panos2171 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δε βλέπω κάτι το παράλογο στη διάρκεια του service. Ο δίσκος αντικαταστάθηκε αμέσως μιας και προφανώς υπήρχε stock. Άλλωστε οι δίσκοι δεν είναι hw που εξελίσσεται γρήγορα εν αντιθέσει με τις κάρτες γραφικών που στη διετία έχουν αποσυρθεί. Οπότε θα πρέπει να σταλεί στην εταιρία για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Πόσο πιο γρήγορα θα μπορούσαν να γίνουν όλα αυτά;
Τοξοβόλος_U_K Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Πόσο πιο γρήγορα θα μπορούσαν να γίνουν όλα αυτά; Σε 1-2 εργάσιμες ιδανικά 1
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Δε βλέπω κάτι το παράλογο στη διάρκεια του service. Ο δίσκος αντικαταστάθηκε αμέσως μιας και προφανώς υπήρχε stock. Άλλωστε οι δίσκοι δεν είναι hw που εξελίσσεται γρήγορα εν αντιθέσει με τις κάρτες γραφικών που στη διετία έχουν αποσυρθεί. Οπότε θα πρέπει να σταλεί στην εταιρία για επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Πόσο πιο γρήγορα θα μπορούσαν να γίνουν όλα αυτά; Αυτα επρεπε να τα ξερει ο Κωτσος οταν προωθει το total support, αν θελει να λεγεται σοβαρη εταιρεια. Δεν υπαρχει λογος να δειξει κατανοηση ο πελατης που εσκασε τα 200 ευρω, ουτε καν να γνωριζει για ποιο λογο δεν εχουν στοκ. Να κοψουν το λαιμο τους να εχουν, διαφορετικα να κοψουν την παροχη του total support εφοσον ειναι ανικανοι να το υποστηριξουν. 3
harris78 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Επειδή έμπλεξα και εγώ με θέμα εγγύησης και χρόνο επισκευής σε άλλη μάρκα και εταιρεία, ψάχνοντας τους νόμους και τις κοινοτικές οδηγίες, εύλογο χρονικό διάστημα για επισκευή είναι οι 15 εργάσιμες. Μετά το κατάστημα οφείλει να αντικαταστήσει το προϊόν ή να επιστρέψει τα χρήματα.
Τοξοβόλος_U_K Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Επειδή έμπλεξα και εγώ με θέμα εγγύησης και χρόνο επισκευής σε άλλη μάρκα και εταιρεία, ψάχνοντας τους νόμους και τις κοινοτικές οδηγίες, εύλογο χρονικό διάστημα για επισκευή είναι οι 15 εργάσιμες. Μετά το κατάστημα οφείλει να αντικαταστήσει το προϊόν ή να επιστρέψει τα χρήματα. H καλή εταιρία όμως φαίνεται από το πόσο γρήγορη και αποτελεσματική είναι στην εξυπηρέτηση πελατών άσχετα από το νομικό πλαίσιο 1
panos2171 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Υπάρχει κατάστημα που τα προσφέρει όλα αυτά; Θυμίζω αντικατάσταση hw 2ετίας. Το πιο γρήγορο service που έχω δει ήταν της sony στο sony center του Βερολίνου. Σε μια μέρα έγινε επιδιόρθωση μιας dslr, αλλά ήταν ήδη στην έδρα οπότε μου φάνηκε λογικό.
harris78 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2014 amazon.co.uk Κινητό αγορασμένο πριν 1,5 χρόνο το στέλνω αντιπροσωπεία λόγω προβλήματος, μου το γυρνάνε μετά από 1 μήνα γεμάτο γρατσουνιές και κόλλες χωρίς να έχει επισκευαστεί πλήρως!!! Ενημερώνω με e-mail το amazon στις 3 το πρωί αν μπορούν να αναλάβουν αυτοί το Service. Σε μισή ώρα 3.30 ξημερώματα μου έχουν επιστρέψει ολόκληρο το ποσό αγοράς μαζί με τα μεταφορικά με την παράκληση να επιστρέψω το κινητό μέσα σε ένα μήνα. Με το που το λαμβάνουν μου επιστρέφουν και το κόστος των νέων μεταφορικών και 10ευρώ παραπάνω που δεν κατάλαβα τι ήταν!!!! Να πω τίποτα άλλο???? 1
looproll Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2014 Kαλά οκ ορισμένοι γράφουν απλά για να γράφουν, κατ αρχάς το ΠΡΟΒΛΗΜΑ θα ήταν αν το κατάστημα αρνείτω την επισκευή εαν είχε προκύψει ζημιά απο αστοχία και οχι κακή χρήση φανταζομαι δεν έχει κανείς την απάιτηση να του αντικαταστήσουν μια μητρική π.χ. αν έχει αδειάσει ενα φραπέ πάνω της. Αφου ο υπολογιστής αγοράστηκε ως έτοιμη σύνθεση δηλαδή 1 κωδικός ΑΡΑ το κατάστημα είναι υπεύθυνο και θα ψάξει να βρεί με τι κάρταγραφικών θα την αντικαταστήσει και φυσικά δεν πρόκειται κα βάλει κάτι καλύτερο παρα μόνο μια παραπλήσια αν δεν βρεί την ίδια(Δεν κρίνω αν καλώς αγοράστηκε έτοιμη σύνθεση και πολυ δε περισσότερο απο τον κωτσόβολο, ναι υπάρχουν και ανθρωποι που δεν έχουν την παραμικρή ιδεά εξοικίωση με τους υπολογιστές) Το ήλίθιο όμως είναι να έχει την απαίτηση κάποιος να έχει στοκαρισμένα ανταλακτικά στις αποθήκες της κάποια επιχείρηση που κάνει μεταπώληση π.χ. πλαίσιο, e-shop. e-gate, συνοικιακά μαγαζιά κοκ. Στοκ σε ανταλακτικά διατηρούν μονο οι επίσημες αντιπροσωπείες π.χ. αντιπροσωπεία της dell, sony, και αυτοί με την σειρά τους έχουν απόθεμα για τα μοντέλα που έχουν εγγύηση και σε αυτά αν κάποιο ανταλακτικό είναι σε έλλειψη θα γίνει παραγγελία απο την μητρική εταιρία ή τελος πάντων απο την εκάστοτε υπεύθυνη εταιρία για ευρώπη, Ασια κοκ. Μην γράφετε ορισμένοι οτι να ναι αν δεν έχετε ΙΔΕΑ απο την αγορά και το πώς λειτουργεί αν μια εταιρία στοκάριζε ανταλακτικά για το οποιοδήποτε κωδικό σε δικές της αποθήκες μήπως και κάτι χαλάσει τότε θα ΧΡΕΟΚΟΠΟΥΣΕ άμεσα, δηλαδή μετά απο 3 ή 5 χρόνια τα ανταλακτικά που θα τα στοκάριζε τι θα τα έκσνε θα τα πωλούσε μεσω ebay ? ΕΛΕΟΣ Δε γίνεται να φαανταζόμαστε οτι κάτι είναι έτσι και επειδή αντρα θέλω τωρα τον θέλω και μας βολεύει να πρέπει να υπάρχει απόθεμα πο τα πάντα σε 1 ώρα.
UncleKim Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2014 O άλλος λέει να γίνει επισκευή-αντικατάσταση σε 1-2 εργάσιμες. Το support είναι πάντα άμεσο. Η επισκευή-αντικατάσταση εφόσον απαιτείται ανταλλακτικό, σε αυτού του είδους τα support, είναι Upon Availability. Mπορούσες να έχεις και επέκταση εγγύησης μεγάλης εταιρείας, και να σου καθυστερούσε περισσότερο. Καμία εταιρεία δυστυχώς ή ευτυχώς δεν στοκάρει, εκτός αν μιλάμε για πανάκριβα συμβόλαια συντήρησης (Call to Repair) και συνήθως δεν πωλούνται σε πελάτες λιανικής. Το βέλτιστο σενάριο για εσένα ποιο θα ήταν? Να έχουν μία στοκ, και να στην αλλάξουν χωρίς να δουν το πρόβλημα ? Να στην επισκευάσουν μπροστά σου? Να σου την αντικαταστήσουν με κάρτα 2 και 3 γενιές μπροστα?
madsc Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Τα desktop pc έχουν "ανταλλακτικά" ; Και εγώ που νόμιζα ότι αυτοκίνητα/μηχανές έχουν ανταλλακτικά με part number και χρονιές. Καταρχήν να βρεις αν φταίει μια κάρτα ούτε ένα απόγευμα υπόθεση δεν είναι. Αν δεν υπάρχει η ίδια κάρτα σε κυκλοφορία αλλάζεται με τωρινή κάρτα ίσης αξίας ή επιστρέφονται τα χρήμματα της αρχικής αγοράς στο ακέραιο. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος σε αυτό. Τα υπόλοιπα είναι δικό τους θέμα, ιδίως όταν πληρώνεις extra εγγύηση. Αν σας ταλαιπωρούν υπαναχωρήστε από τη σύμβαση, πάρτε τα χρήμματα σας πίσω σε μετρητά, και ψωνίστε το "ανταλλακτικό" από αλλού. Δεν υπάρχει το "15 μέρες και ένας μήνας", αυτά είναι αποκυήματα φαντασίας των δήθεν επαγγελματιών. Εύλογο χρονικό διάστημα αναφέρει η νομοθεσία και αυτό μια χαρά μπορεί να το ορίσει ο καταναλωτής και 2 μέρες. Όταν έπαιζε ρευστό πρό κρίσης ήταν όλοι σωστοί στις εγγυήσεις. Με την κρίση γεμίσαμε "επαγγελματίες" και δικαιολογίες. /sc 1
Τοξοβόλος_U_K Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 O άλλος λέει να γίνει επισκευή-αντικατάσταση σε 1-2 εργάσιμες. Το support είναι πάντα άμεσο. Nαι οκ,εσύ περιγράφεις όλη την διαδικασία του support.Από την άλλη καυτηριάζω το μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι αυτό το support να καταστεί ουσιαστικό.Όλο αυτό θα έπρεπε να γίνεται σε ταχυτήτες φωτός για ένα μεγάλο όνομα όπως ο Κωτσόβολος
GBorb Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Nαι οκ,εσύ περιγράφεις όλη την διαδικασία του support.Από την άλλη καυτηριάζω το μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι αυτό το support να καταστεί ουσιαστικό.Όλο αυτό θα έπρεπε να γίνεται σε ταχυτήτες φωτός για ένα μεγάλο όνομα όπως ο Κωτσόβολος Ούτε καν. Είσαι λίγο μακριά από την πραγματικότητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις