραδώσει συσκευές ή θα προτείνει γενναία έκπτωση από ακριβότερο μοντέλο
manosfp Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Ναι, αμέ, πως, περίμενε. Κάτι μου θυμίζει η όλη ιστορία, κάπου το 'χω ξαναδεί το κωλοέργο...
xetasa Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Εμένα πάντως που παρήγγειλα ηλεκτρονικά την 1-11 σήμερα αξιώθηκαν να με πάρουν τηλέφωνο να μου πουν ότι δεν τους έχουν έρθει οι ηλεκτρονικές παραγγελίες. Το περίεργο πάντως ήταν ότι όταν της είπα ότι θα περιμένω να με ξανακαλέσουν όταν παραλάβουν, η υπάλληλος δεν μου το απέκλεισε!!! Λέτε τελικά να γίνει κανά θαύμα??? Δεν έχω παραγγείλει και πολλά, μόλις 3 (ένα 16αρι, ένα 32αρι στα 349 ευρώ και ακόμα ένα 32αρι στα 325 αν θυμάμαι καλά...)
Kazama88 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Πληροφορίες απο μέσα... Θα έρθουν κάποια αλλά δεν θα φτάσουν για όλες τις παραγγελίες! Και προφανώς πρωτοι θα πάρουν οι καλοί πελάτες του μαγαζιού!
dimyok Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 κριση.... Δεν λέτε και ευχαριστω στους ευγενικους υπαλληλους του Μπαχαλού που δεν σας αφηνουν να πεταξετε τα λεφτά σας .
AntiCambeR Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 κριση.... Δεν λέτε και ευχαριστω στους ευγενικους υπαλληλους του Μπαχαλού που δεν σας αφηνουν να πεταξετε τα λεφτά σας . "Φρεναρουν" τον κοσμο για να μαζεψει λεφτα και να τα "σκασει" μαζεμενα.Σαν το τζακ ποτ. Αντισταθειτε!
ea6gka Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Ρώτα τον εργοδότη σου, άμα κάνεις κάτι που θα του φέρει - εξοικονομήσει 1000 ευρώ, θα στα δώσει; Εννοειτε, σε 3 εντοκες δοσεις
Moderators matrixxx Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 εγώ στην καταγγελία ζήτησα να υποχρεωθεί ο Γερμανός να μου παραδώσει iphone ιδίων ή καλύτερων χαρακτηριστικών. Αν μου δώσουν 5s στα ίδια λεφτά, δε με πειράζει καθόλου. Βλέπω 2 εναλλακτικές. Είτε θα πέσει πρόστιμο, είτε θα αναλάβει τις ευθύνες του το εν λόγω κατάστημα και με τον άλλο ή τον άλλο τρόπο θα παραδώσει συσκευές ή θα προτείνει γενναία έκπτωση από ακριβότερο μοντέλο Η ΓΓΚ δεν είναι αρμοδια για να επιλυσει διαφορες. Απλα επιβαλλει προστιμα όταν βλεπει παραβασεις της νομοθεσίας. Αντιγραφω αυτό που βλέπετε ως πρωτη οθονη όταν πατατε το κουμπακι για καταγγελια: Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με την αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και τον τρόπο χειρισμού των καταγγελιών/ αναφορών των καταναλωτών: Τι κάνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: Εισηγείται τη λήψη μέτρων και τη χάραξη πολιτικής για τη προστασία του καταναλωτή. Προβαίνει στην εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με το Ευρωπαϊκό δίκαιο σε θέματα προστασίας καταναλωτή. Ενημερώνει τους καταναλωτές για ζητήματα της καταναλωτικής νομοθεσίας, ιδίως μέσω της ιστοσελίδας της και της τηλεφωνικής γραμμής 1520. Μεριμνά για τον έλεγχο της εφαρμογής της ειδικής νομοθεσίας που αφορά την προστασία του καταναλωτή που εμπίπτει στην αρμοδιότητά της. Στο πλαίσιο αυτό παραλαμβάνει τις καταγγελίες/ αναφορές των καταναλωτών, τις οποίες τις ταξινομεί ανάλογα με τη βαρύτητα των καταγγελλόμενων παραβάσεων. Εν συνεχεία, προβαίνει σε περαιτέρω έλεγχο και επεξεργασία των καταγγελιών μόνον εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο, αξιολογώντας μια σειρά από κριτήρια και μεταξύ άλλων την ανάγκη προστασίας του δημοσίου συμφέροντος, τις πιθανές επιπτώσεις στο καταναλωτικό κοινό από την καταγγελλόμενη συμπεριφορά καθώς και το αποτέλεσμα που προσδοκάται από την παρέμβαση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή σε συγκεκριμένη υπόθεση. Σε περίπτωση που διαπιστώσει παράβασητης ειδικής νομοθεσίας που επιβλέπει επιβάλλει διοικητικές κυρώσεις στους προμηθευτές. Τι δεν μπορεί να κάνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν αποτελεί όργανο εξωδικαστικής επίλυσης των διαφορών των καταναλωτών με τους προμηθευτές, καθώς η αρμοδιότητά της εξαντλείται στην επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε βάρος των προμηθευτών για παραβάσεις της ειδικής νομοθεσίας που επιβλέπει. Εφόσον επιθυμείτε την μεσολάβηση για την εξωδικαστική επίλυση της ατομικής σας καταναλωτικής διαφοράς με έναν προμηθευτή θα πρέπει να απευθυνθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή (στοιχεία επικοινωνίας: Λ. Αλεξάνδρας 144, τηλ. 2106460734, fax: 210 6460414, ιστοσελίδα: www.synigoroskatanaloti.gr), ο οποίος αποτελεί Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή με σκοπό την εξωδικαστική και φιλική διευθέτηση των διαφορών μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών. Δεν προβαίνει σε γνωμοδοτήσεις ή απαντήσεις σε νομικά ερωτήματα. Δεν είναι αρμόδια για τη χορήγηση ή τη δικαστική επιδίωξη αποζημίωσης λόγω υλικής ή ηθικής βλάβης που ενδεχομένως υφίσταται ο εκάστοτε καταγγέλλων, ούτε μπορεί να εξαναγκάσει δικαστικώς ή εξωδίκως προμηθευτές να επιστρέψουν σε συγκεκριμένο καταναλωτή αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά. Επίσης, δε μπορεί να επιβάλλει κυρώσεις σε περίπτωση όπου απαιτείται η απόδειξη πραγματικών περιστατικών ή το καταγγελλόμενο περιστατικό δε συνιστά παράβαση της ειδικής νομοθεσίας που επιβλέπει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αλλά ενδεχόμενη παράβαση άλλων διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας. Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια. Για τα υπολοιπα όπως αυτό που λες να σου παραδωσει κατι άλλο ισοδυναμο το μαγαζι, απευθυνεσαι στο Συνηγορο του καταναλωτή με άλλη επιστολη.
LLLEFTERIS Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Ναι ακομα σας δουλευουν! http://www.insomnia.gr/topic/547974-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%AD%CF%89%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-50-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%82/ Πρεπει να ειστε μαζοχες που ακομα ασχολειστε με καταστηματα σαν του Γερμανου. 3
hasiotis_john Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Μας πήρε χαμπάρι και το eshop και είπε να μας τρολάρει και αυτό με μια ....σούπερ έκπτωση crazy sundays ---> http://www.e-shop.gr/apple-iphone-5-64gb-white-gr-p-TEL.000769 Κάποιοι μας βλέπουν με κρυμμένες κάμερες και έχουν σκάσει στα γέλια! 1
civeng97 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2014 Καλημέρα με πήραν τηλ για να μου δώσουν το 5c 16gb στα 299€ ή στα 324 το 32gb. Αν το θέλει κανείς σε αυτά τα χρήματα ας μου πει (θεσσαλονίκη). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις