Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χωρίς διάθεση για προσβολή στον συνφορουμίτη, που ακριβώς στηρίζεται αυτή η στατιστική δήλωση;

Γιατί παραπάνω τουλάχιστον ο MikeJ είπε ότι πήρε στοιχεία από τον ΟΑΣΑ (άρα θεωρητικά έχουν μια δόση αλήθειας) για το επιχείρημά του.

 

Σε αυτό έχεις δίκιο δεν μπορώ να το αποδείξω. Το λέω όμως με βάση την εμπειρία μου, την γνώση του ποίες περιοχές εξυπηρετούνται και με το γεγονός (αν δεν κάνω λάθος) ότι η πλειοψηφία εργάζεται κάπου κεντρικά. Ακόμα και περιοχές που δεν εξυπηρετούνται άμεσα με το metro (πχ Ζωγράφου ή ακόμα και Ασπρόπυργος αν πάμε σε υπόλοιπο Αττικής) έχουν κάποια κοντινή στάση η λεωφορείο που πηγαίνει σε αυτή. Τέλος ο MikeJ ανέφερε στοιχεια (τα οποια αν θέλω να είμαι κακοπροαίρετος...δεν τα είδαμε) τα οποια λένε ότι πωλήθηκαν πέρσι περισσότερες κάρτες λεωφορείου από metro κάτι που σε καμια περίπτωση δεν σημαίνει ότι η πλειοψηφία χρησιμοποιεί μονο λεωφορείο 

Δημοσ.

στην Πάτρα έτσι ειναι

 

στην Πάτρα έχει 1,50 και το μισό 0,75

Στην Πατρα ειναι ιδιωτικα.

Οσο θελουν τα βαζουν.

Δημοσ.

Πάει στην εφορία επί 10.... Δλδ από 72 γίνεται 720... και φυσικά αρχίζει να παίρνει προσαυξήσεις.... οπότε δε σε παίρνει να μην το πληρώσεις...

 

Αν το πληρώσεις εντός 10 ημέρων (πάνω κάτω δε θυμάμαι ακριβώς)  είναι μισό το πρόστιμο δλδ  36....

 

Η τιμή της κάρτας είναι καλή πιστεύω.... Με 30 ευρώ για ένα μήνα απεριόριστα όλα τα μέσα.... 

 

Απλά θα ήθελα περισσότερη ευελιξία... γιατί εγώ προσωπικά έπαιρνα την 20άρα για λεωφορεία και τρόλει που καταργήσανε και τώρα πρέπει να πληρώνω νταβατζιλίκι ένα 10ευρω παραπάνω για μετρό ενώ δε το χρησιμοποιώ...

Η 20άρα πουλαγε παραπάνω από την 46 άρα και το ήξεραν καλά αυτό όταν πήγαν τη τιμή στα 30 και για τις 2..... Τα έσοδα αντί να πέσουν αυξήθηκαν γιατί περισσότεροι ήταν αυτοί που είχαν 10 ευρώ αύξηση παρά αυτοί που είχαν 16 ευρώ μείωση.... ( Το μελέτησα με βάση τα αποτελέσματα του 2013 και τις πωλήσεις καρτών και εισιτηρίων)

Και είναι λογικό αφού με λεωφορεία και τρόλει πας παντού ενώ το μετρό ακόμα δεν εξυπηρετεί πάρα πολλές περιοχές..

 

Έπρεπε να υπάρχουν διάφορες κάρτες (ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός)  και όχι μόνο μία και άμα σου αρέσει...

 

ΥΓ  Σε 7 χρόνια στην Αθήνα έχω πετύχει ελεγκτή κάτω από 15 φορές (με καθημερινή χρήση των μέσων).... Θα με συνέφερε περισσότερο να μην έκοβα ποτέ εισιτήριο και να είχα πληρώσει τα πρόστιμα (που θα ήταν και φοιτητικά δλδ 16 ευρώ αν το πληρώσεις σε 10 μέρες) παρά όλα τα χιλιάδες εισιτήρια και τις κάρτες που έχω βγάλει....

    Άρα είναι σίγουρο ότι το τωρινό σύστημα δε δουλεύει αφού σε συμφέρει μακροχρόνια να παρανομείς παρά να είσαι νόμιμος....

δε ξέρω τη γίνεται στην αθηνα στον οαστθ όμως πως βεβαιωνεται το πρόστιμο στην εφορία χωρίς αφμ?

Δημοσ.

Στην Πατρα ειναι ιδιωτικα.

Οσο θελουν τα βαζουν.

στην Αθήνα δεν ειναι ιδιωτικά? λολ , γιαυτό έχουμε τέτοιες παλιατζουρίες  :lol:

Δημοσ.

http://www.oasa.gr/pdf/el/annualreports/ekthesi_pepr_9_2013.pdf

 

Στη σελίδα 33...

 

 

Με δεδομένο ότι οι μηνιαίες κάρτες των τρόλει και λεωφορείων κοστίζουν κάτω από το μισό σε σχέση με αυτή για μετρό και όλα τα μέσα (10 και 20 έναντι 23 και 46)  και το ίδιο ισχύει και για τις ετήσιες που είναι ουσιαστικά το κόστος 10 μηνιαίων συνήθως 

 

Στις μηνιαίες :

Το γεγονός ότι τα έσοδα από τις 10άρες και 20άρες είναι 8,5 εκατομμύρια παραπάνω (27,9 έναντι 19,6) από τα έσοδα από τις 23άρες και τις 46άρες σημαίνει ότι οι πωλήσεις των καρτών για τρόλει και λεωφορεία μόνο είναι υπερδιπλάσιες.... 

 

Στις ετήσιες, τα έσοδα από τις κάρτες όλων των μέσων είναι παραπάνω (4,9 εκ έναντι  3 εκ ) αλλά με δεδομένο όπως είπα την διαφορά στη τιμή και πάλι οι πωλήσεις καρτών για λεωφορεία είναι περισσότερες....

 

Τέλος πάντων τα προσωπικά συμπεράσματα του τύπου εμένα δε με συμφέρει γιατί πια κόβω 2 εισιτήρια (όπως είπα εγώ) ή εμένα μια χαρά είναι γιατί οι διαδρομές μου είναι μισάωερες ή ότι οι περισσότεροι χρησιμοποιούν και μετρό είναι εντελώς αυθαίρετα.....

 

Στην ευρύτερη αττική κατοικούν μερικά εκατομμύρια κόσμου δε μπορούμε να βγάζουμε συμπέρασμα με βάση την προσωπική μας εμπειρία ή αυτή των 10 γνωστών μας....όπως προαναφέρθηκε πολλές περιοχές δεν έχουν μετρό.... εδώ καλά καλά οι πιο πυκνοκατοικημένες όπως Κυψέλη και Γαλάτσι δεν έχουν ούτε Ζωγράφου που είναι η φοιτητούπολη....

 

Οπότε ας συμφωνήσουμε απλά στο ότι θα πρέπει να υπάρχει ευελιξία στα εισιτήρια γιατί υπάρχουν πολλές διαφορετικές ανάγκες... και οι οριζόντιες λύσεις του ενός εισιτήριο για όλους, κάποιους τους ευνοεί ενώ άλλους όχι...

Δημοσ.
.........................Τέλος πάντων τα προσωπικά συμπεράσματα του τύπου εμένα δε με συμφέρει γιατί πια κόβω 2 εισιτήρια (όπως είπα εγώ) ή εμένα μια χαρά είναι γιατί οι διαδρομές μου είναι μισάωερες ή ότι οι περισσότεροι χρησιμοποιούν και μετρό είναι εντελώς αυθαίρετα.....

 

Στην ευρύτερη αττική κατοικούν μερικά εκατομμύρια κόσμου δε μπορούμε να βγάζουμε συμπέρασμα με βάση την προσωπική μας εμπειρία ή αυτή των 10 γνωστών μας....όπως προαναφέρθηκε πολλές περιοχές δεν έχουν μετρό.... εδώ καλά καλά οι πιο πυκνοκατοικημένες όπως Κυψέλη και Γαλάτσι δεν έχουν ούτε Ζωγράφου που είναι η φοιτητούπολη....

 

Οπότε ας συμφωνήσουμε απλά στο ότι θα πρέπει να υπάρχει ευελιξία στα εισιτήρια γιατί υπάρχουν πολλές διαφορετικές ανάγκες... και οι οριζόντιες λύσεις του ενός εισιτήριο για όλους, κάποιους τους ευνοεί ενώ άλλους όχι...

 

Ακριβώς έτσι (τα δύο υπογραμμισμένα)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...