evankouros Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Το e-shop.gr έχει DOA 7 ημερών. Αυτό σημαίνει πως αν το προϊόν δεν λειτουργεί, κάνουν άμεση αντικατάσταση για χρονικό διάστημα έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Καθαρά πληροφοριακά, κάποτε είχα περάσει (κατά λάθος) update firmware σ' έναν αποκωδικοποιητή από κάποιον άλλο. Το αποτέλεσμα ήταν να νεκρωθεί & να μην δουλεύει. Πήρα τηλ. στην τεχνική υποστήριξη της αλυσίδας που το είχα αγοράσει & τους είπα "πώς μπορώ βρε παιδιά να περάσω το αρχικό firmware, γιατί πέρασα update άλλου αποκωδικοποιητή κι ο δικός σας νέκρωσε;" Μου απάντησαν ότι δεν γίνεται. Τα πήρα λοιπόν στο κρανίο & τον γύρισα πίσω στο κατάστημα, δηλώνοντας ότι δεν δουλεύει (ψέμματα δεν είπα ). Τον κράτησαν να δουν αν επισκευάζεται, & σε σύντομο χρονικό διάστημα μου τον άλλαξαν στην εγγύηση. Μια άλλη φορά, σε μια άλλη αλυσίδα καταστημάτων, τους επέστρεψα 1-2 μέρες μετά την αγορά 1 αποκωδικοποιητή που είχε πρόβλημα. Μου έδωσαν απευθείας ένα καινούριο, αλλά είχε κι αυτός πρόβλημα (νομίζω το ίδιο έγινε & μ' έναν ακόμη). Τελικά τους ζήτησα & μου έδωσαν κάποιον άλλο αποκωδικοποιητή, γιατί είχα αγανακτήσει να πηγαινοέρχομαι με το συγκεκριμένο μοντέλο. Κι ο νοών... νοείτω...
Feigen Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 μα εγω δε θελω να μου το αλλάξουν με έναν ίδιο evankouros. Δεν ειναι dead το δικο μου. Δουλεύει κανονικά απλά δεν με ικανοποιεί. Γινεται να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω ή τη δυνατότητα να πάρω κάτι άλλο? Προφανώς και όχι.
enterhere Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Κάνενα κατάστημα δεν σου επιστρέφει τα χρήματα σου αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν επειδή απλά δεν σου "κανει". Εξάλλου το doa σημαίνει dead on arrival και σε καλύπτει μόνο όταν η συσκευή είναι προβληματική και δεν δουλεύει.
evankouros Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Γινεται να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω ή τη δυνατότητα να πάρω κάτι άλλο? Μάλλον δεν εννόησες ότι στην περίπτωση μου αυτό έγινε. Ξαναδιάβασε μπας & "περάσεις το μάθημα"!
Moderators matrixxx Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 μα εγω δε θελω να μου το αλλάξουν με έναν ίδιο evankouros. Δεν ειναι dead το δικο μου. Δουλεύει κανονικά απλά δεν με ικανοποιεί. Γινεται να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω ή τη δυνατότητα να πάρω κάτι άλλο? Προφανώς και όχι. Γιατι δεν γινεται; Δικαιωμα υπαναχώρησης λεγεται και στο δινει ο νομος σε αγορες από αποσταση. 14 ημερες αναιτια υπαναχωρηση με επιστροφη χρηματων. Δεν στο δινει το μαγαζι. Το DOA είναι κατι ασχετο με αυτό και δεν σε αφορα καθολου. Επισης: Εχεις δικαιωμα να το δοκιμασεις στον χωρο σου όπως θα το εκανες σε κατάστημα που θα το ειχε σε εκθεση ώστε να διαπιστώσεις ότι (/δεν) σου κανει. Οποτε μην μασησεις και σε πιθανες δικαιολογιες τυπου "εχετε ξετυλιξει το καλωδιο" ή "δεν είναι στην αρχικη του κατασταση". Στην αρχικη του κατασταση είναι, ακομα και σφραγισμενο αν ηταν το κουτι σε καποιο προιον, το πας μια χαρα αποσφραγισμενο και υπαναχωρείς.- 1
Bilbo1 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Τους υπότιτλους μου τους έβγαλε σε όλες τις ταινίες, δεν ξέρω όμως για το encoding που είχαν αυτές που δοκίμασα & είδα ότι παίζουν σωστά. Όπως & στους Prime-HD όμως που έχω, δεν παίζει σε παιδική ταινία ο ήχος που έχει format DTS (βλ. στο spoiler τα αναλυτικά στοιχεία του Audio). Audio ID : 1 Format : DTS Format/Info : Digital Theater Systems Mode : 16 Format settings, Endianness : Big Codec ID : 2001 Codec ID/Info : Digital Theater Systems Duration : 1h 24mn Bit rate mode : Constant Bit rate : 755 Kbps Channel(s) : 6 channels Channel positions : Front: L C R, Side: L R, LFE Sampling rate : 48.0 KHz Bit depth : 16 bits Compression mode : Lossy Stream size : 455 MiB (34%) Alignment : Split accross interleaves Interleave, duration : 96 ms (2.40 video frames) Interleave, preload duration : 96 ms Τις οδηγίες -πιστεύω ότι- τις ακολουθώ προσεκτικά/σωστά κι έχω σωστά στημένα (το ένα απέναντι στο άλλο & ~ στα 10 cm) τα control. Τις εφάρμοσα πολλές φορές, αλλά το αποτέλεσμα ήταν "μηδέν εις το πηλίκον"! Έστειλα λοιπόν το ακόλουθο e-mail στην τεχνική υποστήριξη της Crystal Audio, όπου τους εξηγώ τι κάνω & ζητάω διευκρινίσεις: Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει (π.χ. απαντώντας στα ερωτήματα που έκανα στην C_A χθες - δεν πήρα απάντηση ακόμη) ώστε να κάνω το "έξυπνο" control του Crystal-HD να δουλέψει & για τις τηλεοράσεις, θα του ήμουν ευγνώμων! edit: Ενημερώθηκε το 1ο post με νέα τιμή e-shop.gr στα 31,9 € (αντί 26,8 € αρχικά). Παρακαλείται κάποιος συντονιστής να διορθώσει την τιμή στον τίτλο του θέματος. βαλε πιο κοντα τα χειριστηρια (3~5 cm) μετα το βημα 4, εαν παρει το σημα απο το χειριστηριο της tv αναβοσβηνει για λιγο πιο γρηγορα και μετα παραμενει αναμενο για μερικα seconds μεχρι να σβησει 1
evankouros Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2014 Το είχα δοκιμάσει σε πιο κοντινή απόσταση, δεν είχε πιάσει όμως. Πολύ χρήσιμη όμως η πληροφορία που μου έδωσες ότι πρέπει ν' αναβοσβήνει πιο γρήγορα, θα ξαναδοκιμάσω & θα προσπαθήσω να παρατηρήσω τι κάνει.
enterhere Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Γιατι δεν γινεται; Δικαιωμα υπαναχώρησης λεγεται και στο δινει ο νομος σε αγορες από αποσταση. 14 ημερες αναιτια υπαναχωρηση με επιστροφη χρηματων. Δεν στο δινει το μαγαζι. Το DOA είναι κατι ασχετο με αυτό και δεν σε αφορα καθολου. Επισης: Εχεις δικαιωμα να το δοκιμασεις στον χωρο σου όπως θα το εκανες σε κατάστημα που θα το ειχε σε εκθεση ώστε να διαπιστώσεις ότι (/δεν) σου κανει. Οποτε μην μασησεις και σε πιθανες δικαιολογιες τυπου "εχετε ξετυλιξει το καλωδιο" ή "δεν είναι στην αρχικη του κατασταση". Στην αρχικη του κατασταση είναι, ακομα και σφραγισμενο αν ηταν το κουτι σε καποιο προιον, το πας μια χαρα αποσφραγισμενο και υπαναχωρείς.- Στην πολιτική επιστροφών εταιρίας διάβασα αυτό: Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Αυτό έγινε σε εμένα και μου κράτησαν 25% της αξίας του προϊόντος.
Moderators matrixxx Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Αυτό το λεει η εταιρια, ο νομος λεει άλλο πραγμα. Εγω λοιπον βαζω τον "νομο" πανω από την εκάστοτε "εταιρια". Κατι που κανουν αν χρειαστεί και τα δικαστηρια. Σπασμενο το πηγες; Γρατζουνισμενο; Κακως δεχθηκες μειωση φυσικα αν το πηγες χωρις φθορες!!! Κάνενα κατάστημα δεν σου επιστρέφει τα χρήματα σου αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν επειδή απλά δεν σου "κανει". Και αυτό που ειπες χθες είναι 100% λαθος και δεν ισχυει - (για τις αγορες από αποσταση μιλαμε θυμιζω). 1
enterhere Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Αντιγράφω από φεκ: 2144 / 30 Αυγούστου 2013 άρθρο 3ι: 2. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Ο καταναλωτής δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών όταν ο προμηθευτής δεν έχει παράσχει κοινοποίηση του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με το άρθρο 3β παράγραφος 1 περίπτωση η). Και από αυτό το site: http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_el.htm Προσοχή! Σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε τα εμπορεύματα που παραλάβατε προτού αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Το δικαίωμα υπαναχώρησης σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγξετε το προϊόν όπως θα το κάνατε σε ένα κατάστημα, και όχι να το χρησιμοποιήσετε ελεύθερα για 14 ημέρες. Το θέμα δείχνει λίγο μπερδεμένο και όταν αγοράζεις κάτι με μικρή αξία το να τα βρεις στα δικαστήρια δεν αξίζει.
evankouros Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Ενδιαφέρον ο διάλογος περί δικαιωμάτων του καταναλωτή. Συμφωνώ με τον "enterhere" πως "όταν αγοράζεις κάτι με μικρή αξία το να τα βρεις στα δικαστήρια δεν αξίζει", με την έννοια ότι τα έξοδα κι η ταλαιπωρία θα είναι περισσότερα από το πιθανό κέρδος. Από την άλλη μεριά όμως, όχι μόνο ο Νόμος πρέπει να εφαρμόζεται, αλλά κι εμείς -ως καταναλωτές- να βοηθάμε στο να συνετίζονται οι διάφοροι "επαγγελματίες" με αυτόν. Πολύτιμος βοηθός μας σ' αυτό (για να μην τρέχουμε σε δικηγόρους) μπορεί να είναι η Γ.Γ. Καταναλωτή, ο "Συνήγορος του Καταναλωτή", ίσως & διάφορες οργανώσεις καταναλωτών. Σημ.: Πιστεύω ότι τα σχετικά post πρέπει να μεταφερθούν/συγχωνευτούν στο σχετικό θέμα "Βασικός Οδηγός για τα Δικαιώματα του Καταναλωτή (updated)", γιατί εδώ θα "χαθούν".
saxos55 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2014 Όπως τα είπε ο matrixxx. To τι γράφει η πολιτική επιστροφών, εφόσον είναι αντίθετη με το νόμο, είναι αδιάφορο. Θα μπορούσε να γράφει στους όρους, όποιος επιστρέψει ανοιγμένη συσκευασία, θα του _______ τη μάνα. Τι θα κάναμε τότε; Επιστροφές με τη συνοδεία της μητέρας μας; (ακραίο παράδειγμα, το ξέρω). Όσο για την υπαναχώρηση, δεν υπάρχει μπέρδεμα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα προϊόν, με τέτοιο τρόπο ώστε να διαπιστώσεις τις λειτουργίες του. Αν πάρεις έναν αποκωδικοποιητή πχ, πως θα διαπιστώσεις ότι δε σου κάνει επειδή οι υπότιτλοι είναι πολύ μικροί και δεν βλέπει ο πεθερός σου καλά; Με μαντεία; Απλά τονίζει ότι δεν πρέπει να κάνεις χρήση, για ευνόητους λόγους. Αλλιώς όλοι θα παίρναμε ένα smartphone για 14 μέρες, θα το επιστρέφαμε, θα παίρναμε ένα άλλο, κ.ο.κ. και θα είχαμε δωρεάν smartphone εφ'όρου ζωής. Χρήση θα μπορούσε να το ισχυριστεί ένα κατάστημα για κάτι εμφανώς χρησιμοποιημένο (πχ παπούτσια με γδαρσίματα από κάτω που σημαίνει ότι τα φόρεσες για να βγεις βόλτα και όχι για να περπατήσεις μέσα στο σπίτι ώστε να δεις αν σε χτυπάνε ή αν σου πάνε) και όχι για οτιδήποτε αποσφραγισμένο. Αλλιώς ξαναλέω, πως θα διαπιστώσεις τα χαρακτηριστικά του όπως λέει ο νομοθέτης; Προφανώς τώρα αν επέστρεψες τον αποκωδικοποιητή με γρατζουνιά ή με ένα κουμπί να λείπει, έκανες χρήση (δε μπορείς να ισχυριστείς ότι δοκίμαζα πόσο ανθεκτικό είναι το κουμπί και το πάτησα 800000 φορές σε μια μέρα, γιατί η αντοχή των κουμπιών στην καταπόνηση δεν αποτελεί μέρος της λειτουργίας του αποκωδικοποιητή. Μπορεί για ΕΣΕΝΑ να έχει μεγάλη σημασία να αντέξουν τα κουμπιά 40 χρόνια, όμως δεν είναι "κοινή λογική". Αυτό θα μπορούσες να το ισχυριστείς αν ήταν πχ ένα joystick. Το ίδιο και για τη γρατζουνιά. Δε μπορείς να πεις ότι δοκίμασα να το γρατζουνίσω με ένα κοπίδι και γρατζουνίστηκε, γιατί στη συσκευασία δε γράφει ότι είναι από scratch resistant material. Αν το έγραφε, θα είχες δίκιο να το επιστρέψεις) Σε κάθε περίπτωση στις αγορές από απόσταση υπάρχει η αναιτιολόγητη υπαναχώρηση εντός 14 ημερών. Που σημαίνει ότι λέει το όνομά της. Δε χρειάζεται να εξηγήσετε γιατί το επιστρέφετε. Απλά το επιστρέφετε. Ανοιγμένο, δοκιμασμένο, αλλά όχι χρησιμοποιημένο Να σημειώσω ότι η αναιτιολόγητη υπαναχώρηση ισχύει και για προϊόντα που τα παραγγείλατε από το internet αλλά πήγατε και τα πήρατε από το κατάστημα (θεωρείται συναλλαγή από απόσταση) και όχι μόνο για πράγματα που ήρθαν σπίτι. 1
evankouros Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Ερώτηση: Κατάφερε κανείς να προγραμματίσει τα κουμπιά βασικών λειτουργιών του TV-control στο control του Crystal-HD? Δοκιμασα με 2 control, αλλά δεν τα κατάφερα... ναι, ακολουθεις προσεκτικα/σωστα τις οδηγιες? βαλε αρκετα κοντα και σε ευθεια τα controllers βαλε πιο κοντα τα χειριστηρια (3~5 cm) μετα το βημα 4, εαν παρει το σημα απο το χειριστηριο της tv αναβοσβηνει για λιγο πιο γρηγορα και μετα παραμενει αναμενο για μερικα seconds μεχρι να σβησει Το είχα δοκιμάσει σε πιο κοντινή απόσταση, δεν είχε πιάσει όμως. Πολύ χρήσιμη όμως η πληροφορία που μου έδωσες ότι πρέπει ν' αναβοσβήνει πιο γρήγορα, θα ξαναδοκιμάσω & θα προσπαθήσω να παρατηρήσω τι κάνει. Ξαναδοκίμασα σήμερα βάζοντας πολύ κοντά τα χειριστήρια, κι επιτέλους κατάφερα να προγραμματίσω το "έξυπνο" control του Crystal-HD. Πολύ βολικό να μη χρησιμοποιώ 2 control, ειδικά όταν το κουμπί "Power" στο TV control έχει αρχίσει να λειτουργεί δύσκολα (παρά το καθάρισμα που του έκανα). 2
enterhere Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Στα υπ' όψιν για τις επόμενες αγορές.
nokman Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2016 Help!!!!!! Αλλαξα αναλυση στον αποκωδικοποιητη και τωρα δε βλεπω τπτ. Δε γυρναει ο ατιμος απο μονος του σε αναλυση που να παιζει. Νομιζω πειραξα και το CVBS/RGB. Υπαρχει κανεις να με οδηγησει στα τυφλσ γιατι δεν εχω καθολου εικονα; Help!!!!!! Αλλαξα αναλυση στον αποκωδικοποιητη και τωρα δε βλεπω τπτ. Δε γυρναει ο ατιμος απο μονος του σε αναλυση που να παιζει. Νομιζω πειραξα και το CVBS/RGB. Υπαρχει κανεις να με οδηγησει στα τυφλσ γιατι δεν εχω καθολου εικονα; Ασε που δε βρισκω πουθενα καμια φωτο με τα μενου και τα υπομενου των επιλογων!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα