Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γιατί?

 

Έχοντας δουλέψει σε κατάστημα υπολογιστών για χρόνια μπορώ να σου πω ότι δεν γίνεται να έχεις στοκ πράγματα 2 και 3 χρόνων. Αν το κάνεις η αγορά θα σε καταστρέψει σε χρόνο dt. 

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχοντας δουλέψει σε κατάστημα υπολογιστών για χρόνια μπορώ να σου πω ότι δεν γίνεται να έχεις στοκ πράγματα 2 και 3 χρόνων. Αν το κάνεις η αγορά θα σε καταστρέψει σε χρόνο dt. 

 

Ε μα να κάνουμε και το αυτονόητο δύσκολο, πολύ σωστά τα είπες, τώρα αν κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι να πείς, εδώ αντιπροσωπείες αυτοκινήτων σε καινούρια μοντέλα και αν σπάσει μοτέρ δεν υπάρχει στοκαρισμένο στην πλειονότητα των περιπτώσεων, και θέλει ο καθένας να έχει στοκαριμενα pc parts 3 ετίας ο κάθε μεταπωλητής, Και για να προλάβω, ο Κωτσόβολος είναι το απόλυτο σουπερ μάρκετ με άσχετους πωλητές και οτι να ναι εξυπηρέτηση ΑΛΛΑ άλλο αυτό και άλλο η παράλογη απαίτηση του καθε ενός

Δημοσ.

Γιατί κάποιοι πράγματι γράφουν ότι θέλουν θα απαντήσω με το εξής:

Χθές πήγα να παραλάβω από τα Ελτά ένα δέμα με φωτογραφική μηχανή από amazon (φυσικά  :P ).

Έψαχνε αρκετή ώρα  η υπάλληλος και της λέω ένα κουτί από amazon είναι. Σοβαρά μου λέει για κοίτα: Πάω πίσω και βλέπω μία σειρά από κουτιά amazon από την μία άκρη της αποθήκης μέχρι την άλλη!!!! 

Ο κόσμος ξύπνησε και προσέχει πόσα αλλά και που θα δώσει τα λεφτά του...

Αν θυμάστε την μελέτη του paypal συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων (85%) αγοράζουν μέσω paypal και κυρίως από χώρες τις Ευρώπης τα πάντα!

Δεν έχει στοκ? Ωραία να μην έχει, άρα επιστροφή χρημάτων. Υπάρχει νόμος ή δεν υπάρχει?

Εσείς συνεχίστε να μιλάτε τι και πώς...

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχει στοκ? Ωραία να μην έχει, άρα επιστροφή χρημάτων. Υπάρχει νόμος ή δεν υπάρχει?

Εσείς συνεχίστε να μιλάτε τι και πώς...

 

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται στα δυο και τρία χρόνια. Απλά αντικατάσταση με ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν και ας χρειαστεί να περιμένεις.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται στα δυο και τρία χρόνια. Απλά αντικατάσταση με ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν και ας χρειαστεί να περιμένεις.  

Ποιος το λέει αυτό? Δηλαδή το amazon που μου γύρισε τα λεφτά αν διάβασες το προηγούμενο ποστ μετά από ένα χρόνο + και μάλιστα σε συσκευή που "χάλασε" στο service, είναι οι βλάκες και εμείς οι Ελληνες οι έξυπνοι?

Ο νόμος λέει μέγιστη διάρκεια επισκευής 15 εργάσιμες. Μετά αντικατάσταση με ίδιο ή αντίστοιχων ή καλύτερων δυνατοτήτων προϊόν ή επιστροφή χρημάτων. 

Και επειδή φίλος επαγγελματίας την πάτησε από τοπική αλυσίδα των Ιωαννίνων με προϊόν που το κρατούσαν για επισκευή 2 μήνες, έκανε αγωγή για διαφυγόντα κέρδη και με βάση και το παραπάνω νόμο αποζημιώθηκε στο 10πλασιο της αξίας του προϊόντος!!!!! (μετά από 1,5 χρόνο φυσικά που έγινε το δικαστήριο, αλλά σκασίλα του!)

Διότι υπεύθυνο είναι το κατάστημα πώλησης πλέον. Αν καθυστερεί το επίσημο service ας τα βρει το κατάστημα μαζί του και όχι ο πελάτης. Αλλιώς θα τα κάναμε εισαγωγή μόνοι μας και δεν θα πληρώναμε και το "καπέλο"...

Και τέλος, και με τις τελευταίες αλλαγές στην πολιτική του paypal, να δω πως θα επιβιώσουν οι "μεγάλες" ελληνικές αλυσίδες αν δεν αλλάξουν πολιτική....

Επεξ/σία από harris78
Δημοσ.

Να ρωτήσω λίγο εγώ...

 

Total Support? Qu'est-ce que c'est?

 

Εντός 2 ετών δεν είσαι από την αγορά?

 

Υποχρεωμένοι να στο καλύψουν/αντικαταστήσουν δεν είναι, και μάλιστα ο πωλητής και όχι η αντιπροσωπεία?

 

Για το χρόνο που χρειάζονται για να διαπιστώσουν τη βλάβη και να τρέξουν την αλλαγή, μπορούμε να συζητάμε όσο θέμε.

Δημοσ.

Τώρα συγκρίνεις την Barcelona (Amazon) με την κάτω μαγούλα (local εταιρίες πληροφορικής). 

Η πρώτη "παίζει" με δις και οι δεύτερες άντε το πολύ μονοψήφιο αριθμό εκατομμυρίων €.

 

Άντε με το καλό λοιπόν σου εύχομαι να ανοίξεις εσύ ένα κατάστημα και να εφαρμόσεις αυτά που λες.

 

Όπως λέει και @Πέτρος "Για το χρόνο που χρειάζονται για να διαπιστώσουν τη βλάβη και να τρέξουν την αλλαγή, μπορούμε να συζητάμε όσο θέλουμε"  

Δημοσ.

Oτι να ναι δηλαδη ενα pc ας πουμε κάνει 500€ οκ

τα απάρτια του ξεχωριστα (ραμ, mobo, cpu,psu κοκ) μαζι με λειτουργικό και κουτί κάνουν 400€ μαζι με το κέρδος και το φπα πάει στο 500άρικο, η εγγύηση που δίνει το κατάστημα 3 χρόνια την δίνει γιατί στην πλειονότητα των περιπτώσεων τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα του pc όπου έχουν και την μεγαλύτερη πιθανότητα να αστοχησουν (μητρικη, καρτα γραφικών, και έπονται τα υπόλοιπα) έχουν και ώς προιόντα 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απο τον κατασκευαστή τους, Αρα αν μετά απο έλεγχο διαπιστωθεί όπως π.χ. μια vga έχει πρόβλημα, ΤΟΤΕ θα αναλάβει το κατάστημα (μεταπωλητής) να επικοινωνήσει με τον κατασκευαστή της vga και να περιμένει την αντικατάσταση rma της vga, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΕΤΟΙΜΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, αν απο εκεί και πέρα είναι καινουρια η vga και υπάρχει στο κατάστημα και έχει σε συνενόηση με τον κατασκευαστή το κατάστημα τότε μπορεί να χρησιμοποιήσει μια απο το απόθεμα του καταστήματος και ο πελάτης να παραλάβει το pc του γρηγορότερα, ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ για hardware 3 ετιας που πλέον δεν υπάρχει καν σε παραγωγή ο κατασκευαστής θα ψαξει στα αποθέματα του και αν δεν βρεί δίνει κάτι παραπλήσιας αξίας π.χ.

lifetime warranty της evga σε μητρικές, για αντικατάσταση της χ58 3sli εδωσε μητρική για χ79 με socket 2011, καμία δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσει ο χρήστης με το δικό του hardware και μιλάμε για την κατασκευάστρια εταιρία, ΑΝ νομίζεται οτι υπάρχει κατάστημα στον πλανήτη που θα στοκάριζε ανταλακτικά για αν  χαλάσει κατι σε χ χρονικό διάστημα είτε είστε 15 χρονών όπου δικαιολογείται η άγνοια ή δεν έχετε ιδέα πώς λειτουργεί ενα κατάστημα και η αγορά

Δημοσ.

Δεν στοκάρουν αλλά επιστρέφουν τα χρήματα! ΑΝ ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα επισκευής σε εύλογο χρονικό διάστημα ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ!!!

Όσον αφορά την αντικατάσταση της μητρικής αν έγινε έτσι όπως τα λες, τότε αυτός που την δέχτηκε... τι να πω...

Δημοσ.

1ον έτσι λέει ο νόμος

2ον διάβασες αυτά που έγραψα για το amazon και το κινητό (HTC One αξίας 700ευρώ)? ΑΡΑ ΝΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ! Και φυσικά δεν είναι μόνο το amazon αλλά και πολλά καταστήματα ακόμα και ελληνικά!!!

3ον έχει εγγύηση 3 χρόνια ή όχι? Πλέον με την κοινοτική οδηγία που έχει γίνει και νόμος του κράτους εδώ και πολύ καιρό την ευθύνη της εγγύησης την έχει το κατάστημα ή όχι? 

4ον αν πάει δικαστικά τι νομίζεις ότι θα γίνει?

5ον και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ, μόνο και μόνο για να έχει ικανοποιημένους πελάτες άρα και την καλύτερη διαφήμιση θα έπρεπε να το κάνει. Τι ζημιά είναι αυτό για ένα πολυκατάστημα?

 

Στο κάτω κάτω ας μην πουλάει ότι δεν τον συμφέρει ή δεν μπορεί να υποστηρίξει.

 

Αν εγώ ήμουν πελάτης θα έτρεχα δικαστικά και για προϊόν 10 ευρώ, απλά γιατί δεν γουστάρω κανένας να καταπατά οποιοδήποτε δικαίωμά μου. Και μάλιστα σε πληροφορώ ότι το έχω κάνει με 2 οικιακές συσκευές που στο εξώδικο και μόνο μου γύρισαν τα λεφτά πίσω με 1000 παρακάλια και εκ πτωτικά κουπόνια για να λήξει εκεί... αν αυτό λέει κάτι.

Αλλά όσο μας φέρονται σαν κακομοίρηδες και ανημέρωτους και όσο εμείς δεν διεκδικούμε αποφασιστικά τα αυτονόητα, το amazon και πολλά άλλα τέτοια καταστήματα θα είναι barcelona και τα δικά μας δήθεν μεγάλα μαγαζιά κάτω μαγούλα, όπως ειπώθηκε παραπάνω...

Δημοσ.

Αρνηθηκε κανένας να κάνει επισκευή σε προιόν σε εγγύηση και το υπερασπίστηκα?????????

Σου εξήγησα παρα πάνω ΑΠΛΑ οτι δεν γίνεται να υπάρχουν ΣΤΟΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ανταλακτικά για ενα PC 3ετίας όπότε θα πρέπει να περιμένεις την επισκευή ΑΝ ΕΣΥ πιστεύεις πως είναι δυνατό να σου το επισκευάσουν επι τόπου ή σε 1 μέρα στην περίπτωση που χρειάζεται κάτι αντικατάσταση ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ να πούμε τίποτα άλλο άνοιξε με το καλό μαγαζί να έχεις έξοδα πωλήσεις ενοίκια κ.ο.κ και στοκάρiσε ανταλακτικά για 1 ζωή, Δηλαδή αν πουλήσει το κατάστημα 100 λαπτοπ θα πρέπει να σου έχει απάρτια απο τα πάντα για 100 λάπτοπ και απο 1 τεχνικό για να στο επισκευάσει και αν πουλήσει και άλλο μοτνέλο πάλι τα ίδια έτσι, ΑΣΤΟ

Δημοσ.

Το τί θα στοκάρει ένα μαγαζί είναι πρόβλημα του επιχειρηματία, όχι του καταναλωτή. 

Ας στοκάρει ότι μπορεί να υποστηρίζει, αλλιώς επιστροφή χρημμάτων σε μετρητά στο ακέραιο.

Αν δεν έχει κεφάλαιο και για τις επιστροφές, κακώς άνοιξε επιχείρηση. Δεν κάνουν όλοι για επιχειρηματίες.

 

Ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει, ο νόμος είναι ξεκάθαρος όμως.

 

Καμία δικαιολογία δεν δίνει δικαίωμα στον επιχειρηματία να καταπατάει το νόμιμο δικαιώμα της εγγύησης του καταναλωτή.

 

 

Ότι δεν τηρεί την νομοθεσία είναι παράνομο. Είναι θέμα χρόνου να αποδειχθεί δικαστικά αν χρειαστεί.

 

 

/sc

Δημοσ.

Λοιπόν βρήκα αυτό http://www.ekatanalotis.gr/category/%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/

Ο νόμος ορίζει επισκευή ή αντικατάσταση και εαν δεν γίνει σε ενα ευλογο χρονικό διάστημα γίνεται επιστροφή χρημάτων

1ον ΠΟΤΕ δεν είπα μα ΠΟΤΕ οτι δικαιολογείται ενα κατάστημα να μην παράσχει την εγγύηση με την οποία πούλησε το προιόν

2ον ΤΟ ολο θέμα έχει να κάνει με την ανοησία ηλιθιότητα να ισχυρίζεται κάποιος οτι το κατάστημα πρέπει να στοκάρει ανταλακτικά για το κάθε προιόν και να σου το επισκευάζει επι τόπου η σε μια μερα. Δεν γίνεται να κάνει κάποιος σαν αυτιστικός οτι δεν καταλαβαίνει, να στο πώ και αλλιώς

Αν πουλήσει ενα κατάστημα 1 λαπτοπ, θα πρέπει "κατα την δική σας (παρα) λογική" θα πρέπει να αγοράσει άνταλακτικα για άλλα 5 τουλάχιστον, μην τυχόν και χαλάσει κατι στα 2, 3 χρόνια και δεν έχει ανταλακτικά

ΣΥΝΕΠΩΣ αν πουλήσω 1 και πρέπει να αγοράσω άλλα 3, 5 για ανταλακτικά ξεχάσατε απο το μυαλουδάκι σας το σημαντικότερο για μια επιχείρηση είτε εμπορεύεται υπολογιστές είτε καρφίτσες το ΚΕΡΔΟΣ που είναι ΟΕΟ? ε?

Αν είναι κάποιος απο κάθε τι που πουλάει να έχει απο 100-1000% ζημιά ποιός ο λόγος να το πωλεί ή πιο σωστά να το μεταπωλεί, το γράφω αυτό το παράδειγμα γιατί απο ενα σημείο και μετά αρχίζει η παπαρολογία

Υ.γ. Εχω ποστάρει ενα σωρό κακώς κείμενα απο μεγάλες αλυσίδες και απατεωνιές που κάνουν εις βάρος των καταναλωτών τους, έχοντας και εμπειρία εκ των έσω ΑΛΛΑ αλλο πράγμα το ένα και άλλο το άλλο, επειδή κάποιος θεωρεί ότι θα έπρεπε να υπάρχουν τα πάντα απο το οτιδήποτε και τον βολεύει να ισχυρίζεται τερατολογίες είτε απο άγνοια είτε απο ιδιοτέλια

Σε μια επιχείρηση ΤΑ ΠΑΝΤΑ γινονται με σκοπό το κέρδος και όσοι παράγοντες δεν το πετυχαίνουν καταγράφονται στις ζημιές, Φαντάζεστε τι είναι να αποθηκεύεις ανταλακτικά για την περίπτωση μηπως κατι χαλάσει απλα δε γίνεται εντός του χ καταστήματος να έχεις και την επίσημη αντιπροσωπεία απο κάθε είδος δε ξέρω τι ηλικίες έχετε ούτε αν εργάζεστε απλά όμως ξεκολήστε (δε μπορώ να το πώ ευγενικότερα) τον εγκέφαλο σας απο πράγματα που δεν ΓΙΝΟΝΤΑΙ

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...