Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.Ανοίγω αυτό το θέμα, απλά προς ενημέρωση και για να μην την πατήσουν άλλοι όπως εγώ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ , πριν από 2 χρόνια αγόρασα ένα desktop από κωτσόβολο γύρω στα 1000 ευρώ.

Αποφάσισα τότε να κάνω και την επέκταση εγγύησης total support ( 200 ευρώ περίπου).

Πριν από κανά χρόνο χαλάει ο σκληρός , το πάω , μετά από 1 εβδομάδα τον έχω πίσω με καινούργιο σκληρό.

Την Δευτέρα που μας πέρασε, παρουσιάζεται πρόβλημα με την κάρτα γραφικών ( περιστασιακά έχανε το σήμα ) τους τον πάω και αρχίζει το πανηγύρι...

 

Αρχικά η υπάλληλος που το παρέλαβε,όπως της εξηγώ το πρόβλημα, μου πετάει το θεικό - 

''καλά δεν ξέρω και γω πολλά να σου πώ''......1ο φάουλ.

 

Οκ λέω ίσως είναι καινούργια,δεν το συνεχίζω ιδιαίτερα.

Ρωτάω πότε θα έχω ενημέρωση για το που είναι το πρόβλημα, -ΚΑΙ εάν το επισκευάζουν εκεί στο κατάστημα που το παρέδωσα.-

Μου λέει την Τετάρτη θα μου τηλεφωνήσουν και πως -ναι το επισκευάζουν εκεί.-

 

Παίρνω πριν λίγο τηλέφωνο και μου λένε ότι ''μάλλον'' είναι η κάρτα γραφικών , πως το  pc  έχει φύγει για τα κεντρικά για να επισκευαστεί και πως κατά μέσο όρο θα κάνει -2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ- γιατί περιμένουν το ανταλλακτικό......

Τι στο ***** το αμάξι πήγα για service ή το  pc???

2 εβδομάδες κύριοι για μια κάρτα γραφικών....Ελλάδα!!!!!!!!

Total support 360 ..... προς γνώση και συμμόρφωση...

 

Με λύπη μου , αποφάσισα πως δεν πρόκειται να αγοράσω τίποτε άλλο τέτοιου έιδους από ελληνικό κατάστημα, μέχρι να γίνουν σωστοί επαγγελματίες .

Είναι άξιοι της μοίρας τους.

Συγνώμη αν σας κούρασα.

  • Like 2
  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εντάξει,έχεις κάποιο δίκιο για την καθυστέρηση,αλλά με το ύφος που γράφεις νόμιζα οτι δε θα στο έφτιαχαν καν...

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν έχεις και άδικο  :-)  :-)  . Απλά τρελλάθηκα όταν για κάτι τόσο απλό σου δίνουν τέτοια απάντηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάλι δεν σου δίνω κάποιο δίκιο από την στιγμή που στο φτιάχνουν ας κάνουν και 1 μήνα. Εκτός και αν θεωρείς ότι πρέπει ο κάθε κατασκευαστής να stockαρει 3 χρονών και πλέον ανταλλακτικά για να στο φτιάχνει την ίδια μέρα. Η διαδικασία είναι απλή. Έστειλαν το ανταλλακτικό με RMA στην "μαμά" εταιρία και αυτοί το αντικαθιστούν. Είναι και άδικο να κατακρίνεις όλα τα εγχώρια καταστήματα μιας και για όλους ισχύει το ίδιο.  

  • Like 15
Δημοσ.

τόσο κάνουν όλοι φίλε, ποσό μάλλον ο κωτσος. εχω ακουσει για egate ,digital master και αλλα σκρουτζομαγαζα

μια χαρα εισαι εσυ

πάντως δεν μπορώ πιστέψω οτι αυτοί οι βαρεμένοι έχουν τις γνώσεις για να επισκευάσουν κάρτα γραφικών, εγώ πιστεύω θα την στείλουν σε εταιρία γιαυτο και τόσο πολύ

εγώ πριν 2 μέρες τους πάω τα logitech ακουστικά μου των 12 ευρώ και στο κατάστημα Περιστερίου μου λένε ο τεχνικός έρχεται στης 1,30  :confused:  :whistle:   ενώ στο ιλιον που δεν λειτουργούσε καν το ταμείο με στείλαν στο λογιστήριο να πληρώσω τα tdk mp100 που είχαν σε πρόσφορα 10 ευρώ και όσο για τα logitech στείλτα στην αντιπροσωπία

όταν η logitech λέει επιτόπου αλλαγή Δεν έκατσα να ασχοληθώ παραπάνω, όταν δεν βαριέμαι θα πάρω τηλ την logitech να κάνω την δουλειά μου και μπας αποκτήσω και 2 ζευγάρια :P

 

-----

 

για μενα μεγαλο δικιο ο φιλος απο πανω

Δημοσ.

Κάποτε ειχα κάνει και εγω το λάθος να πάρω τον πρώτο μου υπολογιστή απο τον κωτσοβολο. Μεχρι να τον παραλάβω πέρασαν 3 εβδομάδες.

 

"Παραλίγο να μας δείρετε" μου ειχαν πει μεταξύ σοβαρού και αστείου. Ε βέβαια αφού ειστε απαράδεκτοι.

  • Like 1
Δημοσ.

Άλλο αυτό. Είναι παραγγελία και θα έπρεπε να σου πουν από την πρώτη μέρα πότε θα το παραλάβεις. 

Δημοσ.

Εγώ πάλι δεν σου δίνω κάποιο δίκιο από την στιγμή που στο φτιάχνουν ας κάνουν και 1 μήνα. Εκτός και αν θεωρείς ότι πρέπει ο κάθε κατασκευαστής να stockαρει 3 χρονών και πλέον ανταλλακτικά για να στο φτιάχνει την ίδια μέρα. Η διαδικασία είναι απλή. Έστειλαν το ανταλλακτικό με RMA στην "μαμά" εταιρία και αυτοί το αντικαθιστούν. Είναι και άδικο να κατακρίνεις όλα τα εγχώρια καταστήματα μιας και για όλους ισχύει το ίδιο.  

 

  Σίγουρα δεν έχω κάποια τέτοια απαίτηση, απλά το να αντικαταστήσεις μια κάρτα γραφικών , και να χρειάζεσαι διάστημα δύο εβδομάδων κατά μέσο όρο, όντας σε μια επέκταση εγγύησης της τάξεως των 200 ευρώ...εκεί είναι που επιμένω.... 

Δημοσ.

Καλα να παθετε που ψωνιζετε απο τετοια <<μεγαλα>> μαγαζια.

μην τους δινετε αλλα λεφτα,γιατι και εσεις χανετε,και τα μικροτερα μαγαζακια που εχουν αναγκη.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Καλα να παθετε που ψωνιζετε απο τετοια <<μεγαλα>> μαγαζια.

μην τους δινετε αλλα λεφτα,γιατι και εσεις χανετε,και τα μικροτερα μαγαζακια που εχουν αναγκη.

θα συμφωνήσω σε αυτό.

Η κάρτα είναι μια geforce gt 545.Tι να πω ρε παιδιά, καλή μου υπομονή και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας . :unsure:

Δημοσ.

Εγώ πάλι δεν σου δίνω κάποιο δίκιο από την στιγμή που στο φτιάχνουν ας κάνουν και 1 μήνα. Εκτός και αν θεωρείς ότι πρέπει ο κάθε κατασκευαστής να stockαρει 3 χρονών και πλέον ανταλλακτικά για να στο φτιάχνει την ίδια μέρα. Η διαδικασία είναι απλή. Έστειλαν το ανταλλακτικό με RMA στην "μαμά" εταιρία και αυτοί το αντικαθιστούν. Είναι και άδικο να κατακρίνεις όλα τα εγχώρια καταστήματα μιας και για όλους ισχύει το ίδιο.  

 

Υπαρχουν τοσα καινουργια μοντελα για να του βαλλουν πανω ... αυτα πρεπει να γινονται σχεδον αυθημερον

Δημοσ.

Υπαρχουν τοσα καινουργια μοντελα για να του βαλλουν πανω ... αυτα πρεπει να γινονται σχεδον αυθημερον

 

Χωρίς πρώτα να μιλήσει με την κατασκευάστρια εταιρία με την διαδικασία του RMA? Είπαμε η εγγύηση είναι από την εταιρία που τα φτιάχνει, όχι από μεταπωλητές.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.Ανοίγω αυτό το θέμα, απλά προς ενημέρωση και για να μην την πατήσουν άλλοι όπως εγώ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ , πριν από 2 χρόνια αγόρασα ένα desktop από κωτσόβολο γύρω στα 1000 ευρώ.

Αποφάσισα τότε να κάνω και την επέκταση εγγύησης total support ( 200 ευρώ περίπου).

Πριν από κανά χρόνο χαλάει ο σκληρός , το πάω , μετά από 1 εβδομάδα τον έχω πίσω με καινούργιο σκληρό.

Την Δευτέρα που μας πέρασε, παρουσιάζεται πρόβλημα με την κάρτα γραφικών ( περιστασιακά έχανε το σήμα ) τους τον πάω και αρχίζει το πανηγύρι...

 

Αρχικά η υπάλληλος που το παρέλαβε,όπως της εξηγώ το πρόβλημα, μου πετάει το θεικό - 

''καλά δεν ξέρω και γω πολλά να σου πώ''......1ο φάουλ.

 

Οκ λέω ίσως είναι καινούργια,δεν το συνεχίζω ιδιαίτερα.

Ρωτάω πότε θα έχω ενημέρωση για το που είναι το πρόβλημα, -ΚΑΙ εάν το επισκευάζουν εκεί στο κατάστημα που το παρέδωσα.-

Μου λέει την Τετάρτη θα μου τηλεφωνήσουν και πως -ναι το επισκευάζουν εκεί.-

 

Παίρνω πριν λίγο τηλέφωνο και μου λένε ότι ''μάλλον'' είναι η κάρτα γραφικών , πως το  pc  έχει φύγει για τα κεντρικά για να επισκευαστεί και πως κατά μέσο όρο θα κάνει -2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ- γιατί περιμένουν το ανταλλακτικό......

Τι στο ***** το αμάξι πήγα για service ή το  pc???

2 εβδομάδες κύριοι για μια κάρτα γραφικών....Ελλάδα!!!!!!!!

Total support 360 ..... προς γνώση και συμμόρφωση...

 

Με λύπη μου , αποφάσισα πως δεν πρόκειται να αγοράσω τίποτε άλλο τέτοιου έιδους από ελληνικό κατάστημα, μέχρι να γίνουν σωστοί επαγγελματίες .

Είναι άξιοι της μοίρας τους.

Συγνώμη αν σας κούρασα.

Υπερβολικος οσο δεν παει. Ναι σιγουρα ο Κωτσοβολος δεν ειναι απο τα μαγαζια που πρεπει να προτιμησει καποιος για αγορα υπολογιστη,αλλα το να βαζεις ολα τα μαγαζια στο ιδιο τσουβαλι λογω ενως περιστατικου(στο οποιο το μονο προβλημα ηταν η καθυστερηση)ε νομιζω οτι δεν ειναι και οτι το καλυτερο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...